mäkkäri boikotissa

mulla ollut jo tosi kauan

Itse olen pitänyt mäkkäriä boikotissa jo peruskoulun kahdeksannelta luokalta lähtien, eli vuodesta 2001. Tänä aikana en ole käynyt syömässä mäkkärissä kertaakaan, enkä mene. Tuolloin syynä oli kaverin pihvistä löytynyt luunsiru, nykyään mäkkäri boikotti alkaa vain vahvistua entisestään kun löytyi tuota syöpää aiheuttavaa salaatinkastiketta. Yksi syy, miksi en käytä mäkkäriä, on se, että se on amerikkalaisten omistuksessa (ainakin käsittääkseni). Ja minä en ihan kaikessa ole noiden amerikkalaisten kannalla.

Kyllä nyt kuulkaas, pistää kaikki muutkin mäkkäri boikottiin, niin ne joutuu vetäytymään suomen markkinoilta. Miltäs kuulostaa? Jos hampurilaisella tekee mieli käydä, niin poiketaan mieluummin Hesburgeriin tai johonkin muuhun paikkaan, mutta EI MISSÄÄN NIMESSÄ MÄKKÄRIIN! Miltäs kuulostaa? Itse ainakin aion jatkaa tällä linjalla nyt ja jatkossa. Ja piste lauseen loppuun.

11

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jullijalmari

      Asiaa,tosi tärkeetä saada tälläinen pilipalipulju pois suomesta.

    • jepulis

      Jaaha. No koska olet USAn virallisen kannan kanssa eri mieltä asioista et sitten varmaan juo Cokista, käytä Niken lenkkareita, laske Texas Instrumentsin laskimella, istu autossa joka käy Esson bensalla, syö Marabou suklaata ja Estrella sipsejä jotka omistaa tietääseni USAlainen monialakonserni, et osta silmälaseja tai piilareita jos on tarvis Instrumentariumista, tätä viestiäkään et ole ilmeisesti kirjoittanut Dellin, IBM:n tai Compaqin tietokoneella ja et varmaankaan katso n. 80% markkinoilla olevista lefoista koska et ilmeisesti pidä kaikista USAn toimintatavoista. Ei mieleesi tullut että ei iso osa ameriikkalaisista itsekään ole samaa mieltä valtion johdon kanssa joka asiasta?
      Ja mitä mäkkärin tuoteselosteita on katsonut, tulee osa tuotteista myös täältä Suomesta. Ja voin kertoa etä veroja ne tännekin maksaa. Ja että ei se Hesburgerinkaan ruoka aina kovin laadukasta ole ollut...

      • mäkkii vastaan, mut ei nyt ...

        Kappalejaot! Ilman niitä kukaan ei jaksa lukea tota tekstii.
        Muista se!


      • kaikkea vastustava
        mäkkii vastaan, mut ei nyt ... kirjoitti:

        Kappalejaot! Ilman niitä kukaan ei jaksa lukea tota tekstii.
        Muista se!

        Boikotoikaa kappalejakoja. Ne on amerikkalaista hapatusta!


    • Meri

      Minäkin oon ollu nyt jo jonkun aikaa boikotissa...
      Vielä en ole lipsunut paitsi ilmaisilla kahveilla kavereiden kupongeilla.... Miinustahan se vaan niille tuottaa...:D

      • Meri boikottiin

        Mikä sun nimi on. voisin nääs mäkin boikotoida sua!


    • Amatöörikokki

      Mulle ei tuota vaikeutta pitää mäkkäriä boikotissa, kun en nääs mäkkäriruuasta yhtään tykkää. :P

    • Nugetit rulaa

      Naurettavia tällaiset boikotit, ikäänkuin ne nyt sen firman taloutta heilauttaa sinne tai tänne jos täällä joku inisee. Tosin Suomen osalta mäkkäri on kai tehnyt tappiota lähes koko ajan, mutta se ei kokonaisuutta häiritse....

    • päivän naurut

      Hahahaaaaa... vau mikä hurja kosto :o))) LOL
      varmaan mäkki itkee krokotiilinkyneleitä kun yks kermaperse jättää käymättä siellä jo vuodesta 2001...
      ja syynä kaverin hampurilainen

      oliks sulla muita vitsejä

    • Namskis.

      Huvitti tuossa sunnuntaina kun kattelin A. Bourdainia maailmalla, Australiassa. Siellä vedettiin ihan kunnon härästä tehtyä, paksua, erittäin mehevä PIHVIÄ. Sitten perään tuli mainos jossa nassutetaan että mäkkärin pihvi on 100-% naudanlihaa....

      PIHVI vs. kengänpohja.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe