Tavoitteet ja saavutukset v 2019

Kaikysyäsaa--

Onko jotain mitä haluat saavuttaa tänä vuonna?

72

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toipilas

      Työkunnon takaisin

      • tytöt.tykkää

        mikä sen on menettänyt seisokki ongelmatko vai yksin kertaisesti kunto loppuu kesken aktin kun ei jaksa niin ei jaksa ja miten aiot hankkia sen takaisin


    • Koulun loppuun ja vakityön...no edes työn.

      • ToIjake

        Nosserakas elättää.


      • entä.rekka.hommat

        käviskö puhelinmyyjän työt ja eikö lähihoitajilla ole työpaikkoja tarjolla siinä heti kaksi työllistävää alaa jos vaan työ kiinnostaa


      • ToIjake kirjoitti:

        Nosserakas elättää.

        Juu kyllä se senkin varmaan tekisi, mutta olis mukavaa tienata ittekin. Ees sen minkä kuluttaa.😉


      • entä.rekka.hommat kirjoitti:

        käviskö puhelinmyyjän työt ja eikö lähihoitajilla ole työpaikkoja tarjolla siinä heti kaksi työllistävää alaa jos vaan työ kiinnostaa

        Kokeilen tätä alaa mihin valmistun, oon saanut työtarjouksia mutta määräaikaisia. Enkä ole voinut kesken koulun lähteä, kun ei olis päässyt tekemään tarvittavia näyttöjä kyseisissä paikoissa.

        Kyllä mä olen ihan varma, että työtä saan...mutta vaki työ onkin asia erikseen.


      • vaki.pestejä
        mazy kirjoitti:

        Kokeilen tätä alaa mihin valmistun, oon saanut työtarjouksia mutta määräaikaisia. Enkä ole voinut kesken koulun lähteä, kun ei olis päässyt tekemään tarvittavia näyttöjä kyseisissä paikoissa.

        Kyllä mä olen ihan varma, että työtä saan...mutta vaki työ onkin asia erikseen.

        mihin valmistut ja ainakin puhelinmyyjä rekkakuski ja lähihoitajia etsitään vaki pestiin ja ilmeisesti pulaakin tekijöistä


      • vaki.pestejä kirjoitti:

        mihin valmistut ja ainakin puhelinmyyjä rekkakuski ja lähihoitajia etsitään vaki pestiin ja ilmeisesti pulaakin tekijöistä

        Huono muisti? Siivoustyötä haluan tehdä, joten niitä töitä haen etupäässä. Lähihoitajan töitäkin on tarjolla, mutta vuorotyöt ei käy.

        Pph:n töitäkin vois tehdä, mutta vasta jos kodin ulkopuolinen maailma ei työllistä. Tällä hetkellä mulla on työtä tarjolla, mutta koulujen jälkeen tilanne voi olla toinen. Tuolla just paikat täytettiin eli vakinaistettiin sakkia missä olen...joten sijaisuuksia sitten, jos sinne haikailee.


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Huono muisti? Siivoustyötä haluan tehdä, joten niitä töitä haen etupäässä. Lähihoitajan töitäkin on tarjolla, mutta vuorotyöt ei käy.

        Pph:n töitäkin vois tehdä, mutta vasta jos kodin ulkopuolinen maailma ei työllistä. Tällä hetkellä mulla on työtä tarjolla, mutta koulujen jälkeen tilanne voi olla toinen. Tuolla just paikat täytettiin eli vakinaistettiin sakkia missä olen...joten sijaisuuksia sitten, jos sinne haikailee.

        Mutta sun miehellä on vaimo joka osaa hoitaa, siivota. Osaatko vielä laittaa ruokaa niin alkaa tippua tarjouksia täältä päin:)

        No ei, onhan se vakituisen työpaikan saanti myös tuurista kiinni. Sattuuko oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, tulevaisuudessa pitäisi olla kyllä enemmän työpaikkoja. Toivottavasti myös sellaisia joista saisi kohtuu palkkaa.


      • nirsoko
        mazy kirjoitti:

        Huono muisti? Siivoustyötä haluan tehdä, joten niitä töitä haen etupäässä. Lähihoitajan töitäkin on tarjolla, mutta vuorotyöt ei käy.

        Pph:n töitäkin vois tehdä, mutta vasta jos kodin ulkopuolinen maailma ei työllistä. Tällä hetkellä mulla on työtä tarjolla, mutta koulujen jälkeen tilanne voi olla toinen. Tuolla just paikat täytettiin eli vakinaistettiin sakkia missä olen...joten sijaisuuksia sitten, jos sinne haikailee.

        miksi vuorotyö ei käy entäs rekka työ 6kk koulutus ja vakityö


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Mutta sun miehellä on vaimo joka osaa hoitaa, siivota. Osaatko vielä laittaa ruokaa niin alkaa tippua tarjouksia täältä päin:)

        No ei, onhan se vakituisen työpaikan saanti myös tuurista kiinni. Sattuuko oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, tulevaisuudessa pitäisi olla kyllä enemmän työpaikkoja. Toivottavasti myös sellaisia joista saisi kohtuu palkkaa.

        Osaan mä ruokaakin tehdä. Ihan hyvääkin perus kotiruokaa, kuulemma...no ainakin naperot ja mies kehuu maistuvaksi.

        Sepä se...vakituinen työpaikka vielä löytyy, mutta ehkäpä on hyvä vähän katellakin paikkoja, tehä työtä eri paikoissa.


      • nirsoko kirjoitti:

        miksi vuorotyö ei käy entäs rekka työ 6kk koulutus ja vakityö

        Lasten takia, alle kouluikäisiä eikä ole vuorohoitopaikkaa. Mies tekee työaikoja jotka ei istu lasten hoitopaikan aukioloon eli ei jää muuta vaihtoehtoa, kun mun valita päivätyö joka istuu hoitopaikan aukioloon.

        Rekkaa varten tarvii kortin...ja ei oo mun työtä istua perse ruvella 24/7 tienpäällä...


      • unohda.avustukset
        mazy kirjoitti:

        Osaan mä ruokaakin tehdä. Ihan hyvääkin perus kotiruokaa, kuulemma...no ainakin naperot ja mies kehuu maistuvaksi.

        Sepä se...vakituinen työpaikka vielä löytyy, mutta ehkäpä on hyvä vähän katellakin paikkoja, tehä työtä eri paikoissa.

        eikö työnteko nappaa vai mksi vakityö ei kelpaa niin sossu avustuksiako haet niin pakottiko työkkäri tai sosiaalitoimisto töihin kursseille että saat avustuksia tai muuten karenssiin mutta nyt koulutus suoritettu niin voikin lusmuilla mutta jos ei työtä pelkää ja haluaa itse ansaita elantonsa niin lähihoitajaksi tai rekka hommiin


      • miten.muut.käy.töissä
        mazy kirjoitti:

        Lasten takia, alle kouluikäisiä eikä ole vuorohoitopaikkaa. Mies tekee työaikoja jotka ei istu lasten hoitopaikan aukioloon eli ei jää muuta vaihtoehtoa, kun mun valita päivätyö joka istuu hoitopaikan aukioloon.

        Rekkaa varten tarvii kortin...ja ei oo mun työtä istua perse ruvella 24/7 tienpäällä...

        nyt on selityksen makua miten muut naiset tekee vuorotöitä ja 6kk kurssi saa kortin ja vakityön


      • miten.muut.käy.töissä kirjoitti:

        nyt on selityksen makua miten muut naiset tekee vuorotöitä ja 6kk kurssi saa kortin ja vakityön

        Lapset määrittää nyt tiettyjä ehtoja meillä ja miehen työ sekä se ettei tukiverkostoa ole. Toisella alkaa pian eskari, ne on lyhyitä päiviä...pitää olla hoitopaikka eskarin ohessa tai hakea kotiin. Ja täällä ei ole tarjota eskaria ja vuorohoitoa kaikille...

        Tietysti jos vie jonnekin hevonkuuseen ja ajelee puoli kaupunkia voi jostakin paikka löytyä, mutta toinen menee silti vielä eri paikkaan hoitoon. Menee vaikeeksi.😃

        Rekkaa en aja vaikka se ajas musta yli...perseestä koko työ.


      • unohda.avustukset kirjoitti:

        eikö työnteko nappaa vai mksi vakityö ei kelpaa niin sossu avustuksiako haet niin pakottiko työkkäri tai sosiaalitoimisto töihin kursseille että saat avustuksia tai muuten karenssiin mutta nyt koulutus suoritettu niin voikin lusmuilla mutta jos ei työtä pelkää ja haluaa itse ansaita elantonsa niin lähihoitajaksi tai rekka hommiin

        Mä olen saanut sossusta kaksi kertaa elämäni aikana toimeentulotukea, ylipäänsä tukea. Sillon kun opiskelin 90- luvulla lähäriksi..kesäloman ajalle ja kerran ennenko sain päivärahan. Jouduin maksaa toisen takaskin kuin lainan.🤣

        Työkkäristä en ole hyötynyt mitään, ite on työt etsitty.


      • mazy kirjoitti:

        Lapset määrittää nyt tiettyjä ehtoja meillä ja miehen työ sekä se ettei tukiverkostoa ole. Toisella alkaa pian eskari, ne on lyhyitä päiviä...pitää olla hoitopaikka eskarin ohessa tai hakea kotiin. Ja täällä ei ole tarjota eskaria ja vuorohoitoa kaikille...

        Tietysti jos vie jonnekin hevonkuuseen ja ajelee puoli kaupunkia voi jostakin paikka löytyä, mutta toinen menee silti vielä eri paikkaan hoitoon. Menee vaikeeksi.😃

        Rekkaa en aja vaikka se ajas musta yli...perseestä koko työ.

        Ei se nyt oo ongelma, saada töitä vaan vakitöitä. 😃

        Sijaistaminenkin luonnistuu...ja pph sitten, jos muuten on vaikeeta...on sitten kotona töissä ja lapset siinä ohessa.😃

        Kouluunkin voi isompi kipasta ja takas, kun kotona on vastassa...mut iltapäivähoitokin on ihan jees, jos muualle töihin menee. Viideltä kun pääsee vaan aina hakemaan.


      • töitä.on.tehtävä
        mazy kirjoitti:

        Lapset määrittää nyt tiettyjä ehtoja meillä ja miehen työ sekä se ettei tukiverkostoa ole. Toisella alkaa pian eskari, ne on lyhyitä päiviä...pitää olla hoitopaikka eskarin ohessa tai hakea kotiin. Ja täällä ei ole tarjota eskaria ja vuorohoitoa kaikille...

        Tietysti jos vie jonnekin hevonkuuseen ja ajelee puoli kaupunkia voi jostakin paikka löytyä, mutta toinen menee silti vielä eri paikkaan hoitoon. Menee vaikeeksi.😃

        Rekkaa en aja vaikka se ajas musta yli...perseestä koko työ.

        joko muutto ihmisten ilmoille tai sit on vietävä hoitoon hevonkuuseen niin eikö vuoro työ olisi hyvä yöt töissä ja saat nukkua kun lapset koulussa aamuvuoro niin pääset töistä hakeen lapset ja iltavuoro niin viet lapset hoitoon ja miehesi hakee ja hoitaa illan niitä ja on arki vapaitakin niin ei työläisen elämä auvoista ole mutta töitä on tehtävä


      • töitä.on.tehtävä kirjoitti:

        joko muutto ihmisten ilmoille tai sit on vietävä hoitoon hevonkuuseen niin eikö vuoro työ olisi hyvä yöt töissä ja saat nukkua kun lapset koulussa aamuvuoro niin pääset töistä hakeen lapset ja iltavuoro niin viet lapset hoitoon ja miehesi hakee ja hoitaa illan niitä ja on arki vapaitakin niin ei työläisen elämä auvoista ole mutta töitä on tehtävä

        Parasta, kun mietin itte tämän kuvion. Tuntuu olevan sulla liika haastavaa.🤣

        Yksinkertaisesta ei tarvi tehä noin monimutkaista, ei oo niin pirun vaikeeta kattoa työtä mihin pystyy menee sillon kun ipanat on hoidossa ja päivätyö. Siivoustyössä nyt etenkään...tai lastenhoitajana. Avustajana...


      • töitä.on.tehtävä
        mazy kirjoitti:

        Ei se nyt oo ongelma, saada töitä vaan vakitöitä. 😃

        Sijaistaminenkin luonnistuu...ja pph sitten, jos muuten on vaikeeta...on sitten kotona töissä ja lapset siinä ohessa.😃

        Kouluunkin voi isompi kipasta ja takas, kun kotona on vastassa...mut iltapäivähoitokin on ihan jees, jos muualle töihin menee. Viideltä kun pääsee vaan aina hakemaan.

        muuto työn perässä niin lähihoitajia haetaan vaki pestiin ympäri suomen samoin rekka kuskeja eli korvesta muutto ihmisten ilmoille ja töihin


      • töitä.on.tehtävä kirjoitti:

        muuto työn perässä niin lähihoitajia haetaan vaki pestiin ympäri suomen samoin rekka kuskeja eli korvesta muutto ihmisten ilmoille ja töihin

        Tehäänkö niin, että sä maksat mun elämisen ja mä alan vaan makoilemaan himassa? Se olis hyvä vaihtoehto...kun oot noin innokas järkkää hommia, niin voit varmaan tehdä ne puolestakin..🤣


      • pakko.koulu
        mazy kirjoitti:

        Parasta, kun mietin itte tämän kuvion. Tuntuu olevan sulla liika haastavaa.🤣

        Yksinkertaisesta ei tarvi tehä noin monimutkaista, ei oo niin pirun vaikeeta kattoa työtä mihin pystyy menee sillon kun ipanat on hoidossa ja päivätyö. Siivoustyössä nyt etenkään...tai lastenhoitajana. Avustajana...

        eli ei työn teko nappaa niin ei muuten väliä mutta raivosit ja olit tosi ilkeä valtakunnalle ja toivoit että kuolisivat pois tai hänen perheensä kuolee niin oliko totuus vit.utti kun pakotettiin kursseille ja halusit muille naisille pahaa mutta ääni muuttunut kun koulu pian ohi ja saa kotona rauhassa oleskella mutta sanoit avustukset pois niin minusta sinulle ei kuuluisi maksaa avustuksia vaan rekka hommiin vakituiseksi tai vuorotöihin lähihoitajaksi


      • töitä.on.tehtävä

        eli käytät avustuksia väärin ja kartat työntekoa mutta raivosit ja vaadit avustukset pois ja työttömyys etuudet pois no ne täytyisi ottaa pois ja töihin niin on se kyllä väärin jos koti kuntasi ja työkkäri esittää vakityön lähihoitajana ja sinä kieltäydyt ja uhkailet omia ukaasejasi niin karenssiin ja eikä oikeutta sossu avustuksiin mutta itse olen sitä mieltä että jos jää työttömäksi niin päivärahan saisi mutta itse eväisit sen niin sinulle ei kuuluisi sitä maksaa ja kuullu taikka ei mutta kun vakityötä on tarjolla mutta et ota vastaan niitä eli töitä tarjotaan mutta et mene saako sossusta niin hyvin rahaa ja eikö ne katso yhtään että kieltäytyy vaki töistä toistuvasti


      • varmasti.on

        varmasti lähihoitajina on naisia joilla myöskin lapsia


      • työ.paha.sana

        niin se on vaan puhetta menisin töihin jos niitä olis ja vakityötä etsin jos vaan niitä olis ja olen kova tekemään töitä mutta sitten kun tarjotaankin oikeasti töitä ja vakitöitä niin sitten tuleekin ukaaseja ja raivoa ja pelko joutuuko töihin ja sit haetaan sairaslomaa vaikka on työtön ja sossu maksaa sairaalle


    • AsianVierestä

      1. Tupakkalakko, tupakoinnin lopettaminen
      2. Alkoholipitoisten tuotteiden nauttimiskielto, myös liköörikarkit. Tavoite koko vuosi
      3. Kuntoilun lisääminen, vähintään 3 kertaa viikossa
      4. Seksuaalinen pidättäytyminen, en anna vaikka kuka miten kurnaisi. Tavoite koko vuosi, jos pystyy, ehkä ei pysty
      5. Lottoamisen lopettaminen, turhat haaveet pois, lisää töitä sieltä se raha tulee
      6. Tavoite on saavuttaa ainakin kolme kohtaa edellä mainituista, tai...ainakin yksi

      • kummastelevanainen

        Nelosesta? Etkö elä parisuhteessa? Haluat siis eron?


      • AsianVierestä
        kummastelevanainen kirjoitti:

        Nelosesta? Etkö elä parisuhteessa? Haluat siis eron?

        Se on välillä annettava naiselle aavikkokokemus jotta se osaisi arvostaa vettä:)
        Survivors tv-program show, eikä tarvitse telkkarista katsella!


      • Etkö ole liian julma itsellesi?


      • AsianVierestä
        valtakunta kirjoitti:

        Etkö ole liian julma itsellesi?

        En, nyt kun on ollut muutaman viikon yksin huomaan elämäni laadun osin jopa parantuneen.
        Itse aikaisemmin hyvin seksuaalisesti aktiivisena miehenä elänyt mutta nyt olen huomannut ettei ilman seksiäkään pallit räjähtele(ainakaan vielä). Lisäksi selibaatti antaa uusia henkisiä voimavaroja. Mies voi olla vahva mutta miehen tekee heikoksi vain naisriippuvuus. Elämässä on mukava käännellä asioita ylös/alas ja seurata vaikuttimia henkisestä hyvinvoinnista parisuhteen dynamiikkaan. Ainahan se elämässä on sääntönä, jos jostain luovut, jotain uutta tulee tilalle.
        Kaikkea voi kokeilla, kun voi kokeilla.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        En, nyt kun on ollut muutaman viikon yksin huomaan elämäni laadun osin jopa parantuneen.
        Itse aikaisemmin hyvin seksuaalisesti aktiivisena miehenä elänyt mutta nyt olen huomannut ettei ilman seksiäkään pallit räjähtele(ainakaan vielä). Lisäksi selibaatti antaa uusia henkisiä voimavaroja. Mies voi olla vahva mutta miehen tekee heikoksi vain naisriippuvuus. Elämässä on mukava käännellä asioita ylös/alas ja seurata vaikuttimia henkisestä hyvinvoinnista parisuhteen dynamiikkaan. Ainahan se elämässä on sääntönä, jos jostain luovut, jotain uutta tulee tilalle.
        Kaikkea voi kokeilla, kun voi kokeilla.

        Kauan olet vielä yksin kun rouva palaa?


      • AsianJuuresta
        valtakunta kirjoitti:

        Kauan olet vielä yksin kun rouva palaa?

        Muutaman päivän, teen juuri meditaatioharjoitteita:)


      • AsianVierestä
        AsianJuuresta kirjoitti:

        Muutaman päivän, teen juuri meditaatioharjoitteita:)

        Vaihdoin nimimerkkiä hetkeksi kun mentiin niin asian ytimeen, ei viereen enää.
        No joo, olenhan minä häntä jo hieman odottanutkin mutta periaatteessa olisi voinut vaikka lomailla kauemminkin. On tässä yksinolossa niitä hyviäkin puolia. Saa levätä rauhassa ja tehdä asioita täysin sillä rytmillä mitä itse katsoo parhaaksi. Huonojakin puolia on, mietitäänpäs...mietin hetken kun ei tule heti mieleen:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Vaihdoin nimimerkkiä hetkeksi kun mentiin niin asian ytimeen, ei viereen enää.
        No joo, olenhan minä häntä jo hieman odottanutkin mutta periaatteessa olisi voinut vaikka lomailla kauemminkin. On tässä yksinolossa niitä hyviäkin puolia. Saa levätä rauhassa ja tehdä asioita täysin sillä rytmillä mitä itse katsoo parhaaksi. Huonojakin puolia on, mietitäänpäs...mietin hetken kun ei tule heti mieleen:)

        Olipas suloinen, me kyllä ollaan nyt relattu.
        Sitä se loma on!
        kukaan jaksa mitään.


    • Vallanhimo. Tänä vuonna kaatuu aitaa.

      • oliko.kuoretonta

        älä uhoa vaan onnistuitko tekemään munakkaan


      • oliko.kuoretonta kirjoitti:

        älä uhoa vaan onnistuitko tekemään munakkaan

        En onnistunut. Oli liikaa lunta.


      • Täh? Olipa taas tuhmasti sanottu.

        Lumi on lunta. Ei pääse hakemaan munia. Kaupasta.


      • lumi.lapiointia
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Täh? Olipa taas tuhmasti sanottu.

        Lumi on lunta. Ei pääse hakemaan munia. Kaupasta.

        jaa luulin että olet ihan pilvessä kun lunta käytetty eikä sen takia kokkauksesta tule mitään no ei muuta kuin kola käteen ja töihin lumitöihin niin toivottavasti ei iso piha


      • lumi.lapiointia kirjoitti:

        jaa luulin että olet ihan pilvessä kun lunta käytetty eikä sen takia kokkauksesta tule mitään no ei muuta kuin kola käteen ja töihin lumitöihin niin toivottavasti ei iso piha

        Enkä mene. Syön sacherkakkua. Maistuis varmaan sullekin mutten anna.


      • oliko.kuoretonta kirjoitti:

        älä uhoa vaan onnistuitko tekemään munakkaan

        Ja vallanhimo, se on vastaus.


      • kaksi.lapioijaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Enkä mene. Syön sacherkakkua. Maistuis varmaan sullekin mutten anna.

        maistuishan se ja samoin kuppi kahvia ja hankkisit miehen itsellesi ja toisen lumilapion niin kaksistaan tulee pihakin kuntoon nopeammin


      • kaksi.lapioijaa kirjoitti:

        maistuishan se ja samoin kuppi kahvia ja hankkisit miehen itsellesi ja toisen lumilapion niin kaksistaan tulee pihakin kuntoon nopeammin

        Niin ja sitä myöten pikkusen on kolme lapiojaa😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Niin ja sitä myöten pikkusen on kolme lapiojaa😁

        Ei ois. Toinen lapioija olisi lapion mitan päässä, selkää ei pidä kääntää :D


      • totta.turiset
        valtakunta kirjoitti:

        Niin ja sitä myöten pikkusen on kolme lapiojaa😁

        totta ja olis kaksi tosi ystävää ellei toinen lisää tule niin sitten heitä olisi neljä ja mitä enemmän lapioijia niin sitä sujuvammin pihatyöt käy


      • totta.turiset kirjoitti:

        totta ja olis kaksi tosi ystävää ellei toinen lisää tule niin sitten heitä olisi neljä ja mitä enemmän lapioijia niin sitä sujuvammin pihatyöt käy

        Kyllä kiva tehdä, sekä innostuisi lumiukonkin tekemään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä kiva tehdä, sekä innostuisi lumiukonkin tekemään.

        Vaikkei mulle ollukaan, niin kyllä hangessa on mukava häärätä!

        Huomenna odottaa hillitön lumenkolaus. Mutta oikeastaan hauskaa! Paljon vaan vaatetta tuonne viheliäiseen viimaan ja ei kun huhkimaan.

        Tänään en jaksanut...kehtuutti. Ja palelsi, ja nukutti.

        Mutta aamulla! Uudella tarmolla. Loppuun pyöräyttää lumienkelit : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vaikkei mulle ollukaan, niin kyllä hangessa on mukava häärätä!

        Huomenna odottaa hillitön lumenkolaus. Mutta oikeastaan hauskaa! Paljon vaan vaatetta tuonne viheliäiseen viimaan ja ei kun huhkimaan.

        Tänään en jaksanut...kehtuutti. Ja palelsi, ja nukutti.

        Mutta aamulla! Uudella tarmolla. Loppuun pyöräyttää lumienkelit : )

        Kuin lapset jo ensi lumesta innostuivat.
        https://aijaa.com/mMftzP
        https://aijaa.com/MTWMHy
        https://aijaa.com/BebHJj


    • Totuus-

      Tavoite on saada pillua. Myös tavoite on pudottaa painoa 12 kg mutta sen urakan aloitin jo viime vuonna ja yks kolmas osa jo pudonnut.

    • Noh
      Synnyttäminen
      äidinmaiton lypsäys
      Muutto
      Pysyä ajoissa/aikataulun pitäminen
      Kunnon kohottaminen.😁

      • kunhankysyn

        Sinä se taidat porsia joka vuosi?


      • AsianVierestä

        Onnea vaan siihen synnytykseen ja sille uudelle tulokkaalle.
        Voimia sulle vuodelle 2019.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Onnea vaan siihen synnytykseen ja sille uudelle tulokkaalle.
        Voimia sulle vuodelle 2019.

        Kiitos nyt, tuntuu jo oudolta kuulla kun niin mones jo. neljäs poika tulossa.
        Lapset on tullut poika,tyttö... järjestyksessä vielä.
        Lapset ”arvas” oikein he eivät varmaan voi käsittää, se olisi voinut olla tyttökin 50% mahdollisuudella.


      • kunhankysyn kirjoitti:

        Sinä se taidat porsia joka vuosi?

        Tämä sattu napsahtaa heti, edellistä tehtiin yli vuosi,tekemällä tehtiii.
        uskoin ettei niin nopiaa hedelmöittyis.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Onnea vaan siihen synnytykseen ja sille uudelle tulokkaalle.
        Voimia sulle vuodelle 2019.

        Kolmiossa asutaan tulee liian pienet tilat vastaa 9h perheelle.


    • Klenkkaklenkka

      Jep!

      Tästä kippuraisesta klekkakoivesta ois tarkoitus saada toimiva! Heti vuoden alusta asti kuntoutusta ja sitä riittää. Jos puolessa välissä vuotta jo voi rasittaa normaalisti, olen enemmän kuin onnellinen.

    • Mjoo

      Haluaisin eroon sipuliherkistä silmistäni. Eli jos jollain on vaihtareita niin tänne vaan.

      (Naurua itkulla)

    • rumahcätmi

      Kerään rohkeutta tehdä vihdoin itsari tänä vuonna. Luultavasti epäonnistun siinäkin taas.

      • Ätmelsson

        Mene töihin. Aloita liikuntaharrastus. Säästä palkastasi. Käytä säästö ruman kohdan korjaukseen. Hanki vaikka leuka implantti tai istuta hiukset päähän. Tommosen saavutus nostaa itsetuntoa.


      • Nyt on ihan väärä tavoite, sun tavoite kuuluu tutustua hyviin ihmisiin.


    • wanhaämmä

      Vaikka mitä, mutta teille kerron yhden...

      10 treeniä / viikko. Nyt on päässyt lipeemään tuosta aika paljon. Ja tietysti tulostavoitteita myös :)

      • Ätmelsson

        Aika paljon treeniä. Melkeen älyttömän paljo, jos se on pelkkä harrastus. Ja vielä kun sun nimimerkin huomioi niin saako sillä isolla treeni määrällä tulostakaan. Mikä laji?


      • wanhaämmä
        Ätmelsson kirjoitti:

        Aika paljon treeniä. Melkeen älyttömän paljo, jos se on pelkkä harrastus. Ja vielä kun sun nimimerkin huomioi niin saako sillä isolla treeni määrällä tulostakaan. Mikä laji?

        Ei muuten ole edes paljoa.

        Jokaisen treenin päätarkoitus ei ole kääntää keuhkoja, sulaa hapoissa tai päätyä lastottavaksi rautojen alle. :)


      • siittävaan
        Ätmelsson kirjoitti:

        Aika paljon treeniä. Melkeen älyttömän paljo, jos se on pelkkä harrastus. Ja vielä kun sun nimimerkin huomioi niin saako sillä isolla treeni määrällä tulostakaan. Mikä laji?

        Tuollaiseen treenimäärään ei ehdi kuin työtön tai ammatikseen urheileva. Jos aikaa on käsillä, mikä ettei.


      • wanhaämmä
        siittävaan kirjoitti:

        Tuollaiseen treenimäärään ei ehdi kuin työtön tai ammatikseen urheileva. Jos aikaa on käsillä, mikä ettei.

        On siinä kans kommentti... Jos töissä ja työmatkoihin menis vaikkapa 10 tuntia, nukut 8, niin aikaa jää 6 tuntia muuhun. Viikolla.


      • Kuriton_vanhus
        wanhaämmä kirjoitti:

        On siinä kans kommentti... Jos töissä ja työmatkoihin menis vaikkapa 10 tuntia, nukut 8, niin aikaa jää 6 tuntia muuhun. Viikolla.

        Ala käyttäytyä korkean ikäsi edellyttämällä tavalla.


      • Ätmelsson
        wanhaämmä kirjoitti:

        Ei muuten ole edes paljoa.

        Jokaisen treenin päätarkoitus ei ole kääntää keuhkoja, sulaa hapoissa tai päätyä lastottavaksi rautojen alle. :)

        Hmm... sosiaalialalla töissä? Päättelee tuosta, kun jaksaa jokapäivä töiden jälkeen treenata. Ja se laji oli? Paini? Painonnosto? Mikäs tää uus villitys olikaan...ööö crosstrain? Tai no viimene arvaus olis ihan pöljä.


    • Eipä ole.
      Oikeastaan olen vähän miettinyt josko pitäisi näistä tavoitteista ja saavutuksista väli- tai ohi-vuoden. Ehkä ennemmin pysähtyisi nauttimaan ja arvostamaan sitä elämän polkua ja tätä hetkeä joka on lopulta minusta tällaisen muokannut; hyvine ja huonoine puolineen.

      Harrastelee, opiskelee , käy töissä ja elää arkea kuten tähänkin asti mutta ei aseta rimaa mihinkään vaan antaa vuoden verran asioiden rullailla omalla painollaan. Sen verran pitää ehkä "saavuttaa" että pitää tämän tason eikä anna tuon tavoitteiden puutteen hämätä ja päästää elämää liukumaan alamäkeen.

    • Kaisanoasaa

      Tavoite on olla työtön ja nauttia elämästä veronmaksajien rahoilla. Tehkööt ne töitä joita naiset rakastaa.

    • Puumaahänmetsästää

      Keikauttaa yks komea nuorimies patjalleni peuhaamaan 😘 tavoite hyvällä mallilla jo kun vuoden toisena päivänä sain whatsappina ihanan viestin jossa hän lähetteli suukkoja ja itki ikävää 😍💪 taidan vähä kiusoitella ensin 😋 ettei luule että olen helppo 😂🙈

    • Kasvattaa lihasmassaa ja vähentää rasvamassaa (rasprosentti alle 13). Olisi myös hienoa saada (pitkästä aikaa) naiskokemus tälle vuodelle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe