Mua pelottaa jutella voimistelusta vanhempien kanssa

Selssu

Oon kymmenen vuotias ja haluisin alottaa telinevoimistelun mut mua pelottaa jutella siitä mun vanhempien kanssa ja haluisin alottaa sen niiiiiiiin paljon

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimistelija

      mikä sua siinä pelottaa

    • 25vAuttaja

      Itsellä oli sama lapsena. Vanhemmille oli vaikea puhua. Mitään ei uskaltanut kokeilla koska vanhempani olivat todella kieltäviä ja vaikeita keskustella.

      Joten en puhunut ja en tehnyt.

      Nyt olen 25 vuotias neitsyt nainen, en pysty hoitamaan itseäni. Vaikea laittaa housut jalkaan. Suomessa kukaan ei uskalla katsoa vaikka laittaisinkin housut jalkaan. Kaikki tuntuu turhalta. En pysty kouluun menemään. Ei työpaikkaa. Syrjäynyt täysin. En pysty kokeilemaan uusia asioita, lähtemään pois paikkakunnaltani, ei ole kavereita ja viimeinen keskusteluni oli psykiatrisessa sairaalassa.

      Älä. Ikinä. Tee samaa virhettä kuin minä. Välttelevyys EI OLE IKINÄ VAIHTOEHTO. Puhut vanhemmillesi nyt heti! Loppuun saakka käytte läpi sun voimistelun ja jos ne kieltää. Pyydät uudestaan. Ja Uudestaan. JA UUDESTAAN. Älä luovuta. Jos luovutat nyt, luovutat elämässä yleensä myös. Älä kysy neuvoa kuraattoreilta, älä kysy neuvoa herkiltä ihmisiltä. Joissain asioissa pitää vaan kasvattaa itsetunto ja rohkeus JA MENNÄ NIITÄ PÄIN. Puhut vanhemmilesi ja se on PISTE.

    • 60vsoon

      25 vuotiaanakaan peli ei ole pelattu.
      Pikkuaskelin - liikuntaharrastus on ensimmäinen askel parempaan tulevaisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1146
    Aihe