jos ostan automaattivaihteisen käytetyn auton niin minkälaista huoltoa tuo tomaatti vaatii? onko siinä samanlaista säätöä ja kuluvia osia kuin manuaalissa vai onko nuo sellaisia huoltovapaita paketteja?
Pitääkö siihen vaihtaa öljyjä ja jos niin mikä on yleensä vaihtoväli? voiko tuon vaihtotoimenpiteen tehdä tällainen maallikko itse?
Automaatin huollosta?
5
678
Vastaukset
- TPV
Katso täältä linkkejä automaattivaihteisto-sivuille
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=587&posting=22000000006193177
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=587&posting=22000000006572365 - Jamppa1
kysyy öljynvaihtoa ja mahdollisen suodattimen puhdistusta tai vaihtoa. Siinä se, mutta huoltoväli riippuu valmistajasta, yleensä 30-80 tkm.
Öljynvaihtoon ei pidä ryhtyä ellei tiedä tarkkaan mitä tekee. Tomaatit on todella tarkkoja öljystä (määrä ja laatu) sekä puhtaudesta. Jos saat ohjeet vaikka korjausoppaasta niin voit thedä itse yleensä. Kaikkiin ei onnistu itse kun ei ole mittatikkua.
sinänsä tomaatissakin on säätöä ja kuluvia osia kuten manuaalissakin. - tomato
Jarrupantojen säätö on suoritettava öljyjen ja
suodattimenvaihdon yhteydessä.- Jamppa1
vehkeessä?
niissä jarrupannoissa säätöruuvit oli ainakin ennen, mutta säätötarve on kyllä tosi harvoin. Kilometrisuosituksia en muista ulkoa.
Tämä koski aikanaan Powerglide ja C4 kuin myös C6 -laatikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158