Suomalaisia huippu cheerleadereita
https://yle.fi/urheilu/3-10556826
Ovatko he varmasti neitsyitä?
Cheerleaderit
17
73
Vastaukset
- kjhg
Ei kuulu sulle
- Laasanen
Vain neitsyeet ovat kelvollisia edustamaan Suomea.
- kjhl
Laasanen kirjoitti:
Vain neitsyeet ovat kelvollisia edustamaan Suomea.
Te pillupoliisit olette sairaita
- pippulimies
kjhl kirjoitti:
Te pillupoliisit olette sairaita
Ei moloa römpsään ennen papin aamenta.
- lopetammepanemisen
pippulimies kirjoitti:
Ei moloa römpsään ennen papin aamenta.
Miten minulle käy.
Olen ateisti ja vaimolla ja minulla oli siviilivihkiminen.
Eikö saa edes kärkeä kostuttaa.
- harmiksen_veli
Immenkalvot on tarkastettava ennen kuin hyväksytään mukaan!
- Karmeitahoroja
Tuossa köörissä ei ole ensimmäistäkään kasvoiltaan kaunista tyttöä/naista!
- Cringyä
Aikamoisia hevosen päitä tosiaan.
- blhb
Silti ne pärjäs kyseisessä lajissa.
- sdfgsdfdsfhfg
Alavasemmalta toinen (vähän Pääskysaaren näköinen) ja keskioikealta toinen (Anna Abreuta muistuttava) ihan hyvinkin jees naamoiltaan, alavasemm. kolmas myös näyttäisi mukiinmenijältä. Hänen kohdallaan asento, eleet ja hulluttelevaiselta vaikuttava luonto somentavat olemusta ja rankkaavat hänet ykkössijalle naamoissa ja olemuksissa yleensäkin .
Mukavasti vaaleatukkaa ja mukavan olemattomasti tatskia ja nuppeja naamissa. Ylävasemmalla havaittavissa karvan verran häiriivä mulattinen tuulahdus. Suunnilleen kuvan keskessä helenalinkreeninin näköisenä hihkuva kimma vielä menettelee mutta siitä kolme päänleveyttä alavasemmalla oleva naama näyttää jo suorastaan tuskaiselta. Keskiylhäällä oik käden nimettömän sormusta esittelevä näyttää vähän Arja Korisevalta- Ohhohoh
Mielestäni alavasemmalta kolmas on pärstältään paras, ja ottanut lisäksi mukavasti "sivupumppausasennon".
- 35.vuotta.pi.....tta
Pumppaus-asento on aina kiva, tai olisi
Suomalainen cheerleaderi.. :D
Kuulostaaki kauhealta.
Jos Suomeen saatais Hooters ravintola niin seki olis täynnä meikattuja Petra Olleja. :D- dfthdrhdtyjrty
Kyllähän Potra Elli aina parempi ku rontsait-Olli, EI pysty-Olli tai Molli-Olli. Se kun laittaa ittensä https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1200,h_675,g_center,g_faces,c_fill/13-3-10553707.jpg niin menee kohta jo Noora Low-himosta noora louhimo
- aewfaegae
https://youtu.be/cha3Kx1R9lw?t=291 Siinä joku ekyptiläinen tähtisilmä (vähän Jarkko Valteen nköä jotenkin). Oisko ton näköset maahanmuuttajat mieluisampia ku ne iänikuiset irakit, vaikka onko tuo mies jo yököttävän kaunis?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031