murhaajat ja raiskaajat viettää jeesuksen synttäreitä

sitä.on.jeesustelu

Kaikki saman pöydän ääressä, kunnes arki koittaa ja alkaa ominaisuuksien mukainen käytös.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä pöydästä on saatu myös oikea ravintoa,

• minäenruoki

Se ravinto synnyttää lisää itsensä kaltaisia.

• pöhkö.juttuilu.jatkuuko
        minäenruoki kirjoitti:

Se ravinto synnyttää lisää itsensä kaltaisia.

Riippuu hyvin paljon mistä ihmeen pöydästä sinä kirjoittelet?? Minkä pyöreän pöydän ritärit ovat sekä murhaajia että raiskaajia? Tuo ei liity yhtään mitenkään kristinuskoon liittyviin asioihin. Jos olet ollenkaan kiinnostunut uskonasioista, niin aloittamalla lukemaan Raamattua UudenTestamentin puolelta,pääset aloittelemaan...!

• jeesustelijasynnyttää
        pöhkö.juttuilu.jatkuuko kirjoitti:

Riippuu hyvin paljon mistä ihmeen pöydästä sinä kirjoittelet?? Minkä pyöreän pöydän ritärit ovat sekä murhaajia että raiskaajia? Tuo ei liity yhtään mitenkään kristinuskoon liittyviin asioihin. Jos olet ollenkaan kiinnostunut uskonasioista, niin aloittamalla lukemaan Raamattua UudenTestamentin puolelta,pääset aloittelemaan...!

Tämä Suomen hyvinvointivaltio on se yhteinen pöytä.
        Jeesustelijan tavoin yrität kääntää totuuden valheeksi.
        Minä olen lukenut sen ja oli täyttä saastaa.

• Salomo

Niin, siihen kuulut sinä kuten minäkin.

• peltonen-

Minä en kuulu kirkkoon, enkä istu samaan pöytään uskovaisten kanssa.

• juttuhauskaa
        peltonen- kirjoitti:

Minä en kuulu kirkkoon, enkä istu samaan pöytään uskovaisten kanssa.

Enkä minä ole mikään lehmä joka istuu navetassa ja odottaa että lypsetään maitoa rinnoista.

• minäenmaitoasijuo
        juttuhauskaa kirjoitti:

Enkä minä ole mikään lehmä joka istuu navetassa ja odottaa että lypsetään maitoa rinnoista.

Sinä istut siellä navetassa kun jeesustelusi hedelmät kypsyvät.

• Salomo

Me olemme kaikki syntisiä. Kysymys on, olemmeko armahdettuja Jeesuksen Kristuksen seuraajia, vai hänen tiestään tietämättömiä armahtomattomia kadotukseen meneviä syntisiä ihmisiä, jotka menevät helvettiin.
      Sen tien voimme itse valita. Ei voi palvella kuin yhtä herraa..

• karhu-

Mikä on syntinen ja missä se helvetti on, maan alla ko.

• esi-merkki
        karhu- kirjoitti:

Mikä on syntinen ja missä se helvetti on, maan alla ko.

Syntisen rukous on ensinnäkin sen ymmärtämistä, että me olemme kaikki syntisiä. Room. 3:10 julistaa: "Onhan kirjoitettu: Ei ole yhtäkään vanhurskasta." Raamattu tekee selväksi, että me olemme kaikki tehneet syntiä. Olemme kaikki syntisiä, jotka tarvitsevat armoa ja anteeksiantoa Jumalalta (Tiit. 3:5-7). Syntimme takia ansaitsemme iankaikkisen rangaistuksen (Matt. 25:46). Syntisen rukous on armahduksen pyytämistä tuomion sijaan, armon anomista vihan sijaan.

Syntisen rukouksen toinen piirre on, että tiedämme mitä Jumala on tehnyt korjatakseen kadotetun, syntisen olotilamme. Jumala tuli ihmiseksi Jeesuksen Kristuksen persoonassa (Joh. 1:1,14). Jeesus opetti meille totuuden Jumalasta ja eli täysin vanhurskaan ja synnittömän elämän (Joh. 8:46; 2 Kor. 5:21). Sitten Jeesus kuoli ristillä meidän puolestamme, kärsien rangaistuksen, jonka me olisimme ansainneet (Room. 5:8). Jeesus nousi kuolleista ja osoitti siten voittaneensa synnin, kuoleman ja helvetin (Kol. 2:15; 1 Kor. luku 15). Kaiken tämän ansiosta voimme saada syntimme anteeksi ja meille voidaan luvata iankaikkinen koti taivaassa – jos vain uskomme Jeesukseen Kristukseen.

• esimerkkejäriittää
        esi-merkki kirjoitti:

Syntisen rukous on ensinnäkin sen ymmärtämistä, että me olemme kaikki syntisiä. Room. 3:10 julistaa: "Onhan kirjoitettu: Ei ole yhtäkään vanhurskasta." Raamattu tekee selväksi, että me olemme kaikki tehneet syntiä. Olemme kaikki syntisiä, jotka tarvitsevat armoa ja anteeksiantoa Jumalalta (Tiit. 3:5-7). Syntimme takia ansaitsemme iankaikkisen rangaistuksen (Matt. 25:46). Syntisen rukous on armahduksen pyytämistä tuomion sijaan, armon anomista vihan sijaan.

Syntisen rukouksen toinen piirre on, että tiedämme mitä Jumala on tehnyt korjatakseen kadotetun, syntisen olotilamme. Jumala tuli ihmiseksi Jeesuksen Kristuksen persoonassa (Joh. 1:1,14). Jeesus opetti meille totuuden Jumalasta ja eli täysin vanhurskaan ja synnittömän elämän (Joh. 8:46; 2 Kor. 5:21). Sitten Jeesus kuoli ristillä meidän puolestamme, kärsien rangaistuksen, jonka me olisimme ansainneet (Room. 5:8). Jeesus nousi kuolleista ja osoitti siten voittaneensa synnin, kuoleman ja helvetin (Kol. 2:15; 1 Kor. luku 15). Kaiken tämän ansiosta voimme saada syntimme anteeksi ja meille voidaan luvata iankaikkinen koti taivaassa – jos vain uskomme Jeesukseen Kristukseen.

Jos sinä sanot, että minä olen syntinen tai sinun kirjasi, onko se totuus.
        Mistä tiedät, puhuiko jeesus totta, syyttömiä ei ristiinnaulita.

• PasiToivonen

Syntisen rukous on rituaali, ehto liittymiselle joidenkin seurakuntien jäseneksi. Tai ainakin siitä saa rituaalin jos haluaa.

• prosenttimerkki

Eli olette jokin rikollisliiga.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1248
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      903
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      603
    Aihe