Onko nyt niin että ette nakeroiset...

...kykene hetkeäkään tulemaan toimeen keskenänne? V..u, hetken kun on poissa niin täällä on meno kuin lastentarhassa.

Itseasiassa ensin ajattelin tehdä avauksen siitä että mikä ihme siinä on kun naiset palstalla(kaan) eivät kykene tulemaan keskenään toimeen kun joku teki sitä ja toinen tätä ja sitten se sanoi että....ja....ja...ja. No sitä ei sitten voinutkaan tehdä kun näyttää miespuolisilla palstalaisilla olevan samaa vikaa, ettei meinata sopia samalle hiekkalaatikolle kun on herneitä p..ssä. On se ihmejuttu, on täällä palstatilaa minun puolesta ainakin kaikille.

55

642

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Jos toinen nainen on kauniimpi niin ruma nainen siitä suuttuu koska ei saa komeaa miestä.

• lazyz

Näh, yksi suuttuu kun muut asioihin puuttuu.

• Näh, ei yksi itseksensä pysty riitelemään, kyllä siinä on muitakin mukana. en edees yritä ehdottaa sopimista kun e se kuitenkaan sovi mutta voisiko sitä ajatella niin että henkilöt jotka ei tule keskenään toimeen vois jättää kommentoimatta toistensa kommentteja ja muutenkin edesottamuksia? silleen se tilanne rauhottuis kun ei minusta ainakaan oo kiva seurata liian vakavaks menevää vääntöö.

• Lauletaanpa välillä yhteislaulua :D

• lazyz
        Harmaaritari kirjoitti:

Näh, ei yksi itseksensä pysty riitelemään, kyllä siinä on muitakin mukana. en edees yritä ehdottaa sopimista kun e se kuitenkaan sovi mutta voisiko sitä ajatella niin että henkilöt jotka ei tule keskenään toimeen vois jättää kommentoimatta toistensa kommentteja ja muutenkin edesottamuksia? silleen se tilanne rauhottuis kun ei minusta ainakaan oo kiva seurata liian vakavaks menevää vääntöö.

Voisihan tuota harkita. En vaan tykkää sen jatkuvasta uiveltamisesta millon kellekin. Se on ollut tollanen yliherkkä kauan. Itse lörpöttää mitä sattuu ja miten sattuu ja ottaa nokkiinsa, kun jutuista syntyy johtopäätös. Se tulee joka ketjuun narisemaan ja uhriutumaan, kaivelemalla kaivelee ja ärsyttää...ku toi yks ku mä olen niin erinomainen ja vittu väärin kohdeltu hellanlettas...

Äh, vatipää mikä vatipää...

• Mies tarvitaan aina maadoittamaan.

Itse ainakin rauhoitun matalasta äänestä heti. :D ja jos ei äänestä, sitten voi kopata kiinni ja kantaa areenalta yks kantaan pois

(naurua)

Mutta nimenomaiseen tapaukseen on paha mennä sanomaan mitään muuta kuin, että riita poikki ja voita välliin.

Olkaapa kaikki nyt vähän lupsakampia ku met täällä itäosassa tuppaamma tekemään.

https://www.youtube.com/watch?v=EcoYI-fk6S8

Tälleen pitää kiltisti olla kaverin kanssa, ei nahistelua eikä jätetä kaveria mihinkään, niih : )

P.s. Kukas se siellä käyttää sanaa "nakeroiset"? :D

• No lainasin kun se on aika kiva, toki sulla tekijänoikeus säilyy kun sen oot lanseerannu :) Niin ja samaa mieltä. vähän vois lupsakkaampaa meno olla täällä.

• Harmaaritari kirjoitti:

No lainasin kun se on aika kiva, toki sulla tekijänoikeus säilyy kun sen oot lanseerannu :) Niin ja samaa mieltä. vähän vois lupsakkaampaa meno olla täällä.

Saat käyttää sitä, se on meillä päin hellittely sana..

Tyyli muuttuu heti pehmeämmäksi kun nakeroiset on kuvioissa mukana :)

(Lapsena isä kutsui minua nakeroksi. Sekin on kaunis muisto :)

• No tässähän tää olikin.

Mun mielestä voidaan kuitenkin kyseenalaistaa asioita. Eihän se tarkoita sitä, että suoraan juntataan puukko rintaan, vaan pyydetään selvennystä motiiveihin miksi toimitaan kuin toimitaan.

Mutta se että pysyttäisin myös siinä konkreettisessa asiassa, eikä heitellä ilmaan pölyä josta ei ota sitten peevelikin selvää, mitä tuossa tarkoitetaan. Kaikenlaisia epämääräisiä vihjailuja esim.

• Juu siis munkin mielestä tervehenkinen väittely ja kinastelu kuuluu asiaan mutta nyt näyttää siltä että täällä melkein verissä päin painetaan toisia alas ja muistellaan vanhoja juttuja niin ei oo kivaa semmonen.

• trolli
        Harmaaritari kirjoitti:

Juu siis munkin mielestä tervehenkinen väittely ja kinastelu kuuluu asiaan mutta nyt näyttää siltä että täällä melkein verissä päin painetaan toisia alas ja muistellaan vanhoja juttuja niin ei oo kivaa semmonen.

Anteeks nyt, mutt mä kyll aattelin pikkasen toisin... kuvittelin sun olevan hieman pusikossa vedättelemässä!
        Pari kertaa mä jo suoraan kirjoittelin Harmikselle... pitkää rotlaa totuuksia pensaikkoon... mutt kun en ollut 100 varma asiastani; niin pyyhkäisin vastaukseni tyhjäks, jätin postaamatta niit onnekseni. (ilmeisesti?)

Yleensä ottaen sinä kyllä suoraan runttaat silloin kun olet erimieltä, ett ole mua aikoihin runtannut... mutt lehtijuttujen mukaan tekemäs aloitukset ovat joskus olleet julmia.
        Onneks niissä harvoin enää lukee; Naiset on...plää plää plää ja suomalaiset naiset eteenkin!

Mutt tervetuloa takaisin, pitämään "jöötä" eli kuria, jos luulet pystyväs siihen akkalauman keskellä. Mutt älä herranjestas sitt jää täys mellakassa vaan jalkoihin, osa meistä kun saattaa käyttää korkkareitakin! Teräskorkoisia, nahkalla sievästi kyllä päällystettyjä, mutt oikeesti tekevät pahaa jälkeä puolustus aseina jaloissa, ne naiselliset viattomat tanssikengät!

• trolli kirjoitti:

Anteeks nyt, mutt mä kyll aattelin pikkasen toisin... kuvittelin sun olevan hieman pusikossa vedättelemässä!
        Pari kertaa mä jo suoraan kirjoittelin Harmikselle... pitkää rotlaa totuuksia pensaikkoon... mutt kun en ollut 100 varma asiastani; niin pyyhkäisin vastaukseni tyhjäks, jätin postaamatta niit onnekseni. (ilmeisesti?)

Yleensä ottaen sinä kyllä suoraan runttaat silloin kun olet erimieltä, ett ole mua aikoihin runtannut... mutt lehtijuttujen mukaan tekemäs aloitukset ovat joskus olleet julmia.
        Onneks niissä harvoin enää lukee; Naiset on...plää plää plää ja suomalaiset naiset eteenkin!

Mutt tervetuloa takaisin, pitämään "jöötä" eli kuria, jos luulet pystyväs siihen akkalauman keskellä. Mutt älä herranjestas sitt jää täys mellakassa vaan jalkoihin, osa meistä kun saattaa käyttää korkkareitakin! Teräskorkoisia, nahkalla sievästi kyllä päällystettyjä, mutt oikeesti tekevät pahaa jälkeä puolustus aseina jaloissa, ne naiselliset viattomat tanssikengät!

Jaa, te ihmiset olette liian epäluuloisia. Ei ole kuin yksi harmis ja se harmis aina kirjoittelee tällä nikillään. Joskus on harmiksellakin menoja niin ei aina ehdi sitten tänne järjestystä ylläpitämään :D No ihan hyvä että pyyhkäsit tyhjäks niin ei meidänkitn tarvii alkaa riitelemään :D Sitä lajia täällä näyttää nyt olevan ihan riittämiin muutenkin.

No joo, runttaan ja runttaan, omasta mielestä pyrin pysymään yleisellä tasolla ja minua itseä aina häiritsee jos täällä ihmiset persoonina alkaa keskenään rötväämään kun se on niin henkilökohtaista. Itse ajattelen että mun runttaamiset ei kuitenkaan ketäåän yksilönä syytä silleen.

