Millainen kytkentä tarvii tehdä vm-01 honda accordiin kun laittaa lisäpitkät?? Olen laittanut moneen lisävalot mutta tämä on outo?? valokatkasia katkoo maita? Releiden toiminta on tuttua...tarviiko johonkin väliin esim.diodin?
Lisäpitkien kytkentä?
5
1294
Vastaukset
on joskus tullut vastaan mainitsemasi kytkentä. En ole vielä keksinyt, mitä hyötyä sellaisesta on, haittana ainakin pitemmät piuhat ja suurempi vastus virtapiirissä.
Mitäpä jos piirtäisit kynällä paperille kytkennän, jolla uskoisit lisävalojen toimivan ja sitten, kun näyttää tulevan toimiva piiri, toteutat sen. Olettaen tietenkin, että sähkötekniikan alkeet ovat jotenkuten hanskassa.- taas tositietoo
hyvä sitroen taas loistat pimeässä
perustele nyt kerrankin noita omia näkemyksiäsi ja kerro miksi tarvitaan pitemmät piuhat ja miksi vastus nousee jos katkasia on maapuolella
ja jos ei tule järkeviä vastauksia niin lopeta näillä palstoilla neuvominen kun kerran olet täysin tietämätön asioista vai oletko pelkkä provo. - Taas hyvä....
...neuvo samalt äijält,ku käskee laittaan vaseliinii jarrupaloihi!
- Leevi
Vastaavan ongelman kanssa...laita vaan pitkien kannoilta suoraan releen kelalle ja jopa pelittää niinku pitää, niin toimii ku pitkätkin. rele vetää kun pitkät saa virtansa...oli sitten maat ja plussat missä ja milloin hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652783- 2032250
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1071547
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099