Menen naimisiin uutena vuotena!

Onnenihanuutta

Niin sitä vain pääsi avioliiton ihanuutta haistelemaan tällainen ujo pohjalaismieskin. Naiseni on minulle ensimmäiseni, enkä ole juuri muutenkaan paljoa maailmaa nähnyt.

Tuleva vaimoni sensijaan on eri maata, sillä hän on matkustellut muunmuassa:

- Senegalissa

- Gambiassa

- Kuubassa

- Turkissa

- Kreikassa

- Reppureissannut Aasiassa melkein vuoden

Tämän lisäksi hän on ollut vaihdossa Yhdysvalloissa sekä Australiassa.

9

268

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi olkoon!

• ircc

Onneksi olkoon. Kun pidät monen muun suomalaismiehen tavoin avioliittosi ohjenuorana "kaikilla meillä on menneisyytemme, eikä ketään voi omistaa", teistä tulee varmasti hyvin onnellisia. Suosittelen myös tutustumaan interracial cuckold lifestyleen, eli rotujenväliseen aisankannattaja elämäntapaan, koska kuulostaa siltä että se tulee olemaan teille arkea joka tapauksessa, tavalla tai toisella.

• Onnenihanuutta

En tiedä pitäisikö kommenttisi ottaa jotenkin vittuiluna mutta kiitos nyt kuitenkin.
        Viestissäsi oli myös viisas ja hyvä ohjenuora, mistä olemmekin jo puhuneet vaimoni kanssa ja tätä aiommekin noudattaa tulevassa liitossamme.

• Oikein paljon onnea ja menestystä avioliiton vesille.

Kerrohan nyt kuitenkin miten ujo pohjalaismies löysi naisen?

• trolli

Veikkaan KonnaKetun isänpäivä vitsiksi! Menis hyvin sen äijän huumorintajuun, mun vajaan käsityskykyni mukaan.
      Mä oon evakossa jonkin aikaa tästä illasta, niin on aikaa hauskuuttaa itseäni täällä, trollailemalla.

• Mihis meinasitte häämatkalle lähtee?

• vilpitön

No onnea vaan mutta toivottavasti tajuut että sun muijallas on aika kattava seksuaalinen historia.

• Eimullamuuta-

Parasta on kun on oma kumppani ja sen kanssa voi tehdä kaikkea kivaa ei tarvii miettiä enää mistä saa seksiä kun oma kumppani on kotona ja siltä saa.

• Ihanaeituleulkoa

Hauskaa miten iloitset tässä toisen saavutuksista? Itse sinuna onnittelisin itseäni olemaan iloinen noista kumppanisi saavutuksista, se olisi jotakin. Nytten kaikki tuo listaus vaan osoittaa sinun provoilun läpi.

Ai niin ja onnea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1602
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1085
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      397
      1033
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      995
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      944
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      867
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      632
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      613
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      608
    Aihe