Onko palstalla miehiä josta tykkäätte?
Millaisista miehistä palstan naiset tykkää?
30
704
Vastaukset
- mazy
Ei täällä kannata aiheesta avautua, tulee vaan murinaa ja ei uskota jupinaa vastineeksi.
Helpointa vaan, kun kopioi suoraan pikkiksen listan ja liittää sen tämmösiin kyselyihin. Sitten alkaa aploodit raikaamaan. Kun totuus on sivuseikka...kukaan ei halua sitä oikeasti kuulla.- Näin.on
Oma miesvalintasi kertoo kyllä kaiken tarpeellisen, että turha sun muuta on tulla länkyttämäänkään :)
- mazy
Näin.on kirjoitti:
Oma miesvalintasi kertoo kyllä kaiken tarpeellisen, että turha sun muuta on tulla länkyttämäänkään :)
No mimmonen se sinusta sitten on? Päin persettä tietysti, turha kysyäkään...johan mä sanoin edellä. 🤣
- Sinun.valheet.on.nähty
mazy kirjoitti:
No mimmonen se sinusta sitten on? Päin persettä tietysti, turha kysyäkään...johan mä sanoin edellä. 🤣
Kännissäkö sinä olet? Vai muuten aasi? Oma miehesi on kertomasi mukaan sellainen mikä on kaikkea pikkukakkosen epasuositut-listalla olevia miehiä vastakohtainen ominaisuuksiltaan.
Vai olisitko tullut länkyttämään että tykkäät lyhyistä hintelistä miehistä?
Niin sitähän se minäkin :) - mazy
Sinun.valheet.on.nähty kirjoitti:
Kännissäkö sinä olet? Vai muuten aasi? Oma miehesi on kertomasi mukaan sellainen mikä on kaikkea pikkukakkosen epasuositut-listalla olevia miehiä vastakohtainen ominaisuuksiltaan.
Vai olisitko tullut länkyttämään että tykkäät lyhyistä hintelistä miehistä?
Niin sitähän se minäkin :)Niin, ulkoisestiko? Entäs henkisesti?
Mites onko kaikki atm- miehet pikkukakkosen listan mukaisia, lyhyitä, hinteliä, hentoja ääneltään, peppuaukisia, kaverittomia, statuksettomia, kapeaharteisia, mitään sanomattoman näköisiä miehiä?
Vai voiko olla, että atm- joukossa onkin ihan samanmoisia, kun sillä toisellakin listalla, vain sosiaalinen kanssakäyminen on vaikeeta tms? - mazy
mazy kirjoitti:
Niin, ulkoisestiko? Entäs henkisesti?
Mites onko kaikki atm- miehet pikkukakkosen listan mukaisia, lyhyitä, hinteliä, hentoja ääneltään, peppuaukisia, kaverittomia, statuksettomia, kapeaharteisia, mitään sanomattoman näköisiä miehiä?
Vai voiko olla, että atm- joukossa onkin ihan samanmoisia, kun sillä toisellakin listalla, vain sosiaalinen kanssakäyminen on vaikeeta tms?Ja se et tykkää pitkästä ja normivartaloisesta ei myöskään sulje pois, ettei voi tykätä lyhyestä ja hintelästäkin.
Kaikki ei ole ykstyyppisiä... - Blaa.blaa
mazy kirjoitti:
Niin, ulkoisestiko? Entäs henkisesti?
Vai voiko olla, että atm- joukossa onkin ihan samanmoisia, kun sillä toisellakin listalla, vain sosiaalinen kanssakäyminen on vaikeeta tms?Henkisillä ominaisuuksilla ei ole naisille merkitystä. Jaloillaan sen itse äänestävät näin.
- mazy
Blaa.blaa kirjoitti:
Henkisillä ominaisuuksilla ei ole naisille merkitystä. Jaloillaan sen itse äänestävät näin.
Voi kun on, henkisillä ominaisuuksilla on iso merkitys. Naisille eritoten, pikkulikoilla voi olla vielä hakusessa nuo seikat.
- omamielipide
En tiedä keitä täällä on, mutta miehen pitää olla minulle tuttu ennestään. En halua miestä joka vain seikkailee.
- ahdistaa
Vieraat ihmiset siis vain seikkailevat? Tutut eivät? On sinulla harras tuttavapiiri.
- juoksut.kotileikki.menot
Kuinka paljon on juoksuja juostu?
- Ihgupalstamies
En palstan naisista tiedä mitään, mutta mähän oon tosi ihana palstamies, oikeestaan ihan huikean ihana, ainakin mä tykkään ihan siis simona. No ei ihan liian hyvä, muttei oo parempiakaan ja puutteitakin löytyy.... nimittäin viat. Noh! Kukaan ei ole täydellinen... 😂😂😂
Tulisinkohan tänne ollenkaan!
(murinaa)
Pannaanpa nyt kerralla sitten, että helevetin pitkistä miehistä halakoliiterileuvoilla ja v.ttu mielellään vielä jos tikapuilla ois ni olishan se jottain!! Alamitta 180 cm.
Siinä. Pääsette rähisemään.
Tuliko selväksi.
Terveisin
puutarhatonttu/kävelykeppi/ääliöuuni/teletappi- kuuluu-paremmin
Siinä kerrankin totuus suoraan naisen suusta.
" jos tikapuilla ois" ; avaatko vähän tätä ominaisuutta?
Myönnän olevani vähän hitaalla tuulella tänään eikä siten
ihan aukea.
- Tämä-selvä
Palstalla on ainakin kunnollisia miehiä. Dark fear ja kaikki muut ihan kunnollisia unelmamiehiä.
- NainenRuudunTakaa
Palstalla on oikeasti mukavia tyyppejä. DarkFearilla on usein fiksuja juttuja. Samoin palstamäellä. MJTMH on myös hyvä, Dissistä nyt puhumattakaan. Todellavaikeetakin on tosi kiva kunhan ei mene liikaa vääntämiseksi.
- NainenRuudunTakaa
Joku trolli kirjoitti äskeisen. Nuo trollin mainitsemat nikit sietäisi saada bannit.
- Kaisanoasaa
Naiset tykkää tietenkin jännämiehistä eikä kilteistä miehistä.
- mazy
Jaa niin, onhan täällä palstalla mukaviakin miehiä. En nyt kauheen ikäväksi koe oikeen ketään.
- mazy
Ehkä noi naisten vihaajat ja pelkkänä panona pitävät miehet vähiten kiinnostaa ihmisenä, ees täällä...saati irl.
Eri mieltä saa olla ja kovastikin, ei semmonen ketuta. Itekin olen välillä aika suorasukainen, hyvä se on osata kakaista uloskin aivoituksiaan. Jotenkin silti tasapainoiset ihmiset viehättää eniten. - mazy
Hetken mietittyäni tajusin että tykkään naisasialuuserista.
- mazy
mazy kirjoitti:
Hetken mietittyäni tajusin että tykkään naisasialuuserista.
Höpöhöpö nimikaimani. 😌
.. Miehestä Itsestään harvempi nainen tykkää.. Se nyt Vain On Totuus.. ;P
.. Ja tuokin "voi olla" Aikast Positiivisesti Ilmaistu.. ;D- näinkinpäin
Myöskään naisesta itsestään mies harvemmin tykkää, se viehtymys tulee vain siitä että tiedossa on seksiä. Se nt vain on Totuus.
näinkinpäin kirjoitti:
Myöskään naisesta itsestään mies harvemmin tykkää, se viehtymys tulee vain siitä että tiedossa on seksiä. Se nt vain on Totuus.
.. Noh.. Ei noi nyt kyllä "ihan" vastaavia asioita ole.. Paitsi jos tuo on ainoa/tärkein asia mikä naisessa kiinnostaa ja mistä tykkää.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh.. Ei noi nyt kyllä "ihan" vastaavia asioita ole.. Paitsi jos tuo on ainoa/tärkein asia mikä naisessa kiinnostaa ja mistä tykkää.. ;P
.. Ja tiedän kyllä, että monia tuollaisiakin miehiä on.. ;P
Minä tykkää rehellistä, ja käyttäytyvät hyvin ja puolustavat(ei tarvitse väkivaltaa) kun näkevät mikä on oikein. ovat älykkäitä.
- Ihannenainen
Palstalla on mukavia huumorintajuisia miehiä mutta eivät ikinä uskalla tavata tai lähestyä naisia
- Teekahvi
Minusta ainakin pitää moni(2).
Enkä ole kuin tavallinen mut en pelimies☺
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873685
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813290Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683122On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502302- 661859
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819- 361789
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688