Venäläinen vaimo

poikamies

Mistä löytäis venäläisen naisen ystäväksi? Onko hyviä nettisivuja, josta voisi löytää ja mielellään ilmaisia? Kertokaapa kokemuksia myös te, joilla on venäläinen vaimo.

22

3717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omen

      ks sivua www.omen.ru

      • poikamies

        palsta varmaan ihan hyvä, mutta on vain venäjäksi.


      • Höh
        poikamies kirjoitti:

        palsta varmaan ihan hyvä, mutta on vain venäjäksi.

        Mitä kieltä luulet sen venäläisen naisen käyttävän?
        Rupea vain opiskelemaan. Kyllä miehen pitää itseltäänkin jotain vaatia, jos kerran haluaa naisen ulkomailta.


      • poikamies
        Höh kirjoitti:

        Mitä kieltä luulet sen venäläisen naisen käyttävän?
        Rupea vain opiskelemaan. Kyllä miehen pitää itseltäänkin jotain vaatia, jos kerran haluaa naisen ulkomailta.

        Harva suomalainen osaa venäjää. Venäläiset osaavat puhua aika paljon englantia ja jopa suomeakin lähellä rajaa. Hyvä olisi opetella, mutta tosiasiassa harva osaa.


      • Katja
        poikamies kirjoitti:

        Harva suomalainen osaa venäjää. Venäläiset osaavat puhua aika paljon englantia ja jopa suomeakin lähellä rajaa. Hyvä olisi opetella, mutta tosiasiassa harva osaa.

        Olen minā venālāinen, ja opiskelen suomea. Jos sinā voisit apua minulle, minā voisin apua sinullekin opiskelemassa venājāā. Millā tavalla?


      • poikamies
        Katja kirjoitti:

        Olen minā venālāinen, ja opiskelen suomea. Jos sinā voisit apua minulle, minā voisin apua sinullekin opiskelemassa venājāā. Millā tavalla?

        Voisitko hieman Katja täsmentää kirjoittamaasi? Niin,mitä sinä haluat?


      • Katja
        poikamies kirjoitti:

        Voisitko hieman Katja täsmentää kirjoittamaasi? Niin,mitä sinä haluat?

        Opiskelen suomea itseopiskelussa, ja tāāllā ei ole ketāān voi keskustella minun kanssani.


    • mies

      Parempiakin vaihtoehtoja on, lähinnä tulee mieleen thaimaalainen tai filippiiniläinen.
      Japanilaiset ovat kivoja, mutta muuttaminen tänne matalan elintason maahan voisi olla hankalaa. Joo, ja kiinalaisissakin on tosi fiksuja.

      • poikamies

        Venäläiset naiset ovat naisellisuudessaan vailla vertaa. Suomalaiset nirppanokat tuulipuvuissaan ovat kuin vastakohta heille. Ei Suomesta ainakaan löysä vastaavia naisia, tai ainakin on tosi harvassa.


      • poikamies kirjoitti:

        Venäläiset naiset ovat naisellisuudessaan vailla vertaa. Suomalaiset nirppanokat tuulipuvuissaan ovat kuin vastakohta heille. Ei Suomesta ainakaan löysä vastaavia naisia, tai ainakin on tosi harvassa.

        Mikähän mahtaa olla syynä, että olet tavannut vain tuulipuvussa kulkevia nirppanokkia? Minun tuttavapiirissäni kun heitä ei pahemmin ole. Noin muuten, kannattaisiko kuitenkin kiinnittää huomiota muihinkin seikkoihin kuin naisen ulkoiseen olemukseen, sitäkään toki väheksymättä. Ettei sitten vaimo heti karkaa puolen omaisuuden kanssa. Monikulttuurinen avioliitto kun on melkoinen taitolaji.


      • Mies
        willewallaton kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla syynä, että olet tavannut vain tuulipuvussa kulkevia nirppanokkia? Minun tuttavapiirissäni kun heitä ei pahemmin ole. Noin muuten, kannattaisiko kuitenkin kiinnittää huomiota muihinkin seikkoihin kuin naisen ulkoiseen olemukseen, sitäkään toki väheksymättä. Ettei sitten vaimo heti karkaa puolen omaisuuden kanssa. Monikulttuurinen avioliitto kun on melkoinen taitolaji.

        Tämä on usein parempi, ei tule ongelmia.

        Tietenkin asia muuttuu, kun on yhteisiä lapsia. Niistä huolehditaan yhdessä.


      • herttaysi
        poikamies kirjoitti:

        Venäläiset naiset ovat naisellisuudessaan vailla vertaa. Suomalaiset nirppanokat tuulipuvuissaan ovat kuin vastakohta heille. Ei Suomesta ainakaan löysä vastaavia naisia, tai ainakin on tosi harvassa.

        Venakot ovat varmaan vailla vertaansa kauneudessaan, mutta vaimoina ja kumppaneina eivät voita suomalaista naista. Olen tästä taannoin keskustellut eräänkin kreikkailaisen miehen kanssa ja heidän mielestään venakot ovat huonoimpia vaimoehdokkaita, ei siis luotettavia; makaavat jatkuvasti ympäriinsä ja tuhlailevat turhuuksiin. Jotensakin kuulostaa uskottavalta, koska venäläinen kulttuuri on sellainen "hällä väliä- tyyli."

        Keskustelemieni miesten kanssa, joilla on ollut ja joilla on suomalainen vaimo sanoo, että suomalainen nainen on tunnollinen, hauska, rehellinen ja kova tekee duunia. Suomalainen vaimoehdokkaana on ykkönen!!

        Mitä minä olen seuraillut, niin ei täällä Suomessa tuulipuvuissa liiku kuin vanhemmat naiset maalaiskylissä
        ja kaupungeissa. Asustelet varmaan itse jossain kylillä. Toi tuulipukujuttu on jo vähän vanhanaikaista vertausta!

        Mutta jokaisenhan on itse koettava kaikki, niin tietää sitten jälkeenpäin kertoa enemmän naisten ihanuudesta.


      • kehitysvammainen
        herttaysi kirjoitti:

        Venakot ovat varmaan vailla vertaansa kauneudessaan, mutta vaimoina ja kumppaneina eivät voita suomalaista naista. Olen tästä taannoin keskustellut eräänkin kreikkailaisen miehen kanssa ja heidän mielestään venakot ovat huonoimpia vaimoehdokkaita, ei siis luotettavia; makaavat jatkuvasti ympäriinsä ja tuhlailevat turhuuksiin. Jotensakin kuulostaa uskottavalta, koska venäläinen kulttuuri on sellainen "hällä väliä- tyyli."

        Keskustelemieni miesten kanssa, joilla on ollut ja joilla on suomalainen vaimo sanoo, että suomalainen nainen on tunnollinen, hauska, rehellinen ja kova tekee duunia. Suomalainen vaimoehdokkaana on ykkönen!!

        Mitä minä olen seuraillut, niin ei täällä Suomessa tuulipuvuissa liiku kuin vanhemmat naiset maalaiskylissä
        ja kaupungeissa. Asustelet varmaan itse jossain kylillä. Toi tuulipukujuttu on jo vähän vanhanaikaista vertausta!

        Mutta jokaisenhan on itse koettava kaikki, niin tietää sitten jälkeenpäin kertoa enemmän naisten ihanuudesta.

        realismia peliin nimenomaan: suomalaisilla akoilla on huonot perintötekijät


    • tuolta

      http:\\wwww.russinsluts.com

    • tuolta,,

      http:\\wwww.russiansluts.com

    • Jeppe
      • taasen

        Varmaan hyvä sivu, mutta vieraalla kielellä.
        Eikö nyt mene perille, että suomalainen peräkammarin poikamies puhuu vain suomea?
        Venäläisen ja minkämaalaisen vaan on opeteltava heti suomenkieli, luovuttava tuulipuvusta ja ruvettava paapomaan. Suomeksi!!


      • Jeppe
        taasen kirjoitti:

        Varmaan hyvä sivu, mutta vieraalla kielellä.
        Eikö nyt mene perille, että suomalainen peräkammarin poikamies puhuu vain suomea?
        Venäläisen ja minkämaalaisen vaan on opeteltava heti suomenkieli, luovuttava tuulipuvusta ja ruvettava paapomaan. Suomeksi!!

        ei tämäkään kokonaan suomen kielellä ,mutta näistä jotkut ilmoittavat puhuvansa suomena..

        http://www.friends.vbg.ru/index_fi.html


    • suomen neito

      hienoa, että suhtaudut venäläisiin avoimesti ja hyväksyvästi.he kun ovat yksi eniten syrjityimmistä ja vähiten pidetyistä ulkomaalaisryhmistä suomessa.

      Mutta miksi etsiä juuri tietyn maalaista puolisoa? jospa matkustelisit (no vaikka sinne venäjällekin) ulkomailla/suomessa ja kävisit viettämässä iltaa/harrastuksissa kotikaupungissasi: voisit tavata itsellesi sopivan naisen.

      jos etsit vaimoa välityspalvelun kautta, saat todennäköisesti ns. lutkan. tutustu venäläisiin miehiin ja naisiin ystävinä, ainakin helsingissä se onnistuu, sitä kautta voit löytää rakkaan. mikäs se yökerho olikaan missä maahanmuuttajat käyvät, oliko se joku stella tms. alapa käymään siellä! pistä tukka ojennukseen, siistit vaatteet päälle ja kropa kuntoon niin etköhän sinäkin naisen löydä. onnea yritykseen!

      • poikamies

        Kyllä naisille on helppoa löytää itseleen kumppani, sen kuin lähtee vain ulos, mutta miehille se on epätodennäköistä jos et satu olemaan vähintään 180 cm pitkä ja ei yhtään vatsaa. Kyllä asia vain näin on.


    • arvo-poika

      paras ratkaisu on mennä itse venäjälle.asustelet ja oleskelet sielä jonkun aikaa niin kyllä siellä tutustuu moniin naisiin.suhtaudun epäilevästi näihin välitys naisiin?!?

    • venäläisiä

      Katso suomalaisen match.fi treffi kuvalliset ilmoitukset, lähes puoli niistä on Suomessa asuvia venäläisia (myös ulkomaalaisia) naisia jotka osaavat suomea. Et tarvi lähteä kauas...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe