Eli Vennamon mätisäkki suuomi ekku alakoulupersut.
Voisitteko mennä sinne omaan taivaaseen murjottamaan? Jättäkää muut palstat rauhaan.
Niin, tällaista nyt. Miten sinkkuihmisillä joulukammotus?
Arvoisat persut
5
<50
Vastaukset
- sejase
Sinä osaat kitetyttää hyvin omat lahjasi. Parasta mahdollista jatkoa toivoen...
Eikös vihervassareilla olis helpompaa muuttaa sinne afrikkaan kuin että muuttaa Suomi afrikaksi?
Sulla sitä on mainioita avauksia. Viimeksi kitisit perheellisistä sinkkupalstalla ja nyt persut ahdistaa. Onkohan tämä sulle ihan oikea paikka edes käväistä kun on noin vaikeaa ettei muut sovi hiekkalaatikolle?
Ääh, minulla on kokemusta kaikesta mainitsemistasi. Olen toki ollut naimajaisissakin, mutta nyt olen sinkku.
Enkö siis kuulu sinkkupalstalle, koska en sovi agendaasi? En hyvin usein suolla järkyttävän epämääräisiä mielipiteitäni.
Miksi siis en silloin tällöin voisi käydä höpöttelemässä?
Käsittääkseni vaimosta olen eronnut ja olen sinkku. Mikäli todistat toisin, otan ajatuksesi ennakkoluulottomasti vastaan.
Joka tapauksessa, kaikille piparirikasta joulua, voisarvia unohtamatta.
- oikeavaiväärä
Näköjään punavihreän roskasakin mainitseminen aiheuttaa viestin poiston mutta persujen haukkuminen on sallittua. Nojoo. Kertoohan sekin paljon moderoinnin politiikasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031