Juu, enm kuvittelekaan että voisin keidenkään keskinäisiin väleihin vaikuttaa, se on heidän oma homma mutta kunhan ilmaisen mileipiteeni asiasta, en vaan tykkää kun minusta kivat keskenään rötisee. Ja joo, tiiän, mun jalalle opn kävelty korkkarilla ihan vahingossa ja tuntu aikalailla, tiiän että sattuu.

• wanhaämmä

Hyvä että Harmis-setä palasi pitämään järjestystä ;)

Huvittavaahan toi Dissin ja HimPulan viestittely oli. HimPulan viestit on aina yhtä ja samaa, samat haukkumat peräjälkeen... ;D

• Äläs nyt sinäkin ala :D Kuulin tuolta toisesta ketjusta että oot ex-lineri? no sitten tavallaan ymmärrän tuon sun kommentin mutta älä ala säätään siekii, antaa niiden keskenään temuta :D

• Ei hyvää päivää nyt.

Kuka nyt sitten on 'Himpula'?

Tänään täällä ovat nimimerkit olleet aivan sekaisin. :0

Harmis on ainakin nakero.

(viistohymy)

• wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

Äläs nyt sinäkin ala :D Kuulin tuolta toisesta ketjusta että oot ex-lineri? no sitten tavallaan ymmärrän tuon sun kommentin mutta älä ala säätään siekii, antaa niiden keskenään temuta :D

Ei kestä kauaa, kun HimPula pulauttaa aivonsa tähänkin ketjuun. Vai pitäsikö mun tuurata sitä? Menis litania BoNoBoNoista, NarSuMarSuista ja SukLaaPalLeroista ihan ulkomuistista.. :D

• wanhaämmä
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei hyvää päivää nyt.

Kuka nyt sitten on 'Himpula'?

Tänään täällä ovat nimimerkit olleet aivan sekaisin. :0

Harmis on ainakin nakero.

(viistohymy)

Odota vaan, kyllä se kohta tulee kilahtamaan :D

• wanhaämmä kirjoitti:

Odota vaan, kyllä se kohta tulee kilahtamaan :D

Eikä..

Hänellekö te olette sellaisen nimen antaneet.

Onko Diutsi ja N:nkin tapelleet tänään? Johan nyt on markkinat. :(

Johtuukohan kaikki ensilumesta. Pistäähän se vähän v...tamaan. Ku ei pysy tielläkään.

• hyhh

Miks matkit pönttöuunin sanoja

• Hänellä on lupa :D

Eivätkähän ne ihan minunkaan ole.

(naurua)

• misspönttöuuni kirjoitti:

Hänellä on lupa :D

Eivätkähän ne ihan minunkaan ole.

(naurua)

Mjoo.

:-D

• No lainasin kun on kiva sana,. sain luvankin tosiaan jälkikäteen. Arvasin kyllä ettei misspönttis tuosta mieltään pahoita kun on kuitenkin hyvällä fiiliksellä palstalla toisin kuin moni muu.

No lainasin kun on kiva sana,. sain luvankin tosiaan jälkikäteen. Arvasin kyllä ettei misspönttis tuosta mieltään pahoita kun on kuitenkin hyvällä fiiliksellä palstalla toisin kuin moni muu.

Olen tosi hyvällä fiiliksellä.

Jos te olisitte kaikki nyt tässä livenä, niin saisitte kyllästymiseen asti haleja. Kyllä se vähän lämmittäisi eikä kohta kukaan muistaisi kinoja vaan kehräisitte tyytyväisinä joka iikka.

Ihan karmea hellyyspuuska.

Eikä tälle voi tehdä mitään. Mutta sattuipa sopivasti kun on kerta tuota yleisnegatiivisuutta ilmassa.

Mie halin hyvän mielen, tulkaapa pönttösen sylkkyyn, siihen niin.

*burrrr* tätä riittäisi... :D

Olen tosi hyvällä fiiliksellä.

Jos te olisitte kaikki nyt tässä livenä, niin saisitte kyllästymiseen asti haleja. Kyllä se vähän lämmittäisi eikä kohta kukaan muistaisi kinoja vaan kehräisitte tyytyväisinä joka iikka.

Ihan karmea hellyyspuuska.

Eikä tälle voi tehdä mitään. Mutta sattuipa sopivasti kun on kerta tuota yleisnegatiivisuutta ilmassa.

Mie halin hyvän mielen, tulkaapa pönttösen sylkkyyn, siihen niin.

*burrrr* tätä riittäisi... :D

*puskee*

Halitaan nyt sitte. Oot sie kyllä mahoton :)

• elisakettu kirjoitti:

*puskee*

Halitaan nyt sitte. Oot sie kyllä mahoton :)

Ihanaa! Sieltä sitä uskaltaudutaan!
        Täältä sitä saa *koppaa Ketun lämpöiseen syliin*

Kas niin. Mallia on näytetty, ihana Kettu. :D

Hyvyyttä ei ole koskaan liikaa <3

Lokakuu ja lauantai.

https://www.youtube.com/watch?v=VUp7SRJ30f0

"Lisätään lämpöä"

Ihanaa! Sieltä sitä uskaltaudutaan!
        Täältä sitä saa *koppaa Ketun lämpöiseen syliin*

Kas niin. Mallia on näytetty, ihana Kettu. :D

Hyvyyttä ei ole koskaan liikaa <3

Lokakuu ja lauantai.

https://www.youtube.com/watch?v=VUp7SRJ30f0

"Lisätään lämpöä"

:)

MissPönde, sulla on hieno tienviitta. Arvostan.

• misspönttöuuni
        elisakettu kirjoitti:

:)

MissPönde, sulla on hieno tienviitta. Arvostan.

Ööm, öh, mitä se Kettu meinaa, eem, mikä viitta? :)

(katsoo punaisen hampputukan alta, herännyt 05)

Mutta kiitos.

• Kaisanoasaa

Ei ihme kun palstan naiset olette sinkkuja koska riitelette jatkuvasti. Ei kukaan halua teitä naisia kun ette osaa olla sovussa miehen kanssa.

• Mä riitelen vaan mun koipeni ja noiden perkeleen kyynärsauvojen kanssa. Koirakin pelkää niitä..

Teinpä silti sienisoppaa ja sienirisottoa. (Kaupan herkkusieniä, tuoreita tietysti).

• tätämieltä

Mikä se sellainen palsta muka on jossa kaikilla pitää olla "hip hei kivaa" vaikka väkisin? Hymyillä vaan kun kuraa ropisee niskaan? Kenenkään ei pidä sietää mitä tahansa käytöstä. Huonosta käytöksestä pitää ottaa luokille ja tehdä selväksi että nyt tuli raja vastaan.

Hyvä lazyz. *peukku ylös

• Hiekkalaatikollakin turvaudutaan aikuiseen kuin taas aikuisena kun alkaa täyttymään merkit rikotaan lakia( toisen elämä herjaamisesta valheellisesta tiedon välittäminen elämästä ja sekä vihjaaminen) ja olen pyytänyt lopettaa kiusaaminen. Silloin turvaudutaan virka apuun, jos ei lopu kuin olen tehnyt.

Rekisteröimätön voi olla kuka tahansa voin myös itsekin rekisteröidä nikin.

Joten kun et ole ollut läsnä, niin et voi tietää mitä on poistettu.

• wanhaämmä

Olehan nyt varovainen. Saat toiminnallasi vielä lastenvalvojat kimppuusi. Voivat katsoa, ettet ole kykenevä huolehtimaan lapsistasi, jos et edes ymmärrä missä menee herjauksen raja anonyymina kirjoittellessa ja häiritset turhaan viranomaisia.

• "Joten kun et ole ollut läsnä, niin et voi tietää mitä on poistettu."

Aivan totta enkä tässä nyt mielellään valitsiskaan "puolta" vaikka tekis mieli kyllä vähän sua puolustaa kun sulle tullut useammaltakin kirjoittajalta minun mielestä aiheetonta kuraa niskaan kun kaivelevat vanhoja asioita eivätkä keskity olennaiseen. Se mitä toivosin että kumpikin sopisitte tänne ja voisitte vältellä toistenne kommentteja niin ettei aina leinahtaisi. Se on vähän semmoinen loppumaton suo tuo teidän kiiistely ja tuskin ikinä pääsette yksimielisyyteen vaikka miten väittelisitte niin ois paree kun ei sitten ois sitä keskinäistä kontaktia teidän välillä niin tilanmne rauhoittuis.

• niinpäniinniin
        Harmaaritari kirjoitti:

"Joten kun et ole ollut läsnä, niin et voi tietää mitä on poistettu."

Aivan totta enkä tässä nyt mielellään valitsiskaan "puolta" vaikka tekis mieli kyllä vähän sua puolustaa kun sulle tullut useammaltakin kirjoittajalta minun mielestä aiheetonta kuraa niskaan kun kaivelevat vanhoja asioita eivätkä keskity olennaiseen. Se mitä toivosin että kumpikin sopisitte tänne ja voisitte vältellä toistenne kommentteja niin ettei aina leinahtaisi. Se on vähän semmoinen loppumaton suo tuo teidän kiiistely ja tuskin ikinä pääsette yksimielisyyteen vaikka miten väittelisitte niin ois paree kun ei sitten ois sitä keskinäistä kontaktia teidän välillä niin tilanmne rauhoittuis.

lazyz lopetti mutta valtis jatkaa.

• mazy

Sanon viimeisen kerran, että olen nyt ja tulevaisuudessa eri mieltä asioista joista sulle kritisoin. Sinusta aiheettomasti, minusta aiheesta.

Sinä teet täysin samaa kritisoimista, muiden elämän arvostelemista, henkilöiden arvostelemista, toisen osaamisen ja äitiyden yms.vähättelyä. Minua arvostelet milloin mitenkin, joko suoraan naureskelle ilkkuen tai piilovittuillen millon missäkin ketjussa. Joten turha yllättyä, jos sun touhuun kyllästytään.

Jos sä olet niin nero kun esität olevasi, tajua oma osuutesi ja ota opiksesi. Älä arvostele muita, jos et kestä itse arvostelua! Capish?

Mulla ei ole sulle mitään asiaa, joten jätä mut rauhaan. Jatka eteenpäin, älä polje paikallasi ja jatka harkinnan kasvattamista, mitä tänne ulostat.

• mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

"Joten kun et ole ollut läsnä, niin et voi tietää mitä on poistettu."

Ota toi pyhimyskruunu pois päältäs peltiheikki. Ja avaa silmäpeltiä nähdäkses paremmin ja laajemmalle.🤣

Nyt oot likinäköinen sinäkin.

• mazy kirjoitti:

Ota toi pyhimyskruunu pois päältäs peltiheikki. Ja avaa silmäpeltiä nähdäkses paremmin ja laajemmalle.🤣

Nyt oot likinäköinen sinäkin.

Älä ny jänkää siellä. Ei täällä oo pyhimyksiä eikä mitään, mun silmikon läpi näkyy vaan kaks kikkusta muijaa jotka ei kykene olemaan riitelemättä :D Ja kuten sanoin, en mielellään lähtis ottaan kantaa kuka on oikeessa ja kuka väärässä, ehkä osittain molemmat molempia. Se mua tässä on vähän häirinnyt kun valtiksen perheasioita niin paljon täällä puidaan. Hän kun lähinnä sun palstakäytöstä arvostellut, en ota kantaa onko oikeutetusti vai ei, mutta hänelle on tullut paljon muustakin, ja muidenkin toimesta kuin sun, arvostelua niin en oikein tykkää kun parhaansa kuitenkin yrittää lastensa eteen ja ihan varmasti hänelle ne lapset maailmassa tärkein juttu, ei siitä sais niin kovasti tuomita kuin mitä täällä tunnutaan tuomittavan.

• jaxupitko
        niinpäniinniin kirjoitti:

lazyz lopetti mutta valtis jatkaa.

jep, ihan niinkuin ei muutenki huutais rivien läpi, että yks ja sama pölö se täällä riitelee ja kirjoittelee, rekattuja nikkejä kun voi olla vaikka tuhat yhdellä ihmisellä. Mitä tulee aloitukseen, niin aloittaja/lazyz/ynnämuu sekopääperhe voi lopettaa tuon sössötyksen vetämisen niin sillähän siitä riitelystä pääsee

• mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

Älä ny jänkää siellä. Ei täällä oo pyhimyksiä eikä mitään, mun silmikon läpi näkyy vaan kaks kikkusta muijaa jotka ei kykene olemaan riitelemättä :D Ja kuten sanoin, en mielellään lähtis ottaan kantaa kuka on oikeessa ja kuka väärässä, ehkä osittain molemmat molempia. Se mua tässä on vähän häirinnyt kun valtiksen perheasioita niin paljon täällä puidaan. Hän kun lähinnä sun palstakäytöstä arvostellut, en ota kantaa onko oikeutetusti vai ei, mutta hänelle on tullut paljon muustakin, ja muidenkin toimesta kuin sun, arvostelua niin en oikein tykkää kun parhaansa kuitenkin yrittää lastensa eteen ja ihan varmasti hänelle ne lapset maailmassa tärkein juttu, ei siitä sais niin kovasti tuomita kuin mitä täällä tunnutaan tuomittavan.

Sä luet sitten suodattimet päällä hänen juttujaan. Kumma kun moni muu huomaa myös ne muut piilovithuilut ja arvostelut, eikä ne ole vain käytöksen arvostelua ollut.

Paljon muutakin pitkin nettiä missä hän suhaa...hän on ollut uhri mielestään niin kauan, kun hän on palstoilla pyörinyt. Aina muut tekee ja näkee väärin, hän näkee ehdottoman totuuden...muut vaan puhelee paskaa.

Varmaan rakastaa lapsiaan juu, mutta on hänessä sellaista holtittomuuttakin. Niin monta lasta, erityislapsia vielä ja silti on tärkeämpää sauhuta täällä, jopa enemmän kun minä jolla on vaan kaksi lasta, eikä erityislapsia.

Miten minun olemassa olo on niin tärkeää, että on ihan pakko hankkiutua yhtenään mun kanssa nokittelemaan. Vaikka puhusin ihan muista asioisya, hän on yks kaks siellä uhriutumassa minun sanomisistani...mitkä ei koske häntä mitenkään.

Hirmuinen on tarve olla mun huomionalainen. Jatkuvasti jatkuvasti...kateuskortti heiluu, rikollinen kortti heiluu, en pärjää kahden lapseni kanssa ja hämpä pärjää kuuden ja seuraavassa hetkessä valittaa ettei pärjääkään.

Kilpailua se hänen puoleltaan on. Näin luulen, mulla on jotain paremmin ja pärjään tjns. mikä närästää, kun hänen pitää olla se tähti tjn?

Ja jos vielä olen eri mieltä, ottaa hampaisiinsa ja vaino alkaa..narskumaisesti ikävä kyllä.

• mazy
        jaxupitko kirjoitti:

jep, ihan niinkuin ei muutenki huutais rivien läpi, että yks ja sama pölö se täällä riitelee ja kirjoittelee, rekattuja nikkejä kun voi olla vaikka tuhat yhdellä ihmisellä. Mitä tulee aloitukseen, niin aloittaja/lazyz/ynnämuu sekopääperhe voi lopettaa tuon sössötyksen vetämisen niin sillähän siitä riitelystä pääsee

Älä ihmeessä. No mitäs sitten jos tää läyhääminen loppuu, joku muu jatkaa?😃

• mazy kirjoitti:

Sä luet sitten suodattimet päällä hänen juttujaan. Kumma kun moni muu huomaa myös ne muut piilovithuilut ja arvostelut, eikä ne ole vain käytöksen arvostelua ollut.

Paljon muutakin pitkin nettiä missä hän suhaa...hän on ollut uhri mielestään niin kauan, kun hän on palstoilla pyörinyt. Aina muut tekee ja näkee väärin, hän näkee ehdottoman totuuden...muut vaan puhelee paskaa.

Varmaan rakastaa lapsiaan juu, mutta on hänessä sellaista holtittomuuttakin. Niin monta lasta, erityislapsia vielä ja silti on tärkeämpää sauhuta täällä, jopa enemmän kun minä jolla on vaan kaksi lasta, eikä erityislapsia.

Miten minun olemassa olo on niin tärkeää, että on ihan pakko hankkiutua yhtenään mun kanssa nokittelemaan. Vaikka puhusin ihan muista asioisya, hän on yks kaks siellä uhriutumassa minun sanomisistani...mitkä ei koske häntä mitenkään.

Hirmuinen on tarve olla mun huomionalainen. Jatkuvasti jatkuvasti...kateuskortti heiluu, rikollinen kortti heiluu, en pärjää kahden lapseni kanssa ja hämpä pärjää kuuden ja seuraavassa hetkessä valittaa ettei pärjääkään.

Kilpailua se hänen puoleltaan on. Näin luulen, mulla on jotain paremmin ja pärjään tjns. mikä närästää, kun hänen pitää olla se tähti tjn?

Ja jos vielä olen eri mieltä, ottaa hampaisiinsa ja vaino alkaa..narskumaisesti ikävä kyllä.

Jotenkin pitäsin sua kuitenkin sellasena ihmisenä joka kykenee piilovittuilut ja arvostelut ohittamaan, jättää omaan arvoonsa jos kokee ettei siinä ole muuta kuin vittuilua kyseessä. Mun mielestä säkin oot nyt vetäny tässä hernettä vähän turhan syvälle sieraimeen. IItsekin silloin kun tää alko minustakin sua syyllistettiin turhaan siinä ja ymmärsin sun vastareaktion mutta nyt kun tää kinaaminen on jvaan jatkunu ja jatkunu niin olisin jo vähän oottanu että sä oisit alkanu jo hölläämään, antanu vaan asian olla kun jotenkin näkisin sut sellasena ei niin pitkävihasena ihmisenä kuitenkin.

• mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

Jotenkin pitäsin sua kuitenkin sellasena ihmisenä joka kykenee piilovittuilut ja arvostelut ohittamaan, jättää omaan arvoonsa jos kokee ettei siinä ole muuta kuin vittuilua kyseessä. Mun mielestä säkin oot nyt vetäny tässä hernettä vähän turhan syvälle sieraimeen. IItsekin silloin kun tää alko minustakin sua syyllistettiin turhaan siinä ja ymmärsin sun vastareaktion mutta nyt kun tää kinaaminen on jvaan jatkunu ja jatkunu niin olisin jo vähän oottanu että sä oisit alkanu jo hölläämään, antanu vaan asian olla kun jotenkin näkisin sut sellasena ei niin pitkävihasena ihmisenä kuitenkin.

Niin mun pitäis olla se fiksumpi osapuoli sinunkin oletuksen mukaan? Joka osaa vetäytyä ja antaa urvelon jatkaa? Periaatteessa joo, käytännössä on mitta täynnä vuosien ajan sitä hänen samaa lässytystä seuranneena.

Nyt se sit purkautui näin.

Kaikilla on rajansa. 🙂

Mut jees, tajuan että tämä pilaa muidenkin mielialan ja keskustelut, siksi en jatkossa puhu Vaahtiksesta mitään. Kiehukoon liemissään ilman huomiota.

• wanhaämmä kirjoitti:

Olehan nyt varovainen. Saat toiminnallasi vielä lastenvalvojat kimppuusi. Voivat katsoa, ettet ole kykenevä huolehtimaan lapsistasi, jos et edes ymmärrä missä menee herjauksen raja anonyymina kirjoittellessa ja häiritset turhaan viranomaisia.

Minut on lastenvalvojat syynännyt varmasti jo 4kertaa koska itse olen pyytänyt apua kuin poikani tapauksessa.
        Joten luulen jo pikkuhiljaa väärien syytöksistä lastensuojeluun, haastan oikeuteen siitäkin. Eikä ole ensimmäinen kerta kuin uhkaillaan sillä kun olen ottamassa yhteyttä poliisiin toisen uhkaavan käytöksen takia.

• vskl
        valtakunta kirjoitti:

Minut on lastenvalvojat syynännyt varmasti jo 4kertaa koska itse olen pyytänyt apua kuin poikani tapauksessa.
        Joten luulen jo pikkuhiljaa väärien syytöksistä lastensuojeluun, haastan oikeuteen siitäkin. Eikä ole ensimmäinen kerta kuin uhkaillaan sillä kun olen ottamassa yhteyttä poliisiin toisen uhkaavan käytöksen takia.

Eikä ole ensimmäinen kerta kuin uhkaillaan sillä kun olen ottamassa yhteyttä poliisiin toisen uhkaavan käytöksen takia?

Se aloitti kertomalla vastaavasti herjaamalla lapsistani alkujaan, etten pärjää ja kerroin kuinka kahden lapsen äiti tuli kiittämään ja kehumaan lapsiani onnelliseksi ja tyyväisesti kun toiset ei pärjää niin hyvin.

Tämän kertoi jälkeen pärjäävänsä lapsien kanssa ja minusta se on hyvä kun toiset ei pärjää kahden eikä ne sille voi mitään mitään kun vaikuttaa paljon myös ympäristö ja lapset.

ja se otti herneen nenuun mutta mitään muuta käsitystä hänestä ei tullut kun herjasi ilman mitään parempaa tietoa elämääni tai sit toinen.

• vskl kirjoitti:

Eikä ole ensimmäinen kerta kuin uhkaillaan sillä kun olen ottamassa yhteyttä poliisiin toisen uhkaavan käytöksen takia?

Juuri niin. Tämä tapahtui irlissä joten tämä tulee myös poliisien tietoon kun tutkiin asiaa.
        Ihmiset uskoo minun tekevän typerästi joten sitten jatkavat uhkailuja kun itse ovat väärässä, itse tekevät väärin ja kuvittelevat että olen heikko.

• valtakunta kirjoitti:

Se aloitti kertomalla vastaavasti herjaamalla lapsistani alkujaan, etten pärjää ja kerroin kuinka kahden lapsen äiti tuli kiittämään ja kehumaan lapsiani onnelliseksi ja tyyväisesti kun toiset ei pärjää niin hyvin.

Tämän kertoi jälkeen pärjäävänsä lapsien kanssa ja minusta se on hyvä kun toiset ei pärjää kahden eikä ne sille voi mitään mitään kun vaikuttaa paljon myös ympäristö ja lapset.

ja se otti herneen nenuun mutta mitään muuta käsitystä hänestä ei tullut kun herjasi ilman mitään parempaa tietoa elämääni tai sit toinen.

Juu, sitä minäkin arvostan että pärjäät noin monen muksun kanssa ja jaksat heidät hoitaa, ei se onnistuis holtittomalta ihmiseltä mutta mitä tulee tähän palstakinaan en ota kantaa kuka aloitti, kunhan nyt saisitte lopetettua kun tuosta ei oo teille kummallekaan mitää hyötyä vaan vain pelkkää haittaa molemmille.

• valtakunta kirjoitti:

Kertoi tämä nainen ei kahden lapsen kanssa niin hyvin pärjää.
        Minkä myös ilmoitin siitä.

Minusta se oli iso kiitos kun ulkopuolinen näkee mitä teen ja kehu.
        Ja olen kertonut tästäkin täällä aiemmin.

• wanhaämmä
        valtakunta kirjoitti:

No niin. Raportoithan sitten palstalle, miten rikosilmoituksen kanssa sujui.

• wanhaämmä kirjoitti:

No niin. Raportoithan sitten palstalle, miten rikosilmoituksen kanssa sujui.

Se että sellaista ei ole tapahtunut lastensuojeluun ilmoitusta, eli sitä korttia ei pysty käyttämään kanssani, joten syyllinen sit tietää.
        Saa yrittää.
        Joten on herjaa ollut, etten tapauksessani en ole ottanut edes ulkopuoliseen yhteyttä ja apua hakenut.

• eimullamuuta
        valtakunta kirjoitti:

Kertoi tämä nainen ei kahden lapsen kanssa niin hyvin pärjää.
        Minkä myös ilmoitin siitä.

Minusta se oli iso kiitos kun ulkopuolinen näkee mitä teen ja kehu.
        Ja olen kertonut tästäkin täällä aiemmin.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka sinä hoidat erimielisyydet kotonasi?

• tukea.ja.turvaa.hänelle
        eimullamuuta kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka sinä hoidat erimielisyydet kotonasi?

se on eri asia torata rakkaitten kanssa kuin ulkopuolinen joka sanoo jotkut lapsistasi pitää kuolla tai jos saat tuloa niin joudut maksamaan joka pennin verelläsi ja että ei kuulu kuin hengittää joka toisen henkäyksen niin ei tollaista tarvi kuunnella ilman puolustamista valtakunta tarvitsisi nyt suukkoja ja haleja on ollut sen verran ikäviä häntä kohtaan voi valtsukkaa

• lääkitys.väärä
        tukea.ja.turvaa.hänelle kirjoitti:

se on eri asia torata rakkaitten kanssa kuin ulkopuolinen joka sanoo jotkut lapsistasi pitää kuolla tai jos saat tuloa niin joudut maksamaan joka pennin verelläsi ja että ei kuulu kuin hengittää joka toisen henkäyksen niin ei tollaista tarvi kuunnella ilman puolustamista valtakunta tarvitsisi nyt suukkoja ja haleja on ollut sen verran ikäviä häntä kohtaan voi valtsukkaa

sanoo jotkut lapsistasi pitää kuolla tai jos saat tuloa niin joudut maksamaan joka pennin verelläsi ?

Kuka sellaista on sanonut? Ei kukaan.

• psassa

Naiset ovat kaheleita joiden joka Reikä huutaa munaa.
      Naiset ovat reikäihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      181
      1475
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      83
      1306
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1048
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      869
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      763
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      676
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      636
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      99
      586
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      576
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      557
    Aihe