Palstalaiset

Gallupoija

Arvioikaa seuraavan seksikertanne ajankohta vastakkaisen sukupuolen kanssa.

41

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdotontahan tuo on tietää? Ei me olla mitään selvänäkijöitä, ellei sitten olla parisuhteessa jossa normia "saada" joka päivä tai muutoin aina kun näkee toista (jos ei näe joka päivä)...

      • Minusta olisi oikein ihailtavaa, jos miehet pystyisi päivittäin pitkästä suhteesta huolimatta päivittäin.

        Mutta pitkässä suhteessa tulee 3päivää täyttöväli miehelle, suhteen alku on sitten toinen asia.


      • Näinmeilläv
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta olisi oikein ihailtavaa, jos miehet pystyisi päivittäin pitkästä suhteesta huolimatta päivittäin.

        Mutta pitkässä suhteessa tulee 3päivää täyttöväli miehelle, suhteen alku on sitten toinen asia.

        Sun tarttee ite tulla vastaan ja antaa miehelle lupa vähän erilaiseen seksiin. Pitkässä suhteessa naiseni sytytti minut päivittäin antamalla luvan olla aktin aikana agressiivinen ( lyömistä, kuristamista, sitomista ja huorittelua).

        Hänen yksi aloitteen teko tyyli sytytti aina. Katselin illat telkkaria ja hän tuli viereen ja housun läpi alko silittää etumusta. Aina oli kyrpä kovana tästä


      • Näinmeilläv kirjoitti:

        Sun tarttee ite tulla vastaan ja antaa miehelle lupa vähän erilaiseen seksiin. Pitkässä suhteessa naiseni sytytti minut päivittäin antamalla luvan olla aktin aikana agressiivinen ( lyömistä, kuristamista, sitomista ja huorittelua).

        Hänen yksi aloitteen teko tyyli sytytti aina. Katselin illat telkkaria ja hän tuli viereen ja housun läpi alko silittää etumusta. Aina oli kyrpä kovana tästä

        No tommoinen agressiivinen toiminta aktin aikana ei ole meidän juttu alkuunkaan.
        enkä tule antamaan ikinä lupaa tuohon.


      • huono-olo
        Näinmeilläv kirjoitti:

        Sun tarttee ite tulla vastaan ja antaa miehelle lupa vähän erilaiseen seksiin. Pitkässä suhteessa naiseni sytytti minut päivittäin antamalla luvan olla aktin aikana agressiivinen ( lyömistä, kuristamista, sitomista ja huorittelua).

        Hänen yksi aloitteen teko tyyli sytytti aina. Katselin illat telkkaria ja hän tuli viereen ja housun läpi alko silittää etumusta. Aina oli kyrpä kovana tästä

        Hyi hitto, joku Serpico siellä tilittää? Lyömistä, kuristamista, huorittelua. Se olis yks huorittelu, ja mies saisi kenkää. Fyysisestä pahoinpitelystä puhumattakaan.


      • hullujaootte
        Näinmeilläv kirjoitti:

        Sun tarttee ite tulla vastaan ja antaa miehelle lupa vähän erilaiseen seksiin. Pitkässä suhteessa naiseni sytytti minut päivittäin antamalla luvan olla aktin aikana agressiivinen ( lyömistä, kuristamista, sitomista ja huorittelua).

        Hänen yksi aloitteen teko tyyli sytytti aina. Katselin illat telkkaria ja hän tuli viereen ja housun läpi alko silittää etumusta. Aina oli kyrpä kovana tästä

        Sääliksi käy. Ja yököttää.


      • Anonyymi

        Tarviiko joku seksi seura tänään?


    • .. Vain Kohtalo sen Tietää.. ;P

      • MiIIa_Magia

        Et saa ikinä ellei tuo mongerrussuomi pian lopu :)


      • MiIIa_Magia kirjoitti:

        Et saa ikinä ellei tuo mongerrussuomi pian lopu :)

        .. Meniks SikaHelmi Taas Puskaan.. ;D

        .. En oo Homppeli.. Että TieRoks Vuan.. Se(kin).. Taas.. ;D


    • jalkasienionvaarallinen

      Vaikea sanoa, koska olen yksinäinen...

    • kohtahantuo

      Torstaina kun naisella alkaa taas vapaat ja tulee kylään. Edellinen kerta oli tänä aamuna;)

    • Irtonumero

      15.5.2019 klo 18.50

    • Torstai. Se se varmaan on. Jos vanhat ajat pitää paikkaansa niin se viimeistään on.

      • Ei siihen ole tarvetta kun olemme vie lapsia tekemässä. Mutta tahdon kyllä muutaman vuoden väliä. Ovat enemmän omatoimisia.


      • Tai sitten näkee muutaman vuoden päästä onko enää kannattavaa.
        Kumminkin 1/ 5 autismia oireita niin en näe siten ongelmaa koska se voi johtua synnytyksestä johtuvasta hapen puutteesta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei siihen ole tarvetta kun olemme vie lapsia tekemässä. Mutta tahdon kyllä muutaman vuoden väliä. Ovat enemmän omatoimisia.

        Peikkoäidillä lapsia on yksitoista ja hännät on solmittu yhteen


        :-)


      • Mieli voi muuttua ja tilanne miehen työllistyminen on varmasti suuri juttu silloin.


      • super-ytm kirjoitti:

        Peikkoäidillä lapsia on yksitoista ja hännät on solmittu yhteen


        :-)

        Mutta lapset ei ole peikkolapsia.


    • Tänään, huomenna ja ylihuomenna

      • Hahhah, olen kyllä huomannut että olet hauska tyyppi :D Samalla kun atm:t täällä turhautuvat ja suuttuvat sun vastaukseesi, naureskelet siellä partaasi, kun pöllöt uskoo kaiken mitä "naistenmiehen elämästä" täällä turiset.


      • palstalutka kirjoitti:

        Hahhah, olen kyllä huomannut että olet hauska tyyppi :D Samalla kun atm:t täällä turhautuvat ja suuttuvat sun vastaukseesi, naureskelet siellä partaasi, kun pöllöt uskoo kaiken mitä "naistenmiehen elämästä" täällä turiset.

        Valehtelu on verissä


        ;-)


      • BIueNightSatin
        palstalutka kirjoitti:

        Hahhah, olen kyllä huomannut että olet hauska tyyppi :D Samalla kun atm:t täällä turhautuvat ja suuttuvat sun vastaukseesi, naureskelet siellä partaasi, kun pöllöt uskoo kaiken mitä "naistenmiehen elämästä" täällä turiset.

        Super-Ytm on muuten golden shower miehiä. ;)


      • BIueNightSatin kirjoitti:

        Super-Ytm on muuten golden shower miehiä. ;)

        Super-Ytm on muuten rain shower miehiä


    • Eäh, tylsäähän se olis päivämääriä asettaa...robottimaista..🤖

    • super.ytm

      Koitin saada ämmält pilluu mut se kieltäyty.vetäsin ämmää turpaan ja paskansin sen suuhun.

    • panomies_

      Juuri äsken ja perjantai-iltana seuraavan kerran. Ei seurustella, naidaan vaan.

      • N50seurustelija

        Minä seuraavan kerran lauantaina seurustelukaverini kanssa. Joka viikonloppu kerran päivässä.


      • panomies_

        Ei ootettu perjantaihin, tänäänkin harrasteltiin puolitoistatuntia.


    • Eiiikiiinnostaaa

      Ei tule ensi kertaa koska ei kiinnosta. Mulla on kädet niin mihin naista tarvin. 2016 viimeksi olen enkä ole sitä kaivannutkaan sen jälkeen enkä tule kaipaamaan :)

    • soitantankintaksin

      'En uskaltaisi edes arvailla että jos joku "valtakunta"-niminen tyttönen pyytäisi treffille... olisi varmastikin valtakunnan komeimmat ilotulitukset sitten c-kieltäkin ohjelmoidessa siinä samalla ja toisia ihastellessa, mutta.

      • kahvikutsut

        Kehariko siellä juttelee.


    • KilttiMies89

      Varmaan joskus keväällä tai kesällä jos uskallan tilata maksullisen naisen, sitä en vielä tiedä minä vuonna.

    • Jos menen vieraisiin, niin viikonloppuna, jos en, niin pääsiäisenä

    • perheellisenseksi

      Eiköhän se perjantaina tai viimeistään lauantaina ole. Kun aamulla voi nukkua pitkään, niin puolen yön aikaan voi vielä touhuta, lasten ollessa nukkumassa. Sitten vaan puhelimet äänettömälle, ettei anopit soittele aamuvarhaisella.

    • Mistä sen voi arvioida?

    • Paha sanoa. Voi olla ensi viikolla, tai sitten parin vuoden päästä, tai mitä vaan siltä väliltä. Eikä haittaa. Omistan hyvän lihalampun ja toimivat kädet, liukkariakin on muutamaa sorttia. Häpeä on sielun likaisuutta.

    • Periaatteessa kyse on siitä milloin päätän haluta niin....
      Jos haluan jotain niin laitan tapahtumaan.

    • Anonyymi

      Kyllä mulle seksi kelpaisi mutta yhdynnästä ei niin väliä

    • Anonyymi

      Miksi aina vastakkainen? Kai kimppa lasketaan tähän myös? Aika avartaa kokemuksia

      • Anonyymi

        jaa kimppa vai? No okei, kaksi vastakkaista sukupuolta siinä tapauksessa. Tuu kööls änd ö män. Ei mitään kolmea miestä nyt setään keskenään


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe