Mistäköhän johtuu, että takerrun aina ihastukseeni? Näin on nyt käynyt neljä kertaa. Minkäänlaisia parisuhteita ei ole koskaan ollut, aina ihastuksen mielenkiinto loppunut takertumiseeni (jonka ymmärrän täysin) ja näistä toipuminen on kestänyt kauan/ollut raskaita. En jotenkin osaa hillitä itseäni. Netissä lukenut jotakin että tämmöinen voi johtua vanhemmista (rakkauden puute) mutta omasta mielestä vanhempani ovat hoitaneet kasvatukseni hyvin, joten veikkaisin vian olevan itsessäni, mutta en keksi mikä se voisi olla.
Asia huolestuttaa, kun pelkään tekeväni samat virheet uudestaan ja että en tulisi koskaan seurustelemaan.
Takertuminen
20
648
Vastaukset
- ParikybäneMies
Vielä lisään sen, että ihastun aina naiseen, jos hän on tavallista ystävällisempi minua kohtaan/ flirttailee pienesti. Esimerkki viimeisimmästä ihastuksesta: Tiesin hänet entuudestaan jo ennenkuin tutustuttiin, silloin ajattelin että hyi mikä akka, mutta heti kun hän "näytti vihreää valoa" ihastuminen pamahti tulille sekunnissa.
- aitoriitta
Kirjoitin tästä asiasta tuolla toisessa kohdassa. Yritän päästä tästä takertumisesta eroon jollakin tavalla. Anteeksi. Olet oikeasti täysin tuntematon ihminen minulle ja varmaan koet tämän raskaana. Minulla on paineita tällä hetkellä ja se varmaan näkyy tässä. Haen apua, jos mikään muu ei auta. Tällä hetkellä on vaikeaa mutta ei niin vaikeaa kuin silloin aikaisemmin. Kiitos, että olet kärsivällinen. Annan oikean elämäni pikkuhiljaa vallata elämäni, niin sitten tämä helpottaa sinunkin osaltasi.
- aitoriitta
Luulen, että elämäni on tällä hetkellä vähän liiankin täyttä. Toisaalta on mukavaakin mutta jotakin painetta nyt on. Joulu varmaan lisää painetta, perhejoulu tulossa niin. Koeta kestää. Olen menossa tapaamaan psykiatriani. kysyn häneltä neuvoa. Hän on viisas mies.
- Nainenvastaa
Olen nainen ja kärsin samasta ongelmasta. Tiedän kyllä miten minun kuuluisi käyttäytyä, mutta innostun aina niin valtavasti, ja säikäytän toisen pois.
Nyt olen käynyt parilla treffeillä, ja aistin että taas toisen mielenkiinto on hiipumassa. Tällä kertaa yritän edes kerran olla vastaamatta viestiin/puheluun heti ja kerran siirtää treffit. Jos se stabiloisi tilanteen? Kokeile sinäkin jotain sen tyyppistä, koska se mitä me haluamme, se ei tule sillä että tuputamme itseämme. Se tulee sillä (mikä ei kuulostaa loogiselta lainkaan, tiedän) että emme ole niin saatavilla koko ajan. Toiselle pitää tulla vähän ikävää. Ja ikävä tulee vain jos on erossa. Tsemppiä! - Pillujen--asiantuntija
Pillun puute on syynä takertumiseen
- ParikybäneMies
Kai se on se, neitsyt kun olen. Tässä iässä se ny on myöhästä päästä siitä eroon (ainaki nykypäivänä kun seuraa maailmaa)
.. JännäNaiset on Tottunut JännäMiehiin.. Joten.. ;P
.. Tietyt Jutskat on ns. Pantu enemmän tai Vähemmän Peiskaks, kun on ns. Pantu Menemähän.. ;D
- eivälitä
Eihän se että itse ihastuu kerro että se ihastuksen kohde välittäisi puupennin vertaa, yleensä ei.
- ParikybäneMies
Niinkuin mainitsin jo aiemmin, että ihastukseni ovat näyttäneet minulle vihreää valoa
- i04sdflwerfkosdl
ParikybäneMies kirjoitti:
Niinkuin mainitsin jo aiemmin, että ihastukseni ovat näyttäneet minulle vihreää valoa
Todennäköisempää on että kokemattomana olet sellaista erehtynyt luulemaan, se että nainen hymyilee tms. ei todellakaan tarkoita kiinnostusta.
- ParikybäneMies
Kyllä ovat ihan kunnolla flirttailleet
- eitarkoita
Kyllä ovat ihan kunnolla flirttailleet
Se edelleenkään ei tarkoita että sulla oikeasti olisi ollut saumaa tai että naiset sitä edes miettisivät.
- aitoriitta
Anteeksi vielä kerran, että olen sinulle vaivaksi. Uskon, että tämä pikkuhiljaa helpottuu ja molempien elämä normalisoituu. Pidän sinusta edelleen ja uskon, että sinä pidät minusta. Jos joskus muutat mieltäsi ystävyysasiasta, niin ota yhteyttä. Minulle olisi tosiaan kunnia-asia olla ystäväsi. Tunnistan hyvän, vilpittömän ja ehkä vähän kolhitun ihmisen kyllä. Minä en sinua ikinä kolhi. Olisit turvassa minun ystävänäni; pitäisit myös miehestäni, koska hän on oikeasti pyhimys, jos sellaisia maan päällä kulkee. Hyvää joulun odotusta sinulle!
- Semmostase
Anna tilaa ja keksi omia harrastuksia.
- ParikybäneMies
Miten harrastukset ny tähän liittyy?
- Juurinäinn
Miten harrastukset ny tähän liittyy?
Ei mitenkään. Joillain yksinkertaisilla on vaan se ihme kuvitelma että harrastusten puute olisi syy kaikkeen muuhun epäkohtiin vaikka harrastuksia olisi kuinka ne ei kumoa toisia elämän epäkohtia.
- takertumisallergikko
Oma elämä ja harrastukset liittyy esimerkiksi sen verran, että ei-takertujatyypit, vaikka he ihastuvat täysillä ja suuresti, heillä on kuitenkin muutakin elämää, jota eivät laita jäihin ja nolliin kun ihastuvat, vaan elävät eläämäänsä menemään ja mitään takertumista ei synny. se takertuminen on siksi pelottavaa, koska siitä tulee vaikutelma, että ihmisellä ei ole elämässä muuta - ja usein takertujilla ei olekaan. Mulla on tosi herkkä tutka takertujiin, ja voimakaskin ihastus hiipuu, jos toinen osoittaa takertumisen merkkejä. Sellainen ihminen ei vain ole kiinnostava, joka vaikuttaa siltä, että hänellä ei ole muuta elämää.
- aitoriitta
En ole mieheeni yhtään takertunut. Annan sinulle tilaa täatä eteenpäin. Sinulla on varmaan ollut tukala olla. Olen tehnyt sen huomaamatta. Anteeksi taas.Yritän normalisoida tätä tilannetta parhaani mukaan. Anteeksi, anteeksi, anteeksi. Hyvää yötä.
- Jeeb
Itekki olin ennen tosi takertuva, mutta kun toinen osapuoli rupesi työntämään pois tajusin itsekin olla roikkumatta. Jos ei puhu mulle en puhu hänelle enkä aina lähesty häntä ja saatetaan olla samassa huoneessa puhumatta sanaakaan toisillemme tai luomatta edes katseita toisiimme päin moneen tuntiin. Hyvä suhde or what? Mutta vaikea myöskään änkeytyä toisen lähelle väkisin jos hän on kovin vittuuntunut ja etäinen. Aluksi yritin aina puhua asiat halki ja kysellä onko jokin vinossa mutta enää en edes jaksa koska sen ei pitäisi olla aina ja pelkästään mun vastuulla. Mulla ei ole enää oikeasti mitään suurempia odotuksia tältä suhteelta. Taidan olla jo vähän niinku nostamassa käsiä pystyyn. No mutta, tsemppiä sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54598
- 78571
- 39538