Tosi kristitty pitää esimerkiksi huolta siitä, ettei hänen maallinen työnsä häiritse hänen Jumalalle suorittamaansa palvelusta tai sisällä työtä tai tapoja, jotka Raamattu tuomitsee.
Vastaukset 6
- puskistahuuteleva
Haa,haa,haaaa, sitä me saamme odottaa. Eihän yksikään selväjärkinen luota tähän kanavaan.
Yksilön mielipiteiden halventamista juuri esiintyy eniten SUOMI-24 sivuilla, koska sen johto on täynnä helluntalaisia raivohulluja, jotka eivät siedä minkäänlaista järkipuhetta. Parempia mahdollisuuksia pitää sentään vielä olla Suomessakin, vai onko se jo liian myöhäistä.- HäiritsetteJumalaa
Ei ole liian myöhäistä, vielä on aikaa pelata jumalatonta peliä 10 - 15 vuotta, sitten se loppuu kuin kanan lento, koska alkaa eloonjäämistaistelu muitten jumalattomien kanssa.
Jotkut luulevat olevansa toisia vahvempia, ovatkin hetken, mutta lopussa kaikki tuhoutuu.
- Fuckyouagain
Joku KYTTÄ siellä vaanii taaskin.
- HäiritsetteJumalaa
Vain saatana valvoo sinua, olen hänen orja, koska jumalattomilla ei ole muuta mahdollisuutta.
- Ylipostimiesyp
Olen jehovan todistaja postimies. Pitäisikö lopettaa joulukorttien jakaminen?
TositositosiTositositosTositositosiTositositoskristitty pitää esimerkiksi huolta siitä, ettei hänen suhnaamisensa häiritse hänen satuolennolle höllmöyttään suorittamaansa palvelusta tai sisällä työtä tai tapoja, jotka sekä Aku Ankka että Jallu tuomitsevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301199- 67839
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42763Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss279615P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓140611- 91609
- 41537
- 52526
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?35508