Uu! Suloisia miehiä joka puolella!

Siinäpä se oikeastaan oli.

Istuin tänään töiden jälkeen kahvilassa,
ja tuntui siltä, että olisin aivan hyvin voinut halata jokaista
-miestä.

Kyllä on kummallista ettei silloin voi noin vaan halia kun naista halituttaa!

Mietin, kuulivatkohan ohikulkevat miehet suloisen kehräyksen kun siinä siemailin maitokahvia ja nakersin vuohenjuustocroisanttia... :D

Ai ai, miten mukava lauantai kaikkinaisuudessaan
*burrr kurr burr burr*

Miten lie muilla? Onko halittu tai edes yritetty kehrätä

vai oletteko jo ikiroudassa?

204

1826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmelsson

      Lähden ihan just lenkille ja perkele halaan väkisin seuraavaa vastaantulevaa lenkkeilijää

    • hiljainenilta

      Kukaan ei uskalla kirjoitella mitään, kun ketjut poistetaan.

      • No mitä täällä tapahtuu?

        Ketään ei näy eikä kuulu?

        Minua ei poisteta, olen harmiton luttana ja jonkin verran halin tarpeessa :)


      • Ette kai te tappele täällä?


      • hiljainenilta
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No mitä täällä tapahtuu?

        Ketään ei näy eikä kuulu?

        Minua ei poisteta, olen harmiton luttana ja jonkin verran halin tarpeessa :)

        Valttis valittaa ylläpitoon kirjoituksista, jonka jälkeen ketjut poistetaan.


      • hiljainenilta kirjoitti:

        Valttis valittaa ylläpitoon kirjoituksista, jonka jälkeen ketjut poistetaan.

        Noh noh, lapset...

        Keskitytään halailuun <3


      • hiljainenilta
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh noh, lapset...

        Keskitytään halailuun <3

        Palstailu on tullut liian tärkeäksi, jos kaikki menee ihonalle. Menen muualle, heippa.


      • hiljainenilta kirjoitti:

        Palstailu on tullut liian tärkeäksi, jos kaikki menee ihonalle. Menen muualle, heippa.

        Mä pidän yksin hauskaa. Ihon alle ei mene kohta kuin ruokaa...

        Nälkä.

        :)

        Ei saa olla turhan tärkeä ja virkaintoinen...
        siksi kai halitkin ovat vähentyneet...

        Aiheellinen huoli.

        Te kaikki olette nyt vähän kummallisia. Ainoa, joka on yhtään kiltti täällä, olen minä.


      • hiljainenilta kirjoitti:

        Valttis valittaa ylläpitoon kirjoituksista, jonka jälkeen ketjut poistetaan.

        Kyllä ne on silloin ilmantaminen on ollut kiusaajille, en aloittajalle.
        Joten turha valheellista tietoa välittää, jos ei aloitus ole ollut minua kiusaaja.
        Onneksi ne tiedot saa poliisi käteen.


    • Missä ovat kultanuppuset Harmaaritari ja Ananias pikku peikkonen? : )

      Onko heidätkin pantu palstalta tuulettumaan :D

      • Hep. Hetken olin poissa ja kaikki näyttää olevan toistensa kurkussa, mitähän ne on vetäneet?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Hep. Hetken olin poissa ja kaikki näyttää olevan toistensa kurkussa, mitähän ne on vetäneet?

        Ihanaa! Onhan siellä muutama järjenääni paikalla.

        Hetken katselin jo menoa huolestuneena, että oletteko jääneet nujakassa jalkoihin...

        En tiedä, outo on palstalaisten tunnelma. Ihan tuntuu siltä, että joku on kohta raivelissa kiinni...

        Vahdi selustaa :)

        Nyt olet kuitenkin tolkun ketjussa, tässä ei tapella vaan halitaan ja pusitaan :D
        <3

        Kyllä se välittyy ruudun läpi ja pian on kaikki taas tasaisessa harmoniassa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihanaa! Onhan siellä muutama järjenääni paikalla.

        Hetken katselin jo menoa huolestuneena, että oletteko jääneet nujakassa jalkoihin...

        En tiedä, outo on palstalaisten tunnelma. Ihan tuntuu siltä, että joku on kohta raivelissa kiinni...

        Vahdi selustaa :)

        Nyt olet kuitenkin tolkun ketjussa, tässä ei tapella vaan halitaan ja pusitaan :D
        <3

        Kyllä se välittyy ruudun läpi ja pian on kaikki taas tasaisessa harmoniassa.

        Joo, muuten voisin olettaa että ne vetäny jotain sieniä mutta itse olen kastikkeessa vetänyt eikä niistä tuolleen sekaisin mennyt :D

        joo, ihmeen riitaisia ovat kaikki ja ihan tyhjänpäiväisistä asioista s..na.

        juu, koetan vahtia :)

        *pus* vaan sullekin ;D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, muuten voisin olettaa että ne vetäny jotain sieniä mutta itse olen kastikkeessa vetänyt eikä niistä tuolleen sekaisin mennyt :D

        joo, ihmeen riitaisia ovat kaikki ja ihan tyhjänpäiväisistä asioista s..na.

        juu, koetan vahtia :)

        *pus* vaan sullekin ;D

        No niin. <3

        Asiaa.

        Mies talossa, akat järkestyksessä, kohta ;D


    • Mulla sama juttu.. Sukupuolet vaan oli toisinpäin..

      Teki mieli vähän käyä halailemassa..


      :D

      • Oliko?

        Ihanaa. Suloista!

        Sitä on ilmassa.

        Ihan sormia kihelmöi.

        :D

        Kyllä pitäisi saada mennä kainaloon jos siltä yhtäkkiä tuntuu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oliko?

        Ihanaa. Suloista!

        Sitä on ilmassa.

        Ihan sormia kihelmöi.

        :D

        Kyllä pitäisi saada mennä kainaloon jos siltä yhtäkkiä tuntuu.

        Tämä pannaan ehdottomasti

        https://www.youtube.com/watch?v=xyL4tPREHjE

        tänne haliketjuun.

        Rakkautta kaikille <3


    • tinderitytön.merkkejä

      onko sinua ruvennut kiinnostamaan tinderityttö jutut ja kikkelii tekee mieli niin tinderi on hyvä siihen ongelmaan

      • Ei ole.

        En ole käyttänyt enkä tule koskaan käyttämään sitä.

        Luottaisin livekehräykseen ja märkiin pusuihin <3


      • vai.semmoinen.tyttö
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ole.

        En ole käyttänyt enkä tule koskaan käyttämään sitä.

        Luottaisin livekehräykseen ja märkiin pusuihin <3

        etä katutyttön osa kun et suhdetta halua et omaa miestä etkä tarvi omaa miestä mutta miesten kanssa haluaisit vehdata


      • vai.semmoinen.tyttö kirjoitti:

        etä katutyttön osa kun et suhdetta halua et omaa miestä etkä tarvi omaa miestä mutta miesten kanssa haluaisit vehdata

        Höperö : ) <3


      • kultainen.neuvo
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Höperö : ) <3

        älä tee mitään tyhmää ja peruuttamatonta vaan etsi kunnon hallitseva oinas uros tai ainakin kunnon uros oinaan mutta jos tinderiin menet niin saat unohtaa kunnon miehet niin älä pilaa elämääsi


      • kultainen.neuvo kirjoitti:

        älä tee mitään tyhmää ja peruuttamatonta vaan etsi kunnon hallitseva oinas uros tai ainakin kunnon uros oinaan mutta jos tinderiin menet niin saat unohtaa kunnon miehet niin älä pilaa elämääsi

        Voin luvata etten tinderiin mene. 100 % lupaus.


      • olet.kuningatar
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Voin luvata etten tinderiin mene. 100 % lupaus.

        hyvä juttu kunnon miehet arvostaa tuollaisia naisia niin minäkin ja sellaisia naisia haluaa pussata


      • olet.kuningatar kirjoitti:

        hyvä juttu kunnon miehet arvostaa tuollaisia naisia niin minäkin ja sellaisia naisia haluaa pussata

        Olet siis ilmoittautunut illan pusutuokioon.

        Tervetuloa. Istupa siihen. Nämä hommat siirtyy siis tänään teleporttaamalla.


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Voin luvata etten tinderiin mene. 100 % lupaus.

        Sama vika. Tinderistä mua ei kukaan tule tavoittamaan. Ikinä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Sama vika. Tinderistä mua ei kukaan tule tavoittamaan. Ikinä.

        Järjen ääni.

        (onko se yhdyssana?)


    • Tänä iltana ei riidellä. Stop.

      Kehottaisin kaikkia hetken miettimään, miltä tuntuu silitys.

      Ei raudalla, ei laudalla eikä mankelilla(kaan) vaan iholla.

    • Miksei muka vois halia jos halituttaa?
      Tai näin miehenä ei kyllä ihan tuntematonta kannata alkaa halimaan, tai ainakaan tehdä sitä halausaloitetta.
      Mutta mua ainakin saa naiset halata. Tietenkin.

      Just eilen yks nainen halaskin. Hän oli kyllä tuttu, miehensäkin oli vieressä.

      • No minäkin mietin sitä siinä kahvilassa...

        Että jos tuosta vaan koppaisi ohi kävelevän suloisen miehen ja halaisi.

        Mutta eihän se nyt jostain syystä käy laatuunsa, ei kai kumminkaan päin. Kai siinä pitäisi ensin edes sanoa jotain. Mutta kun aina ei jaksaisi puhuakaan.

        Luulen, että ehkä miehet eivät ihan kokonaan tajua sitä, miten paljon haleja nainenkin tarvitsee.


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No minäkin mietin sitä siinä kahvilassa...

        Että jos tuosta vaan koppaisi ohi kävelevän suloisen miehen ja halaisi.

        Mutta eihän se nyt jostain syystä käy laatuunsa, ei kai kumminkaan päin. Kai siinä pitäisi ensin edes sanoa jotain. Mutta kun aina ei jaksaisi puhuakaan.

        Luulen, että ehkä miehet eivät ihan kokonaan tajua sitä, miten paljon haleja nainenkin tarvitsee.

        Oisit menny vaan pöytään istumaan. Tai tuu edes mun pöytään jos eksyt samaan kahvilaan.

        Aika epätodennäköistä kyllä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Oisit menny vaan pöytään istumaan. Tai tuu edes mun pöytään jos eksyt samaan kahvilaan.

        Aika epätodennäköistä kyllä.

        Jos tuosta vaan menisi, varmasti mies olisi tyrkännyt tuolista alas lattialle, että mitä se tuokin otus siihen tällääntyi...

        Ei miehistä aina tiedä, miten reagoivat.

        Jos mie olen sinne asti sun kahvilaan ehtinyt, saat olla huolissas, onko mulla dementia. Aika kovan matkan takana olet :D ja tiedä edes saako sieltä päin vuohenjuustoa...


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos tuosta vaan menisi, varmasti mies olisi tyrkännyt tuolista alas lattialle, että mitä se tuokin otus siihen tällääntyi...

        Ei miehistä aina tiedä, miten reagoivat.

        Jos mie olen sinne asti sun kahvilaan ehtinyt, saat olla huolissas, onko mulla dementia. Aika kovan matkan takana olet :D ja tiedä edes saako sieltä päin vuohenjuustoa...

        Vuohenjuustosta en tiedä, enkä sitäkään mistä maan äärestä tänne on pitkä matka. Ruuhkasuomessahan minä asun, entisen ja nykyisen pääkaupungin välissä..


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Vuohenjuustosta en tiedä, enkä sitäkään mistä maan äärestä tänne on pitkä matka. Ruuhkasuomessahan minä asun, entisen ja nykyisen pääkaupungin välissä..

        Laitetaanpa iltaan

        https://www.youtube.com/watch?v=7K8xSJBxwYU

        vähän dramatiikkaa, ei ensitreffit alttarilla, vaan "kaappaus alttarilta".

        Siinä oli ratsukko. Käy sinullekin herra satulahuoneen salasuutelija.

        P.s. Ihmisten ei pitäisi asua noin sivussa kaukana muusta.


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Laitetaanpa iltaan

        https://www.youtube.com/watch?v=7K8xSJBxwYU

        vähän dramatiikkaa, ei ensitreffit alttarilla, vaan "kaappaus alttarilta".

        Siinä oli ratsukko. Käy sinullekin herra satulahuoneen salasuutelija.

        P.s. Ihmisten ei pitäisi asua noin sivussa kaukana muusta.

        Muusta vai musta? Vai onko "muu" lehmä (niitä ei juuri näy enää missään)?

