mäkkäri on perseestä

minä

siellä vaa paskaa syötetään... esim rotan lihaa ym. paskaa....ikinä en oo mäkkäris käyny enkä mene!

16

2372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NtiGroove

      jos et ole kerran käynyt.....??????

    • MÄKKÄRI ON PERSEESTÄ!

      Itse kanssa boikotoin mäkkäriä. En siksi, että siellä syötettäisiin jotakin rotanlihaa, siitä minulla ei ole niin varmaa näyttöä että voisin mäkkiä boikotoida sen takia. Itse boikotoin mäkkiä sen takia, että se on Amerikkalaisten omistuksessa. Vastustan mäkkiä sen Amerikkalaisuuden perusteella. Irakissakin vai oliko se nyt syyriassa, no jossain tuolla päin kuitenkin, mäkki on tehnyt tappiota. Samoin kuin täällä Suomessa. Ja siellä ihmiset boikotoi mäkkiä ihan samasta syystä kuin minäkin, eli ne vastustaa Amerikkaa.

      Boikotoikaa hei muutkin mäkkiä. Jos vähän mietitte asiaa, niin varmasti löytyy jokaiselle oma hyvä syy miksi boikotoida mäkkiä. Mielestäni pääasia on se, että nyt boikotoidaan Mäkkiä koko porukalla, että kukaan ei käy siel syömäs. Pääasia on boikotoiminen, ei nyt se perustelut.

      Käykää heses, ei mäkis.

      • *g*

        Boikotoin mäkkiä, koska hampparit ovat ylikuivia, eihän niissä sitä majoneesia ole kuin räkäisy! Suosin Heseä, siellä jos missä saa kunnon burgerit, jossa on paljon sitä, ah, niin hyvää majoneesia, njam njam:))


      • Alas imperialismi!

        Heitä heti roskiin myös Nokian kännykkäsi sillä Nokian omistaa yli 80-prosenttisesti amerikkalaiset eläkesäätiöt!


      • Denu

        Aika köyhäksi elämäsi kävisi, jos luopuisit kaikesta Amerikkalaisesta...

        Ja mikä siinä Amerikassa niin pahaa on?

        Oletko joku rasisti vai?

        Perustele vähän, ennen väitteitäsi.


      • örkki
        Denu kirjoitti:

        Aika köyhäksi elämäsi kävisi, jos luopuisit kaikesta Amerikkalaisesta...

        Ja mikä siinä Amerikassa niin pahaa on?

        Oletko joku rasisti vai?

        Perustele vähän, ennen väitteitäsi.

        ajatelkaapa vähän jos me suomalaiset alettais boikotoimaan kaikkia ulkomaalaisia yhtiöitä... ootteko miettiny mitä siitä seurais? ihmiset menettäis työpaikkansa, muu maailma alkais boikotoimaan meitä...olispa sit hienoo syödä pettuleipää ku omat viljavarat ei riitä just mihinkään...


      • anti hese

        Mitä vittua sää sitten tänne kirjoitat. Jos sulla Windows kannatat amerikkaa. Lisäksi netti on amerikasta lähtöisin. Mene vaan sinne paska heseen syömään niitä kuivia ranskalaisia aläkä täällä itke


    • *hamster*

      ei kai siellä oikeesti oo rotan lihaa? mä oon aina luullu, että se on nautaa tai sikaa mutta en mä siellä onneks ikinä syö hampurilaista... mutta on kyllä joskus tullu maistettuu...

      • Vegaani

        Eikö se muka oo iha sama, mitä lihaa syö? Se on kuitenkin eläintä! Olen itse vegaani enkä syö lihaa. Kuitenkin minusta lihansyöjien pitää syödä kaikkea lihaa. on inhottavaa, jos ei voi syödä koiraa, kun se on niin söpö, mutta nautaa voi kyllä vetää niin paljon kun jaksaa.


      • *hamster*
        Vegaani kirjoitti:

        Eikö se muka oo iha sama, mitä lihaa syö? Se on kuitenkin eläintä! Olen itse vegaani enkä syö lihaa. Kuitenkin minusta lihansyöjien pitää syödä kaikkea lihaa. on inhottavaa, jos ei voi syödä koiraa, kun se on niin söpö, mutta nautaa voi kyllä vetää niin paljon kun jaksaa.

        mä kyllä haluaisn olla kasvissyöjä, mutta äiti ja iskä ei anna... mä syön niin vähä lihaa, ku voin. mutta silti tuntuu, että olisi "parempi" syödö naudan, kuin rotan lihaa...


      • MetalMama
        Vegaani kirjoitti:

        Eikö se muka oo iha sama, mitä lihaa syö? Se on kuitenkin eläintä! Olen itse vegaani enkä syö lihaa. Kuitenkin minusta lihansyöjien pitää syödä kaikkea lihaa. on inhottavaa, jos ei voi syödä koiraa, kun se on niin söpö, mutta nautaa voi kyllä vetää niin paljon kun jaksaa.

        Olet joko melko yksinkertainen tai sitten tuo oli roisi provo.

        Eri eläinlajien "syömäkelpoisuus" on kulttuuri- ja/tai uskontosidonnaista. Eiväthän juutalaisetkaan syö sikaa. Tai miksi koiraa voidaan syödä Aasiassa muttei meillä.

        Aika usein perinne siitä mitä on sopivaa syödä liittyy myös käytännössä havaittuihin seurauksiin: raadonsyöjän lihaa syömällä voi saada tappavan loisen, jota ehkä pidettiin jumalien vitsauksena ja sen vuoksi ko. eläinlaji poistettiin ruokavaliosta. Sen vuoksi vaikkapa tiettyjen eläinten sisäelimiä ei yleisesti pidetä syötävinä, mikä on ihan järkevää.


    • coll

      JOO SE ON TOSI PERSEESTÄ MÄ RUUKAAN AINA SYÖ

      • *hamster*

        enköhän mä ite päätä syönkö lihaa vai en? joten repikää siitä!!!


    • Macdonaldtrump

      Kannatan mäkkärin boikotoimista, muttei poliittisista syistä, vaan siksi että ruokatarjonta siellä on surkeaa, ja minua ihmetyttää mäkkärin suosio, nykyään kun laatuhampurlilasiravintiolat on tullut vahvasti markkinoille. Amerikan vastustaminen on vain tyhmää. Olisi paljon järkevämpää painottaa Isis-järjestön vastaista toimintaa. Tämän päivän maailmanlaajuisessa terrorismin vastaisessa sodassa jokainen voi valita millä puolella seisoo. USA vai IS?

    • elas.eniw

      Hmm . Kavin joskus Heseesa syomassa ja mallit turskati paidalle ja vaimo kuulusteli kotona miksi paidassa on tahra! Kumpi on uskottavampaa: soin Hessuburgereilla vai toinen mies heiktti spermat paidaalleni?

      Nykyisin syon maccarissa kerran 2 viikkoon, etta ei liikaa turpoa. Quaterpounder ateria on ehdoton numero 1.

      • eqfr

        Sulla on ongelma jos hyvä ruokaelämys saa mällit ruiskahtamaan, onneksi päädyit siihen huonompaan ruokaelämykseen niin mällit eivät housuistasi karkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe