Voisikohan homosuhteessa olla paljon onnellisempi?

rumamies

Kuin heterosuhteessa?

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Uskoisin, että homosuhteessa voi olla yhtä onnellinen. Ainakin minun ystävättäreni näyttää hyvin onnelliselta Facebookissa naispuolisonsa kanssa.

      • Samoin uskon myös, jos kumppaninsa kokee rakkaaksi ja yhteinen elämä tekee onnelliseksi en usko, että seksuualinen suuntautuminen tekisi eroa onnentunteen kanssa.

        Onni kun tulee just niistä asioista mitkä kokee olevan onnen osatekijöitä.


      • pitkätukka-68

        Facebookissa moni kriisiperhekin näyttää onnelliselta, usein jopa perhesurmapäivän päivityksessä. Niihin juttuihin ei ole luottamista.


    • olisinpa.homo

      Kyllä. Homot paneskelevat suhteessa päivittäin. Heyerosuhteessa ollaan naisen ailahtelevan mielen armoilla

    • pitkätukka-68

      Ihan hyvin vois, mutta vain sillä edellytyksellä että olis homo.

    • Tämmönenlaki

      Paljon riippuu surun tasosta. Ennen oli mörkö, ja nyt sen turvaamiseksi pitää olla globalisaattoreita. Maksavat vain puoli miljoonaa kappaletta.

    • puistattavaaa

      Eiks ne ole vähän onnellisia, joilla ei järki normaalisti juokse.
      Onnellisia on mielipuoletkin, koska ne ei ymmärrä mitä niille sanotaan. Nauraa kaikelle.
      Homous on edellä mainittujen kaltainen sairaus.
      Eihän kukaan täysjärkinen edes voisi olla sänkyhommissa samaa sukupuolta olevan kanssa.
      Homot ei missään tapauksessa ole normaaleja ihmisiä.

    • Knlnlnlnl

      Homojen tunne-elämä on ja psyyke naistenkin vastaavaa sotkuisempaa, joten jos lähtisi sutta pakoon tulisi karhu vastaan.

    • inhottavaasakkia

      Kuka on onnellinen, jos sitä tuijotetaan ja inhotaan.
      Heterot pitävät homoja tärärhtäneenä.

    • MeMennäänOmiaPolkuja

      Mies on onnellisempi mies seurassa kuin naisen. Nainen on vaan nussimista varten ja nuorena eli vanhalla ämmällä ei tee mitään. Ei kelpaa edes kaveriksi miehelle. Siksi mieluummin asun platonisesti toisen metsästäjän kanssa (ollen molemmat kovapalkkaisissa kausitöissä eikä elatussuhdetta toiseen) kuin vanhan rupsahtaneen nalkuttavan ämmän kanssa pallojalassa!!!!! Ai että! Mä jaksan aina vaan pilkata kavereita joilla on tuollainen RAJOITE elämässään!!!

    • börje.runkvist

      Tottakai anusseksi on pitkän päälle parempi vaihtoehto, ei siinä akkoja tarvita kun miehet panee keskenään.Nykyään aloittavat pojat jo parhaimmillaan 10-vuotiaana kikkeli-ja pyllyleikit kun saavat vapaasti nettiseksiä selata joten ei ole homot häviämässä minnekään, pikemminkin lisääntyvät ja maapallo pelastuu.

    • eitodellakaan

      Mies miehelle voi olla vain kaveri. Siihen ei kuulu mitään petipuuhia.
      Täytyy latvasta heittää, jos voi mennä samaa sukupuolta olevan kanssa petipuuhiin, se on luonnotonta. Se on sairasta, sitä se on ollut iät ja ajat. Niin on nytkin.
      Kaveri voi olla mies miehelle. Muunlainen lähentely on eläimellistä.

    • Ei todellakaan mielivaltaisen paljon! Rajattu se on onnen määrä tässä maailmassa. Jos jotain (ylä-)rajojasi etsit niin sitten ehkä(?)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1792
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      65
      1202
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1055
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      826
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      705
    Aihe