Syntyvyys nousuun

viinamies

Nyt käännetään Suomen syntyvyys nousuun. Tänään käydään hakemassa alkosta juomat kunnon pohjien juomiseen ja sen jälkeen suunnataan yökerhoon bailaamaan.

Yökerhossa bailaamalla ne naiset hurmataan ja sitten voidaan alkaakin suunittelemaan perheen perustamista.

45

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

      Joo paitsi että naiset haluaa jännämiesten kanssa lapsia. Mika muranenkin kävi yökerhossa ja nainen lähti heti sen mukaan lapsia tekemään.

      • Naiset hätääntyvät kun julkaistaan kaiken maailman kaavioita.

        Tuokin on vaan tuiskautettu tussilla alas kun ei ole ollut muuta tekemistä...

        Minusta kyllä tuntuu, että joka toisella vastaantulijalla, on vauva vaunuissa.

        Huuhaa ennuste.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Naiset hätääntyvät kun julkaistaan kaiken maailman kaavioita.

        Tuokin on vaan tuiskautettu tussilla alas kun ei ole ollut muuta tekemistä...

        Minusta kyllä tuntuu, että joka toisella vastaantulijalla, on vauva vaunuissa.

        Huuhaa ennuste.

        Tuohon syy miksi vauvoja tuntuu olevan paljon.
        Ihmiset muuttavat isoihin kaupunkeihin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuohon syy miksi vauvoja tuntuu olevan paljon.
        Ihmiset muuttavat isoihin kaupunkeihin.

        Mäkin voisin työnnellä hämäykseksi vaunuja.
        Käyttäisin niitä ostoskärryinä ja panisin sisälle vesimeloneita...

        Valtio suorittaa kumminkin ilmalaskentaa niin kuin RHY hirvikannassa.

        (naurahdus)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mäkin voisin työnnellä hämäykseksi vaunuja.
        Käyttäisin niitä ostoskärryinä ja panisin sisälle vesimeloneita...

        Valtio suorittaa kumminkin ilmalaskentaa niin kuin RHY hirvikannassa.

        (naurahdus)

        Minähän kannoin kantoliinassa vauvaa ja työntelin ruokakasseja rattaissa.
        Ei kukaan viihdy rattaissa.


      • Rasismiavastaan

        Yhteiskunnasamme mätäpaise. Erossa 9 kymmenetä lapsesta annetaan äidille.
        OIKEUS POLIISI JA SOSIAALIHUOLTO SUKUPUOLIRASIMIN KESKUKSESSA.
        Isän oikeus nyky suomessa jää lapsen kuskaamiseen kouluun omaan piikkiin, äidin sosiaalimaksajaksi lavataminen,,yms.!


    • Tämä-selvä

      Ehdotan että vangitaan kaikki pakolaiset, sullotaan ne kontteihin ja lähetetään rahtilaivalla takas irakiin. Vettä eikä ruokaa anneta mukaan yhtään.

      • Tämän laskeman mukaan olen tehnyt lapsia 4 äidin eestä.


      • mklbgflrt
        valtakunta kirjoitti:

        Tämän laskeman mukaan olen tehnyt lapsia 4 äidin eestä.

        No niinhän sä oletkin. Olet varsinainen vauvakone. Jotain ihmeellistä sussa on, sillä useimmiten äidit hajoaa henkisesti jo viimeistään sen kahden lapsen jälkeen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämän laskeman mukaan olen tehnyt lapsia 4 äidin eestä.

        Hyvä! Olet auttanut minua. Olen yksi niistä neljästä (varaan paikan tähän), kiitos : )
        Mulla ei ois hermo pitänyt..., mutta toiset ovat luontaisia äitiköitä kuten sinä. Sinulle se sopii!

        Tämän sanon pääministerille jos vauvantekotalkoisiin pakotetaan
        ja valtio sammuttaa metsäpirtistä valot yks kaks.

        :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvä! Olet auttanut minua. Olen yksi niistä neljästä (varaan paikan tähän), kiitos : )
        Mulla ei ois hermo pitänyt..., mutta toiset ovat luontaisia äitiköitä kuten sinä. Sinulle se sopii!

