vaan ei panna ätmin makkarissa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005855919.html
Eduskunnassa pannaan valiokunnan pöydällä
22
354
Vastaukset
- sänky.mukavampi
Miksi joku haluaa panna pöydällä?
- asia_on_niin
Naista vie eduskunnassakin kiimavittu.
- kuinkahan.on
Nussitaankohan siellä yli puoluerajojen? Nouseeko persun perse vasemmistolaisen naisen haaroissa? Imeekö joku keskustaedustaja vihreän edustajan jättimäistä mustaa elintä?
Näitä mietin.- varma.tieto
Kyllä nussitaan yli puoluerajojen. Nimiä ja puolueita en mainitse.
- neuvo_
Ryhtykää kansanedustajiksi. Saatte pesää
- wanhaämmä
Minkälaisen kansanedustaja parin haluaisit panemaan makuuhuoneeseesi?
- KovaPanija
Hyvät tissit, panisin.
- 675i57845683568
Jos liittyisi vasureihin, tai vihreisiin, niin saisikohan sieltä helposti pesää. Tuollai jotkut jätkät aikoinaan tekivät ihan vain pokaillakseen muijia. Mutta pitääköhän sielläkin nykyään olla jokin korkeakoulututkinto yms. että kelpaa.
Annaa kyllä voisi pöydällä(kin) kokeilla, varmastikin varsin toimiva peli. "Perustuslakivaliokunnan pöydän päällä"
Hyi olkoon! Minä en tämmösestä toiminnasta ala maksamaan,
Se on EDUSKUNTA.
Perustuslakivaliokunta on jo sananakin niin raskas ja arvokas...sitten halvennetaan koko pöytä.Mahtaako jäädä pöydän halventamiseen. Rapatessa roiskuu ja siinä parlamentaarisessa yhteistyössä varmaan eritteet lentää. Sitten huomataan kännihouruissa tahrat ja yritetään siivota sentään todistusaineisto. Millä pyyhitään? Ihan varmasti perustuslailla.
scrg kirjoitti:
Mahtaako jäädä pöydän halventamiseen. Rapatessa roiskuu ja siinä parlamentaarisessa yhteistyössä varmaan eritteet lentää. Sitten huomataan kännihouruissa tahrat ja yritetään siivota sentään todistusaineisto. Millä pyyhitään? Ihan varmasti perustuslailla.
Hah :'D
Vaan olihan uutinen kaamea, eduskunnassa, jossa on jykevät pilarit jo ulkopuolellakin.
Johonkin pitäs ihmisellä olla luotto.
Jätin artikkelin luvun lyhyeen.
Ei se ihme, että meillä itä-Suomessa on huono tiestö.misspönttöuuni kirjoitti:
Hah :'D
Vaan olihan uutinen kaamea, eduskunnassa, jossa on jykevät pilarit jo ulkopuolellakin.
Johonkin pitäs ihmisellä olla luotto.
Jätin artikkelin luvun lyhyeen.
Ei se ihme, että meillä itä-Suomessa on huono tiestö.Suomen perustuslaki sinänsä ei sisällä sanoja arvokas tai luotettava. Kaiken kaikkiaan siellä on hyvin vähän adjektiiveja: ainoastaan sellaiset sanat kuin "riittävä", "tarpeellinen" ja "velvollinen" on katsottu riittäviksi ja tarpeellisiksi kuvailemaan asioita. Mutta voin kuvitella, että seuraavassa muutoksessa sinne tupsahtavat "kiihkeä", "hekumallinen", "irstas" ja "tahmainen".
Itä-Suomen tiestön laadusta voinee syyttää Persuja ja vuoden '11 jytkyä. Niin monesta suunnasta kuului uhkauksia muuttaa maasta. Muilla yhteiskunnan aloilla en ole puutetta havainnut, joten kaikki lähtijät lienevät olleen asfalttihenkilöitä ja tiehöylän kuljettajia.- asia_on_näin
Eduskunnassa on kiimavittuisia naisia.
- homotpanee
Homot siellä panee toisiaan ahteriin
Kyllä kai perustuslakivaliokunnan pöytä nyt yhdet kiekaukset kestää, joku sivistysvaliokunnan pöytä olisi varmaan vähän liitoksistaan natissut.
Eduskuntahan on Suomen kansa pienoiskoossa vai miten sitä sanotaan eli ihmehän se olisi jos ei vähän välillä tuommoistakin satu. Kansanedustajien lisäksi tuolta löytyy avustajia, erityisavustajia, sihteereitä yms eli eiköhän siellä "verkostoiduta" ihan ihan siellä ja täällä. Vähän suljettu yhteisö, komeat puitteet ja poissa kotoa.
Hyvä vaan että muutakin tekevät kuin a4-massaa siirtelevät; säästäähän kansakin kun tuolla touhuavat niin ei tarvi maksaa ylimääräisiä taksimatkoja.fuck tha police
- tiedättekukalooseri
Ei Teuvo Hakkarainen ainakaan ketään pannut. Entä jos "tepa" olisi yrittänyt miesedustajaa ? Naiasialooseri ainakin olisi antautunut.
- teuvoeionnistu
Yritti mutta ei onnistunut
- tiedättekukalooseri
Se on kova homma tuo kansanedustajan homma. Status nousee ja resurssit kasvaa jonka lisäksi ikääkin on tullut mutta ... mutta ... . Naiset eivät siltikään kiinnostu. Ei ole helppoa ei !
- Ananias.Palstamäki
Olen kyllä kuullut puhuttavan siitä, että joku aloite on jäänyt valiokunnan pöydälle lepäämään kun hallituspuolueiden sisältä ei löydy asiasta riittävää yksimielisyyttä.
Mutta ehkäpä se menee niin, että jos valiokunnan pöydälle saadaan kammettua asia jonka työstämiseen löytyy intohimoa, niin sen parissa voidaan työskennellä yömyöhälläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502312- 661869
- 371824
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688