        Tässähän menee ihan sekaisin, gimmallakin oli sulka päässä kuten mullakin usein.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Muusta vai musta? Vai onko "muu" lehmä (niitä ei juuri näy enää missään)?

        Tässähän menee ihan sekaisin, gimmallakin oli sulka päässä kuten mullakin usein.

        Uuu..hih heh...

        Eiku koosta, "kuusta" (ko=lehmä).

        Itse opetit minulle ruotsia.

        Niin, kappale oli sulan takia sinulle :D


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Muusta vai musta? Vai onko "muu" lehmä (niitä ei juuri näy enää missään)?

        Tässähän menee ihan sekaisin, gimmallakin oli sulka päässä kuten mullakin usein.

        Selvännäkijätaitoja, se sulka. ; )


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Selvännäkijätaitoja, se sulka. ; )

        Toivottavasti seuraavan ei tule Kaija Ko.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Toivottavasti seuraavan ei tule Kaija Ko.

        Mä taidan olla vähän väsynyt, mutta
        ei se ois kiva Mikko Ko:stonekaan.

        Ehheh. No joo..

        Plääh, se oli huono :D


    • setämies69

      Saako silloin halata kun jöpöttää?

      • On kerran käynyt niinkin enkä oikein tiedä, miten sellaiseen pitäisi reagoida

        (vieläkin hölmistyneenä)


      • On kerran käynyt niinkin enkä oikein tiedä, miten sellaiseen pitäisi reagoida

        (vieläkin hölmistyneenä)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On kerran käynyt niinkin enkä oikein tiedä, miten sellaiseen pitäisi reagoida

        (vieläkin hölmistyneenä)

        Juuri näin. Se aiheutti nytkin tuplat.

        (naurua)

        Älä sano tuommoista palstalla ääneen.


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        On kerran käynyt niinkin enkä oikein tiedä, miten sellaiseen pitäisi reagoida

        (vieläkin hölmistyneenä)

        Kyllä muistan joskus teininä kun olin illalla tavannut tytön, ja menin sitten aamulla tallille katsomaan häntä.
        Mentiin satulavarastoon suutelemaan kun ulkona oli varmaan parikyt astetta pakkasta, ja kyllä minua pikkuteinipoikaa nolotti kun alko niin pirusti jöpöttämään.


      • setämies69
        misspönttöuuni kirjoitti:

        On kerran käynyt niinkin enkä oikein tiedä, miten sellaiseen pitäisi reagoida

        (vieläkin hölmistyneenä)

        Entäs jos ei jöpötä, saako ihan pikkaisen puristaa pyllyä ja vähän tisua? Vai meneekö se jo lähentelyn puolelle? Itsehän en ole moksiskaan jos tyttö vähän puristelee sieltä täältä, vaikka olisi vain kaveri.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä muistan joskus teininä kun olin illalla tavannut tytön, ja menin sitten aamulla tallille katsomaan häntä.
        Mentiin satulavarastoon suutelemaan kun ulkona oli varmaan parikyt astetta pakkasta, ja kyllä minua pikkuteinipoikaa nolotti kun alko niin pirusti jöpöttämään.

        Ettäs kehtasitkin ja vielä satulahuoneessa.

        Mutta se on ihana kuulla, että jollain ja jossain, edes joskus, on ollut lämpöä ja läheisyyttä, mutta hillitkää sitä alakertaa...

        Hali on hali :)


      • setämies69 kirjoitti:

        Entäs jos ei jöpötä, saako ihan pikkaisen puristaa pyllyä ja vähän tisua? Vai meneekö se jo lähentelyn puolelle? Itsehän en ole moksiskaan jos tyttö vähän puristelee sieltä täältä, vaikka olisi vain kaveri.

        Pitääkö juuri siitä aina puhua?

        Halaamisessa ei ole muuta kuin hetki sylissä pitoa. Kosketusta, läheisyyttä, lämpöä, välittämistä, hyvää mieltä..

        Ei seksiä eikä tököttäviä objekteja.


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ettäs kehtasitkin ja vielä satulahuoneessa.

        Mutta se on ihana kuulla, että jollain ja jossain, edes joskus, on ollut lämpöä ja läheisyyttä, mutta hillitkää sitä alakertaa...

        Hali on hali :)

        Kyllä meiltä molemmilta meni neitsyyskin, mutta ei vielä silloin satulahuoneessa vaan monen kuukauden kuluttua soittokämpän lattialla. Selvinpäin ja turvallisesti kumin kanssa.

        Osattiin siis hillitä (silloin teineinä).


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä meiltä molemmilta meni neitsyyskin, mutta ei vielä silloin satulahuoneessa vaan monen kuukauden kuluttua soittokämpän lattialla. Selvinpäin ja turvallisesti kumin kanssa.

        Osattiin siis hillitä (silloin teineinä).

        Herrajestas, mitä täällä tapahtuu.
        Tai siellä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä meiltä molemmilta meni neitsyyskin, mutta ei vielä silloin satulahuoneessa vaan monen kuukauden kuluttua soittokämpän lattialla. Selvinpäin ja turvallisesti kumin kanssa.

        Osattiin siis hillitä (silloin teineinä).

        "Osattiin siis hillitä (silloin teineinä)."

        Ja nyt et osaa enää?


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "Osattiin siis hillitä (silloin teineinä)."

        Ja nyt et osaa enää?

        Onhan meillä molemmilla jälkikasvua tahoillamme.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Onhan meillä molemmilla jälkikasvua tahoillamme.

        Noin siinä käy. Nuorempana on terävä muisti ja syyseuraus-suhdetta on toitotettu, mutta vanhempana sitä ei ole enää mitään tolkkua. Ollaan alasti soittokämpillä ja ties missä rumpujen paukuttelu kellareissa ja klubeilla.

        Mihin ne opit katoaa.


    • Kaisanoasaa

      Se on meetoo jos mies halaa. Miesten kannattaa pitää välimatkaa naisiin töissäkin.

      • Ei ei eiei välttämättä työpaikan naisia...

        Mutta jos olet vaikka puistossa...
        ei ei ei, ei sekään ehkä...

        no kassajonossa vois..
        tai no, mieti sitäkin.

        Niin! En minä tiedä. Siinäs näet sinäkin miten vaikeaksi yksi pieni halaaminen on tehty. :(

        Suorastaan ylitsepääsemättömäksi.

        Vaikka juuri tuolla pikku asialla, maailma näyttäisi niin paljon paremmalta <3

        (surkuttelee onnettomana)


    • Missä on ihania miehiä?
      Olen vain sokea kait :D

      • Joka puolella. Suloisia luttanoita nallukoita. <3

        Ainakin tänään? : )

        Oli tosi halittavan näköisiä liikkeellä. Sun pitäs hetki istahtaa kahvioon ja seurata ihmisvilinää. Tietysti olen vähän paha verrokki kun olen tällainen korpimetsäläinen, niin näen tosi harvoin ihmisiä.

        Että se on niinku juhlaa sitten ja voi tietysti johtua siitäkin.

        Mutta kokkeilepas.


      • Kyllä niitä ihania miehiä saattaa löytyä, jos oikein katselee. Samoin ihania naisia. MInäkin nään kaksi ihanaa naista: misspönttöuunin ja AinaNorsun! :) Halaus molemmille! :)

        Meinaan huomenna kirjoittaa täällä pitkään aikaan viimeisen kerran, sillä tarkoitus on pitää 2 1/2 kuukautta taukoa!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joka puolella. Suloisia luttanoita nallukoita. <3

        Ainakin tänään? : )

        Oli tosi halittavan näköisiä liikkeellä. Sun pitäs hetki istahtaa kahvioon ja seurata ihmisvilinää. Tietysti olen vähän paha verrokki kun olen tällainen korpimetsäläinen, niin näen tosi harvoin ihmisiä.

        Että se on niinku juhlaa sitten ja voi tietysti johtua siitäkin.

        Mutta kokkeilepas.

        Istahtaa täällä hetkeksi kahviloihin.
        Nämä juopot sinne lykkii kun muualla ei ole paikkaa. Se on kaukana ihanuudesta.
        En nyt mäkään mikään city ihminen ole mutta nuo tulee vastaan aikalailla tai sitten liian nuoria :D


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kyllä niitä ihania miehiä saattaa löytyä, jos oikein katselee. Samoin ihania naisia. MInäkin nään kaksi ihanaa naista: misspönttöuunin ja AinaNorsun! :) Halaus molemmille! :)

        Meinaan huomenna kirjoittaa täällä pitkään aikaan viimeisen kerran, sillä tarkoitus on pitää 2 1/2 kuukautta taukoa!

        Tervetuloa hyvänmielen haliketjuun, olet löytänyt oikean paikan :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tervetuloa hyvänmielen haliketjuun, olet löytänyt oikean paikan :)

        Kiitos, tästä tuli hyvä mieli! Iso halaus siitä! :)


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Istahtaa täällä hetkeksi kahviloihin.
        Nämä juopot sinne lykkii kun muualla ei ole paikkaa. Se on kaukana ihanuudesta.
        En nyt mäkään mikään city ihminen ole mutta nuo tulee vastaan aikalailla tai sitten liian nuoria :D

        Ohhoh. Entäpä jos kokeilet jotakin erikoiskahvilaa, sellaista missä saa frezzaa ja basilikatäytteisiä leipiä, tulevatko he sinnekin?

        Kyllähän se kiva olisi jos halittava olisi selvä ku pyy, tai joku sen tapanen. :)

        Ei saa lannistua. Talven päälle kannattaa vielä yrittää.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiitos, tästä tuli hyvä mieli! Iso halaus siitä! :)

        Kiva, ovet ovat auki. Niin kauan kuin tämän emännän silmät :D

        Lokakuu on kylmä kuu, mutta paremman siitä tekee hali ja hymysuu:)

        (putkahti runokin FHL:lle)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ohhoh. Entäpä jos kokeilet jotakin erikoiskahvilaa, sellaista missä saa frezzaa ja basilikatäytteisiä leipiä, tulevatko he sinnekin?

        Kyllähän se kiva olisi jos halittava olisi selvä ku pyy, tai joku sen tapanen. :)

        Ei saa lannistua. Talven päälle kannattaa vielä yrittää.

        Erikoiskahvilat on taas hieman kauempana ja sinnekkin lähtee mieluusti hyvässä seurassa :D
        Selvää ihmistä ois kyl tosiaan kivempi halata.
        Kahvilassa ku olis ja huomais esim joku tuijottaa niin ei mulla ainakaan tulis mieleen mennä jutteleen tai kyselee mitään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiva, ovet ovat auki. Niin kauan kuin tämän emännän silmät :D

        Lokakuu on kylmä kuu, mutta paremman siitä tekee hali ja hymysuu:)

        (putkahti runokin FHL:lle)

        Sulle tässä lämmin iso hali,
        vaikka hampaat sanoo ulkona illalla kohta kali kali.
        Parempi kauneutta toisissa kokea
        tuntea jotain ihmetystä, lovea.
        Kahvilassa itsekin joskus istun
        voi siellä elämä saada riemukkaan iskun.
        Paljon voi hymyllä voittaa,
        ihanalle ihmisille suutansa soittaa.
        Oli mulla hetken kantapaikka Coffeehouse,
        olin kaakaon ystävä, chocholate-mouse.

        Olet vaikka Mikki-Hiiri,
        on kahvilassa monesti nuorekas piiri.
        Siellä voi kivoihin ihmisiin törmätä
        ja joku voi jopa pöntiksen tyrmätä?

        Tänään hän oli purpur haleja täynnä,
        ei mielessä ollut mikään jäynnä.
        Maailmassa oli ui ilossa kahvilassa
        ja myöhemmin illalla sinkkulassa?


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Erikoiskahvilat on taas hieman kauempana ja sinnekkin lähtee mieluusti hyvässä seurassa :D
        Selvää ihmistä ois kyl tosiaan kivempi halata.
        Kahvilassa ku olis ja huomais esim joku tuijottaa niin ei mulla ainakaan tulis mieleen mennä jutteleen tai kyselee mitään.

        Ois joskus kiva nähdä reaktio tuntemattomalta jos kysyis, saako sua halata? Suomessa tietysti ajatellaan, että "hel.etti, se vie multa kännykän.." Siihen se varmaan kaatuis?

        (hymyä)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Sulle tässä lämmin iso hali,
        vaikka hampaat sanoo ulkona illalla kohta kali kali.
        Parempi kauneutta toisissa kokea
        tuntea jotain ihmetystä, lovea.
        Kahvilassa itsekin joskus istun
        voi siellä elämä saada riemukkaan iskun.
        Paljon voi hymyllä voittaa,
        ihanalle ihmisille suutansa soittaa.
        Oli mulla hetken kantapaikka Coffeehouse,
        olin kaakaon ystävä, chocholate-mouse.

        Olet vaikka Mikki-Hiiri,
        on kahvilassa monesti nuorekas piiri.
        Siellä voi kivoihin ihmisiin törmätä
        ja joku voi jopa pöntiksen tyrmätä?

        Tänään hän oli purpur haleja täynnä,
        ei mielessä ollut mikään jäynnä.
        Maailmassa oli ui ilossa kahvilassa
        ja myöhemmin illalla sinkkulassa?

        Kiitos ajatuksella osallistumisesta, tuota oli mietiskelty ja nuin nopiasti kirjotit! Hienoa FHL :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiitos ajatuksella osallistumisesta, tuota oli mietiskelty ja nuin nopiasti kirjotit! Hienoa FHL :)

        Hyvää yötä sulle,
        on toiseksi viimeinen ilta mulle.
        Sitten runot hetkeksi loppuu,
        sillä mieli muualle hoppuu.
        Kenties vielä joskus nähdään,
        ainakin siihen tähtään.

        Nyt on unen vuoro,
        soittaa kohta mulle Nukkumatin kuoro,
        Viime yönä sain ihanasti lähes yhdeksän tuntia nukkuu,
        ja nyt ei kiinnosta myöskään kukkuu!

        Hyvää yötä kaikille,
        pöntikselle, Maikille!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyvää yötä sulle,
        on toiseksi viimeinen ilta mulle.
        Sitten runot hetkeksi loppuu,
        sillä mieli muualle hoppuu.
        Kenties vielä joskus nähdään,
        ainakin siihen tähtään.

        Nyt on unen vuoro,
        soittaa kohta mulle Nukkumatin kuoro,
        Viime yönä sain ihanasti lähes yhdeksän tuntia nukkuu,
        ja nyt ei kiinnosta myöskään kukkuu!

        Hyvää yötä kaikille,
        pöntikselle, Maikille!

        Hyvää yötä sinulle, runoista oli paljon iloa minulle. Hyvää syksyä, pysy lämpimänä; muista, ystävät ovat henkisiä villasukkia!

        (vilkuttaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ois joskus kiva nähdä reaktio tuntemattomalta jos kysyis, saako sua halata? Suomessa tietysti ajatellaan, että "hel.etti, se vie multa kännykän.." Siihen se varmaan kaatuis?

        (hymyä)

        Se ois kyllä ihan kiva nähdä.
        Oikeastaan noistakin taitaa olla videoita ja monet vetoo kiireisiin tai ei vain saa halata mutta kahvilassa tuskin kenelläkään on kiire siellä vois tulla paremmat reaktiot.Varmasti monet aatteleekin että varastetaan jotain.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyvää yötä sulle,
        on toiseksi viimeinen ilta mulle.
        Sitten runot hetkeksi loppuu,
        sillä mieli muualle hoppuu.
        Kenties vielä joskus nähdään,
        ainakin siihen tähtään.

        Nyt on unen vuoro,
        soittaa kohta mulle Nukkumatin kuoro,
        Viime yönä sain ihanasti lähes yhdeksän tuntia nukkuu,
        ja nyt ei kiinnosta myöskään kukkuu!

        Hyvää yötä kaikille,
        pöntikselle, Maikille!

        Hyviä öitä sinne :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Se ois kyllä ihan kiva nähdä.
        Oikeastaan noistakin taitaa olla videoita ja monet vetoo kiireisiin tai ei vain saa halata mutta kahvilassa tuskin kenelläkään on kiire siellä vois tulla paremmat reaktiot.Varmasti monet aatteleekin että varastetaan jotain.

        Ihmisrontti on silleen epäluuloinen. Aina karkailemassa ja selittelemässä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihmisrontti on silleen epäluuloinen. Aina karkailemassa ja selittelemässä.

        No on.. :D
        Mäkin aina kans vähän epäluuloinen mutta mulla ei kumminkaan oo yleensä esim taskuissa mitään kun pistän kaikki laukkuun.Jos joku kysyy että saako halata niin senkus.
        Joku vanha tuttu oli kerran sillee että halas yllättäen ja jähmetyin siihen. :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        No on.. :D
        Mäkin aina kans vähän epäluuloinen mutta mulla ei kumminkaan oo yleensä esim taskuissa mitään kun pistän kaikki laukkuun.Jos joku kysyy että saako halata niin senkus.
        Joku vanha tuttu oli kerran sillee että halas yllättäen ja jähmetyin siihen. :D

        Heh..se on myös vähän paikkakuntakohtainen juttu täällä kotimaassakin, ja kulttuuriperintö.
        Että miten sitä suhtaudutaan. Itä ja länsikin eroavat varmasti paljonkin toisistaan siinä. Luulisin?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Heh..se on myös vähän paikkakuntakohtainen juttu täällä kotimaassakin, ja kulttuuriperintö.
        Että miten sitä suhtaudutaan. Itä ja länsikin eroavat varmasti paljonkin toisistaan siinä. Luulisin?

        Kyllä mäkin veikkaisin että eroaa aikalailla.
        Kaverikin kun muutti uuteen kaupunkiin niin sanoi että ihmiset ei edes tervehdi takas mutta miettii että kuka nyt oikeasti halista vois kieltäytyä?:D
        Ihmisiä on kyllä moneen junaan.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kyllä mäkin veikkaisin että eroaa aikalailla.
        Kaverikin kun muutti uuteen kaupunkiin niin sanoi että ihmiset ei edes tervehdi takas mutta miettii että kuka nyt oikeasti halista vois kieltäytyä?:D
        Ihmisiä on kyllä moneen junaan.

        Maalla me ollaan vapautuneempia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Maalla me ollaan vapautuneempia.

        vähän enemmän rentoutuneempia myöskin. :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        vähän enemmän rentoutuneempia myöskin. :D

        Ja välitetään naapuristakin. Maalla on tiiviimpi "yhteisö" ja avuntarjoamisen ja huolenpidon kulttuuri.

        Kaupungissa saat turpaas jos katot toista ystävällisesti ja hymyilet.. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja välitetään naapuristakin. Maalla on tiiviimpi "yhteisö" ja avuntarjoamisen ja huolenpidon kulttuuri.

        Kaupungissa saat turpaas jos katot toista ystävällisesti ja hymyilet.. :D

        Menee pokerinaamalla kaupunkilaisen kans treffeille :D
        Voisi vähän kattoa.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Menee pokerinaamalla kaupunkilaisen kans treffeille :D
        Voisi vähän kattoa.

        Kaupunkilaisten kanssa on aina k.sessa :D


      • pitkätukka-68

        Täällä suomenruotsissa pikkukaupungissa saa halata.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Täällä suomenruotsissa pikkukaupungissa saa halata.

        Millä kielellä se tapahtuu?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kaupunkilaisten kanssa on aina k.sessa :D

        Sen olen huomannut.. :D


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Millä kielellä se tapahtuu?

        Ei kielellä halata. Suutelussa kielitaito on kyllä eduksi.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Hyviä öitä sinne :D

        Hyviää aamuja, päiviä ja iltoja sinne! Tosissaan oli kiva hetken keskustella kanssasi. Itselläni oli hetken nais-tutun-puute, sillä kaikki naistutut tai ystävät olivat asuinkaupunkini ulkopuolella. Lähinnä juttelen päivittäin samassa talossa olevan miespuolisen ystävän kanssa. Jotain ulkonäkö minulla kenties on, mutta viime aikoina olen ollut yksin, ainakin naisten suhteen. Viime aikoina sinun kanssasi keskustelu on ollut kivaa. Samasta puutteesta johtuen yliopiston ruokalassa tällä viikolla kaksi keskustelua kahden naisen seurassa on ollut mannaa ja poikeuksia arkeen. Keskiviikkona toisella paikkakunnalla oleva naispuolinen tuttu kyllä soitti, mutta tämä netti-sinkut ja lähinnä sinä olette olleet henkireikänä kahden viikon sisällä.

        Nyt pidän kyllä suunnitelmasta kiinni ja lopetan kirjoittelun tähän päivään. Sitten palaan takaisin tänne 23.12., sillä joululomalla on aikaa kirjoitella myös täällä. Syy lopetteluun se, että olen viime aikoina nukkunut liian vähän 6-9-5 tuntia ja lisäksi pitäisi tehdä jotakin enemmän opintojen sekä muitten netin ulkopuolisten asioitten suhteen.

        Hyviä syksyjä ja alkavia talvia! Ehkä vielä törmätään loppuvuodesta! Kiitos kivasta seurasta, sillä sain kirjoittella vapaasti vähäisistä häiritsevistä ylimääräisistä kiloistani kanssasi.


    • misspönttöuuni: "Miten lie muilla? Onko halittu tai edes yritetty kehrätä vai oletteko jo ikiroudassa?"

      Ei tänään, mutta joskus aikaisemmin kerran halasin yhden naisen luona kolmea naista ja jollain tavoin ystävystyin heidän kanssaan. Kahdelle suomalaiselle naiselle annoin häälahjaksi kultakoruja ja he tarjosivat aterioita minulle. Myös se kolmas lupasi tarjota Pariisissa, mutta sinne minulla ei ollut varaa matkustaa. Mitä sinä meinaisit tarjota miehelle ateriaksi, jos oikein kehräät ja halailu on alkanut? Miehet saattavat antaa lahjaksi koruja, mutta naisten tapana on halailun lisäksi tarjota aterioita. Mitä te tarjoaisitte?

      • Muista, että pysyt niissä naisissa laskuissa kun sinulla pyörii selvästikin niitä kovin monta aina siinä hollilla, että siis muistat halia jokaista tasapuolisesti... :)

        Viimeinen kysymys oli kenties pahin. Osa tietääkin miksi

        (naurua)

        Tuota, öh..köh, pärsk..mii...mit...
        vettä ja leipää? Näkkäriä ja tomaattia? Käykö se? Onko se hyvä?

        Olenko kertonut sinulle, että minulla on keittiössä sellainen ovimagneetti, jossa lukee: "I kiss better than I cook."? :D

        Se on kutakuinkin siinä.


    • Lazyz

      En minä vaan nää, kun yhden sulosen miehen, omani. 😙

      Mut halaaminen on kaikille hyväksi, eritoten sillon kun jäätää kylmästi..😬

      • Lazyz

        Haaa! Ihastuneena sillon vuosia sitten löhetin sille tämän halilaulun. Ehkäpä vähän " lapsellinen", mutta kuvaava, jes. 👍



        https://youtu.be/IILoMEEaF54

        Snuffel...


      • Hyvä se omaa miestä halailla! Itse harrastan halailua sillon tällöin. Jostain syystä tuli tässä kaverin tyttöystävää kaverin läsnäoloa halattua. Toistaa sitä ei oikein voi, sillä he muuttivat tänä vuonna yhteen asumaan. Ihan vähästä kaikkia ei saa halailla. Jotkut ranskalaiset naiset kyllä tykkäävät halailuista ystävinä. Se ehkä kuuluu heidän kulttuuriinsa? Espanjassakin saatetaan halailla. Täällä olen nähnyt yliopistolla espanajalaisten naisten halailevan naisystäviään. Ehkä sinäkin teet silleesti, jos löydät espanjalaisen ystävän siellä ollessa?


      • Lazyz kirjoitti:

        Haaa! Ihastuneena sillon vuosia sitten löhetin sille tämän halilaulun. Ehkäpä vähän " lapsellinen", mutta kuvaava, jes. 👍



        https://youtu.be/IILoMEEaF54

        Snuffel...

        Ihmisen ei pidä koskaan kadottaa sisäistä lastaan :'D

        Nyt ymmärrän miksi miehesi on kertalaakista hurmaantunut sinuun :D


      • Lazyz
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyvä se omaa miestä halailla! Itse harrastan halailua sillon tällöin. Jostain syystä tuli tässä kaverin tyttöystävää kaverin läsnäoloa halattua. Toistaa sitä ei oikein voi, sillä he muuttivat tänä vuonna yhteen asumaan. Ihan vähästä kaikkia ei saa halailla. Jotkut ranskalaiset naiset kyllä tykkäävät halailuista ystävinä. Se ehkä kuuluu heidän kulttuuriinsa? Espanjassakin saatetaan halailla. Täällä olen nähnyt yliopistolla espanajalaisten naisten halailevan naisystäviään. Ehkä sinäkin teet silleesti, jos löydät espanjalaisen ystävän siellä ollessa?

        Kyllä haliminen piristää, tulee vahva olo ihan kuin lataisi akut. Tiiätkö mitä tunnetta tarkoitan tällä?

        Toisesta ihmisedtä ikäänkun huokuu se " energia ja voima" omaan kroppaan, se tuntuu ihan konkreettisesti rintakehällä...siis fyysisesti.☺️


      • Lazyz kirjoitti:

        Kyllä haliminen piristää, tulee vahva olo ihan kuin lataisi akut. Tiiätkö mitä tunnetta tarkoitan tällä?

        Toisesta ihmisedtä ikäänkun huokuu se " energia ja voima" omaan kroppaan, se tuntuu ihan konkreettisesti rintakehällä...siis fyysisesti.☺️

        Voin kompata, kyllä sen rutistaessa tuntee.

        Halaaminen ei pidä olla sellainen lyhyt, vaan kunnon halaaminen. Että pitää kiinni toisesta. Siinä on energiaa.

        :D


      • Lazyz
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihmisen ei pidä koskaan kadottaa sisäistä lastaan :'D

        Nyt ymmärrän miksi miehesi on kertalaakista hurmaantunut sinuun :D

        Heh, ei se lapsi musta koskaan katoa, vaikka nahka menee kurttuun..😃

        Mäkin pidän sen ( mieheni ) leikkisyydestä, se on joskus kun koiranpentu,vähän ärsyttääkin mutta samalla niin suloinen!🤗


      • Lazyz
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Voin kompata, kyllä sen rutistaessa tuntee.

        Halaaminen ei pidä olla sellainen lyhyt, vaan kunnon halaaminen. Että pitää kiinni toisesta. Siinä on energiaa.

        :D

        Just niin! Oikeen kunnon mojova ja piiitkä rutistus, niin että ihmisen sydämensykkeenkin voi tuntea itseään vasten. Se on mahtavaa!😍


      • pieni.tietoisku
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyvä se omaa miestä halailla! Itse harrastan halailua sillon tällöin. Jostain syystä tuli tässä kaverin tyttöystävää kaverin läsnäoloa halattua. Toistaa sitä ei oikein voi, sillä he muuttivat tänä vuonna yhteen asumaan. Ihan vähästä kaikkia ei saa halailla. Jotkut ranskalaiset naiset kyllä tykkäävät halailuista ystävinä. Se ehkä kuuluu heidän kulttuuriinsa? Espanjassakin saatetaan halailla. Täällä olen nähnyt yliopistolla espanajalaisten naisten halailevan naisystäviään. Ehkä sinäkin teet silleesti, jos löydät espanjalaisen ystävän siellä ollessa?

        Tuota tuota...

        Espanjassa ei halaillakavereita, puolituttuja eikä tuntemattomia. Poskipuja annetaan, mutta HALAAMINEN tapahtuu vain parhaiden ystävien ja sukulaisten kesken.

        Ovat aika tarkkoja tästä asiasta.


      • pieni.tietoisku kirjoitti:

        Tuota tuota...

        Espanjassa ei halaillakavereita, puolituttuja eikä tuntemattomia. Poskipuja annetaan, mutta HALAAMINEN tapahtuu vain parhaiden ystävien ja sukulaisten kesken.

        Ovat aika tarkkoja tästä asiasta.

        No, sitten ne espanjalaiset halailijat ovat olleet parhaimpia ystäviä tai sitten ulkomaalaisen kulttuurin mukaan eläneitä. Ovat halanneet muunmaalaisia kuin espanjalaisia?


      • Lazyz kirjoitti:

        Just niin! Oikeen kunnon mojova ja piiitkä rutistus, niin että ihmisen sydämensykkeenkin voi tuntea itseään vasten. Se on mahtavaa!😍

        Se on just parasta kun voi kuunnella sydämenlyöntejä. Oi..

        Se sellainen on oikeastaan jo parisuhdehali, mutta saa kai sitäkin ikävöidä, ystävien kanssa rutistetaan muuten vaan, mutta parisuhdehalissa ehtii mitata ukkelilta pulssinkin ja tietää ettei ole flimmeriä :)

        (tukahtuu iltaan ilman oikeaa halia uivui...)


      • Lazyz kirjoitti:

        Kyllä haliminen piristää, tulee vahva olo ihan kuin lataisi akut. Tiiätkö mitä tunnetta tarkoitan tällä?

        Toisesta ihmisedtä ikäänkun huokuu se " energia ja voima" omaan kroppaan, se tuntuu ihan konkreettisesti rintakehällä...siis fyysisesti.☺️

        Buenas Noches senora y senor! Muchos gracias!


      • mazy
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on just parasta kun voi kuunnella sydämenlyöntejä. Oi..

        Se sellainen on oikeastaan jo parisuhdehali, mutta saa kai sitäkin ikävöidä, ystävien kanssa rutistetaan muuten vaan, mutta parisuhdehalissa ehtii mitata ukkelilta pulssinkin ja tietää ettei ole flimmeriä :)

        (tukahtuu iltaan ilman oikeaa halia uivui...)

        Enpä voi vastaakaan väittää sulle. :Virta loppu puhelimesta niin siirryn tänne toiselle laitteelle. Ja taidan ottaa toisen nimmarinkin, joku muukin kirjottelee tolla lazyz:llä, jos ei ole varattu jo. :)


      • mazy
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Buenas Noches senora y senor! Muchos gracias!

        Samoin sinne!! :)


    • päätöntäshariaa

      Kipeä-osiota ei ole tulossa, Kimmon ja Teuvon toiveista huolimatta.

      • Kimpe ja Tepsu ovat myös tervetulleita halitupaan. Ei tarvitse yhtään siellä ujostella. Teidät on jo nähty.


    • Miltei halailin miehiä, olin jääkiekkoa pelaamassa

      • Onhan se sekin lähikontaktilaji, mutta ne halit voi olla aika koviakin. Aina käy sitä onniteltavaa maalintekijää sääliksi kun se jää sen äijäpinon alimmaiseksi...huh.

        Missä siellä jäätä jo on...ei voi olla vielä hallissakaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onhan se sekin lähikontaktilaji, mutta ne halit voi olla aika koviakin. Aina käy sitä onniteltavaa maalintekijää sääliksi kun se jää sen äijäpinon alimmaiseksi...huh.

        Missä siellä jäätä jo on...ei voi olla vielä hallissakaan.

        Hallissa on jäätä, elokuun toisella viikolla jo aloitettiin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hallissa on jäätä, elokuun toisella viikolla jo aloitettiin

        No hyvä, että olette hallilla ettekä siellä takapihan lammikolla, se riite ei vielä kestäisi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No hyvä, että olette hallilla ettekä siellä takapihan lammikolla, se riite ei vielä kestäisi.

        Voisin harrastaa kanssasi lammikolla taitoluistelua, siinähän on halailuakin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Voisin harrastaa kanssasi lammikolla taitoluistelua, siinähän on halailuakin

        Ai silleen meinaat vai, että naiset ensin vaikka heikoille jäille noh noh.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Voisin harrastaa kanssasi lammikolla taitoluistelua, siinähän on halailuakin

        Ai silleen meinaat vai, että naiset ensin vaikka heikoille jäille noh noh.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai silleen meinaat vai, että naiset ensin vaikka heikoille jäille noh noh.

        Tuplajäät.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai silleen meinaat vai, että naiset ensin vaikka heikoille jäille noh noh.

        Ladies first, näinhän sen täytyy olla :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ladies first, näinhän sen täytyy olla :D

        Ovela mies, sanoi mummo hangessa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ovela mies, sanoi mummo hangessa :D

        ...pikemminkin jäissä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ovela mies, sanoi mummo hangessa :D

        Onko sielläpäin jo lunta tullut, tänä syksynä?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Onko sielläpäin jo lunta tullut, tänä syksynä?

        Joo, eilen satoi ja tänään oli tiet jäässä, mutta lumi suli vielä kokonaan. Nythän luvattiin sitten taas lämmintä ensiviikolle. En ole vielä talvirenkaissa. Vuotellaan...


    • .. Niin Varmaan.. ;P

      .. EiUskota.. EiUskota.. Tai Mä en Ainaskaan Uso.. Sano Mitä sanot.. En Uso.. ;D

      • Niin? Kuka siellä kuiskuttelee?

        Mitä se hiippalakki ei nyt usko taas :)

        Kaikki on todenperäistä. Iski yllättävä lämmön tarve.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin? Kuka siellä kuiskuttelee?

        Mitä se hiippalakki ei nyt usko taas :)

        Kaikki on todenperäistä. Iski yllättävä lämmön tarve.

        #EnUskoNiinEnUsko.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        #EnUskoNiinEnUsko.. ;D

        Ootahan kun saan sut kiinni.

        Mulle kerrottiin tänään, että sun toinen nimi on muka Himpula. Olin kiltti, ja sanoin ettei se ole totta. Miten sä voisit olla mikään Himpula. Sehän kuulostaa ihan sämpylämerkiltä.

        Että voisit nyt sinäkin uskoa vähän mun lauantai-asiaan. Kuitenkin pidän sun puolia ettet ole mikään grahammoniviljapaahtopakkaus.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ootahan kun saan sut kiinni.

        Mulle kerrottiin tänään, että sun toinen nimi on muka Himpula. Olin kiltti, ja sanoin ettei se ole totta. Miten sä voisit olla mikään Himpula. Sehän kuulostaa ihan sämpylämerkiltä.

        Että voisit nyt sinäkin uskoa vähän mun lauantai-asiaan. Kuitenkin pidän sun puolia ettet ole mikään grahammoniviljapaahtopakkaus.

        .. Ethän Sä nyt Mua voi kiinni Saada.. Ihan Hassuja nyt Höpäjät.. ;P *Ihmettelee.. Hymähtäen.. Tytön Hassuja Kuvitelmia*.. =)

        .. Mut voi saada kiinni vain ja ainoastaan, kun Ite Haluun.. Että Tierä Sä(kin) vain Se!!!.. ;D

        .. Missäs Sä Sellaista Kuulit.. Tosin.. Tairan arvata kenen suusta.. Jos ei sitten joku ole Matkinut yhtä MiälensäPahoittajaa.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ethän Sä nyt Mua voi kiinni Saada.. Ihan Hassuja nyt Höpäjät.. ;P *Ihmettelee.. Hymähtäen.. Tytön Hassuja Kuvitelmia*.. =)

        .. Mut voi saada kiinni vain ja ainoastaan, kun Ite Haluun.. Että Tierä Sä(kin) vain Se!!!.. ;D

        .. Missäs Sä Sellaista Kuulit.. Tosin.. Tairan arvata kenen suusta.. Jos ei sitten joku ole Matkinut yhtä MiälensäPahoittajaa.. ;D

        En minä muista. Jossain ketjussa ihmettelin kun tuollainen nimi mainittiin D:n yhteydessä ja ihmettelin, että kenen hemmetin kanssa se nyt on kiistellyt.

        Enkä minä tunne häntä, joka siinä välissä oli. Mutta kuulin tuollaisen oudon lempinimen ekan kerran.

        Ai niin. Sinä haluat tulla kiinniotetuksi.


    • mklbgflrt

      Ovulaation aika?

      • Riippuu keneltä kysytään.


      • mklbgflrt
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Riippuu keneltä kysytään.

        No sinulta. Tai enemmän kun kysytään niin oletetaan, voin toki olla väärässäkin.


      • mklbgflrt kirjoitti:

        No sinulta. Tai enemmän kun kysytään niin oletetaan, voin toki olla väärässäkin.

        Toim.huom. Siis minä EN tuota peukkua laittanut. Joku luulee tietävänsä paremmin.

        Kukas se siellä on tullut lauantaiehtoon kuumalle linjalle? Halojaa? Saanko soittajan nimen ja millaisia terveisiä haluatte lähettää?


      • mklbgflrt
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Toim.huom. Siis minä EN tuota peukkua laittanut. Joku luulee tietävänsä paremmin.

        Kukas se siellä on tullut lauantaiehtoon kuumalle linjalle? Halojaa? Saanko soittajan nimen ja millaisia terveisiä haluatte lähettää?

        En olettanutkaan että olisit, mutta et vastannut kysymykseen. Yleensä jos naiset höyrähtävät hetkellisesti näin, heillä on siihen joku kemiallinen syy.


      • mklbgflrt kirjoitti:

        En olettanutkaan että olisit, mutta et vastannut kysymykseen. Yleensä jos naiset höyrähtävät hetkellisesti näin, heillä on siihen joku kemiallinen syy.

        Vaikutanko minä siltä?


      • Onko siellä mun OmaLääkäri linjalla?

        (naurua)

        Luulin, että sille kuuluu vaan verenpaineet sun muut. Mutta että tämmönenkin.


      • pitkätukka-68
        mklbgflrt kirjoitti:

        En olettanutkaan että olisit, mutta et vastannut kysymykseen. Yleensä jos naiset höyrähtävät hetkellisesti näin, heillä on siihen joku kemiallinen syy.

        Vaikuttaako pönttis siltä, että se olis höyrähtäny vain hetkellisesti?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Vaikuttaako pönttis siltä, että se olis höyrähtäny vain hetkellisesti?

        Hänen sanoikseen, se on mitä parhaimmassa määrin toiveajattelua. Yrittää hyödyntää tilannetta.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Vaikuttaako pönttis siltä, että se olis höyrähtäny vain hetkellisesti?

        Jostain syystä hän on alkanut useimmiten tarkistelemaan tuota ajankohtaa.


    • Olen kyllä päättänyt tänä iltana; huomenna on oltava mies tässä taloudessa.

      • Eikös siinä ollut naapurin mies aika lähellä?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eikös siinä ollut naapurin mies aika lähellä?

        100 km ja 100 vuotta ikää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        100 km ja 100 vuotta ikää.

        Mun naapurin mies on vasta 86v, lonkkaleikkaukseen pääsyä odottelee


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mun naapurin mies on vasta 86v, lonkkaleikkaukseen pääsyä odottelee

        Ei ei. Ei käy hänkään mulle. Kiitos vaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ei. Ei käy hänkään mulle. Kiitos vaan.

        Ja minä olin vasta ensi kesänä tulossa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ja minä olin vasta ensi kesänä tulossa

        Kiirelähetyksen on tultava huomenna

        (naurua)


      • nimierkki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiirelähetyksen on tultava huomenna

        (naurua)

        Mee iskemään baarista joku äijänkäppänä.


      • nimierkki kirjoitti:

        Mee iskemään baarista joku äijänkäppänä.

        YTM.

        Puolentunnin päästä.

        (naurua)

        Onko musta mekko ja saapikkaat ok?
        Toivottavasti ymmärtää tarjota shampanjaa.

        Mutta nyt hyvää yötä tänne, olkaa ihmisiksi, ei samaa rähäkkää ku päivällä. :)


    • Eipä tänään halattavia naisia näkynyt, enkä olisi halannut vaikka olisin näkynytkin. Taidan jättää naiset pois jopa seurattavien asioiden listalta. Eilen ei ollut hali lähelläkään mutta edes potku sääreen. En tiedä lukiko naisen t-paidassa killallmen, tunsiko muuten olevansa etoikeutettu vai oliko kyseessä puhdas vahinko mutta ei oikein tuntunut mukavalta kun bussissa vastakkain istahtaessa vei sitä vauhtia kinttunsa pöydän alle että kolahti minua sääreen. Eniten ehkä häiritsi että hän ei reagoinut asiaan mitenkään saati että olisi pyytänyt anteeksi. Ehkä minä olin sitten bussin penkkien värinen joten ei huomannut.
      En taida enää mennä naisen kanssa edes niin lähelle että kättelisin suorilta käsin vaan ensitapaamiset hoidetaan jatkossa Skypen kautta. Halaamiset jätän seuraavaan elämään.

      • Kuulostaako tuo vähän niin kuin luovuttamiselta? sinä kun yleensä olet aika postiviinen kommenteissasi niin vähän jopa yllättävää noin nihkeä suhtautuminen naisiin. en sano etteikö se olisi oikein ja viisasta, vähän vain yllättävää. Muista kuitenkin että vaikka aika useinkin voidaan todeta "kaikki naiset" niin nilkoille potkimisessa ei ehkä kaikki naiset kuitenkaan ole yhtä ärhäköitä toimissaan. Jännämies olis varmaan potkaisuut tyynesti takaisin :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kuulostaako tuo vähän niin kuin luovuttamiselta? sinä kun yleensä olet aika postiviinen kommenteissasi niin vähän jopa yllättävää noin nihkeä suhtautuminen naisiin. en sano etteikö se olisi oikein ja viisasta, vähän vain yllättävää. Muista kuitenkin että vaikka aika useinkin voidaan todeta "kaikki naiset" niin nilkoille potkimisessa ei ehkä kaikki naiset kuitenkaan ole yhtä ärhäköitä toimissaan. Jännämies olis varmaan potkaisuut tyynesti takaisin :D

        Kyllähän ekana tuli mieleen että rakkaudesta se hevonenkin potkii mutta kun jätti minut sitten huomiotta niin tulin siihen tulokseen että tamma oli odottanut vain talvikenkiä johon sitten pystyy kiertämään hokit paikoilleen jotta pääsee monottelemaan kipeisiin paikkoihin. Toki voi olla että tuo oli "seuraa minua ja ota minut hellästi koko yö"- potku mutta minä kun olen aika urvelo noiden naisten sanattomien viestien kanssa.

        Eihän toki yksi nainen eikä monikaan ole kaikki mutta kun viime viikkoina moni nainen jonka kanssa olen treffeilläkäynyt ja saanut kuulla olevani " kiva, mutta....."tai "kyllä sinä jonkun löydät" materiaalia on päivittänyt nyt olevansa parisuhteessa. Olen kyllä aidosti iloinen heidän puolestaan ja onnekkaita ovat nuo kaverit sillä hienot naiset noista saavat kylkeensä mutta samalla ei voi olla miettimättä mikä itsellä meni pieleen. Kun niitä miesten kuvia katsoo niin ihan tavallisissa ammateissa ovat joten status tai raha ei kyllä asiaa selitä. Ulkonäöltäänkin kuuluvat tällaiseen harmaaseen massaan joka ei kyllä erotu ostoskeskuksen miesmateriaalista paitsi jos sovittelevat naisten vaatteita.

        Tätä taustaa vasten jos joku tulisi halamaan ja saisi tunteen jolla palata parisuhdeaikoihin ja muistella sitä lämpöä ja läheisyyttä niin aika raaka olisi se paluu todellisuuteen kun muutaman sekunnin päästä toinen katoaisi horisonttiin. Kurkussa tuntuisi kuin olisi nielaissut neljä keskisuurta Rapalan uistinta mutta pakko silti rykiä sillä siinä vaiheessa kun rykiminen loppuu saattaa kyynelkanaviin ilmestyä läppävika joka sallii ylijäämäkyynelten virtaamisen poskille.


      • Mitenkäs sitä nyt noin allapäin siellä...?

        Ei ollenkaan tapaistasi. :(

        Ja mokoma kurja nainen vielä kopauttanut kinttuun, tuosta hyvästä olisi voinut tulla halaamaan sinua (luin tuon toisen tekstisikin; ei tuollaista sanatonta viestintää käytetä). Jos käytetään, silloin pöydän alla tapahtuu ihan muuta.

        Olisit kysynyt häneltä, "miksi teit tuon". : )

        ja p.s. älä koskaan mene bussissa siihen pöytäpaikalle, oikeastaan, mitä sinä bussiin ylipäätään menit; siellä ihmiset eivät voi olla luonnollisesti. Tiedäthän sinäkin sen pakokauhun tunteen kun toinen ihminen tulee viereen istumaan? Neljä tuntia Joensuusta Helsinkiin hengittämättä ja oikea puoli puutuu kun yrittää olla ettei koske toisen reiteen.

        Joko olet yhtään piristynyt tuosta kello neljän luuhotusmoodista?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kuulostaako tuo vähän niin kuin luovuttamiselta? sinä kun yleensä olet aika postiviinen kommenteissasi niin vähän jopa yllättävää noin nihkeä suhtautuminen naisiin. en sano etteikö se olisi oikein ja viisasta, vähän vain yllättävää. Muista kuitenkin että vaikka aika useinkin voidaan todeta "kaikki naiset" niin nilkoille potkimisessa ei ehkä kaikki naiset kuitenkaan ole yhtä ärhäköitä toimissaan. Jännämies olis varmaan potkaisuut tyynesti takaisin :D

        Älähän nyt nakero, tuppurainen tappuraisen apumiehenä..

        On sinussakin havaittu joskus 'pientä' nahkeutta naisia kohtaan :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitenkäs sitä nyt noin allapäin siellä...?

        Ei ollenkaan tapaistasi. :(

        Ja mokoma kurja nainen vielä kopauttanut kinttuun, tuosta hyvästä olisi voinut tulla halaamaan sinua (luin tuon toisen tekstisikin; ei tuollaista sanatonta viestintää käytetä). Jos käytetään, silloin pöydän alla tapahtuu ihan muuta.

        Olisit kysynyt häneltä, "miksi teit tuon". : )

        ja p.s. älä koskaan mene bussissa siihen pöytäpaikalle, oikeastaan, mitä sinä bussiin ylipäätään menit; siellä ihmiset eivät voi olla luonnollisesti. Tiedäthän sinäkin sen pakokauhun tunteen kun toinen ihminen tulee viereen istumaan? Neljä tuntia Joensuusta Helsinkiin hengittämättä ja oikea puoli puutuu kun yrittää olla ettei koske toisen reiteen.

        Joko olet yhtään piristynyt tuosta kello neljän luuhotusmoodista?

        Kiitos kysymästä, kyllä tämä jo tästä. Osui vain tuo episodi sellaiseen hetkeen että sai vähän suhteettomat mittasuhteet. Ehkä kuitenkin hyvä ettei siitä tullut sen isompaa haloota sillä jos mies ja nainen kinastelevat bussissa potkaisiko nainen vai ei niin montakohan pysäkin väliä olisi mennyt että toinen meistä olisi jäänyt matkalle.

        Olisi kai kohtuullista välillä miettiä miten paljon hyviäkin hetkiä naiset ovat minulle antaneet eikä mennä negaation kautta.


      • M184 kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, kyllä tämä jo tästä. Osui vain tuo episodi sellaiseen hetkeen että sai vähän suhteettomat mittasuhteet. Ehkä kuitenkin hyvä ettei siitä tullut sen isompaa haloota sillä jos mies ja nainen kinastelevat bussissa potkaisiko nainen vai ei niin montakohan pysäkin väliä olisi mennyt että toinen meistä olisi jäänyt matkalle.

        Olisi kai kohtuullista välillä miettiä miten paljon hyviäkin hetkiä naiset ovat minulle antaneet eikä mennä negaation kautta.

        Noh, hyvä, että olet tointunut. Tanssijat sanovat aina, että ilon kautta :)

        Joo kyllä siinä bussin etuosassa taitaa olla sellainen lappu, että "älä häiritse kuljettajaa ajon aikana". Ainakin 80-luvulla oli. Pienet riitatilanteet on vissiin pyrittävä hoitamaan liikenneasemilla ennen kuin hoppa in..

        Hyvistä hetkistä, voit aloittaa meistä palstatytöistä niin johan se sinnuukin vähäsen hymmyilyttää ;D

        Onko mankeli toiminu?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älähän nyt nakero, tuppurainen tappuraisen apumiehenä..

        On sinussakin havaittu joskus 'pientä' nahkeutta naisia kohtaan :D

        Niin no sillähn minä ihmettelin kun m184 ei oo silleen profiloitunu nahkeeks niin ko joku allekirjotanu niin tuollanen on huolestuttavaa, mun kohdallahan sitä ei ees kukaan huomais.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh, hyvä, että olet tointunut. Tanssijat sanovat aina, että ilon kautta :)

        Joo kyllä siinä bussin etuosassa taitaa olla sellainen lappu, että "älä häiritse kuljettajaa ajon aikana". Ainakin 80-luvulla oli. Pienet riitatilanteet on vissiin pyrittävä hoitamaan liikenneasemilla ennen kuin hoppa in..

        Hyvistä hetkistä, voit aloittaa meistä palstatytöistä niin johan se sinnuukin vähäsen hymmyilyttää ;D

        Onko mankeli toiminu?

        Mankeli pelittää kyllä, olisin tuonut sen tänne hotelliin jos ei komennus olisi jo loppusuoralla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no sillähn minä ihmettelin kun m184 ei oo silleen profiloitunu nahkeeks niin ko joku allekirjotanu niin tuollanen on huolestuttavaa, mun kohdallahan sitä ei ees kukaan huomais.

        Kyllä minäkin ehdin jo huolestua kun ei hän sellainen ole kuin sinä; välillä villiintyessäsi/ innostuessasi, vahingossa joskus lipsahtaa ruma sana naisesta. M184 oli hetken kummallinen, mutta nyt kuulema kaikki on taas tasoittunut. Hyvä niin. :)

        Hänet pitäisi saada kotiin sieltä hotellista, ei tee hyvää kun ei ole ne omat verhot ym..


      • M184 kirjoitti:

        Mankeli pelittää kyllä, olisin tuonut sen tänne hotelliin jos ei komennus olisi jo loppusuoralla.

        Tuu jo pois sieltä...kotiin. :)

        Just sanoin Harmikselle, että ei tuollaisista työjutuista tule kuin sivuoireita. Mies ikävöi mankeliaan. Kyllä se on selvää.


    • RumaAlien

      Vai että oikein kehräytti pönttöneitoa ja että oletit ohikulkevien miesten kuulevan kehräyksesi äänet.
      Suurin osa kuule taisi olettaa ääntelysi johtuvan siitä maitokahvin hörppimisestä ja vuohenjuusto crosainttien mutustelemisesta aiheutuvasta ääntelystä, kun pönttöneiti veti kuivaa crossanttia, hyvä ettei siihen tukehtunut tuhistessaan posket täynnä crossanttia.
      Etkös tiedä, ettei miehen sovi mennä palaamaan ketään tuntematonta naista, turhaan herättelee toiveita, että joku mies tulisi palaamaan.
      Se on meetoo, jos menet tuntematonta naista palaamaan.
      Sitähän te naiset olette tällä meetoo vouhkaamisella juuri ajaneet, että saatte olla rauhassa, eikä miehet teitä lähesty, että älkää nyt sitä sitten ihmetekö, kun miehet teidät ohittaa ja olette kuin ilmaa miehille.
      Sitä saa mitä tilaa, kuten kuuluisa totuus sanoo.

      • Niin, tuo on kieltämättä totta että jos jossain kahvilassa ohitat itseksensä tyytyväisenä hyrisevän misspönttiksen tai vastaavan aika hankala siihen on mennä häiritsemään kun oletus on että hyrinä hyvinkin äkkiä loppuu jos joku uskaltaa häiritä. Toistepäin on paljon parempi, jos misspönttis tai klooni tekee hyrisevän halihyökkäyksen aika harva mies sitä vastustamaan alkaa vaan ottaa iloisena vastaan mitä tulee. Me miehet ollaan silläkin tavalla se suvaitsevampi sukupuoli, ei aleta yhtään nipottamaan jos nainen haluaa tehdä lähestymishyökkäyksen.


      • En ajanut metoo-vouhkamista. Olen ollut sitä vastaan, koska juuri halit ovat tärkeitä ja tätähän minä olen pelännyt.

        Hah, tekstisi alku oli hauska :D, kyllä sitä kehräystä saattoi pieni mässytyskin säestää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, tuo on kieltämättä totta että jos jossain kahvilassa ohitat itseksensä tyytyväisenä hyrisevän misspönttiksen tai vastaavan aika hankala siihen on mennä häiritsemään kun oletus on että hyrinä hyvinkin äkkiä loppuu jos joku uskaltaa häiritä. Toistepäin on paljon parempi, jos misspönttis tai klooni tekee hyrisevän halihyökkäyksen aika harva mies sitä vastustamaan alkaa vaan ottaa iloisena vastaan mitä tulee. Me miehet ollaan silläkin tavalla se suvaitsevampi sukupuoli, ei aleta yhtään nipottamaan jos nainen haluaa tehdä lähestymishyökkäyksen.

        "Me miehet ollaan silläkin tavalla se suvaitsevampi sukupuoli"

        Ihanaa ettette vastusta. Mikähän senkin muuten selittää...

        :)


      • palaan_pian

        #Etkös tiedä, ettei miehen sovi mennä palaamaan ketään tuntematonta naista, turhaan herättelee toiveita, että joku mies tulisi palaamaan.
        Se on meetoo, jos menet tuntematonta naista palaamaan.#

        Oot ymmärtänyt metoon väärin. Voit palata naisen luo mutta halaaminen on riskaabelia.


    • Ihana kuulla. Sinun pitäisi laittaa roikkuun kyltti, saa halata vain suloiset miehet.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Misspönttis vois ehkä toteuttaa "Free hugs Pohjois-Karjala" -projektin.

        https://www.youtube.com/watch?v=Wac-wqHMiXw

        Itse asiassa yliopistolla on ollut Joensuussa, Pohjois-Karjalassa, "Free Hugs" porukkaa. Myös joskus samaisia halailijoita oli torin laidalla vuosia sitten. Ei siitä ole kovinkaan montaa vuotta. Onko Misspönttis Pohjois-Karjalasta? Ilmankos Pohjois-Savossa asuva Dissident pystyi hänet tapaamaan?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Itse asiassa yliopistolla on ollut Joensuussa, Pohjois-Karjalassa, "Free Hugs" porukkaa. Myös joskus samaisia halailijoita oli torin laidalla vuosia sitten. Ei siitä ole kovinkaan montaa vuotta. Onko Misspönttis Pohjois-Karjalasta? Ilmankos Pohjois-Savossa asuva Dissident pystyi hänet tapaamaan?

        Juu,l pohjois.karjalan tyttöjä ja jostain aika liki rajanpintaa misspönttis käsittääkseni vaikuttaa. Tarkempaa sijaintia ei tiedossa mutta jos lähelle pääsee kälätyksestä lienee tunnistettavissa, oman kertomansa mukaan ei niitä maan hiljaisimpia taida olla.


      • pitkätukka-68

        Pöh, mä en sais sit halata. 😶


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu,l pohjois.karjalan tyttöjä ja jostain aika liki rajanpintaa misspönttis käsittääkseni vaikuttaa. Tarkempaa sijaintia ei tiedossa mutta jos lähelle pääsee kälätyksestä lienee tunnistettavissa, oman kertomansa mukaan ei niitä maan hiljaisimpia taida olla.

        Kiitos tiedoista! Vai Pohjois-Karjalan tyttöjä! :)

        Täytyy tunnustaa, että joskus oli hetki joilloin tykkäsin täällä kirjoitella hänen kansansa paljon. Silloin kävi mielessä, että olisi kiva tavata hänet joskus, mutta en tiennyt sitä, että hän asuu samasssa maakunnassa kuin minä. Hänestä tulee mieleen maaseutu ja jostaan syystä pikkukaupunki rajanpinnassa: Kitee? Mutta en taida ehdotella mitään tapaamista, sillä palstaltakin jään nyt pienen elämän muutoksen takia kahdeksi ja puoleksi kuukaudeksi.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiitos tiedoista! Vai Pohjois-Karjalan tyttöjä! :)

        Täytyy tunnustaa, että joskus oli hetki joilloin tykkäsin täällä kirjoitella hänen kansansa paljon. Silloin kävi mielessä, että olisi kiva tavata hänet joskus, mutta en tiennyt sitä, että hän asuu samasssa maakunnassa kuin minä. Hänestä tulee mieleen maaseutu ja jostaan syystä pikkukaupunki rajanpinnassa: Kitee? Mutta en taida ehdotella mitään tapaamista, sillä palstaltakin jään nyt pienen elämän muutoksen takia kahdeksi ja puoleksi kuukaudeksi.

        varmaan jotain semmoista. Misspönttis jossain kirjoitti eilen päättäneensä huomenna on mies talossa. sä voisit vielä ehtiä kun oot huuudeilla :D tai sitten tuon tauon aikana suunnittelet iskitaktiikat valmiiksi ja joulun maissa sitten hoidat homman kotiin.


      • RumaAlien

        Kyltin toisella puolella lukisi " ruma mies mene pois" jonka pönttöneiti kääntäisi esille, kun ruma mies uhkaavasti alkaa lähestymään pönttöneitiä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        varmaan jotain semmoista. Misspönttis jossain kirjoitti eilen päättäneensä huomenna on mies talossa. sä voisit vielä ehtiä kun oot huuudeilla :D tai sitten tuon tauon aikana suunnittelet iskitaktiikat valmiiksi ja joulun maissa sitten hoidat homman kotiin.

        Itse oikeastaan olisin ulkonäölläni vähän suloinen mies halattavaksi, mutta en ole pönttistä varten kuin nettituttavana. En tiedä olenko ratsastusharrastavasta maaseudun tytöstä kiinnostunut. Tykkään hänestä täällä ja olin tässä pettynyt, kun hän ja AinaNorsu eivät vastanneet minulle kirjoittamaani. Olin ehkä pilannut vähän mainettani heidän silmissään, mutta sitten pönttis vastaili vasta eilen tässä ja AinaNorsu sanoi sitten myös hyvää yötä.

        Minun täytyy tunnustaa se, että minussa on jotain vikaa ja siksi esimerkiksi emmin lukion kolmasluokkalaisen puhenlinnumeron vastaanottamista maaliskuussa 2017. Olin myös ihastunut niin kuin hän, mutta kaikki ei ollut täydellisesti seurusteluun. Niinpä en vastaanottanut hyvännäköisen 18-vuotiaan puhelinnumeroa vaan annoin hänelle sähköpostisoitteeni, johon hän ei ottanut yhteyttä. Nyttenkin yksi nuori ensimmäisen vuoden opiskelija taitaa katsella kiinnostuneesti, mutta minusta tuntuu, että en ole hänelle kuin juuri-se-oikea-harrastustuttava. En ole se hänelle oikea mies poikakaveriksi mitä ilmeisemmin. Vaikka täytyy tunnustaa se, että olen onnellinen, jos täällä saan kirjoitella pöntiksen kanssa, sillä on kiva tyyppi. Tykkään ja haluasin halata!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Itse oikeastaan olisin ulkonäölläni vähän suloinen mies halattavaksi, mutta en ole pönttistä varten kuin nettituttavana. En tiedä olenko ratsastusharrastavasta maaseudun tytöstä kiinnostunut. Tykkään hänestä täällä ja olin tässä pettynyt, kun hän ja AinaNorsu eivät vastanneet minulle kirjoittamaani. Olin ehkä pilannut vähän mainettani heidän silmissään, mutta sitten pönttis vastaili vasta eilen tässä ja AinaNorsu sanoi sitten myös hyvää yötä.

        Minun täytyy tunnustaa se, että minussa on jotain vikaa ja siksi esimerkiksi emmin lukion kolmasluokkalaisen puhenlinnumeron vastaanottamista maaliskuussa 2017. Olin myös ihastunut niin kuin hän, mutta kaikki ei ollut täydellisesti seurusteluun. Niinpä en vastaanottanut hyvännäköisen 18-vuotiaan puhelinnumeroa vaan annoin hänelle sähköpostisoitteeni, johon hän ei ottanut yhteyttä. Nyttenkin yksi nuori ensimmäisen vuoden opiskelija taitaa katsella kiinnostuneesti, mutta minusta tuntuu, että en ole hänelle kuin juuri-se-oikea-harrastustuttava. En ole se hänelle oikea mies poikakaveriksi mitä ilmeisemmin. Vaikka täytyy tunnustaa se, että olen onnellinen, jos täällä saan kirjoitella pöntiksen kanssa, sillä on kiva tyyppi. Tykkään ja haluasin halata!

        Minä en laskis hirveesti sille että vastaako joku vai ei, täällä kun paljon ketjuja niin väkisin voi jäädä aina joku kommentti kommnetoimatta varsinkin jos on useisiin paikkoihin itse kommentoinut. Itse en edes katso inboxista vai mikä se nyt on vaan kommentoin vaan silleen että avaan ketjun ja jos mulle on vastattu saatan vastata takaisin jos sitä vaatii, jokus taas jos katson että asia tuli käsitellyksi en kommentoi sitten enää.

        Juu, kirjoittelupaikkahan tämä enimmkseen on ja mukavaa jo sinällään, ei välttämättä tarvitse mitään muuta mausteeksi, tai itse ainakin enemmän juri niin ajttelen että täällä ollaan vain rupattelemassa, mutta ei kai se haittaa jos joidenkin kohdalla asiat sitten eteneekin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä en laskis hirveesti sille että vastaako joku vai ei, täällä kun paljon ketjuja niin väkisin voi jäädä aina joku kommentti kommnetoimatta varsinkin jos on useisiin paikkoihin itse kommentoinut. Itse en edes katso inboxista vai mikä se nyt on vaan kommentoin vaan silleen että avaan ketjun ja jos mulle on vastattu saatan vastata takaisin jos sitä vaatii, jokus taas jos katson että asia tuli käsitellyksi en kommentoi sitten enää.

        Juu, kirjoittelupaikkahan tämä enimmkseen on ja mukavaa jo sinällään, ei välttämättä tarvitse mitään muuta mausteeksi, tai itse ainakin enemmän juri niin ajttelen että täällä ollaan vain rupattelemassa, mutta ei kai se haittaa jos joidenkin kohdalla asiat sitten eteneekin.

        Itse taidan lopettaa kohta ja mennä kirkkoon. Joensuussa sivukirkon jumalanpalvelus alkaa tätä nykyä kello 15. Sitten illalla kello 18.15 alkaa televisiossa futisottelu: Liverpool - Manchester City. Kavereita on tulossa katsomaan luokseni. Jos futis kiinnostaa, niin tuo huippuottelu ottelua olisi nähtävissä YLE2 kanavalla. Harrastatko sinä urheilun katsomista?


      • muistaja
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiitos tiedoista! Vai Pohjois-Karjalan tyttöjä! :)

        Täytyy tunnustaa, että joskus oli hetki joilloin tykkäsin täällä kirjoitella hänen kansansa paljon. Silloin kävi mielessä, että olisi kiva tavata hänet joskus, mutta en tiennyt sitä, että hän asuu samasssa maakunnassa kuin minä. Hänestä tulee mieleen maaseutu ja jostaan syystä pikkukaupunki rajanpinnassa: Kitee? Mutta en taida ehdotella mitään tapaamista, sillä palstaltakin jään nyt pienen elämän muutoksen takia kahdeksi ja puoleksi kuukaudeksi.

        Veikkaan että jäät enintään kahdeksi ja puoleksi päiväksi.


      • muistaja kirjoitti:

        Veikkaan että jäät enintään kahdeksi ja puoleksi päiväksi.

        Kyllä se jää pitemmäksi aikaa, sillä minulla alkoi kirjoittaminen häiritä vähän yöunia. Nyttenkin väsyttää. Nukuin tässä 6, 9 ja 5 tuntia. Viime yönä jäi vajaaksi. Syy unettomuuteen, että mielessäni pyörii täältä aiheita ja varsinkin omat aloitukset. Yksi poistettiin, mutta muutamaan muuhun tuli vastauksia kohtalaisen paljon. Yhtäkin tekstiä oli viime yönä pakko kirjoittaa puolita öin. Sitten nukahdin vasta kello 1 ja heräsin noin kello 6. Yöunta vain 5 tuntia, mikä tuntuu. Onneksi edellinen yö oli hyvin nukuttu. Lisäksi minulla alkaa yksi luento, johon joudun keskittymään. Lisäksi minulla uskovaisena Raamatun lukuprojekti. Meinaan lukea sitä 20-60 sivua päivässä. Ajan sen lukemiseen otan täällä kirjoittelusta. Sen takia pysyn tosissaan täällä poissa sen kaksi puoli kuukautta, vaikka kuinka sinä epäilet.


      • muistaja
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kyllä se jää pitemmäksi aikaa, sillä minulla alkoi kirjoittaminen häiritä vähän yöunia. Nyttenkin väsyttää. Nukuin tässä 6, 9 ja 5 tuntia. Viime yönä jäi vajaaksi. Syy unettomuuteen, että mielessäni pyörii täältä aiheita ja varsinkin omat aloitukset. Yksi poistettiin, mutta muutamaan muuhun tuli vastauksia kohtalaisen paljon. Yhtäkin tekstiä oli viime yönä pakko kirjoittaa puolita öin. Sitten nukahdin vasta kello 1 ja heräsin noin kello 6. Yöunta vain 5 tuntia, mikä tuntuu. Onneksi edellinen yö oli hyvin nukuttu. Lisäksi minulla alkaa yksi luento, johon joudun keskittymään. Lisäksi minulla uskovaisena Raamatun lukuprojekti. Meinaan lukea sitä 20-60 sivua päivässä. Ajan sen lukemiseen otan täällä kirjoittelusta. Sen takia pysyn tosissaan täällä poissa sen kaksi puoli kuukautta, vaikka kuinka sinä epäilet.

        Aloititko jo poissaolon?


      • muistaja kirjoitti:

        Aloititko jo poissaolon?

        Tämä päivä on viimeinen täällä ennen joulunseudun päiviä. Olen poissa täällä 8.10.-22.12.2018. Sitten 23.12. saa jälleen tänne tulla. Toivottavasti inboxissani ei ole liikaa viestejä silloin!


      • Saisi laittaa :D

        Joku nihkeä maanantai-aamu...silloin olisi kiva yllättää vaiks stressaantuneet työmatkalaiset.
        Vai olisikohan iltapuoli parempi kun tulevat ruokakaupasta..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Misspönttis vois ehkä toteuttaa "Free hugs Pohjois-Karjala" -projektin.

        https://www.youtube.com/watch?v=Wac-wqHMiXw

        Tämä oli hyvä, mutta tuo videon tyttö ei osannut halata oikealla tavalla; jos tuohon rupee, halin pitää olla kaksin käsin ja lämpimästi kun sitä itse kerta ehdottaa :)

        Paras oli tuo ison miehen syliinkoppuuhali! <3


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu,l pohjois.karjalan tyttöjä ja jostain aika liki rajanpintaa misspönttis käsittääkseni vaikuttaa. Tarkempaa sijaintia ei tiedossa mutta jos lähelle pääsee kälätyksestä lienee tunnistettavissa, oman kertomansa mukaan ei niitä maan hiljaisimpia taida olla.

        Herrajestas, mitäs tietoja se sie täällä jakelet? Älä nyt sentään kotiosoitetta anna...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        varmaan jotain semmoista. Misspönttis jossain kirjoitti eilen päättäneensä huomenna on mies talossa. sä voisit vielä ehtiä kun oot huuudeilla :D tai sitten tuon tauon aikana suunnittelet iskitaktiikat valmiiksi ja joulun maissa sitten hoidat homman kotiin.

        Harmis...


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Pöh, mä en sais sit halata. 😶

        Sun asuinpaikka on niin syrjässä siellä.


      • pitkätukka-68

        Miks muutin silloin aikanaan pois Joensuusta...

        Tarkemmin kun mietin, niin ehkei mulla ollut siihen asiaan silloin kolmevuotiaana paljon sanomista.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Harmis...

        No kun ittehän säå sanoit niin ois hyvä sauma ollu siinä samojen seutujen hepuilla :D Sorry, tietojen antaminen mutta aika vähänhän se oli, kotiosoitetta en toki ois anatanu kelleenkää :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiitos tiedoista! Vai Pohjois-Karjalan tyttöjä! :)

        Täytyy tunnustaa, että joskus oli hetki joilloin tykkäsin täällä kirjoitella hänen kansansa paljon. Silloin kävi mielessä, että olisi kiva tavata hänet joskus, mutta en tiennyt sitä, että hän asuu samasssa maakunnassa kuin minä. Hänestä tulee mieleen maaseutu ja jostaan syystä pikkukaupunki rajanpinnassa: Kitee? Mutta en taida ehdotella mitään tapaamista, sillä palstaltakin jään nyt pienen elämän muutoksen takia kahdeksi ja puoleksi kuukaudeksi.

        Täs vain sivu-sivalluksena, pohjois-karjalasta mäkin tulen;) kasakka verellä höystettynä, da da :D


      • peppupupu kirjoitti:

        Täs vain sivu-sivalluksena, pohjois-karjalasta mäkin tulen;) kasakka verellä höystettynä, da da :D

        Minä olen asunut yhtäjaksoisesti Pohjois-Karjalassa vuodesta 2001, jolloin lähdin Stadista. En sieltä kyllä ole kotoisin. Seuraavana päivänä, kun tänne kirjoittelen eli 23.12.2018, olen matkalla Stadiin Joensuusta junalla. Siihen asti pidän taukoa täältä tästä päivästä lähtien, mutta kiva kuulla, että olet Pohjois-Karjalasta. Sinulla on siis venäläistä verta vai mitä se kasakkaveri tarkoittaa?


      • peppupupu kirjoitti:

        Täs vain sivu-sivalluksena, pohjois-karjalasta mäkin tulen;) kasakka verellä höystettynä, da da :D

        Karhu se kumahtaa meillä kanveesiin paljain kourin, sellanen veri on idässä.

        (nauraa kikattaa)

        Älä unoha juurias siellä etelän hetteikössä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Karhu se kumahtaa meillä kanveesiin paljain kourin, sellanen veri on idässä.

        (nauraa kikattaa)

        Älä unoha juurias siellä etelän hetteikössä.

        No varmana, me painitaan karhujen kanssa!;) Idässä on badass metsät,susia ja karhuja ihan normisti mut silti teikeläiset,meikeläiset menee marjaan normisti:) Idän ihmisissä on yksi piirre jota muilla ei oikein ole,suulaus. Sellanen avoin ystävällinen hölöttäminen,mä olen huomannut että varsinkin täällä etelässä sitä vihataan,snobi persukset>: p
        Ei huolta pönttis,en unohda juuria..se olis mun tuho jos unohtaisin;) Joskus oon haaveillu että mitäpä jos menis takasin,kuitenkin loppu suvusta asuu siellä,ikinä muuttany pois,mut..enpä tiedä,ei taida kunta rakastaa puoliks maatuneita tyyppejä:D


      • RumaAlien
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tämä oli hyvä, mutta tuo videon tyttö ei osannut halata oikealla tavalla; jos tuohon rupee, halin pitää olla kaksin käsin ja lämpimästi kun sitä itse kerta ehdottaa :)

        Paras oli tuo ison miehen syliinkoppuuhali! <3

        Videolla oli myös mies, jolla oli kyltti Free hugs, mutta eihän miehet toisiaan halaa, koska se on homomaista touhua.
        Naisten toistensa halaamista pidetään normaalina, eikä lesboiluna, että siitä se ero on, ettei tuota videolla esiintynyttä miestä miehet halaneet.
        Naista kyllä halaavat, jos kyltissä on Free hugs.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä olen asunut yhtäjaksoisesti Pohjois-Karjalassa vuodesta 2001, jolloin lähdin Stadista. En sieltä kyllä ole kotoisin. Seuraavana päivänä, kun tänne kirjoittelen eli 23.12.2018, olen matkalla Stadiin Joensuusta junalla. Siihen asti pidän taukoa täältä tästä päivästä lähtien, mutta kiva kuulla, että olet Pohjois-Karjalasta. Sinulla on siis venäläistä verta vai mitä se kasakkaveri tarkoittaa?

        OOh,säkin olet olet asunut meidän mestoilla,mikä paikka,mun on Joensuu,vai pitäiskö sanoa jojensuu;) Me muutettiin tsernobilin räjähdyksen jälkeen saatiin muuten varmaan kivat säteilyt,ulkona oltiin ja sato vettä,missään ei kerrottu tosta. Oletko sä sit nyt menossa sinne p-karjalaan? Ja tulet takasin uuden vuoden aikoihin? Mukavaa matkaa sitten,nauti rempseästä ja rennonmasta ilmapiiristä:)
        Joo, mun isoiso isä oli oikea kasakka,iiiiso synkkä salaisuus meidän perheessä..well fu*k,kun mun pärstää kattoo niin eiköhän se näy,mä oon ainaskin ylpee,oli ne sen verran kovia taistelijoita;D Mä kyllä luulen että hän oli kotoisin vähän idempää kuin venäjältä,muut sukulaiset kyllä puhuivat aikoinaan venäjää ihan sujuvasti. ja kaikki ortodokseja paitsi me,vanhemmat halus muuttaa luterilaisiks kun muutettiin tänne etelään.


      • peppupupu kirjoitti:

        No varmana, me painitaan karhujen kanssa!;) Idässä on badass metsät,susia ja karhuja ihan normisti mut silti teikeläiset,meikeläiset menee marjaan normisti:) Idän ihmisissä on yksi piirre jota muilla ei oikein ole,suulaus. Sellanen avoin ystävällinen hölöttäminen,mä olen huomannut että varsinkin täällä etelässä sitä vihataan,snobi persukset>: p
        Ei huolta pönttis,en unohda juuria..se olis mun tuho jos unohtaisin;) Joskus oon haaveillu että mitäpä jos menis takasin,kuitenkin loppu suvusta asuu siellä,ikinä muuttany pois,mut..enpä tiedä,ei taida kunta rakastaa puoliks maatuneita tyyppejä:D

        "Joskus oon haaveillu että mitäpä jos menis takasin,kuitenkin loppu suvusta asuu siellä,ikinä muuttany pois,mut..enpä tiedä,ei taida kunta rakastaa puoliks maatuneita tyyppejä:D"

        Ei kunta ehkä tyrkytä asuntoo mutta jos vaan väkisin muuttasit niin kai niiden ois pakko jotain asumiskuviota järjestää eikä ois ainakaan pahempi kun se sun nykynen luukku. Ois muutenkin hyvä jos/kun pääsisit likin omaa sukua, ei vissiin se lähiö missä nyt oot kovinkaan kotosa paikka?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Joskus oon haaveillu että mitäpä jos menis takasin,kuitenkin loppu suvusta asuu siellä,ikinä muuttany pois,mut..enpä tiedä,ei taida kunta rakastaa puoliks maatuneita tyyppejä:D"

        Ei kunta ehkä tyrkytä asuntoo mutta jos vaan väkisin muuttasit niin kai niiden ois pakko jotain asumiskuviota järjestää eikä ois ainakaan pahempi kun se sun nykynen luukku. Ois muutenkin hyvä jos/kun pääsisit likin omaa sukua, ei vissiin se lähiö missä nyt oot kovinkaan kotosa paikka?

        Plussa puoli olis,mulla olis sukulaiset lähellä ja ainaskin turvapaikka nukkua,olettaisin..miinus puoli,jos kunta ei auta olen täysin kusessa,pitkän matkan päässä näistä avuista täällä. kun ei ole yhtään sitä fyffeä säästössä niin aika riskaabelia..Mitä mä kuulin tarinoita tädiltä,kuinka sielläkin on asiat nykyään,rupes vähän karmimaan..ne voi jättää täysin pois tuilta,se olis mun loppu,aivan sama missä olisin:) Mutta totta toikin,jos en lähde,delaan tänne anyways,varmaan kohta lol. Aivan fantsua peppiksen elämä,jännitystä joka viikko loool ^_^


      • peppupupu kirjoitti:

        OOh,säkin olet olet asunut meidän mestoilla,mikä paikka,mun on Joensuu,vai pitäiskö sanoa jojensuu;) Me muutettiin tsernobilin räjähdyksen jälkeen saatiin muuten varmaan kivat säteilyt,ulkona oltiin ja sato vettä,missään ei kerrottu tosta. Oletko sä sit nyt menossa sinne p-karjalaan? Ja tulet takasin uuden vuoden aikoihin? Mukavaa matkaa sitten,nauti rempseästä ja rennonmasta ilmapiiristä:)
        Joo, mun isoiso isä oli oikea kasakka,iiiiso synkkä salaisuus meidän perheessä..well fu*k,kun mun pärstää kattoo niin eiköhän se näy,mä oon ainaskin ylpee,oli ne sen verran kovia taistelijoita;D Mä kyllä luulen että hän oli kotoisin vähän idempää kuin venäjältä,muut sukulaiset kyllä puhuivat aikoinaan venäjää ihan sujuvasti. ja kaikki ortodokseja paitsi me,vanhemmat halus muuttaa luterilaisiks kun muutettiin tänne etelään.

        peppupupu: "Oletko sä sit nyt menossa sinne p-karjalaan? Ja tulet takasin uuden vuoden aikoihin?"

        Asun pysyvästi jojensuussa ja olen siellä parhaillaan. Menen aina Uudellemaalle joulunvietoon tai tunnustetaan, että yhden joulun tällä vuosituhannenella olen viettänyt Pohjois-Karjalassa, muut joulut Uusimaa nimisessä mestassa. Matkustan aina junalla Stadiin ja sieltä autolla jonnekin muualle. Vettä monesti sataa siellä etelässä, mutta aina lähtiessä 23.12. joulun viettoon niin Joensuussa on ollut lunta. Stadin seudulla ei ole monestikaan lunta. Itse taidan kohta lopetella, sillä pitäisi ryhtyä nukkumaan. Valitettavasti palaan nettiin vasta 23.12., kun olen matkalla sinne Stadiin ja lähelle joulunviettoon.

        Hyvää syksyä ja alkutalvea! Palataan asiaan sitten joulunseutuun, sillä olen tästä illasta lähtien poissa täältä!

        Hyvää yötä! :)


      • peppupupu kirjoitti:

        No varmana, me painitaan karhujen kanssa!;) Idässä on badass metsät,susia ja karhuja ihan normisti mut silti teikeläiset,meikeläiset menee marjaan normisti:) Idän ihmisissä on yksi piirre jota muilla ei oikein ole,suulaus. Sellanen avoin ystävällinen hölöttäminen,mä olen huomannut että varsinkin täällä etelässä sitä vihataan,snobi persukset>: p
        Ei huolta pönttis,en unohda juuria..se olis mun tuho jos unohtaisin;) Joskus oon haaveillu että mitäpä jos menis takasin,kuitenkin loppu suvusta asuu siellä,ikinä muuttany pois,mut..enpä tiedä,ei taida kunta rakastaa puoliks maatuneita tyyppejä:D

        Suulaus on siunaus ja kirous :D

        Leipäläpi vois joskus olla kiinni,

        mutta eihän se oo!

        Mjäh! Kestäkööt

        p.s.

        "muut sukulaiset kyllä puhuivat aikoinaan venäjää ihan sujuvasti. ja kaikki ortodokseja"

        Mulla on ihan sama tausta.


      • peppupupu kirjoitti:

        OOh,säkin olet olet asunut meidän mestoilla,mikä paikka,mun on Joensuu,vai pitäiskö sanoa jojensuu;) Me muutettiin tsernobilin räjähdyksen jälkeen saatiin muuten varmaan kivat säteilyt,ulkona oltiin ja sato vettä,missään ei kerrottu tosta. Oletko sä sit nyt menossa sinne p-karjalaan? Ja tulet takasin uuden vuoden aikoihin? Mukavaa matkaa sitten,nauti rempseästä ja rennonmasta ilmapiiristä:)
        Joo, mun isoiso isä oli oikea kasakka,iiiiso synkkä salaisuus meidän perheessä..well fu*k,kun mun pärstää kattoo niin eiköhän se näy,mä oon ainaskin ylpee,oli ne sen verran kovia taistelijoita;D Mä kyllä luulen että hän oli kotoisin vähän idempää kuin venäjältä,muut sukulaiset kyllä puhuivat aikoinaan venäjää ihan sujuvasti. ja kaikki ortodokseja paitsi me,vanhemmat halus muuttaa luterilaisiks kun muutettiin tänne etelään.

        Noilla meriiteillä ei sinustakaan hiljaisinta ihmistä saa

        (naurua)

        Hahah, siinähän toppuuttelevat. Ihmekös..


      • peppupupu kirjoitti:

        Plussa puoli olis,mulla olis sukulaiset lähellä ja ainaskin turvapaikka nukkua,olettaisin..miinus puoli,jos kunta ei auta olen täysin kusessa,pitkän matkan päässä näistä avuista täällä. kun ei ole yhtään sitä fyffeä säästössä niin aika riskaabelia..Mitä mä kuulin tarinoita tädiltä,kuinka sielläkin on asiat nykyään,rupes vähän karmimaan..ne voi jättää täysin pois tuilta,se olis mun loppu,aivan sama missä olisin:) Mutta totta toikin,jos en lähde,delaan tänne anyways,varmaan kohta lol. Aivan fantsua peppiksen elämä,jännitystä joka viikko loool ^_^

        Niinpä, kyllä kai suku kuitenkin nukkumaan kattonsa alkle päästäis. Se kyllä huono juttu tosiaan jos ei fyffee laittaa likoon kun taitaa yksityinen sektori ainakin vaatia sen verran vuokratakuita sun muita että vähän pitäis olla että pääsis asumaan ensin, sitäkautta kai ne muut jutut sitten alkais järjestymään mutta toi sun nykynenkin asumajärjestely kyllä niin hurjalta kuulostaa että ois kyllä hyvä saada se puoli järjestykseen. Oiskos mitään jos vaikka soittelisit sinne kotiseudulle kaupungin asuntotoimistoon, nihkeenä ne varmaan lähtökohtasesti on mutta sitä ehkä vois yrittää.


      • humpsista
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä, kyllä kai suku kuitenkin nukkumaan kattonsa alkle päästäis. Se kyllä huono juttu tosiaan jos ei fyffee laittaa likoon kun taitaa yksityinen sektori ainakin vaatia sen verran vuokratakuita sun muita että vähän pitäis olla että pääsis asumaan ensin, sitäkautta kai ne muut jutut sitten alkais järjestymään mutta toi sun nykynenkin asumajärjestely kyllä niin hurjalta kuulostaa että ois kyllä hyvä saada se puoli järjestykseen. Oiskos mitään jos vaikka soittelisit sinne kotiseudulle kaupungin asuntotoimistoon, nihkeenä ne varmaan lähtökohtasesti on mutta sitä ehkä vois yrittää.

        Ritari harmaa voisi kutsua peppupupun luokseen asumaan, olisi mielenkiintoista nähdä miten se vaikuttaisi nettikirjoitteluun, lisääntyykö vai vähentyykö.
        Vai meneekö kuten dissillä että pitää salassa kirjoitella.


    • rikaskomistus

      Olen tosi komea, varakas ja viisas, kaikin puolin hyvä ja täydellinen mies.
      Naiset haluaa minua, huomaan sen niiden katseista. Jos joku tulee halaamaan niin vetäsen kunnolla turpaan että hampaankappaleet lentäis. Sitten ulostaisin naisen suuhun.

    • kyllästynyt

      älä misspönttöpää jaksa kirjotella typeryyksiäsi.

      • Tsaan jos haluan. Nih.
        Älä ala komentamaan.


    • imjustlevitation

      No täytyy sanoa, että on tullut halittua ja kyllä se nainen on muistanut kehrätäkin. Viimeksi ynähteli tyytyväisenä aamulla, kun lähdin töihin ja annoin suukon lähtiessäni. Hän sai jäädä nukkumaan univelkojaan, mutta oli lähteä mukaan huulista, niin oli muikea suutelo. :oD

      Mutta eniten mä mietin niitä silmiä....uuh. Ne on halatessa ja suudellessa ja no kaikenlaisessa sellaiseen liittyvässä niin lempeät ja jotenkin uteliaat, että niistä ei omaa katsettaan meinaa saada irti.

      Kun häntä nyt hetkenkin miettii, voi varmaan autollekin tästä töistä levitoida jalkoja heiluttamassa...sellainen 3,5 cm ilmassa... huoh!

    • Hyviä lokakuita, marraskuita ja joulukuita misspönttöuunille! Hyviä loppuvuoden sinkkupalstan keskusteluja! Ja kiitos vielä kerran tästä aloituksesta. Tämä on kiva! Joten halia saman maakunnan naiselle! :)

      • Kiitos, ei kun hyvää loppuvuotta sinnekin ja muutenkin, kaikkea hyvää täältä takamailta! :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiitos, ei kun hyvää loppuvuotta sinnekin ja muutenkin, kaikkea hyvää täältä takamailta! :)

        Ehkä sitten vuodenvaihteessa kirjoittelen täällä enemmän. Pitäkää Pohjois-Karjalan takamaitten lippuakorkealla! :)


    • Mä olen ikiroudassa..tai paremminkin horroksessa, ainut mikä mun kehoa kiinnostaa on syöminen ja nukkuminen,muu aika menee palellen ja aivot vapaalla,tulis jo kevät ^-^

    • Taitaa juustone sarvi maistua.

    • 1212121212121212

      "Istuin tänään töiden jälkeen kahvilassa,
      ja tuntui siltä, että olisin aivan hyvin voinut halata jokaista
      -miestä."

      Halauksen olisivat saaneet vain riittävän pitkät, harteikkaat, jykeväleukaiset ja matalaääniset tummat miehet.

      • Sitten minä olisin saanut halauksen, sillä olen 194 cm, jossain määrin harteikas ainakin pikkutakin kanssa, leukakin normaali ja vähän jykeävä ja ääneni on basso. Sitä paitsi olen vähän söpö, vaikka en enää olekkaan 20-luvullani enää. Toisaalta, jos muistan niin pönttis on 158,5 senttimetriä pitkä, joten hän ei välttämättä pitkiä miehiä ensisijassa halaile, sitten mustalla pikkutakilla varustettu mies välttämättä maaseudun tyttöä kiinnosta, mahdollisesti hän tykkää siroista leuoista ja kenties kaikkein eniten tenorista basson sijaan? Lisäksi ei se pönttis välttämättä itseään vähän vanhempaa miestä niin vain halaile, vaikka puhuu jokaisen halaamisesta?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      203
      4582
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1558
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      52
      1450
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      132
      1212
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      65
      1165
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1059
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      1030
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      967
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      113
      963
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      933
    Aihe