Minä alan olemaan todella epätoivoinen, olen 28v enkä vieläkään ole saanut naista vaikka melkein jokainen tai joka toinen vkl yritännyt baarista liki 10v, muutaman kerran myös nettitreffipalstoilta.
Tyypillinen ruma hcätmi olen joo, mutta rupesin miettimään eilen yöllä kun katoin baarin jälkeen leffassa jotain uskovaisten lehtien jakamista, että antaiskohan uskovainen nainen helpommin "anteeksi" rumuuteni jos vain n.s elämänarvot olisivat lähellä tätä naista?
Olen kyllä ihan 100% ateisti, mutta voisin lukea raamatut sun muut kirjat todella perusteellisesti ja esittää tosi uskovaista vakuuttavasti (voi toki olla että en siihen pystyisi). Tietty tässä on se moraalinen puoli, että se olisi väärin naista kohtaan jos vain esittäisin uskovaista saadakseni hänet, se tässä jäytää mieltä ja oikein kunnolla...välillä kuitenkin fiilikset vaihtelevat ja mietin epätoivoisena, että "hätä ei lue lakia", ajattelen että jos kuitenkin kohtelisin häntä todella hyvin jos hän antaisi minulle mahdollisuuden ...tiedä sitten...alan olemaan niin epätoivoinen, että se vaikuttaa jo jopa moraalikäsityksiini
Voiko uskovaiseksi heittäytyminen tuoda naisen hcätmille?
20
223
Vastaukset
- Ipe91
riippuu vähän mitä haet, pillua uskismimmit eivät anna ennen avioliittoa yhtä helposti edes ytmeille, joten sitä tuskin saat. Mutta jos haet vakavaa suhdetta niin sit tietty saat avioliitossa jos nainen sinut siihen ylipäänsä kelpuuttaa
- Porkele
Jos pystyt uskovaista esittäessäsi vakuuttavasti kestämään himot ja halut, niin että vasta avioliitossa harrastat seksiä. Mutta voin sanoa, että uskovainen ihminen kyllä tunnistaa feikkiuskovaisen. Henki on eri. Se vaan on fakta. Joten ei kannata.
Äitini hautajaisissa kohdalle osui ihmeen komea ja joko nuori tai ainakin nuorekas pappi (puhelimessa oli kuulostanut sellaiselta, että olin kuvitellut hänet sellaiseksi vähän pyyleväksi, pyöreäposkiseksi vanhemmaksi ukoksi). Toisaalta hävettää että tuli oman äitini "viimeisellä matkalla" ajateltua papin hyvää ulkonäköä, mutta eihän ajatuksilleen mitään mahda.
- pihallatipunen
No kuule. Mun äitini hautajaisissa nuorehko miespappi oli kuulemma katsellut naisten sääriä. Ei kylläkään mun, koska mulla oli housut eikä mun sääriä muutenkaan nykyisin katsota kuin inhoten. En tosin kyllä "esittele" niitä.
- Vastailija
Esittämällä uskovaista et todennäköisesti saavuttaisi yhtään mitään, koska
1) Hengellisissä piireissä on jo ennestään uskovaisia sinkkumiehiä jotka hekään eivät kelpaa kenellekään.
2) Uskovaisuus ei välttämättä tee naisista yhtään vähempää ulkonäkökeskeisiä. Ne joille ulkonäkö on tärkeää, priorisoivat sitä kaikesta huolimatta usein muiden elämänarvojen edelle.
3) En osaa kuvitella että elämänarvojen feikkaaminen meinisi läpi tai ainakaan tuottaisi kovin hyvää parisuhdetta pitkällä tähtäimellä. Vaikka toisinaan mediassa halutaan antaa uskovaisista yksinkertainen kuva, tämä ei varsinaisesti pidä paikkaansa, vaikka ihmisiä on tietysti moneen junaan kaikissa piireissä. Ja kokisitko itse olosi hyväksi parisuhteessa joka perustuu siihen että sinun täytyy esittää jotakin muuta kuin itse olet?- Naisasialooser11
Pinnallinen uskovainen nainen on tekopyhä ja joutuu helvettiin pinnallisuudestaan. Tosin itse järjestäisi sellaiselle helvetin jo maan päällä.
- Naisasialooser11
P.S.
Minun on yhden yön pillua saadakseni pitänyt todellakin esittää muuta kuin mitä itse olen.
Sun kannattais pikemmin keskittyä miettimään sitä miksi naisen saamattomuus tekee sut niin epätoivoiseksi.
Ei pahalla.- wwwuwuuwuwuuwuwuw
Sun kannattais pikemmin keskittyä miettimään sitä miksi olet niin vajaaälyinen.
Ei hyvällä. - Naisasialooser11
Hän on tyypillinen vanhempi wt-rouva. Ei sellaiset älyllä loista, livenäkin tunnen lähinnä myötähäpeää jos sellaisen juttuja joudun kuuntelemaan.
- NainenRuudunTakaa
wwwuwuuwuwuuwuwuw kirjoitti:
Sun kannattais pikemmin keskittyä miettimään sitä miksi olet niin vajaaälyinen.
Ei hyvällä.Fiksu kommentti Wuppikselta. Itsetuntemus ja oma vastuu omista tunteista on jotain millä pärjää pitkälle parisuhde- ja muussakin elämässä.
- jordan.petersonia.kehiin
Voihan se teoriassa auttaa. Todella uskovaiset on Suomessa sitten todella hihhulisakkia. Normaalit kristityt voivat kuulua kirkkoon ja uskoa enkeleihin tms. mutta eivät käy koskaan kirkossa. Tietyissä lahkoissa on ainakin enemmän naisia kuin miehiä. Jos valitset lahkosi sopivasti, ja mielistelet sen johtoa, he voivat jopa määrätä sinut jonkun naisen kumppaniksi. Eri asia, pitääkö sulla pokka, jos porukka ympärillä alkaa "puhua kielillä" eli mokeltaa. Tai todistaa omasta uskostaan.
Tosiasiassahan kaikkien uskontojen parista löytyy myös älyllisempi osasto, jossa ei tarvitse uskoa mihinkään risupartaiseen ukkeliin pilven reunalla. Erilaisia mystisia traditioita on zen-buddhalaisuuden lisäksi vaikkapa islamissa (sufilaisuus) ja myös kristinuskossa. Tällaista harrastamalla voit pysyä skeptikkona (itse asiassa se on avuksi että ei usko mitään paskaa), mutta olla mielenkiintoinen jännämies naisten silmissä. Näiden ongelmana vain usein on, että varsinkin lahkolaisten ja perusluterilaistenkin keskuudessa tällaiset ovat harhaoppisuutta ja eksytystä eikä sellaista voi uskovaisille paljastaa harrastavansa.
Paras tapa on yrittää löytää se sun oma juttusi maailmassa mitä tykkäät oikeasti tehdä. Se itsessään saa sinut kiinnostavammaksi naisten silmissä kuin naisten jahtaaminen. Katsele Jordan Petersonin videoita. Kuin joskus olen sanonut ihminen kokee itsensä rumaksi vaikka todellisuudessa ei poikkea ja voi olla todella suloinen mutta ei ole sosiaalisesti niin lahjakas. Sekä kaikilla on niin eri maku ulkonäön suhteen täällä palstalla nainen huutelee pastankoiraita komeaksi ja taas katson heitä tavalliseksi sekä taas perehdyn enemmän luonteen tarkkailuun kuin ulkonäön koska ulkonäkö ei ole ollut ollut minun juttu olen taas miehen kanssa yhdessä joka ei koe itseänsä komeaksi mutta minun silmiin hän erittäin komia.
Oli erittäin frittaileva ja herkku kun hänen älynsä loisti ja oli erittäin kiinnostunut minusta ja sai minut sillä keskustelulla syttymään kun oli kiinnostunut tekemisestäni vaikka puolet ihmisistä nukutan omilla keskusteluilla.Minun ei tarvitse esittää uskovaista, sillä olen sellainen. Uskovaisuudessa saattaa olla se hyvä puoli, että uskovainen nainen todella voi kutsua luoksensa niin kuin minulla tällä viikolla tapahtui. Mutta toisaalta tällä uskovaisella on sellaiset arvot, että ei ennen papin aamenta, joten kaikkea niiltä uskovaisilta ei saa, joten en suosittele naisenpuutteessa esiintymään uskovaisena. Sitäpaitsi se on toisen harhauttamista, jos esiintyy 100 prosentin ateistina uskovaisena?
- Johanneskalastaja
Kokemukseni mukaan ei sen helpommin uskovaisesta naista saa, mutta ainahan voit yrittää. Kannattaa kuitenkin ensin etsiä sitä uskoa, kyllä se Jeesus ateistinkin pelastaa kun käännyt Hänen puoleensa. Sitten kun saat Kristuksen Hengen sisimpääsi ja olet oikeasti uskossa niin varmasti on mahdollisuudet nainenkin löytää.
- Ei.esitystä
Olen itse uskossa, mutta myös ateisteja ja muiden uskontojen edustajia on sosiaalisessa verkostossani. Olkoon sen ihmisen uskon kohteena mikä tahansa. Ole oma itsesi, hankit vain vaikeuksia esittämällä muuta kuin mitä olet. Näin vinkkinä ei me uskovaiset olla mitään typeriä ja hirviöitä.
- qwsx24
Uskovista suominaisista suurin osa on miesvihamielisiä.
Eli et tule tuolla tavalla naista saamaan.
Paras oikeasti toimiva keino: unohda suominaiset ja etsi vaikkapa aasialainen nainen vaimoksesi.
Joku on Ukrainassakin onnistunut, jos et Aasiaan asti halua lähteä.
suominaiset nyt ovat kertakaikkiaan luonnevikaisia, eikä uskovaisuus (ikävä kyllä) yleensä asiaa korjaa (itseasiassa kyllä pitäisi korjata, mutta kun käytännössä ei korjaa).
Ja sitten varoituksena: joissain seurakunnissa srk:n johto päättää kuka saa tutustua ja kehen (koskee erityisesti helluntaiseurakuntia, saattaa koskea muitakin).
Jostain syystä seurakuntiin kerääntyy vallanhaluisia ihmisiä. Uskovaiset vaativat maallista varallisuutta, joten onko sinulla fyffee?
- samaa.puuta
Kuin myös lähes kaikki muutkin naiset.
- oritortioritorit
Parempi olisi alkaa hippeilemään, vihervasurina varmastikin onnistuisi paremmin saamaan naista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637748Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896486Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315400Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213888Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta663022Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi532680En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122134Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612131Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182061Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4921979