        Tämän sanon pääministerille jos vauvantekotalkoisiin pakotetaan
        ja valtio sammuttaa metsäpirtistä valot yks kaks.

        :)

        Kyllä uskon sinulla olevan sitkeyttä 🥴
        Et ole alistunut retelöimään.


      • mklbgflrt kirjoitti:

        No niinhän sä oletkin. Olet varsinainen vauvakone. Jotain ihmeellistä sussa on, sillä useimmiten äidit hajoaa henkisesti jo viimeistään sen kahden lapsen jälkeen.

        Henkisesti vahva ja pitkä pinna.


      • mklbgflrt kirjoitti:

        No niinhän sä oletkin. Olet varsinainen vauvakone. Jotain ihmeellistä sussa on, sillä useimmiten äidit hajoaa henkisesti jo viimeistään sen kahden lapsen jälkeen.

        Otahan mietintää miksi mies palvoo minua. Olen täysin häkeltynyt hänen käytöksestään.


    • fgyubbguuh

      Viinamiehelle vinkki: nukkebordelli on avattu! Siellä sinäkin ujo mies pärjäät ilman viinaryyppyä. Voin kustantaa sinulle ekan varvin tutustumislahjana ;)

    • Orpokin tuolla nillittää, keinona tarjoaa lisää kaikkea hyvää perheillle:

      https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/d589ebcb-def0-39c0-83d0-f4e86b9c1764?ref=ampparit:501e

      No niitä perheiden asioitahan on ajettu aina vaan paremmiksi niin kauan kiuin minä muistan, se näyttää vain lisäävän lapsettomuutta. Naisille pitäisi tarjota keppiä niin kuin työttömillekin, jos ei synmnytä lasta ei ole sitten oikeutta vaikkapa yliopistokoulutukseen, näin ne naiset jotka nyt lykkää lastentekoa kun aikovat hankkkia ammatin, loisivat sitten yliopistoilla seuraavat 15v., panorinkelöivät itsensä pilalle ja sitten ovat jo ikiopiskelija kurppia. Kun yliopistoon pääsyn ehtona olisi lapsi ne joutuisi vääntämään ainakin sen yhden lapsen jo parikymppisenä. Ihan turha valittaa että olisi epistä, me miehetkinm joudutaan käymään armeija niin miksei sitten naista voisi velvoittaa synnyttämään?

      • Tyhmäköolet

        Huono vertaus synnytyspakko opiskeluoikeuden ehtona vs. intti.

        Intistä pääsee pois lyhimmillään 6 kk, mutta 6 kk kohdalla raskautta on vielä 3 kk jäljellä, jonka jälkeen alkaa sitten 18 vuoden kakku.


      • tyhmyytesi.summa

        "No niitä perheiden asioitahan on ajettu aina vaan paremmiksi niin kauan kiuin minä muistan"
        Tämä kertoo sen että sinulla on huono muisti, sekä tietämys näistä asioista. 90-luvun alusta asti mennyt vain koko ajan huonompaan suuntaan.


      • Tyhmäköolet kirjoitti:

        Huono vertaus synnytyspakko opiskeluoikeuden ehtona vs. intti.

        Intistä pääsee pois lyhimmillään 6 kk, mutta 6 kk kohdalla raskautta on vielä 3 kk jäljellä, jonka jälkeen alkaa sitten 18 vuoden kakku.

        No nykytilanteessa naisten velvollisuus 0vrk ja useimmilla miehillä inttiä käytynä yli sen 9kk mitä raskaus kestää.


      • m.wurst
        Harmaaritari kirjoitti:

        No nykytilanteessa naisten velvollisuus 0vrk ja useimmilla miehillä inttiä käytynä yli sen 9kk mitä raskaus kestää.

        No, sen jälkeen kun olet käynyt sen intin, niin olet niiltä osin vapaa mies. Mut mites sen raskauden jälkeen? Voiko sen raskausajan seurauksena syntyneen lapsen niinku jättää vaikka sinne synnärille, jos ei halua vanhemmaksi, mut olis naisena niinku pakko synnyttää ko "miehilläki on se armeijapakko viuviuviu..."
        Entä mites sit jos ei pystykkään tulemaan raskaaksi? Henki pois samantien, ettei vaan niinku olis yhteiskunnan taakkana ja muilta resursseja viemässä mokoma turhake, niinkö?
        Mites sit jos mies olis hedelmätön? Pitäskö sit jättää se muuten mahdollisesti kaikin puolin paras parisuhteen toinen osapuoli ja "panorinkelöidä" niin kauan et tulee jollekkin "jännämiehelle" paksuksi, vai hakisko spermapankista vaan jonkun random-tyypin spermat, tehden miehestään toisen miehen lasta elättävän "aisurin"?
        Entä jos on aseksuaali? Tai ei löydä/halua parisuhdetta? Pakollisilla hedelmöityshoidoilla yksinhuoltajaksi? (Mites ku mää muistelen et tälläkin palstalla on enempi juuri paheksuttu yksinhuoltajanaisia ja yksin hedelmöityshoidoilla lapsen hankkivia naisia..?)

        Siinä olen kyllä samaa mieltä et on väärin et armeija tai siviilipalvelus on pakollinen vaan miehille. Mut mikään "pakollinen lastenhankinta" ei ole ratkaisu siihen, sen nyt luulisi tajuavan jokaisen..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No nykytilanteessa naisten velvollisuus 0vrk ja useimmilla miehillä inttiä käytynä yli sen 9kk mitä raskaus kestää.

        Tähän aivopieruun mä en viitti edes sanoa paljoa koska tulis paljon asiaa haha:D Mutta ihanko oikeasti vertaat hikistä inttiä synnytykseen ja lapsen saamiseen? Khyl,siellä intissä varmaan ukoilla repeilevät välilihat myös,rakkokin saattaa mennä paskaksi ja kuset housuusi lopun elämää puhumattakaan muista raadollisista damageista mitä synnytys voi aiheuttaa repimällä sisuskaluja..juuh,sama kuin pleikkapojille intti.


      • peppupupu kirjoitti:

        Tähän aivopieruun mä en viitti edes sanoa paljoa koska tulis paljon asiaa haha:D Mutta ihanko oikeasti vertaat hikistä inttiä synnytykseen ja lapsen saamiseen? Khyl,siellä intissä varmaan ukoilla repeilevät välilihat myös,rakkokin saattaa mennä paskaksi ja kuset housuusi lopun elämää puhumattakaan muista raadollisista damageista mitä synnytys voi aiheuttaa repimällä sisuskaluja..juuh,sama kuin pleikkapojille intti.

        Mies ei IKINÄ tule kokemaan miten tuskaisaa synnytys on (ei puhuta niistä muutamista onnellisista jotka synnyttävät helposti,suurin osa kärsii..muualla maailmassa synnytys on edelleen suurin naisten kuoleman syy)


      • peppupupu kirjoitti:

        Tähän aivopieruun mä en viitti edes sanoa paljoa koska tulis paljon asiaa haha:D Mutta ihanko oikeasti vertaat hikistä inttiä synnytykseen ja lapsen saamiseen? Khyl,siellä intissä varmaan ukoilla repeilevät välilihat myös,rakkokin saattaa mennä paskaksi ja kuset housuusi lopun elämää puhumattakaan muista raadollisista damageista mitä synnytys voi aiheuttaa repimällä sisuskaluja..juuh,sama kuin pleikkapojille intti.

        Raadollisin on kuitenkin kuolema:

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016051721581105

        "Suomessa on kuollut viimeisen viiden vuoden aikana nollasta kolmeen naista vuodessa synnytyksessä."

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201806190122750

        "Kolmen varusmiehen kuolemaan johtaneen junaturman esitutkinta on saatu valmiiksi."

        Asepalveluksessa kuolee enemmän ihmisiä kuin synnytyksissä. puhumattakaan liittyvistä onnettomuuksista, minultakin on serkku kuollut lomamatkalla autokolarissa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Raadollisin on kuitenkin kuolema:

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016051721581105

        "Suomessa on kuollut viimeisen viiden vuoden aikana nollasta kolmeen naista vuodessa synnytyksessä."

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201806190122750

        "Kolmen varusmiehen kuolemaan johtaneen junaturman esitutkinta on saatu valmiiksi."

        Asepalveluksessa kuolee enemmän ihmisiä kuin synnytyksissä. puhumattakaan liittyvistä onnettomuuksista, minultakin on serkku kuollut lomamatkalla autokolarissa.

        Se että suomessa ei kuole ei tarkoita muita maita,hyppää vaikka jenkkeihin,oli järkyttävä tietää millä mallilla synnytys ja naisten kivunhoito on siellä nykyään. Se että suomessa ei kuole siihen kukaan ei tarkoita että se ei olisi naiselle tuskaa.ei ole kivutonta synnytystä(paitsi niille muutamalle) näistä ei vain puhuta..ja miksiköhän?

        Turha verrata näitä tohon junaturmaan,nämä ovat yllättäviä sattumia. Muistatkos konginkankaan..siinä oli erittäin paha,vähän enemmän porukkaa kirjaimellisesti muussina bussin sisällä. Ja tollakaan ei ole mitään tekemistä synnytyksen kanssa.


      • peppupupu kirjoitti:

        Se että suomessa ei kuole ei tarkoita muita maita,hyppää vaikka jenkkeihin,oli järkyttävä tietää millä mallilla synnytys ja naisten kivunhoito on siellä nykyään. Se että suomessa ei kuole siihen kukaan ei tarkoita että se ei olisi naiselle tuskaa.ei ole kivutonta synnytystä(paitsi niille muutamalle) näistä ei vain puhuta..ja miksiköhän?

        Turha verrata näitä tohon junaturmaan,nämä ovat yllättäviä sattumia. Muistatkos konginkankaan..siinä oli erittäin paha,vähän enemmän porukkaa kirjaimellisesti muussina bussin sisällä. Ja tollakaan ei ole mitään tekemistä synnytyksen kanssa.

        Ikävä kuulla serkustasi:/ Mä stressaan nykyään automatkojakin koska kuolonkolarit ovat lisääntyneet..


      • peppupupu kirjoitti:

        Se että suomessa ei kuole ei tarkoita muita maita,hyppää vaikka jenkkeihin,oli järkyttävä tietää millä mallilla synnytys ja naisten kivunhoito on siellä nykyään. Se että suomessa ei kuole siihen kukaan ei tarkoita että se ei olisi naiselle tuskaa.ei ole kivutonta synnytystä(paitsi niille muutamalle) näistä ei vain puhuta..ja miksiköhän?

        Turha verrata näitä tohon junaturmaan,nämä ovat yllättäviä sattumia. Muistatkos konginkankaan..siinä oli erittäin paha,vähän enemmän porukkaa kirjaimellisesti muussina bussin sisällä. Ja tollakaan ei ole mitään tekemistä synnytyksen kanssa.

        No nyt ollaan Suomessa ja puhutaan Suomessa toteutuvasta tasa-arvosta, ei me suomimiehet voida olla vastuussa kaikista mahdollisista rikkomuksista naisia vastaan maailmalla. jenkkien tilanne varmaan jothtuu siitä että siellä tarjotaan terveydenhoitoon vain minimi yhteiskunnan pouolesta mutta sitä menoahan yhä useampi tahtoo tännekin.

        No ei se nyt ihan turha siinä mielessä että naisilla on vähemmän pakollisia velvollisuuksia tässä yhteiskunnassa, se on fakta ja pakkoarmeijan käymättönyyttä on juurikin sillä käsittääkseni perusteltu että naiset joutuu synnyttämään mutta koska eivät halua enää siksi se syntyvyys laskee.


      • peppupupu kirjoitti:

        Ikävä kuulla serkustasi:/ Mä stressaan nykyään automatkojakin koska kuolonkolarit ovat lisääntyneet..

        Oli aika paljon vanhempi, itse olin aika pieni silloin kun tuo tapahtui enkä sillä tavalla ollut tekemisissä että ois ollut kovin iso juttu mulle mutta harmi hänelle ja perheelle, onneksi oli monilapsinen perhe niin ehkä siten sitten helpompi kestää vanhempien kuin jos että olisi ollut ainoa lapsi.

        Minä itse en sillä tavalla kyllä autoilua ole koskaan pelännyt, toki pimeällä ajaa varovaisemmin mutta jos noin muuten suunnilleen rajoitusten mukaan ei sitä edes ajattele että joutuisi onnettomuuteen.


      • peppupupu kirjoitti:

        Mies ei IKINÄ tule kokemaan miten tuskaisaa synnytys on (ei puhuta niistä muutamista onnellisista jotka synnyttävät helposti,suurin osa kärsii..muualla maailmassa synnytys on edelleen suurin naisten kuoleman syy)

        .. Jos Olisin TietynLainen Yksilö, niin Kommentoisin varmaan tähän(kin), että.. UliUliUliUli.. Ymv.. ;P

        .. Mut, kun En Oo.. Syytä ois Kattoa Meinaa Monen Peiliin.. Vaik ei se Khyl Mithää Auta.. Sehän me jo Tieretähän.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jos Olisin TietynLainen Yksilö, niin Kommentoisin varmaan tähän(kin), että.. UliUliUliUli.. Ymv.. ;P

        .. Mut, kun En Oo.. Syytä ois Kattoa Meinaa Monen Peiliin.. Vaik ei se Khyl Mithää Auta.. Sehän me jo Tieretähän.. ;P

        Uskallappas ulista mulle nuuskis,vedän housut alas ja saat remmistä persukselle;D


      • peppupupu kirjoitti:

        Uskallappas ulista mulle nuuskis,vedän housut alas ja saat remmistä persukselle;D

        .. Jeps.. Ja se Olis Varpisti ihan Oikein.. Mutta Kuten Tieretähän, että edes Se ei Auttais TuonTaivaallista (Oikeesti), jos/kun Luonne/Persoona jne. on Joillakin SitäItheään, niin Se on Ja AikaLailla Pysyy.. ;P


      • peppupupu kirjoitti:

        Uskallappas ulista mulle nuuskis,vedän housut alas ja saat remmistä persukselle;D

        Sä lupaat vaan mutta et toteuta :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sä lupaat vaan mutta et toteuta :D

        Se yks pelästy ja meni hiljaseks haha;D


      • nkjhb
        Harmaaritari kirjoitti:

        Oli aika paljon vanhempi, itse olin aika pieni silloin kun tuo tapahtui enkä sillä tavalla ollut tekemisissä että ois ollut kovin iso juttu mulle mutta harmi hänelle ja perheelle, onneksi oli monilapsinen perhe niin ehkä siten sitten helpompi kestää vanhempien kuin jos että olisi ollut ainoa lapsi.

        Minä itse en sillä tavalla kyllä autoilua ole koskaan pelännyt, toki pimeällä ajaa varovaisemmin mutta jos noin muuten suunnilleen rajoitusten mukaan ei sitä edes ajattele että joutuisi onnettomuuteen.

        Säkö meinaat ettei raskaana olevia naisia mukamas kuole ollenkaan liikenneonnettomuuksissa, kun kehtaat noita varusmiehille tapahtuvia kolareita synnytyskuolemiin verrata?

        Kyllä se liikenne on yhtä vaarallista raskaana olevalle naiselle, kuin varusmiehellekin.


      • nkjhb kirjoitti:

        Säkö meinaat ettei raskaana olevia naisia mukamas kuole ollenkaan liikenneonnettomuuksissa, kun kehtaat noita varusmiehille tapahtuvia kolareita synnytyskuolemiin verrata?

        Kyllä se liikenne on yhtä vaarallista raskaana olevalle naiselle, kuin varusmiehellekin.

        Voisin kaivaa tähän toki tilaston ikäryhmittäin kuolemisista mutta en jaksa, uulen kuitenkin että parikymppisiä miehiä kuolee enemmän. Entäs sitten jos syttyy sota? ketkä sinne rintamalle menee kuolemaan? miehet vai naiset? no niinhän siinä käy että suomimies kuolee ja suominainen linjojen takana panee irakkiveteraaneja, niitähän ei rintamalle suoen sodissa lähetetä kun ei armeijaakaan näköjään vaadita. Että hurraa vaan suomi ja kotimaisen miehen asema.

        Jos vastaavasti meille yhteiskunnan toimesta ja kustantamana tuotettaisiin aasialaisnaisia kuin mitä on lähi-itäläismiehiä tuotettu niin väitänpä että jos sodan syttyessä tilanne olisi se että suomen koulutetut uranaiset laitettaisiin etulinjaan ja miehet saisi jäädä aasialaistyttöjen kanssa kotiin lisääntymään niin joo, väittäisinpä sellaista tilannetta miehen kannalta jopa aika lokoisaksi.


    • Pillujen--asiantuntija

      Miesten köyhyys ja rumuus on syy ettei lapsia synny. Naisille ei löydy komeita miehiä tarpeeksi joten syntyvyys laskee eikä naiset halua rumienmiesteb kanssa pariutua.

      • ahdistaa

        Tässä on totuuden siemen. Naiset ihastuvat ulkonäköön ja rakastuvat luonteeseen mutta nykyään se tyssää jo tuohon ensimmäiseen vaiheeseen. Mikään ei oikein enää säväytä viihteeseen ja mielialalääkitykseen turtuneita aivoja.


      • viinamies

        Kun miehet ja naiset juovat viinaa niin vähemmän komeatkin miehet löytävät kumppanin. Humalatilan siivittämänä ja yökerhon hämyssä jokainen näyttää viehättävältä ja rakkaus leimahtaa. Niin ne suhteet saavat alkunsa ja perheitä perustetaan.

        Jos ei juoda viinaa eikä käydä yökerhoissa, ei suhteita synny ja Suomen syntyvyys tippuu.


    • Uusiutuvaa

      Mikäli väkimäärä jossakin laskee, tulee muualta sikiävää porukkaa tilalle. On siis lisäännyttävä kaikkialla. Ilmasto sitten lämpenee ja olot kurjistuu. Jossakin vaiheessa ei ole juuri ketään pallolla ja olot alkavat tasaantua. Joku seilailee arkilla ja alkaa täyttää maata asukkailla.

    • hah

      Kyllä sitten on asiat pahasti jos viinakaupan ja kapakan kautta täytyy sitä kumppania lähteä hakemaan! Jos ilman viinan antamaa rohkaisua ei pysty niin paras pysyä siellä omassa luolassa.

      • viinamies

        Sitä joko hyväksyy elämän tosiasiat että kumppani löydetään viinan avulla tai sitten jää yksin.
        Viinamies on hyväksynyt nämä tosiasiat ja löytää kumppanin yökerhosta.


      • mklbgflrt
        viinamies kirjoitti:

        Sitä joko hyväksyy elämän tosiasiat että kumppani löydetään viinan avulla tai sitten jää yksin.
        Viinamies on hyväksynyt nämä tosiasiat ja löytää kumppanin yökerhosta.

        Viinamies ei ole koskaan löytänyt muuta kumppania kuin kossupullonsa.


    • ylkä

      Voin tehdä trollille 3-6 lasta.

    • Voisit vähän panostaa laatuun, ei pelkkään määrään. Harkitse nyt vielä!

    • ÄtmiToteaa

      Ei se mitään auta tähän tilanteeseen, vaikka syntyisi 100 000 vauvaa vuoden sisällä.
      Vaikutus alkaa vasta 20 vuoden kuluttua, kun vauvat on aikuisia, menee töihin ja alkaa maksaa veroja.
      Siihen asti vauvat kuluttaa verovaroja.
      Nopeampi ratkaisu on maahanmuuton lisääminen heti 100 000 nuorta työikäisiä ja työhaluista maahanmuuttajaa, jotka maksaa veroja Suomeen.
      Mielellään vielä naisia, että ätmitkin saavat naisen ja muutkin yksinäiset miehet.
      Suomessa on enemmän sinkku miehiä, kuin sinkkunaisia, joten maahanmuutaja naisia vaan Suomeen ja Aasialaisia naisia, ovat ahkeria ja sopivia kumppaneita.

    • LapsenTekoMamuttaja

      Olen kuullut useamman naisen julkisella paikalla sanovan että on itsekästä hankkia lapsia (siis valkoinen suomalainen) eikä uskalleta hankkia. Voitte sanoa näille naisille että "Jos sä et hanki lapsia niin Somali hankkii." Mamut tekee enemmän lapsia ku tavis suomalaiset . Somaaleille 6 lapsen teko on helpompaa kuin suomalaiselle yhteiskunnan tukien ansiosta. Seutu ja hesa on somalien tukiparatiiseja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe