Tämä käsin syövä ja sormiaan koko jan nuoleskeleva ja lussuttava ällötys toimii juuri kuten oikea kokki ei toimi.
Tekee oikeasti huonoa pelkkä kuolaajan katsominenkin.
Jamie Oliveria katsellessa lentää oksennus
2
154
Vastaukset 2
- uglyyyy
Sormuksia täynnä olevat pesemättömät kädet suussa ja ruoassa.
Mieshän on britti ja jos britti on kasvanut alemmassa keskiluokassa ei sillä ole edes alkeellisia pöytätapoja, se ei esim. osaa syödä edes veitsellä ja haarukalla.
Typerää MTV:ltä näyttää koko ohjelmaa. - salmonella-ella
Yksi pahimmista tseffeistä on Australian Ykä, joka ei omaa edes perusasioita hygienian tai ruokailun suhteen.
Tulen aina muistamaan kyseisen herran käyttäytymisen kuvernöörin illallisilla, joilla Ykä kyynärpäät pöydällä herra lappasi kaksinkäsin mättöä suuhunsa haarukalla vastaotteella kuin kakara kumartuen lautasen ylle todella vastoin kaikkea etiikkaa ja tämä pentele omistaa muutaman huippu-raflankin, mutta käyttäytyminen on täysin kateissa.
Näin ne tseffit tekee - toivottavasti eivät muut ota mallia siitä.
Tseimmistä vielä - 30 prossaa brittien siipikarjasta on salmonella-ellan saastuttamaa, joten tseimin sormien nuoleskelu herättää huolta myös Suomen koti-kokkien ruoanlaiton suhteen - älkää kopioiko kaikkea mitä näette vaan tehkää ruokaa ajatuksella.
Ainoa kokki, jonka olen nähnyt maistavan chiliä ennen ruokaan laittoa on svedu Tina ja näin pitääkin olla, sillä chilien voimakkuus vaihtelee jopa samassa pensaassa ja chili ei ole hedelmä eikä palko vaan marja, jonka voimakkuus on ennalta arvaamaton - olen käyttänyt ns. mietoja punaisia chilejä, jotka maistettuna ovatkin olleet stydejä.
Ja kuten Tina on aina sanonut niin smaka, smaka, smaka ja voit arvioida ruoan mausteisuuden paremmin ja mieluummin puhtaalla aterimella toisin kuin Sukula tai Garam, jotka käyttivät salmonellaan ja e-koliin tahriintuneita välineitä raaka-salaatin tekoon ja ihan televisioonissa syöttivät niitä vielä onnettomille kanssakärsijöille - hyi, hävetköön.
Joten kaikkea ei tarvitse tehdä kuten tseffit tekevät vaan ajatustakin saa tekemisessä käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211729Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35742Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔43646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577