Possen suihkurallissa täydellinen takamus

Eilisessä Possessa oli kyllä parhaat pakarat ikinä!

28

465

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exito

      Totta, kyllä niistä kitkeriä pieruja lähtee

      • wanhaämmä

        No tota... yäk.


      • Vähän samanlainen :D



      • wanhaämmä

        Näyttää läskillä täytetyltä toi hanuri. Salilla näkee päivittäin parempia runkoja.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Näyttää läskillä täytetyltä toi hanuri. Salilla näkee päivittäin parempia runkoja.

        Vähän vaan photoshopattu...😄

        Ei tartte ees salille mennä..


      • wanhaämmä

      • wanhaämmä kirjoitti:

        Vauvan peppu, ei käy. :D

        Miesten perseet on parhaimmillaan liikkeessä. Kävellessä, juostessa, ... se liike, se liike.. ;)

        Sun miehes siellä juoksentelee ympyrää pylly paljaana... 😉


      • wanhaämmä

      • wanhaämmä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sun miehes siellä juoksentelee ympyrää pylly paljaana... 😉

        Juuh, mua karkuun... ;P


    • liika-on-liikaa

      Myöntäkää pois, että ne olivat hieman liian näkyvät ja suuret. Voisi verratan naisten isoihin siliconeihin. Normaalit hyvän kokoiset kyllä huomaa, mutta suuriin kiinnittää huomion.

      • Ei kai niissä mitään fyllinkiä ollu(?)


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ei kai niissä mitään fyllinkiä ollu(?)

        Mä en edes tiedä mistä puhutaan.

        Sano! Heti.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä en edes tiedä mistä puhutaan.

        Sano! Heti.

        Tässä kuvakaappaus, en mä ajatellu laittaa, mut siellähä se o ohjelmassa kaikkien nähtävillä kuitenkin, ni ei kai sen väliä

        https://aijaa.com/aLsQpI


      • wanhaämmä
        minkkilaukku kirjoitti:

        Tässä kuvakaappaus, en mä ajatellu laittaa, mut siellähä se o ohjelmassa kaikkien nähtävillä kuitenkin, ni ei kai sen väliä

        https://aijaa.com/aLsQpI

        Noin läski takapuoli ei ole miehellä kivan näköinen.

        Terv. peppufriikki


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Noin läski takapuoli ei ole miehellä kivan näköinen.

        Terv. peppufriikki

        Ootsä varma että toi on miäs?


      • wanhaämmä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ootsä varma että toi on miäs?

        En ole. Keskikroppa on mallia pötkelö ja siinä on maskuliininen rasvakerros. Mutta niin on monella naisellakin nykyään. Käsivarret vois olla treenaamattoman miehen, mutta sormet vois olla naisenkin.


      • wanhaämmä
        wanhaämmä kirjoitti:

        En ole. Keskikroppa on mallia pötkelö ja siinä on maskuliininen rasvakerros. Mutta niin on monella naisellakin nykyään. Käsivarret vois olla treenaamattoman miehen, mutta sormet vois olla naisenkin.

        Toivottavasti en nyt arvostele ketään tunnettua henkilöä, se ei ollut tarkoitus.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ootsä varma että toi on miäs?

        On mies. Ei tainnu olla julkkis.



    • vedenlaskijatar

      Näkyikö suihkurallissa vedenlaskijanaista, se kun olisi sille varmaan hauskaa hommaa, kun saisi laskea vettä oikein kunnolla? :)

      • Onko vedenlaskijanainen likinäköinen rillitäti..


      • vedenlaskijatar
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onko vedenlaskijanainen likinäköinen rillitäti..

        Kyllä sillä rillit on ollut päässä, kun sen olen nähnyt, mutta ei se kai "täti" ole, kun on nuorehko kuitenkin.


    • ladyinmannesan

      Ai missä kohtaa? Jonku homppelin luihu perse vai? Miks noi kuvataan aina Espoossa? Mun ex muijan kerrostalossa ne juoksi kans täs tällä kaudella.

    • Havukkaa

      Viihteen taso nollassa Possessa.

    • ÖrkeilläOnÖrkkienMaku

      Possen katsominen on kuin ripuloisi ja oksentaisi molemmista päistä yhtäaikaa. Onneksi tähän pätee 3. sekunnin nyrkkisääntö. Jos ohjelmassa on joku Duudsoneista, kanava vaihtuu välittömästi toiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe