https://www.youtube.com/watch?v=2fS9ixfQ_no
Mitenkköhän nuo ilmiöt selitettäisiin "tieteellisesti"?
Mielenkiintoinen video
4
174
Vastaukset
- höpöhöpötaas
Patologinen valehtelu selittää useimmat tuontyyppiset videot youtubessa.
- HihipiTaasen
Onko näissä muinaismegaliiteissa myös kyse patologisesta valehtelusta ?
https://www.youtube.com/watch?v=U6Ay6Hbrna0- TottaJaTarinaa
Ei, mutta ei myöskään mistään yliluonnollisesta tekniikasta. Muionaiset megaliitit ovat juuri sellisia kuin mihin sen ajan parhaat rakentajat kykenivät. Huuharit ovat värittäneet väitteillään rakennelmien poikkeuksellisuutta, mutta kukaan asiaansa tunteva arkeologi ei ole väittänyt niissä olevan mitään niin ihmeellistä, jota sen ajan ihmiset eivät olisi kyenneet tekemään.
- vgjlkjfcxvhyg
"Pietarin keskusaukiolla kohoaa maailman suurin monoliitti, Aleksanteri I:n muistomerkki, joka on tehty myös punertavasta suomalaisesta graniitista. Kivi louhittiin Pyterlahdessa ja se kuljetettiin proomulla Pietariin, jossa pylväs nostettiin hirsikehikon ja taljojen avulla alustalleen pystyyn 30. elokuuta 1832. Muistomerkin rakennustelineitä purettiin läpi talven 1832–33."
Kyllä "suomalaisetkin" osaa. Iisakin kirkko Pietarissa on tehty suomalaisesta graniitista ja kivet ovat pyramidiluokkaa. 1800- luvun alkupuolen tekniikka ei eronnut niin suuresti vanhasta egyptiläisestä. No. metallityökaluja.
Ei kannata uskoa hömppään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588