Itse noita hoitoalan töitä tehnyt yhteensä noin 6kk. Kahdessa erässä. Menen melkein mihin vaan työhön, jos oman alan töitä ei löydy. Aina kun hoitoalalla oli niin sai vähän posket punoittaen vastata, jos joku kysy tekemisistä. Oli siellä sitten miehiä, jotka oli oikeella alalla ja heillä selvästi oli hoivavietti.
Muistan eräänkin miehen, kun paasas maahanmuuton tärkeydestä ja aina ylpeenä esitteli eväitään, jotka oli niin luomua ja terveellistä. Hän puhui näille hoidokeille samanlain, kun äidit puhuu alle kolme vuotiailleen. Eräskin hoitoalan opiskelija oli siellä niin muistan, että leuhki kasvissyönnillään. Tää pölvästi oli työharjoittelija. Mulla ei alan tutkintoja ollut. Usein päivät oli helppoja, mutta välillä joutu suihkuttaa tai vaihtaa paskavaippoja. Nää työnimikkeet työsopparissa huvitti. Toisessa olin hoiva avustaja ja toisessa ohjaaja. Samaa ripulin pesemistä se oli molemmissa. Pientä palkkaa tuli.
Mites naiset hoitsumiehiin suhtauduttu?
Ja mites muut miehet, menisittekö alalle edes lyhyeksi aikaa, jos muuta ei vaan ole tarjolla?
Sytyttääkö hoitoalan mies?
64
<50
Vastaukset
On tärkeää että miehetkin tekevät hoiva-alan työtä. Minusta ei olisi siihen.
Miehet ei sytytä.Tässä kohtaa elämää en enää sytyttele uusia soihtuja roihumaan. Yritän ylläpitää olemassa olevaa soihtua liekissä...
Mutta en pidä hoitoalan työtä tekevää miestä mitenkään vastenmielisenä. Tärkeetä työtä, vaatii ymmärrystä, tietoa ja kykyä ottaa ihminen huomioon.
Arvostan jokaista miestä joka tekee hoitotyötä pelkästään jo siksi, että tiedän omakohtaisesti mitä se työ on. 👍
Sama homma lastenhoitaja ja kasvattaja miehissä..
Mutta tottakai muidenkin alojen työtä arvostan ja ammattilaisia.Jos nyt mietin, että oisin sinkku niin ihan hyvin voisin ja oisin aina voinut lyödä hynttyyt yhteen hoitoalaa tekevän miehen kanssa. Helposti.
- humormiehet
Kokemusteni mukaan mieshoitajilla on parempi huumori kuin naisilla. Etenkin osastolla vapaa-aikana tämä korostuu, jos jutellaan tai ollaan pienryhmässä (max. 5 potilasta).
- Ätmelsson
humormiehet kirjoitti:
Kokemusteni mukaan mieshoitajilla on parempi huumori kuin naisilla. Etenkin osastolla vapaa-aikana tämä korostuu, jos jutellaan tai ollaan pienryhmässä (max. 5 potilasta).
No mutta miehillähän on aina parempi huumori, kuin naisilla. Tunnetko oikeesti hauskaa naista? Tai kato vaikka tv ohjelma pitääkö olla huolissaan, jossa nainen koittaa olla hauska.
humormiehet kirjoitti:
Voi ollakin, mistä itse olen tykännyt useimmissa mieshoitajissa ( ei tietysti kaikilla sitä ole ), niin moni on semmonen inhimillinen ja empaattinen. Ymmärtää hyvin erilaisia ihmisen elämänvaiheita ja tilanteita, tunneskaaloja ja pystyy kohtaamaan nätisti potilaan/asiakkaan. Hienotunteisia.
Lastenhoitajissa taas oli semmosta aikaan saamisen meininkiä, kovia ideoimaan ja toteuttamaan niitä ideoita..lapset yleensä tykkää mieshoitajista. Koska ne on monesti enemmän lasta läsnä ja tekee mielekkääksi sitä arkea...miehet on upeita ihmisiä, kun niillä on sydän ja tarmo jossakin asiassa mukana. ❤️
Jossakin positiivisessa siis.
Tietysti naisetkin on yhtä upeita, monesti vaan naisista tulee vähän urautuneita, ikään kun luovuus hukkus matkalla jonnekin?😃 Tai into, mielekkyys...
Tietysti puhun nyt vaan taas omija mutujani, enkä voi yleistää liikaa, kun tiedän että olen sattunut vaan kohtaamaan näinpäin toimivia ihmisiä. Mikä ei kumminkaan meinaa, että se absoluuttisesti näin on kaikkialla...Ätmelsson kirjoitti:
No mutta miehillähän on aina parempi huumori, kuin naisilla. Tunnetko oikeesti hauskaa naista? Tai kato vaikka tv ohjelma pitääkö olla huolissaan, jossa nainen koittaa olla hauska.
Näää, miehet on vaan tottuneet nauramaan naisille muusta syystä, kun heidän huumorinsa vuoksi...
Kyllä naisillakin osaa olla hyvä huumori ja huumorintaju...ihan kun miehilläkin joillakin ihan surkee huumorintaju tai huumori. Mörököllejä on joka sukupuolessa...joilla ei huumorintajua ole oikeen ollenkaan tai se ei kohtaa...
Siis sehän on miehellä hyvä ammatti. Tunnenkin useamman reaalielämässä. Sydänosastoilla, keuhkopuolella, vanhusten parissa...
Hienoa!
Tosin jos itse sairaalassa loikoilisi ja suihkuteltavina olisi, niin pyytäisin jonkun tädin sitä tekemään. Vieraan miehen kanssa en suihkuun lähde, varsinkaan kipeänä. Terveenä voi harkita :DItellä oli tuossa sappeni kanssa alvariinsa sairaalassa rampatessa hyvin usein joku mieshoitaja tai mieslääkäri tutkimassa ja hoitamassa.
Mä en jotenkin osaa ujostella niitä, jos tarttee olla ilkosillaan niien eessä niin olen...sama homma gynekologien tai hierojien kanssa. Mä jotenkin aattelen, että he tekee työtään, eikä he mua löhesty taikka koske sillä mielellä...hähhää pääsenpä ämmään käsiksi.🤣
Tai piruvie, mistäs tuita tietääkään...😅
Mitä ne aattelee hiljaa päässään, no kukaan ei ainakaan ikinä koskaan ole näkyvästi käyttäytynyt silleen epäammattimaisesti. Paitsi joskus mölähdellessään tyhmiä...muttei liittyen vaikka mun alastomaan kroppaani. 😃mazy kirjoitti:
Itellä oli tuossa sappeni kanssa alvariinsa sairaalassa rampatessa hyvin usein joku mieshoitaja tai mieslääkäri tutkimassa ja hoitamassa.
Mä en jotenkin osaa ujostella niitä, jos tarttee olla ilkosillaan niien eessä niin olen...sama homma gynekologien tai hierojien kanssa. Mä jotenkin aattelen, että he tekee työtään, eikä he mua löhesty taikka koske sillä mielellä...hähhää pääsenpä ämmään käsiksi.🤣
Tai piruvie, mistäs tuita tietääkään...😅
Mitä ne aattelee hiljaa päässään, no kukaan ei ainakaan ikinä koskaan ole näkyvästi käyttäytynyt silleen epäammattimaisesti. Paitsi joskus mölähdellessään tyhmiä...muttei liittyen vaikka mun alastomaan kroppaani. 😃Olipa hyvä saada taas vertaistukea. Osaatko olla noin lepposasti? Pelkkä ajatus alkaa kutittamaan täällä eikä positiivisesti..
Onhan se työtä, mutta...mjaa
Minusta on kaamea jos röntgenissä tai sydänfilmin otossa on mies. Viimeksi oli. Siellä sitten tissit paljaana ja ukko niissä kiinni asettelemassa. Tuikituntematon ukkeli.
Ei voi mitään, mutta kyllä mulla on työ pysyä siinä paikoillaan. Etten juokse karkuun!
Miesgynelle en mee ikinä. Varmistan 50 kertaa, että se on nainen :D
Ylipäätään on outoa, että miehet tietäisivät naisten kropasta, siis sillä tavalla tiedätkö.misspönttöuuni kirjoitti:
Olipa hyvä saada taas vertaistukea. Osaatko olla noin lepposasti? Pelkkä ajatus alkaa kutittamaan täällä eikä positiivisesti..
Onhan se työtä, mutta...mjaa
Minusta on kaamea jos röntgenissä tai sydänfilmin otossa on mies. Viimeksi oli. Siellä sitten tissit paljaana ja ukko niissä kiinni asettelemassa. Tuikituntematon ukkeli.
Ei voi mitään, mutta kyllä mulla on työ pysyä siinä paikoillaan. Etten juokse karkuun!
Miesgynelle en mee ikinä. Varmistan 50 kertaa, että se on nainen :D
Ylipäätään on outoa, että miehet tietäisivät naisten kropasta, siis sillä tavalla tiedätkö.Heh, luulen että mun asenne johtuu tai tulee sieltä jo, kun itse opiskelin lähihoitajaksi. Meille puhuttiin ja " opetettiin", jos sitä nyt voi oppiakaan opettamalla, mutta miten suhtaudutaan työntekijöinä eli hoitajina asiakkaasern. Ja miten ajatellaan ammattietiikan mukaan mitä tehdään.😃
Eli kyllä sitä kohtaamista ja koskettamista ilkialastomankn kanssa piti henksesti funtsia ihan jo koulutuksessa. Myös seksuaalisuutta tahkottiin...
Mulle jitenkin kasvoi tuolloin tietynlainen asenne ja ajattelumalli päähäni. Jota sovellan työntekijänä, mutta myös asiakkaan roolissa jo ihan miettimättä sen enempää.
Alkuun oli tietty vaikeeta, ujona varsinkin puolin ja toisin kohdata tilanteessa, jossa ollaan jotenkin paljaina tai kosketuksessa.☺️
Mä luulen, että hyvin vahvasti mun ajatteluun on vaikuttanut mun lähihoitajan koulutus, se kaikki koulussa ja kentällä koettu ja ajatuksen tasolla läpi käyty..mazy kirjoitti:
Heh, luulen että mun asenne johtuu tai tulee sieltä jo, kun itse opiskelin lähihoitajaksi. Meille puhuttiin ja " opetettiin", jos sitä nyt voi oppiakaan opettamalla, mutta miten suhtaudutaan työntekijöinä eli hoitajina asiakkaasern. Ja miten ajatellaan ammattietiikan mukaan mitä tehdään.😃
Eli kyllä sitä kohtaamista ja koskettamista ilkialastomankn kanssa piti henksesti funtsia ihan jo koulutuksessa. Myös seksuaalisuutta tahkottiin...
Mulle jitenkin kasvoi tuolloin tietynlainen asenne ja ajattelumalli päähäni. Jota sovellan työntekijänä, mutta myös asiakkaan roolissa jo ihan miettimättä sen enempää.
Alkuun oli tietty vaikeeta, ujona varsinkin puolin ja toisin kohdata tilanteessa, jossa ollaan jotenkin paljaina tai kosketuksessa.☺️
Mä luulen, että hyvin vahvasti mun ajatteluun on vaikuttanut mun lähihoitajan koulutus, se kaikki koulussa ja kentällä koettu ja ajatuksen tasolla läpi käyty..Heh, ja kyllähän ne miehet hyvin naisen kropankin oppii tuntemaan. Koulutuksessa ja moni ihan näppituntumallakin...🤣
Miehet on mm. hedelmöityshoitojen pioneerejä...professoreja..yms. Ne kyllä tuntee naisen kropan periaatteessa jopa tarkemmin, kun moni nainen itse...tiettykään ei tuntemuksien kautta, mutta teoriassa.😋mazy kirjoitti:
Heh, luulen että mun asenne johtuu tai tulee sieltä jo, kun itse opiskelin lähihoitajaksi. Meille puhuttiin ja " opetettiin", jos sitä nyt voi oppiakaan opettamalla, mutta miten suhtaudutaan työntekijöinä eli hoitajina asiakkaasern. Ja miten ajatellaan ammattietiikan mukaan mitä tehdään.😃
Mä luulen, että hyvin vahvasti mun ajatteluun on vaikuttanut mun lähihoitajan koulutus, se kaikki koulussa ja kentällä koettu ja ajatuksen tasolla läpi käyty..Ai niin kun sulla on taustakoulutus terveydenhoitoalalle. No juu, sitten ymmärrän. Siellähän harjoitellaan vissiin ihan opiskelukavereilla yms, pakkokin...
Ja opitaan työrooliin... Ammattilaiset näkee potilaita päivittäin. Hoitotarve ja diagnoosi päällimäisenä...vaan eihän se asiakkaalle ole...
Viimeksi oli kyllä ihan liian nuori poika miun hinkeissä kiinni. Oli pakko sulkea silmät röntgenissä :D, kun sain poistua, juoksin pukukoppiin, ei kait se tissilöitä katellu, mutta tuli semmonen olo
(naurua)
Sinun kommentit rauhoittavat : )mazy kirjoitti:
Heh, ja kyllähän ne miehet hyvin naisen kropankin oppii tuntemaan. Koulutuksessa ja moni ihan näppituntumallakin...🤣
Miehet on mm. hedelmöityshoitojen pioneerejä...professoreja..yms. Ne kyllä tuntee naisen kropan periaatteessa jopa tarkemmin, kun moni nainen itse...tiettykään ei tuntemuksien kautta, mutta teoriassa.😋Joo, mutta epäilyttävää :D
mazy kirjoitti:
Heh, ja kyllähän ne miehet hyvin naisen kropankin oppii tuntemaan. Koulutuksessa ja moni ihan näppituntumallakin...🤣
Miehet on mm. hedelmöityshoitojen pioneerejä...professoreja..yms. Ne kyllä tuntee naisen kropan periaatteessa jopa tarkemmin, kun moni nainen itse...tiettykään ei tuntemuksien kautta, mutta teoriassa.😋Mazy, miehiä näppeineen on aina syytä epäillä : )
- naiset.osaa
misspönttöuuni kirjoitti:
Mazy, miehiä näppeineen on aina syytä epäillä : )
olen samaa mieltä ja jos itse menisin sairaalaan tai lääkäriin niin toivon ja haluan nais lääkärin tai nais sairaanhoitajan
Ai niin kun sulla on taustakoulutus terveydenhoitoalalle. No juu, sitten ymmärrän. Siellähän harjoitellaan vissiin ihan opiskelukavereilla yms, pakkokin...
Ja opitaan työrooliin... Ammattilaiset näkee potilaita päivittäin. Hoitotarve ja diagnoosi päällimäisenä...vaan eihän se asiakkaalle ole...
Viimeksi oli kyllä ihan liian nuori poika miun hinkeissä kiinni. Oli pakko sulkea silmät röntgenissä :D, kun sain poistua, juoksin pukukoppiin, ei kait se tissilöitä katellu, mutta tuli semmonen olo
(naurua)
Sinun kommentit rauhoittavat : )Heh, kuvittelen sut posket punasena ja pöllämystyneenä.
Juu, koulutuksessa käydään läpi nuo...on mullakin ollut kauhun hetkiä joskus. Piti katetroida mies, piti ajaa alapään karvat leikkausta varten ja sillä rupesi jöpöttää, kun koskinMies gynekologin hommat kuulostaa hyvältä aluksi mutta sitten huomaaki että pitää tutkia jos minkä näköstä koloa..
:D
Hyi hyi hyi..
Saattaapi olla että ei römpsät paljoa kiihota sen rumban jälkeen. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Mazy, miehiä näppeineen on aina syytä epäillä : )
Mä oon niin luottavainen..😄
No mulla on pääasiassa ollut hyviä kokemuksia amnattimaisista ja ammatillisesti käyttäytyvistä miehistä hoitoalalta...poikkeuksena ne kiukkuiset ja turhautuneet ärisijät sitten, jotka on minuun purkaneet äkäisyyttään..KonnaKettu kirjoitti:
Mies gynekologin hommat kuulostaa hyvältä aluksi mutta sitten huomaaki että pitää tutkia jos minkä näköstä koloa..
Hyi hyi hyi..
Saattaapi olla että ei römpsät paljoa kiihota sen rumban jälkeen. :DNiinpä se on, on vaikka mimmosta haisevaa ja näkyä siinä silmäiltävänä...oikeeta tautipesiäkin. Voi tosiaan olla, että miehen asenne naisen sukupuolielimiin hiukan myös muuttuu.
Ei oo ihan yhdentekevää enää ajatuksenakaan, mimmonen siihin eteen aukenee...🤣mazy kirjoitti:
Heh, kuvittelen sut posket punasena ja pöllämystyneenä.
Juu, koulutuksessa käydään läpi nuo...on mullakin ollut kauhun hetkiä joskus. Piti katetroida mies, piti ajaa alapään karvat leikkausta varten ja sillä rupesi jöpöttää, kun koskinJoo, kiusallista. Poika oli harjottelija ja piti keskimäärin kauemmin siinä röntgenissä seistä. Kuvas keuhkot edestä ja sivuilta, ja siinä sitten yläkroppa paljaana asetellaan...huh huh. Kädet ylhäälle, ja tissit kiinni jonnekin levyyn.
Raukkaparka yritti lähtiessä huudella mulle heiheitä, mutta hävisin ovesta kuin maantiekiitäjä :D Siinä enää mitään hyvästejä luritella. Liian pitkäänkin sai kopelehtaa..mazy kirjoitti:
Mä oon niin luottavainen..😄
No mulla on pääasiassa ollut hyviä kokemuksia amnattimaisista ja ammatillisesti käyttäytyvistä miehistä hoitoalalta...poikkeuksena ne kiukkuiset ja turhautuneet ärisijät sitten, jotka on minuun purkaneet äkäisyyttään..Mies lekuri alko kerran kehumaan mun jalkoja..
Hyvin muotoutuneet lihakset jne.
Mie vähän mietin että kuuluukohan tuo nyt asiaan. :DKonnaKettu kirjoitti:
Mies gynekologin hommat kuulostaa hyvältä aluksi mutta sitten huomaaki että pitää tutkia jos minkä näköstä koloa..
Hyi hyi hyi..
Saattaapi olla että ei römpsät paljoa kiihota sen rumban jälkeen. :DJoo ei ne oo miesten hommia semmoset. Pysykää poissa naisten asioista. En tajua miehiä, jotka lähtevät tuolle "uralle".
mazy kirjoitti:
Niinpä se on, on vaikka mimmosta haisevaa ja näkyä siinä silmäiltävänä...oikeeta tautipesiäkin. Voi tosiaan olla, että miehen asenne naisen sukupuolielimiin hiukan myös muuttuu.
Ei oo ihan yhdentekevää enää ajatuksenakaan, mimmonen siihin eteen aukenee...🤣Meillä on suvussa miesgyne; suvun lepposin ja hauskoin ukkeli. Ihan iso perhe hänellä on :D
Ehkä hieman hajamielinen, mutta sitä ei tiedä, mistä se johtuu. Tuskin römpsästä.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo ei ne oo miesten hommia semmoset. Pysykää poissa naisten asioista. En tajua miehiä, jotka lähtevät tuolle "uralle".
Mie oon aina miettiny mimmonen kaveri lähtee opiskelemaan patologiaa..
Mutta sitten funtsin että saattaa olla mielenkiintosta selvitellä mikä tuonki on tappanu. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Joo, kiusallista. Poika oli harjottelija ja piti keskimäärin kauemmin siinä röntgenissä seistä. Kuvas keuhkot edestä ja sivuilta, ja siinä sitten yläkroppa paljaana asetellaan...huh huh. Kädet ylhäälle, ja tissit kiinni jonnekin levyyn.
Raukkaparka yritti lähtiessä huudella mulle heiheitä, mutta hävisin ovesta kuin maantiekiitäjä :D Siinä enää mitään hyvästejä luritella. Liian pitkäänkin sai kopelehtaa..Voi sinnuu...on sulla ollut siinä tukalaa ja varmasti se poikakin on aistinut sen sun tukalan olonkin. Helposti sen aistii kyllä, jos käsiteltävällä ihmisellä on joteniin tukalaa.. 😕
Hei hei saato olla kevennys, ettei nyt niin pelottavaa ollukkaan?
Tää onkin jännää ko muuten oon tarkkailija, kattelen vierestä vieraita ihmisiä ja niiden touhuja ynnäillen...ja tuumaillen, ennen ko meen mukaan.
Mutta noissa potilaana oloissa ei oo kyllä juur huolen häivää..sinne vaan. 😝KonnaKettu kirjoitti:
Mies lekuri alko kerran kehumaan mun jalkoja..
Mie vähän mietin että kuuluukohan tuo nyt asiaan. :DEi missään nimessä kuulunut.
KonnaKettu kirjoitti:
Mutta sitten funtsin että saattaa olla mielenkiintosta selvitellä mikä tuonki on tappanu. :DNo se on ymmärrettävämpää...
KonnaKettu kirjoitti:
Mies lekuri alko kerran kehumaan mun jalkoja..
Mie vähän mietin että kuuluukohan tuo nyt asiaan. :DHaha! Ihastu sun koipiis!😛
Jos hän oli vaan kohtelias? Vai homo?
Mietippä, kun mies urologi tms. Ottaa kädellä hepistä tai kulkusista kiinni..
Joskus tulee tilanteita, että vehkeitäkin joutuu luottaa toisen miehen käsiin. 😝misspönttöuuni kirjoitti:
Meillä on suvussa miesgyne; suvun lepposin ja hauskoin ukkeli. Ihan iso perhe hänellä on :D
Ehkä hieman hajamielinen, mutta sitä ei tiedä, mistä se johtuu. Tuskin römpsästä.Se on katoppas hajamielinen, kun miettii että montakohan posliinia ens viikolla taas onkaan ja montako turkiksella. No oikeesti, saattaa tuo ammatti kyllä olla aika rasittavaakin...
Samat periaatteessa rutiinit siinä pyörii päivästä toiseen...mazy kirjoitti:
Voi sinnuu...on sulla ollut siinä tukalaa ja varmasti se poikakin on aistinut sen sun tukalan olonkin. Helposti sen aistii kyllä, jos käsiteltävällä ihmisellä on joteniin tukalaa.. 😕
Hei hei saato olla kevennys, ettei nyt niin pelottavaa ollukkaan?
Tää onkin jännää ko muuten oon tarkkailija, kattelen vierestä vieraita ihmisiä ja niiden touhuja ynnäillen...ja tuumaillen, ennen ko meen mukaan.
Mutta noissa potilaana oloissa ei oo kyllä juur huolen häivää..sinne vaan. 😝Oli siinä oikeasti tukalaa...
Niin nuorikin. Kohtelias kyllä...
Enemmän vikaa oli minussa : )
Mutta eikö sinua yhtään ahdista, edes pikkuisen jo naistenlääkärinä on ukkeli?
Siis seksuaalisuuden kyllä käsitän ja siihen liittyvät tilanteet, mutta että kun se ei liity siinä mitenkään ja vieras mies tunkee pään, noh, tiedät kyllä minne, pään ja muutakin ja puhuu sulle muina miehinä siinä.
Se on järisyttävää. Taju menee jo mielikuvasta. Ihan laitonta...Miten kukaan voi ajatella olevansa haarat levällään luontevasti vieraan viiksiniekan edessä? Tuohon tarviisin psykologiaa :DKonnaKettu kirjoitti:
Mutta sitten funtsin että saattaa olla mielenkiintosta selvitellä mikä tuonki on tappanu. :DPatologista tuli mieleen, että ei ainakaan kauheen herkkä tietyllä tapaa saa olla...siinä makaa laverilla kaikenmoista vainajaa, lapsiakin...
Aika analyyttinen ja asiasta kiinnostunut varmaan tarttee olla. Tutkjan luonne...mazy kirjoitti:
Se on katoppas hajamielinen, kun miettii että montakohan posliinia ens viikolla taas onkaan ja montako turkiksella. No oikeesti, saattaa tuo ammatti kyllä olla aika rasittavaakin...
Samat periaatteessa rutiinit siinä pyörii päivästä toiseen...No siis eikö siinä jotenkin kyllästy näkyyn. Ihme ettei vaimoon kuitenkaan. Pitkä liitto...
Mutta aamulla herää ja tietää, että mitä taas on edessä...
Täytyy kyllä antaa pisteitä.
Hyvin iloinen mies, ja hauska, mutta harmi vaan, että minäkin kun hänet näen, niin mieleen tulee vaan .ttu, onhan se outoa... :) Toivottavasti muut suhtautuvat asiallisemmin.mazy kirjoitti:
Haha! Ihastu sun koipiis!😛
Jos hän oli vaan kohtelias? Vai homo?
Mietippä, kun mies urologi tms. Ottaa kädellä hepistä tai kulkusista kiinni..
Joskus tulee tilanteita, että vehkeitäkin joutuu luottaa toisen miehen käsiin. 😝Tunnustelee jalkoja ja kehuu niiden muotoa kauniiksi.. :D
Polvi oli ottanu osumaa ja sitä piti tunnustella että onko vettä.
Homppelihan se oli.. :D
On mulla nais lekuri tunnustellu kalua kun seki oli ottanu osumaa..
Ja sitten on vielä liuta opiskelijoita tullu seuraamaan operaatiota kun mie siellä olin melkein kokonaan alasti.
Mulla on aina näitä erikoisia vammoja jotka on vissiin nimettykki mun nimen mukaan. :Dmazy kirjoitti:
Niinpä se on, on vaikka mimmosta haisevaa ja näkyä siinä silmäiltävänä...oikeeta tautipesiäkin. Voi tosiaan olla, että miehen asenne naisen sukupuolielimiin hiukan myös muuttuu.
Ei oo ihan yhdentekevää enää ajatuksenakaan, mimmonen siihin eteen aukenee...🤣On se hyvä puhua nämä asiat alta pois heti vuoden alussa
(kyykkynaurua)KonnaKettu kirjoitti:
Tunnustelee jalkoja ja kehuu niiden muotoa kauniiksi.. :D
Ja sitten on vielä liuta opiskelijoita tullu seuraamaan operaatiota kun mie siellä olin melkein kokonaan alasti.
Mulla on aina näitä erikoisia vammoja jotka on vissiin nimettykki mun nimen mukaan. :DHetkinen, mutta mitäs sinä teet gynekologia-ketjussa?
Rupesin vaan miettimään, että tässä on nyt jotain outoa tässäkin.
Niinku meinaan vaan, että minä, mazy ja sinä...
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Oli siinä oikeasti tukalaa...
Niin nuorikin. Kohtelias kyllä...
Enemmän vikaa oli minussa : )
Mutta eikö sinua yhtään ahdista, edes pikkuisen jo naistenlääkärinä on ukkeli?
Siis seksuaalisuuden kyllä käsitän ja siihen liittyvät tilanteet, mutta että kun se ei liity siinä mitenkään ja vieras mies tunkee pään, noh, tiedät kyllä minne, pään ja muutakin ja puhuu sulle muina miehinä siinä.
Se on järisyttävää. Taju menee jo mielikuvasta. Ihan laitonta...Miten kukaan voi ajatella olevansa haarat levällään luontevasti vieraan viiksiniekan edessä? Tuohon tarviisin psykologiaa :DEi kyllä oikeesti ahdista. Mitä oon käynyt juurikin gynellä, niin lähes aina mies lääkärillä. Muutan kerran on ollut varsinkin yksityisellä nainen lääkärinä.
Lapsettomuushoitojen takia joutui joskus käymään vuosikausia gynellä, sitä ennen endometrioosin yms. takia ja mulla olikin pitkään yks ja sama lääkäri. Mies, vanhempi herra jo. Sitten lapsettomuusklinkalla vallan miehiä kaikki.☺️
Ihan normisti juteltu, vaikka sillä lääkärillä on pää siellä ja sormetkin viellä alakerrassa välineineen, vilkasee sieltä minuun ja minä häneen...katsekontaktia siis. Tai näyttää ultrasta mun sisuksia mitä missäkin näkyy...
Odotusajan lääkärit oli naisia. Useampikin eri lääkäri.😊
Emmä osaa jotenkin tuossa kohtaa vaivaantua. Se on osa minua se alakertakin ja kun sitä tarttee tutkia, niin tarttee..heh. Kunhan työnsä tekee, eipä muuta väliä oo..😃mazy kirjoitti:
Se on katoppas hajamielinen, kun miettii että montakohan posliinia ens viikolla taas onkaan ja montako turkiksella. No oikeesti, saattaa tuo ammatti kyllä olla aika rasittavaakin...
Samat periaatteessa rutiinit siinä pyörii päivästä toiseen...Ajattele jos olisit urologi. Jaksaisitko.
KonnaKettu kirjoitti:
Mulla on aina näitä erikoisia vammoja jotka on vissiin nimettykki mun nimen mukaan. :DHehe, nii voihan ne lääkärit ja hoitajat olla kuka vaan periaatteessa homoseksuaaleja tai bi. Naisgynetkin.😃
No sie sitten koitit kolmiloikkaa heppis kanssa vai? Joku kerran puheli masturboidessaan loukanneensa kiveksensä...olin itte potilaana verhon toisella puolen ja oli kyllä metkaa kuulla kaikki hänen kertomansa. Että pää alespäin ja silleen..mukkelismakkelis ja munat sattu.🙄mazy kirjoitti:
Ei kyllä oikeesti ahdista. Mitä oon käynyt juurikin gynellä, niin lähes aina mies lääkärillä. Muutan kerran on ollut varsinkin yksityisellä nainen lääkärinä.
Lapsettomuushoitojen takia joutui joskus käymään vuosikausia gynellä, sitä ennen endometrioosin yms. takia ja mulla olikin pitkään yks ja sama lääkäri. Mies, vanhempi herra jo. Sitten lapsettomuusklinkalla vallan miehiä kaikki.☺️
Ihan normisti juteltu, vaikka sillä lääkärillä on pää siellä ja sormetkin viellä alakerrassa välineineen, vilkasee sieltä minuun ja minä häneen...katsekontaktia siis. Tai näyttää ultrasta mun sisuksia mitä missäkin näkyy...
Odotusajan lääkärit oli naisia. Useampikin eri lääkäri.😊
Emmä osaa jotenkin tuossa kohtaa vaivaantua. Se on osa minua se alakertakin ja kun sitä tarttee tutkia, niin tarttee..heh. Kunhan työnsä tekee, eipä muuta väliä oo..😃Pahin hetki on mainitsemasi katsekontakti.
Voisko siinäkin tehdä niin, että tutkisi vaan ja sitten kun on puettu, niin sitten rupatellaan kasvotusten...
Huoh..
Joo, sinä olet käynyt paljon läpi isoja juttuja, relaat enemmän.misspönttöuuni kirjoitti:
Ajattele jos olisit urologi. Jaksaisitko.
En kyllä jaksas...multakin urologi leikkas joskus yhen kasvaimen. Se itseasiassa neuvoikin silliin, että eläinrasvoja pitää käyttää, mm. solujen uusiutumisen takia.
Kun ei älyttömyyksiin mene sen easvan määrän kanssa, mytta pelkkä kasvisrasva sairastuttaa...tulee ongelmia.mazy kirjoitti:
En kyllä jaksas...multakin urologi leikkas joskus yhen kasvaimen. Se itseasiassa neuvoikin silliin, että eläinrasvoja pitää käyttää, mm. solujen uusiutumisen takia.
Kun ei älyttömyyksiin mene sen easvan määrän kanssa, mytta pelkkä kasvisrasva sairastuttaa...tulee ongelmia.Oho.
mazy kirjoitti:
Hehe, nii voihan ne lääkärit ja hoitajat olla kuka vaan periaatteessa homoseksuaaleja tai bi. Naisgynetkin.😃
No sie sitten koitit kolmiloikkaa heppis kanssa vai? Joku kerran puheli masturboidessaan loukanneensa kiveksensä...olin itte potilaana verhon toisella puolen ja oli kyllä metkaa kuulla kaikki hänen kertomansa. Että pää alespäin ja silleen..mukkelismakkelis ja munat sattu.🙄Miehet tekevät kummallisia temppuja.
Tuonkin takia, laskepa niitä alapäähän.KonnaKettu kirjoitti:
Mulla on aina näitä erikoisia vammoja jotka on vissiin nimettykki mun nimen mukaan. :DLupa pitäisi kysyä jos opiskelijalauma paikalla. Kysyttiinko sinulta, suostutko? Täytyyhän sen tuntua epämukavalta.
Pahin hetki on mainitsemasi katsekontakti.
Voisko siinäkin tehdä niin, että tutkisi vaan ja sitten kun on puettu, niin sitten rupatellaan kasvotusten...
Huoh..
Joo, sinä olet käynyt paljon läpi isoja juttuja, relaat enemmän.Juu, voihan toki puhua sittenkin. Minusta ne lääkäritkin on aika tarkkasilmäisiä huomaamaan, jos on vaikeeta se tutkittavana oleminen.
Ja miksei voisi sanoakin, että on vähän jännittäjä ja mukavuusalueen ulkopuolella tutkimustilanteessa, luulen että he ymmärtää...😊- erirasvoista
Oho.
Oikeassa oli lääkäri.
mazy kirjoitti:
Juu, voihan toki puhua sittenkin. Minusta ne lääkäritkin on aika tarkkasilmäisiä huomaamaan, jos on vaikeeta se tutkittavana oleminen.
Ja miksei voisi sanoakin, että on vähän jännittäjä ja mukavuusalueen ulkopuolella tutkimustilanteessa, luulen että he ymmärtää...😊Parempi olla tarkkasilmäinen. Potilas voi olla pyörtynyt jännityksestä.
mazy kirjoitti:
Hehe, nii voihan ne lääkärit ja hoitajat olla kuka vaan periaatteessa homoseksuaaleja tai bi. Naisgynetkin.😃
No sie sitten koitit kolmiloikkaa heppis kanssa vai? Joku kerran puheli masturboidessaan loukanneensa kiveksensä...olin itte potilaana verhon toisella puolen ja oli kyllä metkaa kuulla kaikki hänen kertomansa. Että pää alespäin ja silleen..mukkelismakkelis ja munat sattu.🙄Niinhän ne voi ja ei se haittaa kuhan ei ihan asiattomaksi ala..
Mulla on tapana vitsailla ettei se tilanne olis niin kiusallinen. :D
Ei ole sattunu mitään seksikästä..
Heppi on vaan jääny liskuun. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Oho.
Heh, sait siansaksastani selvää? Sähläsin laturin kanssa ja näpytin mitä sattuu....🤣
Juu, hänen empiiristen tutkimusten mukaan oomme lihansyöjiä ja pelkillä rehuilla kyllä elää, mutta kroppa riutuu...
Tarvii jossakin muodossa eläinperäistä nimenomaan rasvaa...elintarviketeollisuus kyllä tyrkyttää prosessoitua rasvaa yms. mutta hintana on puutostaudit ja sairaudet...
Mm läskit ja aliravitut on kohderyhmää...light ja kevyt ravinto on hänestä myrkkyä. Kohtuudella kunnon rasvoja monipuolisesti, ei mitään lightia tms. prosessoituja höttöjä..kunnon ruokaa. Niin kroppa kiittää ja pysyy lääkärit loitolla.😃misspönttöuuni kirjoitti:
Lupa pitäisi kysyä jos opiskelijalauma paikalla. Kysyttiinko sinulta, suostutko? Täytyyhän sen tuntua epämukavalta.
Niin kyllähän mie luvan annoin..
En vaan tajunnu että sinne tulee kokonainen luokka.. :D
Aattelin että joku toinen lekuri vaan..mazy kirjoitti:
Heh, sait siansaksastani selvää? Sähläsin laturin kanssa ja näpytin mitä sattuu....🤣
Juu, hänen empiiristen tutkimusten mukaan oomme lihansyöjiä ja pelkillä rehuilla kyllä elää, mutta kroppa riutuu...
Tarvii jossakin muodossa eläinperäistä nimenomaan rasvaa...elintarviketeollisuus kyllä tyrkyttää prosessoitua rasvaa yms. mutta hintana on puutostaudit ja sairaudet...
Mm läskit ja aliravitut on kohderyhmää...light ja kevyt ravinto on hänestä myrkkyä. Kohtuudella kunnon rasvoja monipuolisesti, ei mitään lightia tms. prosessoituja höttöjä..kunnon ruokaa. Niin kroppa kiittää ja pysyy lääkärit loitolla.😃Sain selvää, hyviä ohjeita ja aspartaamit pois : )
mazy kirjoitti:
Mm läskit ja aliravitut on kohderyhmää...light ja kevyt ravinto on hänestä myrkkyä. Kohtuudella kunnon rasvoja monipuolisesti, ei mitään lightia tms. prosessoituja höttöjä..kunnon ruokaa. Niin kroppa kiittää ja pysyy lääkärit loitolla.😃Siksi mä käytän voita ja punasta rasvasta maitoa ja kermaakin ruoanlaitossa.🤣
No uskon kyllä, että ei hän ihan höpö ukkokaan ollut.KonnaKettu kirjoitti:
Niin kyllähän mie luvan annoin..
En vaan tajunnu että sinne tulee kokonainen luokka.. :D
Aattelin että joku toinen lekuri vaan..Sama on naisten puolella jos opetussairaaloissa joutuu vierailemaan; kyllä sinne kandilauma kuhahtaa eikä ne aina kysele (mikä on outoa).
Pitäs kysyä, että mitenkä suuri ryhmä... Tulee kyllä olo niin kuin olisi jokin Alien. Lampun alla. Pöydällä. Tutkittavana. :)
Puhh...toiset ovat herkkänahkaisempia tuommoiseen, toiset ottavat rennommin.mazy kirjoitti:
Siksi mä käytän voita ja punasta rasvasta maitoa ja kermaakin ruoanlaitossa.🤣
No uskon kyllä, että ei hän ihan höpö ukkokaan ollut.Joo, oikein se on. Ei ihminen porkkanalla elä. Ei riitä keholle se.
mazy kirjoitti:
Heh, kuvittelen sut posket punasena ja pöllämystyneenä.
Juu, koulutuksessa käydään läpi nuo...on mullakin ollut kauhun hetkiä joskus. Piti katetroida mies, piti ajaa alapään karvat leikkausta varten ja sillä rupesi jöpöttää, kun koskin"Piti katetroida mies, piti ajaa alapään karvat leikkausta varten ja sillä rupesi jöpöttää, kun koskin"
Niin tuota jäin miettimään, että kaikkea sitä sinäkin olet ehtinyt! Siis tarpeellisia hommia ja asiallisia, mutta kyllä tuo nyt on tiukka paikka...
On se hoitajan työ kova homma. Ja siis ylipäätään raskas, kaiken joutuvat tekemään...misspönttöuuni kirjoitti:
Sain selvää, hyviä ohjeita ja aspartaamit pois : )
Juu, hyvä. 😃
Mä pyrin välttelee makeutusaineita minkä pystyn, kun vatta ei kestä niitä. Ibs...Sokeri sokerina, mutta en lisää mihkään juomiin tai ruokiin sokeria. Leivonnaiset on tietty oma lukunsa..
Rupee tuo lapsi kiipeemään kainaloon, niin tarttee pistää puhelin pois ja käydä hänen viereen maate, kapuaa joka yö kumoikin mun kylkeen kiinni... äitii äitii, anna peittoa. Siihin sitä herää monet kerrat yössä ja jonkun jalat kaivaa kylkiluuta...Ukko jo kuuluu melkeen nukkuvankin..
Kiitos turinoista sulle, Konnallekin ilmanmuuta! Hyvät yöt samalla, palataan taas juttusille!🤗mazy kirjoitti:
Juu, hyvä. 😃
Mä pyrin välttelee makeutusaineita minkä pystyn, kun vatta ei kestä niitä. Ibs...Sokeri sokerina, mutta en lisää mihkään juomiin tai ruokiin sokeria. Leivonnaiset on tietty oma lukunsa..
Rupee tuo lapsi kiipeemään kainaloon, niin tarttee pistää puhelin pois ja käydä hänen viereen maate, kapuaa joka yö kumoikin mun kylkeen kiinni... äitii äitii, anna peittoa. Siihin sitä herää monet kerrat yössä ja jonkun jalat kaivaa kylkiluuta...Ukko jo kuuluu melkeen nukkuvankin..
Kiitos turinoista sulle, Konnallekin ilmanmuuta! Hyvät yöt samalla, palataan taas juttusille!🤗Kiitos iltarupattelusta, oli vähän erilaisempi aihe tällä errää, mutta täyttä asiaa.
Mennään kaikki maate. Täällä myrskyää niin, jotta pelottaa, että kattoo lentää kuusikkoon ja luulen ettei aamulla ole sähköjä...
Hyvää yötä sinne teille! Palataan! : ) Kuin myös illan miesvierailijalle, Konnalle! : )
- Srkvl.puh.veli
jumalanterve! Meillä jumalanvaltakunnassa on hoitomiehet kysyttyjä. jumalanrauhaa.
- lähäri007
Ei väliä kumpi mies tai nainen, käsi mummelin perseessä. Lähteekö paskanhaju vaikka pesee 5 kertaa.
Ei mun juttu. Seksuaalisesti Turn 0ff. - vxyz
Olin muutama viikko sitten polvileikkauksessa ja siellä sattui kohdalleni pari mieshoitajaa. Miehiksi he olivat todella empaattisia ihmisiä, eikä heidän miehekkydessäänkään mitään vikaa ollut. Minulle ainakin kelpaisi hoitoalalla työskentelevä mies, mutta minä nyt en ole koskaan machoilijoista piitannutkaan. Paremmin vetoaa sellainen sympaattinen mies.
- Kovvoo_hommoo
Harvasta asiasta olen samaa mieltä DarkFearin kanssa, mutta tässä hän on oikeassa: akkojen hommaa se on. Hoitoalan miehestä tulee väistämättä ensimmäiseksi mieleen, että siinähän on hintti kasvissyöjä.
- HraTohtori
Kyllähän hoitoalan miehet ovat neitimäisiä hihittelijöitä, hoitoalalle hintahtavan miehen helppo päästä. Lyhyt ja helppo koulutus, ei vaadi muuta kuin ollaan paikalla.
Muilta aloilta potkut saaneet epäonnistujat hakeutuvat hoitoalalle, ei mitään pääsyvaatimuksia.
Lääkärin ammatti toki on aivan muuta, siihen ei ntimies kykene.- Ätmelsson
Joo helppo olis ollut aikanaan päästä. Molemmat paikat joissa tein n.3kk kysyivät oppisopimuksella opiskelemaan. Työ oli henkisesti niin rankkaa, että oli helppo kieltäytyä.
Eikö vähän kaikki duunaripuolen tutkinnot mene amiksessa läsnä ololla läpi. Aina ei niin paikallakaan tartte olla.
Sanotaan vielä, että ei ambulanssikuskikaan voi mikään neiti olla.
Noi ammattijutut ei oo aina niin ykselitteisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411486
- 1447096
- 1035875
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425229- 524341
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304149On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813157
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095