Onko jotain mitä haluat saavuttaa tänä vuonna?
Tavoitteet ja saavutukset v 2019
72
65
Vastaukset
- Toipilas
Työkunnon takaisin
- tytöt.tykkää
mikä sen on menettänyt seisokki ongelmatko vai yksin kertaisesti kunto loppuu kesken aktin kun ei jaksa niin ei jaksa ja miten aiot hankkia sen takaisin
Koulun loppuun ja vakityön...no edes työn.
- ToIjake
Nosserakas elättää.
- entä.rekka.hommat
käviskö puhelinmyyjän työt ja eikö lähihoitajilla ole työpaikkoja tarjolla siinä heti kaksi työllistävää alaa jos vaan työ kiinnostaa
ToIjake kirjoitti:
Nosserakas elättää.
Juu kyllä se senkin varmaan tekisi, mutta olis mukavaa tienata ittekin. Ees sen minkä kuluttaa.😉
entä.rekka.hommat kirjoitti:
käviskö puhelinmyyjän työt ja eikö lähihoitajilla ole työpaikkoja tarjolla siinä heti kaksi työllistävää alaa jos vaan työ kiinnostaa
Kokeilen tätä alaa mihin valmistun, oon saanut työtarjouksia mutta määräaikaisia. Enkä ole voinut kesken koulun lähteä, kun ei olis päässyt tekemään tarvittavia näyttöjä kyseisissä paikoissa.
Kyllä mä olen ihan varma, että työtä saan...mutta vaki työ onkin asia erikseen.- vaki.pestejä
mazy kirjoitti:
Kokeilen tätä alaa mihin valmistun, oon saanut työtarjouksia mutta määräaikaisia. Enkä ole voinut kesken koulun lähteä, kun ei olis päässyt tekemään tarvittavia näyttöjä kyseisissä paikoissa.
Kyllä mä olen ihan varma, että työtä saan...mutta vaki työ onkin asia erikseen.mihin valmistut ja ainakin puhelinmyyjä rekkakuski ja lähihoitajia etsitään vaki pestiin ja ilmeisesti pulaakin tekijöistä
vaki.pestejä kirjoitti:
mihin valmistut ja ainakin puhelinmyyjä rekkakuski ja lähihoitajia etsitään vaki pestiin ja ilmeisesti pulaakin tekijöistä
Huono muisti? Siivoustyötä haluan tehdä, joten niitä töitä haen etupäässä. Lähihoitajan töitäkin on tarjolla, mutta vuorotyöt ei käy.
Pph:n töitäkin vois tehdä, mutta vasta jos kodin ulkopuolinen maailma ei työllistä. Tällä hetkellä mulla on työtä tarjolla, mutta koulujen jälkeen tilanne voi olla toinen. Tuolla just paikat täytettiin eli vakinaistettiin sakkia missä olen...joten sijaisuuksia sitten, jos sinne haikailee.- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Huono muisti? Siivoustyötä haluan tehdä, joten niitä töitä haen etupäässä. Lähihoitajan töitäkin on tarjolla, mutta vuorotyöt ei käy.
Pph:n töitäkin vois tehdä, mutta vasta jos kodin ulkopuolinen maailma ei työllistä. Tällä hetkellä mulla on työtä tarjolla, mutta koulujen jälkeen tilanne voi olla toinen. Tuolla just paikat täytettiin eli vakinaistettiin sakkia missä olen...joten sijaisuuksia sitten, jos sinne haikailee.Mutta sun miehellä on vaimo joka osaa hoitaa, siivota. Osaatko vielä laittaa ruokaa niin alkaa tippua tarjouksia täältä päin:)
No ei, onhan se vakituisen työpaikan saanti myös tuurista kiinni. Sattuuko oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, tulevaisuudessa pitäisi olla kyllä enemmän työpaikkoja. Toivottavasti myös sellaisia joista saisi kohtuu palkkaa. - nirsoko
mazy kirjoitti:
Pph:n töitäkin vois tehdä, mutta vasta jos kodin ulkopuolinen maailma ei työllistä. Tällä hetkellä mulla on työtä tarjolla, mutta koulujen jälkeen tilanne voi olla toinen. Tuolla just paikat täytettiin eli vakinaistettiin sakkia missä olen...joten sijaisuuksia sitten, jos sinne haikailee.miksi vuorotyö ei käy entäs rekka työ 6kk koulutus ja vakityö
AsianVierestä kirjoitti:
Mutta sun miehellä on vaimo joka osaa hoitaa, siivota. Osaatko vielä laittaa ruokaa niin alkaa tippua tarjouksia täältä päin:)
No ei, onhan se vakituisen työpaikan saanti myös tuurista kiinni. Sattuuko oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, tulevaisuudessa pitäisi olla kyllä enemmän työpaikkoja. Toivottavasti myös sellaisia joista saisi kohtuu palkkaa.Osaan mä ruokaakin tehdä. Ihan hyvääkin perus kotiruokaa, kuulemma...no ainakin naperot ja mies kehuu maistuvaksi.
Sepä se...vakituinen työpaikka vielä löytyy, mutta ehkäpä on hyvä vähän katellakin paikkoja, tehä työtä eri paikoissa.nirsoko kirjoitti:
miksi vuorotyö ei käy entäs rekka työ 6kk koulutus ja vakityö
Lasten takia, alle kouluikäisiä eikä ole vuorohoitopaikkaa. Mies tekee työaikoja jotka ei istu lasten hoitopaikan aukioloon eli ei jää muuta vaihtoehtoa, kun mun valita päivätyö joka istuu hoitopaikan aukioloon.
Rekkaa varten tarvii kortin...ja ei oo mun työtä istua perse ruvella 24/7 tienpäällä...- unohda.avustukset
mazy kirjoitti:
Osaan mä ruokaakin tehdä. Ihan hyvääkin perus kotiruokaa, kuulemma...no ainakin naperot ja mies kehuu maistuvaksi.
Sepä se...vakituinen työpaikka vielä löytyy, mutta ehkäpä on hyvä vähän katellakin paikkoja, tehä työtä eri paikoissa.eikö työnteko nappaa vai mksi vakityö ei kelpaa niin sossu avustuksiako haet niin pakottiko työkkäri tai sosiaalitoimisto töihin kursseille että saat avustuksia tai muuten karenssiin mutta nyt koulutus suoritettu niin voikin lusmuilla mutta jos ei työtä pelkää ja haluaa itse ansaita elantonsa niin lähihoitajaksi tai rekka hommiin
- miten.muut.käy.töissä
mazy kirjoitti:
Lasten takia, alle kouluikäisiä eikä ole vuorohoitopaikkaa. Mies tekee työaikoja jotka ei istu lasten hoitopaikan aukioloon eli ei jää muuta vaihtoehtoa, kun mun valita päivätyö joka istuu hoitopaikan aukioloon.
Rekkaa varten tarvii kortin...ja ei oo mun työtä istua perse ruvella 24/7 tienpäällä...nyt on selityksen makua miten muut naiset tekee vuorotöitä ja 6kk kurssi saa kortin ja vakityön
miten.muut.käy.töissä kirjoitti:
nyt on selityksen makua miten muut naiset tekee vuorotöitä ja 6kk kurssi saa kortin ja vakityön
Lapset määrittää nyt tiettyjä ehtoja meillä ja miehen työ sekä se ettei tukiverkostoa ole. Toisella alkaa pian eskari, ne on lyhyitä päiviä...pitää olla hoitopaikka eskarin ohessa tai hakea kotiin. Ja täällä ei ole tarjota eskaria ja vuorohoitoa kaikille...
Tietysti jos vie jonnekin hevonkuuseen ja ajelee puoli kaupunkia voi jostakin paikka löytyä, mutta toinen menee silti vielä eri paikkaan hoitoon. Menee vaikeeksi.😃
Rekkaa en aja vaikka se ajas musta yli...perseestä koko työ.unohda.avustukset kirjoitti:
eikö työnteko nappaa vai mksi vakityö ei kelpaa niin sossu avustuksiako haet niin pakottiko työkkäri tai sosiaalitoimisto töihin kursseille että saat avustuksia tai muuten karenssiin mutta nyt koulutus suoritettu niin voikin lusmuilla mutta jos ei työtä pelkää ja haluaa itse ansaita elantonsa niin lähihoitajaksi tai rekka hommiin
Mä olen saanut sossusta kaksi kertaa elämäni aikana toimeentulotukea, ylipäänsä tukea. Sillon kun opiskelin 90- luvulla lähäriksi..kesäloman ajalle ja kerran ennenko sain päivärahan. Jouduin maksaa toisen takaskin kuin lainan.🤣
Työkkäristä en ole hyötynyt mitään, ite on työt etsitty.mazy kirjoitti:
Lapset määrittää nyt tiettyjä ehtoja meillä ja miehen työ sekä se ettei tukiverkostoa ole. Toisella alkaa pian eskari, ne on lyhyitä päiviä...pitää olla hoitopaikka eskarin ohessa tai hakea kotiin. Ja täällä ei ole tarjota eskaria ja vuorohoitoa kaikille...
Tietysti jos vie jonnekin hevonkuuseen ja ajelee puoli kaupunkia voi jostakin paikka löytyä, mutta toinen menee silti vielä eri paikkaan hoitoon. Menee vaikeeksi.😃
Rekkaa en aja vaikka se ajas musta yli...perseestä koko työ.Ei se nyt oo ongelma, saada töitä vaan vakitöitä. 😃
Sijaistaminenkin luonnistuu...ja pph sitten, jos muuten on vaikeeta...on sitten kotona töissä ja lapset siinä ohessa.😃
Kouluunkin voi isompi kipasta ja takas, kun kotona on vastassa...mut iltapäivähoitokin on ihan jees, jos muualle töihin menee. Viideltä kun pääsee vaan aina hakemaan.- töitä.on.tehtävä
mazy kirjoitti:
Rekkaa en aja vaikka se ajas musta yli...perseestä koko työ.joko muutto ihmisten ilmoille tai sit on vietävä hoitoon hevonkuuseen niin eikö vuoro työ olisi hyvä yöt töissä ja saat nukkua kun lapset koulussa aamuvuoro niin pääset töistä hakeen lapset ja iltavuoro niin viet lapset hoitoon ja miehesi hakee ja hoitaa illan niitä ja on arki vapaitakin niin ei työläisen elämä auvoista ole mutta töitä on tehtävä
töitä.on.tehtävä kirjoitti:
joko muutto ihmisten ilmoille tai sit on vietävä hoitoon hevonkuuseen niin eikö vuoro työ olisi hyvä yöt töissä ja saat nukkua kun lapset koulussa aamuvuoro niin pääset töistä hakeen lapset ja iltavuoro niin viet lapset hoitoon ja miehesi hakee ja hoitaa illan niitä ja on arki vapaitakin niin ei työläisen elämä auvoista ole mutta töitä on tehtävä
Parasta, kun mietin itte tämän kuvion. Tuntuu olevan sulla liika haastavaa.🤣
Yksinkertaisesta ei tarvi tehä noin monimutkaista, ei oo niin pirun vaikeeta kattoa työtä mihin pystyy menee sillon kun ipanat on hoidossa ja päivätyö. Siivoustyössä nyt etenkään...tai lastenhoitajana. Avustajana...- töitä.on.tehtävä
mazy kirjoitti:
Ei se nyt oo ongelma, saada töitä vaan vakitöitä. 😃
Sijaistaminenkin luonnistuu...ja pph sitten, jos muuten on vaikeeta...on sitten kotona töissä ja lapset siinä ohessa.😃
Kouluunkin voi isompi kipasta ja takas, kun kotona on vastassa...mut iltapäivähoitokin on ihan jees, jos muualle töihin menee. Viideltä kun pääsee vaan aina hakemaan.muuto työn perässä niin lähihoitajia haetaan vaki pestiin ympäri suomen samoin rekka kuskeja eli korvesta muutto ihmisten ilmoille ja töihin
töitä.on.tehtävä kirjoitti:
muuto työn perässä niin lähihoitajia haetaan vaki pestiin ympäri suomen samoin rekka kuskeja eli korvesta muutto ihmisten ilmoille ja töihin
Tehäänkö niin, että sä maksat mun elämisen ja mä alan vaan makoilemaan himassa? Se olis hyvä vaihtoehto...kun oot noin innokas järkkää hommia, niin voit varmaan tehdä ne puolestakin..🤣
- pakko.koulu
mazy kirjoitti:
Parasta, kun mietin itte tämän kuvion. Tuntuu olevan sulla liika haastavaa.🤣
Yksinkertaisesta ei tarvi tehä noin monimutkaista, ei oo niin pirun vaikeeta kattoa työtä mihin pystyy menee sillon kun ipanat on hoidossa ja päivätyö. Siivoustyössä nyt etenkään...tai lastenhoitajana. Avustajana...eli ei työn teko nappaa niin ei muuten väliä mutta raivosit ja olit tosi ilkeä valtakunnalle ja toivoit että kuolisivat pois tai hänen perheensä kuolee niin oliko totuus vit.utti kun pakotettiin kursseille ja halusit muille naisille pahaa mutta ääni muuttunut kun koulu pian ohi ja saa kotona rauhassa oleskella mutta sanoit avustukset pois niin minusta sinulle ei kuuluisi maksaa avustuksia vaan rekka hommiin vakituiseksi tai vuorotöihin lähihoitajaksi
- töitä.on.tehtävä
eli käytät avustuksia väärin ja kartat työntekoa mutta raivosit ja vaadit avustukset pois ja työttömyys etuudet pois no ne täytyisi ottaa pois ja töihin niin on se kyllä väärin jos koti kuntasi ja työkkäri esittää vakityön lähihoitajana ja sinä kieltäydyt ja uhkailet omia ukaasejasi niin karenssiin ja eikä oikeutta sossu avustuksiin mutta itse olen sitä mieltä että jos jää työttömäksi niin päivärahan saisi mutta itse eväisit sen niin sinulle ei kuuluisi sitä maksaa ja kuullu taikka ei mutta kun vakityötä on tarjolla mutta et ota vastaan niitä eli töitä tarjotaan mutta et mene saako sossusta niin hyvin rahaa ja eikö ne katso yhtään että kieltäytyy vaki töistä toistuvasti
- varmasti.on
varmasti lähihoitajina on naisia joilla myöskin lapsia
- työ.paha.sana
niin se on vaan puhetta menisin töihin jos niitä olis ja vakityötä etsin jos vaan niitä olis ja olen kova tekemään töitä mutta sitten kun tarjotaankin oikeasti töitä ja vakitöitä niin sitten tuleekin ukaaseja ja raivoa ja pelko joutuuko töihin ja sit haetaan sairaslomaa vaikka on työtön ja sossu maksaa sairaalle
- AsianVierestä
1. Tupakkalakko, tupakoinnin lopettaminen
2. Alkoholipitoisten tuotteiden nauttimiskielto, myös liköörikarkit. Tavoite koko vuosi
3. Kuntoilun lisääminen, vähintään 3 kertaa viikossa
4. Seksuaalinen pidättäytyminen, en anna vaikka kuka miten kurnaisi. Tavoite koko vuosi, jos pystyy, ehkä ei pysty
5. Lottoamisen lopettaminen, turhat haaveet pois, lisää töitä sieltä se raha tulee
6. Tavoite on saavuttaa ainakin kolme kohtaa edellä mainituista, tai...ainakin yksi- kummastelevanainen
Nelosesta? Etkö elä parisuhteessa? Haluat siis eron?
- AsianVierestä
kummastelevanainen kirjoitti:
Nelosesta? Etkö elä parisuhteessa? Haluat siis eron?
Se on välillä annettava naiselle aavikkokokemus jotta se osaisi arvostaa vettä:)
Survivors tv-program show, eikä tarvitse telkkarista katsella! - AsianVierestä
valtakunta kirjoitti:
Etkö ole liian julma itsellesi?
En, nyt kun on ollut muutaman viikon yksin huomaan elämäni laadun osin jopa parantuneen.
Itse aikaisemmin hyvin seksuaalisesti aktiivisena miehenä elänyt mutta nyt olen huomannut ettei ilman seksiäkään pallit räjähtele(ainakaan vielä). Lisäksi selibaatti antaa uusia henkisiä voimavaroja. Mies voi olla vahva mutta miehen tekee heikoksi vain naisriippuvuus. Elämässä on mukava käännellä asioita ylös/alas ja seurata vaikuttimia henkisestä hyvinvoinnista parisuhteen dynamiikkaan. Ainahan se elämässä on sääntönä, jos jostain luovut, jotain uutta tulee tilalle.
Kaikkea voi kokeilla, kun voi kokeilla. AsianVierestä kirjoitti:
En, nyt kun on ollut muutaman viikon yksin huomaan elämäni laadun osin jopa parantuneen.
Itse aikaisemmin hyvin seksuaalisesti aktiivisena miehenä elänyt mutta nyt olen huomannut ettei ilman seksiäkään pallit räjähtele(ainakaan vielä). Lisäksi selibaatti antaa uusia henkisiä voimavaroja. Mies voi olla vahva mutta miehen tekee heikoksi vain naisriippuvuus. Elämässä on mukava käännellä asioita ylös/alas ja seurata vaikuttimia henkisestä hyvinvoinnista parisuhteen dynamiikkaan. Ainahan se elämässä on sääntönä, jos jostain luovut, jotain uutta tulee tilalle.
Kaikkea voi kokeilla, kun voi kokeilla.Kauan olet vielä yksin kun rouva palaa?
- AsianJuuresta
valtakunta kirjoitti:
Kauan olet vielä yksin kun rouva palaa?
Muutaman päivän, teen juuri meditaatioharjoitteita:)
- AsianVierestä
AsianJuuresta kirjoitti:
Muutaman päivän, teen juuri meditaatioharjoitteita:)
Vaihdoin nimimerkkiä hetkeksi kun mentiin niin asian ytimeen, ei viereen enää.
No joo, olenhan minä häntä jo hieman odottanutkin mutta periaatteessa olisi voinut vaikka lomailla kauemminkin. On tässä yksinolossa niitä hyviäkin puolia. Saa levätä rauhassa ja tehdä asioita täysin sillä rytmillä mitä itse katsoo parhaaksi. Huonojakin puolia on, mietitäänpäs...mietin hetken kun ei tule heti mieleen:) AsianVierestä kirjoitti:
Vaihdoin nimimerkkiä hetkeksi kun mentiin niin asian ytimeen, ei viereen enää.
No joo, olenhan minä häntä jo hieman odottanutkin mutta periaatteessa olisi voinut vaikka lomailla kauemminkin. On tässä yksinolossa niitä hyviäkin puolia. Saa levätä rauhassa ja tehdä asioita täysin sillä rytmillä mitä itse katsoo parhaaksi. Huonojakin puolia on, mietitäänpäs...mietin hetken kun ei tule heti mieleen:)Olipas suloinen, me kyllä ollaan nyt relattu.
Sitä se loma on!
kukaan jaksa mitään.
Vallanhimo. Tänä vuonna kaatuu aitaa.
- oliko.kuoretonta
älä uhoa vaan onnistuitko tekemään munakkaan
oliko.kuoretonta kirjoitti:
En onnistunut. Oli liikaa lunta.
- lumi.lapiointia
misspönttöuuni kirjoitti:
Täh? Olipa taas tuhmasti sanottu.
Lumi on lunta. Ei pääse hakemaan munia. Kaupasta.jaa luulin että olet ihan pilvessä kun lunta käytetty eikä sen takia kokkauksesta tule mitään no ei muuta kuin kola käteen ja töihin lumitöihin niin toivottavasti ei iso piha
lumi.lapiointia kirjoitti:
jaa luulin että olet ihan pilvessä kun lunta käytetty eikä sen takia kokkauksesta tule mitään no ei muuta kuin kola käteen ja töihin lumitöihin niin toivottavasti ei iso piha
Enkä mene. Syön sacherkakkua. Maistuis varmaan sullekin mutten anna.
oliko.kuoretonta kirjoitti:
Ja vallanhimo, se on vastaus.
- kaksi.lapioijaa
misspönttöuuni kirjoitti:
Enkä mene. Syön sacherkakkua. Maistuis varmaan sullekin mutten anna.
maistuishan se ja samoin kuppi kahvia ja hankkisit miehen itsellesi ja toisen lumilapion niin kaksistaan tulee pihakin kuntoon nopeammin
kaksi.lapioijaa kirjoitti:
maistuishan se ja samoin kuppi kahvia ja hankkisit miehen itsellesi ja toisen lumilapion niin kaksistaan tulee pihakin kuntoon nopeammin
Niin ja sitä myöten pikkusen on kolme lapiojaa😁
valtakunta kirjoitti:
Ei ois. Toinen lapioija olisi lapion mitan päässä, selkää ei pidä kääntää :D
- totta.turiset
valtakunta kirjoitti:
totta ja olis kaksi tosi ystävää ellei toinen lisää tule niin sitten heitä olisi neljä ja mitä enemmän lapioijia niin sitä sujuvammin pihatyöt käy
totta.turiset kirjoitti:
totta ja olis kaksi tosi ystävää ellei toinen lisää tule niin sitten heitä olisi neljä ja mitä enemmän lapioijia niin sitä sujuvammin pihatyöt käy
Kyllä kiva tehdä, sekä innostuisi lumiukonkin tekemään.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä kiva tehdä, sekä innostuisi lumiukonkin tekemään.
Vaikkei mulle ollukaan, niin kyllä hangessa on mukava häärätä!
Huomenna odottaa hillitön lumenkolaus. Mutta oikeastaan hauskaa! Paljon vaan vaatetta tuonne viheliäiseen viimaan ja ei kun huhkimaan.
Tänään en jaksanut...kehtuutti. Ja palelsi, ja nukutti.
Mutta aamulla! Uudella tarmolla. Loppuun pyöräyttää lumienkelit : )misspönttöuuni kirjoitti:
Vaikkei mulle ollukaan, niin kyllä hangessa on mukava häärätä!
Huomenna odottaa hillitön lumenkolaus. Mutta oikeastaan hauskaa! Paljon vaan vaatetta tuonne viheliäiseen viimaan ja ei kun huhkimaan.
Tänään en jaksanut...kehtuutti. Ja palelsi, ja nukutti.
Mutta aamulla! Uudella tarmolla. Loppuun pyöräyttää lumienkelit : )Kuin lapset jo ensi lumesta innostuivat.
https://aijaa.com/mMftzP
https://aijaa.com/MTWMHy
https://aijaa.com/BebHJj
- Totuus-
Tavoite on saada pillua. Myös tavoite on pudottaa painoa 12 kg mutta sen urakan aloitin jo viime vuonna ja yks kolmas osa jo pudonnut.
Noh
Synnyttäminen
äidinmaiton lypsäys
Muutto
Pysyä ajoissa/aikataulun pitäminen
Kunnon kohottaminen.😁- kunhankysyn
Sinä se taidat porsia joka vuosi?
- AsianVierestä
Onnea vaan siihen synnytykseen ja sille uudelle tulokkaalle.
Voimia sulle vuodelle 2019. AsianVierestä kirjoitti:
Voimia sulle vuodelle 2019.Kiitos nyt, tuntuu jo oudolta kuulla kun niin mones jo. neljäs poika tulossa.
Lapset on tullut poika,tyttö... järjestyksessä vielä.
Lapset ”arvas” oikein he eivät varmaan voi käsittää, se olisi voinut olla tyttökin 50% mahdollisuudella.kunhankysyn kirjoitti:
Sinä se taidat porsia joka vuosi?
Tämä sattu napsahtaa heti, edellistä tehtiin yli vuosi,tekemällä tehtiii.
uskoin ettei niin nopiaa hedelmöittyis.AsianVierestä kirjoitti:
Voimia sulle vuodelle 2019.Kolmiossa asutaan tulee liian pienet tilat vastaa 9h perheelle.
- Klenkkaklenkka
Jep!
Tästä kippuraisesta klekkakoivesta ois tarkoitus saada toimiva! Heti vuoden alusta asti kuntoutusta ja sitä riittää. Jos puolessa välissä vuotta jo voi rasittaa normaalisti, olen enemmän kuin onnellinen. Mjoo
Haluaisin eroon sipuliherkistä silmistäni. Eli jos jollain on vaihtareita niin tänne vaan.
(Naurua itkulla)- rumahcätmi
Kerään rohkeutta tehdä vihdoin itsari tänä vuonna. Luultavasti epäonnistun siinäkin taas.
- Ätmelsson
Mene töihin. Aloita liikuntaharrastus. Säästä palkastasi. Käytä säästö ruman kohdan korjaukseen. Hanki vaikka leuka implantti tai istuta hiukset päähän. Tommosen saavutus nostaa itsetuntoa.
- wanhaämmä
Vaikka mitä, mutta teille kerron yhden...
10 treeniä / viikko. Nyt on päässyt lipeemään tuosta aika paljon. Ja tietysti tulostavoitteita myös :)- Ätmelsson
Aika paljon treeniä. Melkeen älyttömän paljo, jos se on pelkkä harrastus. Ja vielä kun sun nimimerkin huomioi niin saako sillä isolla treeni määrällä tulostakaan. Mikä laji?
- wanhaämmä
Ätmelsson kirjoitti:
Aika paljon treeniä. Melkeen älyttömän paljo, jos se on pelkkä harrastus. Ja vielä kun sun nimimerkin huomioi niin saako sillä isolla treeni määrällä tulostakaan. Mikä laji?
Ei muuten ole edes paljoa.
Jokaisen treenin päätarkoitus ei ole kääntää keuhkoja, sulaa hapoissa tai päätyä lastottavaksi rautojen alle. :) - siittävaan
Ätmelsson kirjoitti:
Tuollaiseen treenimäärään ei ehdi kuin työtön tai ammatikseen urheileva. Jos aikaa on käsillä, mikä ettei.
- wanhaämmä
siittävaan kirjoitti:
Tuollaiseen treenimäärään ei ehdi kuin työtön tai ammatikseen urheileva. Jos aikaa on käsillä, mikä ettei.
On siinä kans kommentti... Jos töissä ja työmatkoihin menis vaikkapa 10 tuntia, nukut 8, niin aikaa jää 6 tuntia muuhun. Viikolla.
- Kuriton_vanhus
wanhaämmä kirjoitti:
On siinä kans kommentti... Jos töissä ja työmatkoihin menis vaikkapa 10 tuntia, nukut 8, niin aikaa jää 6 tuntia muuhun. Viikolla.
Ala käyttäytyä korkean ikäsi edellyttämällä tavalla.
- Ätmelsson
wanhaämmä kirjoitti:
Ei muuten ole edes paljoa.
Jokaisen treenin päätarkoitus ei ole kääntää keuhkoja, sulaa hapoissa tai päätyä lastottavaksi rautojen alle. :)Hmm... sosiaalialalla töissä? Päättelee tuosta, kun jaksaa jokapäivä töiden jälkeen treenata. Ja se laji oli? Paini? Painonnosto? Mikäs tää uus villitys olikaan...ööö crosstrain? Tai no viimene arvaus olis ihan pöljä.
Eipä ole.
Oikeastaan olen vähän miettinyt josko pitäisi näistä tavoitteista ja saavutuksista väli- tai ohi-vuoden. Ehkä ennemmin pysähtyisi nauttimaan ja arvostamaan sitä elämän polkua ja tätä hetkeä joka on lopulta minusta tällaisen muokannut; hyvine ja huonoine puolineen.
Harrastelee, opiskelee , käy töissä ja elää arkea kuten tähänkin asti mutta ei aseta rimaa mihinkään vaan antaa vuoden verran asioiden rullailla omalla painollaan. Sen verran pitää ehkä "saavuttaa" että pitää tämän tason eikä anna tuon tavoitteiden puutteen hämätä ja päästää elämää liukumaan alamäkeen.- Kaisanoasaa
Tavoite on olla työtön ja nauttia elämästä veronmaksajien rahoilla. Tehkööt ne töitä joita naiset rakastaa.
- Puumaahänmetsästää
Keikauttaa yks komea nuorimies patjalleni peuhaamaan 😘 tavoite hyvällä mallilla jo kun vuoden toisena päivänä sain whatsappina ihanan viestin jossa hän lähetteli suukkoja ja itki ikävää 😍💪 taidan vähä kiusoitella ensin 😋 ettei luule että olen helppo 😂🙈
Kasvattaa lihasmassaa ja vähentää rasvamassaa (rasprosentti alle 13). Olisi myös hienoa saada (pitkästä aikaa) naiskokemus tälle vuodelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511