Oon 10 vuotias ja haluisin alottaa telinevoimistelun niiiiin paljon mut mua pelottaa jutella telinevoimistelusta niiden kanssa kun mua pelottaa että ne vaikka ajattelee että oon liian vanha alotta telinevoimistelun
Mua pelottaa jutella voimistelusta mun vanhempien kanssa
2
68
Vastaukset
- Ellu.gym
Mullakin oli toi ongelma mutta selvisin siitä. Pitää vain uskaltaa sanoa ja kai vanhemmatkin tykkää että aloitat jonkun urheilullisen harrastuksen. Ja 10 on ihan hyvä ikä aloittaa itse olin kanssa 10 kun aloitin. Jotkut aloittaa paljon vanhempanakin eikä siinä ole mitään pahaa. Kerää rohkeutta ja puhu kyllä se helpottaa kun uskallat vaan. Susta tulee varmaan hyvä voimistelia!🥰
- Sandraxx
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa telinevoimistelua. Itse aloitin vasta 34-v. ja olen edennyt pienin askelin. Olen ollut työelämässä n. 15 vuotta ja halusin kehittää muutakin kuin keskivartalomakkaroita. Painoa olen pudottanut 86 kg:sta nykyiseen 62 kg:on.
Olen saanut jäntevyyttä, notkeutta, paljon voimaa ja toki myös lihasmassaa. Spagaatti menee molemminpuolin, käsiseisonta ja -kävely on aika varmaa. Voltteja ei kannata opetella nurmikolla, vaan ohjatussa voimistelusalissa.
Voin itseasiassa paremmin kuin kaverini, jotka aloittivat telinevoimistelun lapsena. Moni on lopettanut erinäisten vammojen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846