murhaajat ja raiskaajat viettää jeesuksen synttäreitä

sitä.on.jeesustelu

Kaikki saman pöydän ääressä, kunnes arki koittaa ja alkaa ominaisuuksien mukainen käytös.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä pöydästä on saatu myös oikea ravintoa,

• minäenruoki

Se ravinto synnyttää lisää itsensä kaltaisia.

• pöhkö.juttuilu.jatkuuko
        minäenruoki kirjoitti:

Se ravinto synnyttää lisää itsensä kaltaisia.

Riippuu hyvin paljon mistä ihmeen pöydästä sinä kirjoittelet?? Minkä pyöreän pöydän ritärit ovat sekä murhaajia että raiskaajia? Tuo ei liity yhtään mitenkään kristinuskoon liittyviin asioihin. Jos olet ollenkaan kiinnostunut uskonasioista, niin aloittamalla lukemaan Raamattua UudenTestamentin puolelta,pääset aloittelemaan...!

• jeesustelijasynnyttää
        pöhkö.juttuilu.jatkuuko kirjoitti:

Riippuu hyvin paljon mistä ihmeen pöydästä sinä kirjoittelet?? Minkä pyöreän pöydän ritärit ovat sekä murhaajia että raiskaajia? Tuo ei liity yhtään mitenkään kristinuskoon liittyviin asioihin. Jos olet ollenkaan kiinnostunut uskonasioista, niin aloittamalla lukemaan Raamattua UudenTestamentin puolelta,pääset aloittelemaan...!

Tämä Suomen hyvinvointivaltio on se yhteinen pöytä.
        Jeesustelijan tavoin yrität kääntää totuuden valheeksi.
        Minä olen lukenut sen ja oli täyttä saastaa.

• Salomo

Niin, siihen kuulut sinä kuten minäkin.

• peltonen-

Minä en kuulu kirkkoon, enkä istu samaan pöytään uskovaisten kanssa.

• juttuhauskaa
        peltonen- kirjoitti:

Minä en kuulu kirkkoon, enkä istu samaan pöytään uskovaisten kanssa.

Enkä minä ole mikään lehmä joka istuu navetassa ja odottaa että lypsetään maitoa rinnoista.

• minäenmaitoasijuo
        juttuhauskaa kirjoitti:

Enkä minä ole mikään lehmä joka istuu navetassa ja odottaa että lypsetään maitoa rinnoista.

Sinä istut siellä navetassa kun jeesustelusi hedelmät kypsyvät.

• Salomo

Me olemme kaikki syntisiä. Kysymys on, olemmeko armahdettuja Jeesuksen Kristuksen seuraajia, vai hänen tiestään tietämättömiä armahtomattomia kadotukseen meneviä syntisiä ihmisiä, jotka menevät helvettiin.
      Sen tien voimme itse valita. Ei voi palvella kuin yhtä herraa..

• karhu-

Mikä on syntinen ja missä se helvetti on, maan alla ko.

• esi-merkki
        karhu- kirjoitti:

Mikä on syntinen ja missä se helvetti on, maan alla ko.

Syntisen rukous on ensinnäkin sen ymmärtämistä, että me olemme kaikki syntisiä. Room. 3:10 julistaa: "Onhan kirjoitettu: Ei ole yhtäkään vanhurskasta." Raamattu tekee selväksi, että me olemme kaikki tehneet syntiä. Olemme kaikki syntisiä, jotka tarvitsevat armoa ja anteeksiantoa Jumalalta (Tiit. 3:5-7). Syntimme takia ansaitsemme iankaikkisen rangaistuksen (Matt. 25:46). Syntisen rukous on armahduksen pyytämistä tuomion sijaan, armon anomista vihan sijaan.

Syntisen rukouksen toinen piirre on, että tiedämme mitä Jumala on tehnyt korjatakseen kadotetun, syntisen olotilamme. Jumala tuli ihmiseksi Jeesuksen Kristuksen persoonassa (Joh. 1:1,14). Jeesus opetti meille totuuden Jumalasta ja eli täysin vanhurskaan ja synnittömän elämän (Joh. 8:46; 2 Kor. 5:21). Sitten Jeesus kuoli ristillä meidän puolestamme, kärsien rangaistuksen, jonka me olisimme ansainneet (Room. 5:8). Jeesus nousi kuolleista ja osoitti siten voittaneensa synnin, kuoleman ja helvetin (Kol. 2:15; 1 Kor. luku 15). Kaiken tämän ansiosta voimme saada syntimme anteeksi ja meille voidaan luvata iankaikkinen koti taivaassa – jos vain uskomme Jeesukseen Kristukseen.

• esimerkkejäriittää
        esi-merkki kirjoitti:

Syntisen rukous on ensinnäkin sen ymmärtämistä, että me olemme kaikki syntisiä. Room. 3:10 julistaa: "Onhan kirjoitettu: Ei ole yhtäkään vanhurskasta." Raamattu tekee selväksi, että me olemme kaikki tehneet syntiä. Olemme kaikki syntisiä, jotka tarvitsevat armoa ja anteeksiantoa Jumalalta (Tiit. 3:5-7). Syntimme takia ansaitsemme iankaikkisen rangaistuksen (Matt. 25:46). Syntisen rukous on armahduksen pyytämistä tuomion sijaan, armon anomista vihan sijaan.

Syntisen rukouksen toinen piirre on, että tiedämme mitä Jumala on tehnyt korjatakseen kadotetun, syntisen olotilamme. Jumala tuli ihmiseksi Jeesuksen Kristuksen persoonassa (Joh. 1:1,14). Jeesus opetti meille totuuden Jumalasta ja eli täysin vanhurskaan ja synnittömän elämän (Joh. 8:46; 2 Kor. 5:21). Sitten Jeesus kuoli ristillä meidän puolestamme, kärsien rangaistuksen, jonka me olisimme ansainneet (Room. 5:8). Jeesus nousi kuolleista ja osoitti siten voittaneensa synnin, kuoleman ja helvetin (Kol. 2:15; 1 Kor. luku 15). Kaiken tämän ansiosta voimme saada syntimme anteeksi ja meille voidaan luvata iankaikkinen koti taivaassa – jos vain uskomme Jeesukseen Kristukseen.

Jos sinä sanot, että minä olen syntinen tai sinun kirjasi, onko se totuus.
        Mistä tiedät, puhuiko jeesus totta, syyttömiä ei ristiinnaulita.

• PasiToivonen

Syntisen rukous on rituaali, ehto liittymiselle joidenkin seurakuntien jäseneksi. Tai ainakin siitä saa rituaalin jos haluaa.

• prosenttimerkki

Eli olette jokin rikollisliiga.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      222
      634
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      569
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      526
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      505
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe