Tänä vuonna naiset tulevat tekemään palstavallankumouksen.
Naisissa on voima ja valta.
Rauha ja tyyneys ovat näennäistä.
Siitä tulee kokemus.
Vallankumous
121
<50
Vastaukset
Trollaus jatkuu.
Tyypillinen aliarvioiva miehinen kommentti.
Naisissa asuu ennennäkemätön määrä energiaa.
Se odottaa vain purkautumistaan kuin Anak Krakatau.misspönttöuuni kirjoitti:
Tyypillinen aliarvioiva miehinen kommentti.
Naisissa asuu ennennäkemätön määrä energiaa.
Se odottaa vain purkautumistaan kuin Anak Krakatau.En sanoisi aliarvioivani, olen vain v.tun kyllästynyt palstanaisten trollailuun.
Ätmit saatiin kuriin, niin tilalle tuli yhtä iso ongelma.3.14 kirjoitti:
En sanoisi aliarvioivani, olen vain v.tun kyllästynyt palstanaisten trollailuun.
Ätmit saatiin kuriin, niin tilalle tuli yhtä iso ongelma.Meillä on oikeus olemassaoloon.
Mielipiteemme eivät ole trollausta.
Niiden niitto taas, se on sabotaasia.
Naisten asema on korkealla. Vahvistamme jalansijaa.
Voivatko naiset olla kyllästyneitä trollisyytöksiin? Noh minä jo vastaankin ajan säästämiseksi, voivat.
Naisilla on paljon asiaa. Oikeaa asiaa.
Emme jouda tarttumaan joutavuuksiin.3.14 kirjoitti:
En sanoisi aliarvioivani, olen vain v.tun kyllästynyt palstanaisten trollailuun.
Ätmit saatiin kuriin, niin tilalle tuli yhtä iso ongelma.Ei teidän korkeutenne tarvitse lukea.
misspönttöuuni kirjoitti:
Meillä on oikeus olemassaoloon.
Mielipiteemme eivät ole trollausta.
Niiden niitto taas, se on sabotaasia.
Naisten asema on korkealla. Vahvistamme jalansijaa.
Voivatko naiset olla kyllästyneitä trollisyytöksiin? Noh minä jo vastaankin ajan säästämiseksi, voivat.
Naisilla on paljon asiaa. Oikeaa asiaa.
Emme jouda tarttumaan joutavuuksiin.Valitettavasti tuollainen ryhmänä kirjoittelu jonkun asian puolesta keskustelupalstalla näyttää enemmän trollailulta kuin asiakirjoittelulta.
Minä olen puolustanut naisia palstalla jos niitä on perusteetta haukuttu, mutta trollailunne saa minut käymään teitä vastaan.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei teidän korkeutenne tarvitse lukea.
Kyllä minä luen, ja kommentoinkin.
Ihan samanlailla ätmitkin vaativat aikoinaan sananvapautta trollailuun, ei tämä ole eri asia.3.14 kirjoitti:
Valitettavasti tuollainen ryhmänä kirjoittelu jonkun asian puolesta keskustelupalstalla näyttää enemmän trollailulta kuin asiakirjoittelulta.
Minä olen puolustanut naisia palstalla jos niitä on perusteetta haukuttu, mutta trollailunne saa minut käymään teitä vastaan.Oliko tämä sinulle kohdistettu?
Olemme vasta aloittelemassa. Naisilla on oikeus sanoa asiansa myös palstalla.3.14 kirjoitti:
Kyllä minä luen, ja kommentoinkin.
Ihan samanlailla ätmitkin vaativat aikoinaan sananvapautta trollailuun, ei tämä ole eri asia.Mutta jos ärsyttää noin kauheasti?
Silloin pitää pelata vaikka korttipelejä jos tyyli ei miellytä.
Eivät miehet ole ainoita, joilla on asiaa.
Tänä vuonna sitä sattuu olemaan myös naisilla, ja paljon.misspönttöuuni kirjoitti:
Oliko tämä sinulle kohdistettu?
Olemme vasta aloittelemassa. Naisilla on oikeus sanoa asiansa myös palstalla.Kaikki trollailu tympii minua.
Sanokaa asianne, mutta ei mitään v.tun feminismiä palstalle.3.14 kirjoitti:
Kaikki trollailu tympii minua.
Sanokaa asianne, mutta ei mitään v.tun feminismiä palstalle.Sanothan sinäkin asiasi, ei tämä siitä poikkea :)
Mutta jos ärsyttää noin kauheasti?
Silloin pitää pelata vaikka korttipelejä jos tyyli ei miellytä.
Eivät miehet ole ainoita, joilla on asiaa.
Tänä vuonna sitä sattuu olemaan myös naisilla, ja paljon.Pahaa pelkään että se naisten asia on tylsistyttävän pitkiä jaarituksia joissa jankataan samoja asioita läpi vuoden.
Ätmien viiden sanan jankkauksetkin ovat viihdyttävämpiä.3.14 kirjoitti:
Pahaa pelkään että se naisten asia on tylsistyttävän pitkiä jaarituksia joissa jankataan samoja asioita läpi vuoden.
Ätmien viiden sanan jankkauksetkin ovat viihdyttävämpiä.Odota ja näet.
- wanhaämmä
3.14 kirjoitti:
Kaikki trollailu tympii minua.
Sanokaa asianne, mutta ei mitään v.tun feminismiä palstalle.Eipä tänne teitä homeisia sovinistejakaan kaipailla.
Terv. feministi misspönttöuuni kirjoitti:
Sanothan sinäkin asiasi, ei tämä siitä poikkea :)
Sulla on viihdyttävä tapasi ilmaista asiasi, mutta pelkään että naisasialiike tulee tyrehdyttämään keskustelun tylsällä jankkauksella.
3.14 kirjoitti:
Sulla on viihdyttävä tapasi ilmaista asiasi, mutta pelkään että naisasialiike tulee tyrehdyttämään keskustelun tylsällä jankkauksella.
Eikä mitä. Välillä heitämme housut pois.
Odota ja näet.
Jos vauhtia ja tuoreita näkökulmia löytyy, niin sitten tämä voi olla edistysaskkel. Pelkään silti keskustelun kuolemista.
wanhaämmä kirjoitti:
Eipä tänne teitä homeisia sovinistejakaan kaipailla.
Terv. feministiTervetuloa todellisuuteen, eikös niin.
Tv: jankkaava wanhaämmä3.14 kirjoitti:
Jos vauhtia ja tuoreita näkökulmia löytyy, niin sitten tämä voi olla edistysaskkel. Pelkään silti keskustelun kuolemista.
Kyllähän sinun pitäisi minut tietää. Vielä kyselet.
Kyllähän sinun pitäisi minut tietää. Vielä kyselet.
Sinut minä tiedän, mutta äänestänkö puoluetta jossa on vain yksi pönttis?
Mikäli edessä on taas sama jankkaus josta olen kritisoinut "palstaromantikkoja", niin palsta on tuhon oma. Silloin me houkuttelemme supearätmin palaamaan palstalle.3.14 kirjoitti:
Sinut minä tiedän, mutta äänestänkö puoluetta jossa on vain yksi pönttis?
Mikäli edessä on taas sama jankkaus josta olen kritisoinut "palstaromantikkoja", niin palsta on tuhon oma. Silloin me houkuttelemme supearätmin palaamaan palstalle.Jos se tulee (Super-atm), kysyn vastavuoroisesti Äkkijyrkkää.
Jos se tulee (Super-atm), kysyn vastavuoroisesti Äkkijyrkkää.
Heheh, et taida olla minua tuoreempi palstalla.
Jos tulee äkkijyrkkää, niin vastaamme tykistöllä.3.14 kirjoitti:
Heheh, et taida olla minua tuoreempi palstalla.
Jos tulee äkkijyrkkää, niin vastaamme tykistöllä.Tuoreempi? Minä olen tuoreempi ja suora ku marketin tuorekurkku.
Vain keskusteluissa voin käyristyä vähän. Pitää olla jyrkkää, että on mahdollisuus loivaan. Joskus.misspönttöuuni kirjoitti:
Tuoreempi? Minä olen tuoreempi ja suora ku marketin tuorekurkku.
Vain keskusteluissa voin käyristyä vähän. Pitää olla jyrkkää, että on mahdollisuus loivaan. Joskus.Oletko linjannut tavoitteenne vai öyhötätkö vain?
3.14 kirjoitti:
Oletko linjannut tavoitteenne vai öyhötätkö vain?
Jokainen nainen tietää.
p.s. mitä on "öyhöttää". Kovin miehinen termi.
Me sirkutamme asian takaraivoon asti.misspönttöuuni kirjoitti:
Jokainen nainen tietää.
p.s. mitä on "öyhöttää". Kovin miehinen termi.
Me sirkutamme asian takaraivoon asti."Palatsivallankumous" tekeillä eikä teillä ole mitään tavoitteita?
Kutsun tuota silkaksi vallanhimoksi ilman tarkoitustakaan muuttaa mitään paremmaksi. Se on öyhöttämistä.3.14 kirjoitti:
"Palatsivallankumous" tekeillä eikä teillä ole mitään tavoitteita?
Kutsun tuota silkaksi vallanhimoksi ilman tarkoitustakaan muuttaa mitään paremmaksi. Se on öyhöttämistä.Voi siinä olla vallanhimoakin, mutta on asiaakin. Tavoitteet on meillä tiedossa rintarauhasia myöten.
3.14 kirjoitti:
"Palatsivallankumous" tekeillä eikä teillä ole mitään tavoitteita?
Kutsun tuota silkaksi vallanhimoksi ilman tarkoitustakaan muuttaa mitään paremmaksi. Se on öyhöttämistä.Tavoite on vapaa kuuluva ääni, omana itsenään.
Voi siinä olla vallanhimoakin, mutta on asiaakin. Tavoitteet on meillä tiedossa rintarauhasia myöten.
Olet sentään rehellisempi kuin keskiverto kansankiihottaja. Ehkäpä tästä kehkeytyy jotakin kiinnostavaa. Ei kuitenkaan mitään jankkausta...please...
Eikä mitä. Välillä heitämme housut pois.
Onko tiedossa siis palstanaisten pymppykuvia? Jos on niin sehän on kyllä kieltämättä tehokas keino viedä viestiään perille.
3.14 kirjoitti:
Olet sentään rehellisempi kuin keskiverto kansankiihottaja. Ehkäpä tästä kehkeytyy jotakin kiinnostavaa. Ei kuitenkaan mitään jankkausta...please...
Meillä on elkeemme. Minusta on reilua ilmoittaa tämä heti tässä vuoden alussa.
Harmaaritari kirjoitti:
Onko tiedossa siis palstanaisten pymppykuvia? Jos on niin sehän on kyllä kieltämättä tehokas keino viedä viestiään perille.
Kah, Harmiskin!
Sana kiertää. Naisilla on tänä vuonna vapaa sielu.misspönttöuuni kirjoitti:
Meillä on elkeemme. Minusta on reilua ilmoittaa tämä heti tässä vuoden alussa.
Sanon sitten tässä suoraan, että minäkin tulen solmimaan strategisen liittolaissuhteen jos homma menee rumaksi.
Mitään kilttiä ja kunnollista en kelpuuta liittolaiseksi sotaan.- wanhaämmä
3.14 kirjoitti:
Sanon sitten tässä suoraan, että minäkin tulen solmimaan strategisen liittolaissuhteen jos homma menee rumaksi.
Mitään kilttiä ja kunnollista en kelpuuta liittolaiseksi sotaan.Eipä ole vaikeaa arvata sitä toista nikkiäsi :D
3.14 kirjoitti:
Mitään kilttiä ja kunnollista en kelpuuta liittolaiseksi sotaan.Kuulehan sie. Rokka sanoi asemasota vaiheessa Lammiolle näin: "Luulet sie (sensuroitu tuhma sana), että mie rupian pyöreitä kivilöitä siun polkujeis varrelle asettelemaan".
Myö männään palstan yli, että heilahtaa!wanhaämmä kirjoitti:
Eipä ole vaikeaa arvata sitä toista nikkiäsi :D
Häät uhkailoo mitä uhkailoo, hää käyp jo sottaa vaik myö vasta pakataan :D
wanhaämmä kirjoitti:
Voit veikkailla mitä haluat, mutta itseni kanssa kirjoittelu ei lisäisi "tulivoimaa".
Liittolaissuhde tulee eteen vain jos tarvitsen lisää tulivoimaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Kuulehan sie. Rokka sanoi asemasota vaiheessa Lammiolle näin: "Luulet sie (sensuroitu tuhma sana), että mie rupian pyöreitä kivilöitä siun polkujeis varrelle asettelemaan".
Myö männään palstan yli, että heilahtaa!Sulla on hyvä asenne. Voittoni on merkityksellisempi kun se ei tule ilmaiseksi.
wanhaämmä kirjoitti:
Kuule. Tarkoittaa sitä vanhaa Rooman valtakunnan veto-oikeutta...
Mutta se ei olisi reilu sota se. Se olisi häneltä luusereiden sota.
En haluaisi nähdä häntä alenemassa kurjalaisen tasolle vaan taistelevan miehenä!3.14 kirjoitti:
Sulla on hyvä asenne. Voittoni on merkityksellisempi kun se ei tule ilmaiseksi.
Mutta mie tulenkii kannaksen takaa.
Kuule. Tarkoittaa sitä vanhaa Rooman valtakunnan veto-oikeutta...
Mutta se ei olisi reilu sota se. Se olisi häneltä luusereiden sota.
En haluaisi nähdä häntä alenemassa kurjalaisen tasolle vaan taistelevan miehenä!Veto-oikeus tietää munattomuutta.
En usko, että hän haluaa sitä. Me olemme avoimella peltoaukealla, vain närreen taakse saa piiloutua.misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta mie tulenkii kannaksen takaa.
Sodassa etenen tarvittaessa kannaksen yli.
Veto-oikeus tietää munattomuutta.
En usko, että hän haluaa sitä. Me olemme avoimella peltoaukealla, vain närreen taakse saa piiloutua.Sodassa kaikki on sallittua.
3.14 kirjoitti:
Sodassa etenen tarvittaessa kannaksen yli.
No mää sie sinne, miehän tulinnii jo sieltä. Nostan kättä ku ohitettaan.
No mää sie sinne, miehän tulinnii jo sieltä. Nostan kättä ku ohitettaan.
Sanoin "tarvittaessa".
3.14 kirjoitti:
Sodassa kaikki on sallittua.
Sinä käyt sitten jo modernia kemiallista digitaalisotaa. Vippaskonsti kansan kielessä.
Miun rykmentti menee rehellistä Kannaksen aikasta.
Vain siten saavutetaan kunniallinen päätös ja arvostus ihmisten mielissä.misspönttöuuni kirjoitti:
Sinä käyt sitten jo modernia kemiallista digitaalisotaa. Vippaskonsti kansan kielessä.
Miun rykmentti menee rehellistä Kannaksen aikasta.
Vain siten saavutetaan kunniallinen päätös ja arvostus ihmisten mielissä.Et kai heiluta jo valkoista lippua antautumisen merkiksi?
Ryhtiä!3.14 kirjoitti:
Et kai heiluta jo valkoista lippua antautumisen merkiksi?
Ryhtiä!En tietenkään. Ilmoitin vaan vastapuolen kenulle, että olen allerginen kemiallisille tärpäteille.
Haluan, että pysyt miehenä. Mies naista vastaan, ei vilunkia.misspönttöuuni kirjoitti:
En tietenkään. Ilmoitin vaan vastapuolen kenulle, että olen allerginen kemiallisille tärpäteille.
Haluan, että pysyt miehenä. Mies naista vastaan, ei vilunkia.Sodassa on merkitystä vain voitolla. Ei muulla.
Noh noh.
Eihän sitä kukaan toivoisi, mutta semmoinen riski sodassa tosiaan on.
3.14 kirjoitti:
Sodassa on merkitystä vain voitolla. Ei muulla.
Mutta sotaa ei voi käydä yksin.
Mutta sotaa ei voi käydä yksin.
Alat näköjään heti kieroilemaan.
Ehdotatko sotaa jossa ei otettaisi vankeja ja pyrittäisi murskaavaan voittoon vaan kävisimme rajoitettua sotaa jossa huolehtisimme samalla vastustajan taistelukunnosta?
Kuulostaa enemmän parisuhteelta.3.14 kirjoitti:
Ehdotatko sotaa jossa ei otettaisi vankeja ja pyrittäisi murskaavaan voittoon vaan kävisimme rajoitettua sotaa jossa huolehtisimme samalla vastustajan taistelukunnosta?
Kuulostaa enemmän parisuhteelta.Noh onhan sodalla nyt eroa siihen pelaako hedelmäpeliä esson baarissa vai onko rämeessä mahalteen. Sitä voipi tehä yksinkin, mutta mitenpäs ilman vastapuolta sodit?
Nih. Ymmärsitkö, mies?3.14 kirjoitti:
Kuulostaa enemmän parisuhteelta.Ei nainen yksin rettelöi.
3.14 kirjoitti:
Eihän sitä kukaan toivoisi, mutta semmoinen riski sodassa tosiaan on.
Diplomaattinen koskemattomuus.
Noh onhan sodalla nyt eroa siihen pelaako hedelmäpeliä esson baarissa vai onko rämeessä mahalteen. Sitä voipi tehä yksinkin, mutta mitenpäs ilman vastapuolta sodit?
Nih. Ymmärsitkö, mies?Hyvä neiti Pönttöuuni!
Huomaan että olet todellakin tosissasi käynnistämässä sotaa (jonka motiivina on ilmoituksesi mukaan vain vallanhimo (ehkä) äänen kantavuus). Sinällään en ole yllättynyt, vallanhimo on ennenkin ollut sotien perimmäisiä syitä.
Minä en hae sotaa, mutta olen valmis vastaamaan vihollisuuksiin jos itsekin kohtaan sellaisia. Olen valmis laittamaan kovan kovaa vastaan, mutta lupaan kohdella sinua sotavankina noudattaen kaikkia kansainvälisiä sopimuksia joissa määritellään sotavankien inhimillisestä kohtelusta. Lisäksi, yhteistyökykyä osoittavalla käytökselläsi voit saavuttaa itsellesi sotavankeusajaksesi vallan kelvolliset ja tyydyttävät elinolosuhteet, jopa rauhanajan mittapuunkin mukaan arvioituna.
Vuoden ensimmäiseksi palstailupäiväksi tämä oli yllättävän tapahtumarikas päivä, ja yllätyksekseni huomasin hetkittäin jopa nauttivan palstailuseurastasi vallankumouksellisista tavoitteistasi huolimatta. Olet kelpo komentaja vihollisjoukoille ja erittäin mieluisa vastustaja.
Pahoittelen sitä kun joudun nyt pimentämään viestintäyhteydet omalta osaltani, mutta sehän ei tarkoita että pakenisin sotaa. Toivotan hauskaa illanjatkoa rintamalinjojen sinne puolelle.- 479kohta5
Oliko tämä sinulle kohdistettu?
Olemme vasta aloittelemassa. Naisilla on oikeus sanoa asiansa myös palstalla.Samoin naisten asemaa parannetaan globaalisesti:
https://www.yk.fi//node/479 kohta 5
Loppuvuodesta palstan ovat enemmistönä vallanneet naiset ja heidän ajatusmaailmansa.
Johdan joukkoja edestä urhoollisena.Vähän kyllä epäilen tuota mutta jos valtaajat ovat K & K -naisia eivätkä mitänä feministejä annan täyden tukeni toiminnalle.
Harmaaritari kirjoitti:
Vähän kyllä epäilen tuota mutta jos valtaajat ovat K & K -naisia eivätkä mitänä feministejä annan täyden tukeni toiminnalle.
Totta kai K&K-rykmentti. Pullaa repussa ja lämmintä keittoa pakissa.
- oleei
Ie tlä olen aisia.
- wanhaämmä
Ai niin... *kuopsuttaa muniaan*
wanhaämmä kirjoitti:
Ai niin... *kuopsuttaa muniaan*
Pitääkö täällä sanoa näin? Pitäisikö minunkin opetella tuota? *kuops*
- wanhaämmä
Pitääkö täällä sanoa näin? Pitäisikö minunkin opetella tuota? *kuops*
Joo. Munat hikoo :)
wanhaämmä kirjoitti:
Joo. Munat hikoo :)
Ok. Yritän uudestaan. Ensimmäisellä en osannut. *kuops*
sen tähenkö sitä tehdään...- wanhaämmä
Ok. Yritän uudestaan. Ensimmäisellä en osannut. *kuops*
sen tähenkö sitä tehdään...Luulisin niin. Ja jos on jo hukannut selkärankansa, täytyy pitää huoli ettei munatkin pääse hukkumaan.. tarkistus koitto :)
wanhaämmä kirjoitti:
Luulisin niin. Ja jos on jo hukannut selkärankansa, täytyy pitää huoli ettei munatkin pääse hukkumaan.. tarkistus koitto :)
Löysit oikiat lainit : )
- wanhaämmä
Siis luin ensin, että tänä vuonna ätmit tulevat tekemään palstavallankumouksen. Mikä lie akuutti karsastuskohtaus :D
Mutta eipä siinä, otetaan me naiset vaikka pieni kisa ätminkäisten kanssa... olettaen että vallankumous voidaan toteuttaa sotimatta ;)- wanhaämmä
Naisilla on aina keinonsa, pehmeydelläkin voi toteuttaa ; )
Toki. Mä olen niiiiin kiltti, pehmeä ja kunnollinen... :)
wanhaämmä kirjoitti:
Toki. Mä olen niiiiin kiltti, pehmeä ja kunnollinen... :)
No hyvä nyt kuitenkin, että olet paikalla ja kuulemassa uudet tuulet : )
Näemme vuoden mittaan repertuaarin keinoista. :)
Naisjaosto vahvistuu. Röyhistäkäämme rintaamme.
Mie laitan teät tyrmään..
Joudutta olemaan nakuna niinkuin pikku joulukinkut.. :D- wanhaämmä
Lupaat vaan....
- wanhaämmä
Jos ei ole verkkosukkia, ei olla kinkkuja.
Hys hiljaa ny... onhan meillä! :D
wanhaämmä kirjoitti:
Lupaat vaan....
Nyt on tosi kyseessä..
Heti kun saahan sut ovesta sisään niin vaatteet pois ja tyrmään kypsymään.wanhaämmä kirjoitti:
Hys hiljaa ny... onhan meillä! :D
Toivottavasti ei ole kovin kalliit..
Leukulla vetäsen kannikat esiin että saa maistiaisia. :DKonnaKettu kirjoitti:
Nyt on tosi kyseessä..
Heti kun saahan sut ovesta sisään niin vaatteet pois ja tyrmään kypsymään.Saanen huomauttaa ettei nyt ole kysymys poroerotuksesta. Kenenkään pymppyyn ei kosketa eikä polttomerkitä eikä loveta.
Saanen huomauttaa ettei nyt ole kysymys poroerotuksesta. Kenenkään pymppyyn ei kosketa eikä polttomerkitä eikä loveta.
Vallankumoukselliset on vapaata riistaa..
Elä tyttö luule että sie selviät kapinasta pelkästään silmiä räpyttelemällä ja itkemällä.. :D
- Vallankumousreportteri
Viva la palstanaiset! 😃💪
Mulle sopii hyvin, voin sit välillä tulla kyselemään mikä on tilanne.
Mikäs tilanne on nyt tällähetkellä?
Pönttis ja wämmä kerää porukkaa? Montako jo kasassa? Mikä strategia? 🤔- wanhaämmä
Lasketaanko meidän kaikki sivunikit kans mukaan, mitä luulet ;D
- Naminamia
wanhaämmä kirjoitti:
Lasketaanko meidän kaikki sivunikit kans mukaan, mitä luulet ;D
Kaikki kelpaa... kirjataan ylös!
Mites wämmän uus vuos on alkanut? Vieläkö vejät suklaapaloja kaksin käsin? 😋 - Töttörööpippijuu
Jaosto on vielä vähän hajallaan.
Kunhan heräilevät.Joo, sun pitää sinkoilla pitkin palstaa ja koota rivit!
Torvi kouraan ja herätystöttörööt päälle! 😃🎺🎷 Töttörööpippijuu kirjoitti:
Joo, sun pitää sinkoilla pitkin palstaa ja koota rivit!
Torvi kouraan ja herätystöttörööt päälle! 😃🎺🎷Oikaisen juuri uniformua.
Tarvittaessa asiasta ilmoitetaan kovalla äänellä mikäli rykmentti ei ole ruodussa.- Tiukkanapitääolla
Oikaisen juuri uniformua.
Tarvittaessa asiasta ilmoitetaan kovalla äänellä mikäli rykmentti ei ole ruodussa.Joo. Kova kuri pitää olla, että pysyy oikeanlainen särmyys palstanaisissa. Toi wämmä ja wuppis voi kyllä olla aikamoisia kurittomia kakaroita välillä...😝
Tiukkanapitääolla kirjoitti:
Joo. Kova kuri pitää olla, että pysyy oikeanlainen särmyys palstanaisissa. Toi wämmä ja wuppis voi kyllä olla aikamoisia kurittomia kakaroita välillä...😝
He ovat jaoston tykkiosasto. Vahvin osuus.
Kertapamauksella asia selviää.
- wanhaämmä
Jee... mulla on loistava osumatarkkuus :D
- wanhaämmä
Naminamia kirjoitti:
Kaikki kelpaa... kirjataan ylös!
Mites wämmän uus vuos on alkanut? Vieläkö vejät suklaapaloja kaksin käsin? 😋Suklaaneliöt loppus :(
Täytyy alkaa laskemaan noita tuki- ja rinnakkaisnikkejä, oi-voi... menee loppuilta... - Apinalauma
Kertapamauksella asia selviää.
Joo. Etujoukot! 😝💪
Mulla on jo niille tää oma aselakimerkkikin.
🐒💨
😂 - Kauhiaatuollanen
wanhaämmä kirjoitti:
Suklaaneliöt loppus :(
Täytyy alkaa laskemaan noita tuki- ja rinnakkaisnikkejä, oi-voi... menee loppuilta...No ootpa lähtenyt soitellen sotaan!!!
Käy nyt lähikaupasta fazerinoja ensihätään! Apinalauma kirjoitti:
Joo. Etujoukot! 😝💪
Mulla on jo niille tää oma aselakimerkkikin.
🐒💨
😂Enhän mie nyt ihan tuota "pamausta" tarkoittanut.
- wanhaämmä
Kauhiaatuollanen kirjoitti:
No ootpa lähtenyt soitellen sotaan!!!
Käy nyt lähikaupasta fazerinoja ensihätään!Olen syönyt lähikaupan jo tyhjäksi niistä, kerroin kriisistä jo ennen joulua! Tänään hain Dumle snackseja pahimpiin vieroitusoireisiin. Mut hei eipä haittaa, suuntaan huomioni toisaalle ja..
🐒💣
Hähää! :D - wanhaämmä
Enhän mie nyt ihan tuota "pamausta" tarkoittanut.
No-no.. oikein valmisteltuna tuo käy taistelukaasusta! :D
- Uskopoisvaan
Enhän mie nyt ihan tuota "pamausta" tarkoittanut.
No nämä hurjat tottelee tuota merkkiä. Mä oon kouluttanut ne sellaisen merkin alla. Kokeile!
Nostavat kuule oikean kätensä eteen ja kiljaisevat ”heil, vtun apinat!”. 😀👌Se on aselajin tunnuksia.... vähän alkuun hämääviä. 😏 - Sokeritkohilleen
wanhaämmä kirjoitti:
Olen syönyt lähikaupan jo tyhjäksi niistä, kerroin kriisistä jo ennen joulua! Tänään hain Dumle snackseja pahimpiin vieroitusoireisiin. Mut hei eipä haittaa, suuntaan huomioni toisaalle ja..
🐒💣
Hähää! :DTeihin kyllä voi luottaa!!!
Muistaa vaan pitää hiilaritasot katossa, niin johan tapahtuu! 🤪💪 Uskopoisvaan kirjoitti:
No nämä hurjat tottelee tuota merkkiä. Mä oon kouluttanut ne sellaisen merkin alla. Kokeile!
Nostavat kuule oikean kätensä eteen ja kiljaisevat ”heil, vtun apinat!”. 😀👌Se on aselajin tunnuksia.... vähän alkuun hämääviä. 😏Voi hyvänen aika. Pieruapinan laatta kauluksessako mie rykmenttiä johtasin.
Missä joukoissa sinä nyt seisot?
(pyörittää punaista pehkoaan)wanhaämmä kirjoitti:
Jee... mulla on loistava osumatarkkuus :D
Olen huomannut, että vain yksi täräys tarvitaan. Se on näinä päivinä hyve.
- wanhaämmä
Olen huomannut, että vain yksi täräys tarvitaan. Se on näinä päivinä hyve.
Juuh.. kun sihtaa kerran huolella se on siinä, naps!
Täytynee jättää vahtivuoro Wuulle. Pieni emännöitihomma K&K:na, ny ei ehdi enää.. :) wanhaämmä kirjoitti:
Juuh.. kun sihtaa kerran huolella se on siinä, naps!
Täytynee jättää vahtivuoro Wuulle. Pieni emännöitihomma K&K:na, ny ei ehdi enää.. :)Kiitos illasta. Muistuttele Wuhwelia jos näet :)
Minä taas olen ajatellut perustavani uuden yrityksen
Oy palstanaisten isku ja yritys abSe on hyvä, että meillä on vuoden alkuun selvät suunnitelmat ja tavoitteet.
Asioiden pitää uudistua.- 2d232f22f23f
voitko listata ne asiat joiden tulisi muuttua?
jotta voimme pähkäillä etukäteen 2d232f22f23f kirjoitti:
voitko listata ne asiat joiden tulisi muuttua?
jotta voimme pähkäillä etukäteenEn listaa, vaan näytämme. Läsnäolo tulee aistia.
- Arvaajja
Valitettavasti jo heti ensimmäisenä päivänä näkee mitä on tulossa, pöntön ja palstamäen keskinäistä lässytystä.
- eitoimienää
Suurimmat "vallankumouksensa" naiset ovat tehneet pihtaamalla miehiltään mutta mitenkäs se onnistuu jollei miehet saa muutenkaan?
Elä minulta kysele. En ole tuommosta kokkeillu.
Tämä ei liity siihen.
Tämä on mielipide-asia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411486
- 1447096
- 1035875
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425229- 524341
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304149On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813157
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095