Palstalaiset

Gallupoija

Arvioikaa seuraavan seksikertanne ajankohta vastakkaisen sukupuolen kanssa.

41

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdotontahan tuo on tietää? Ei me olla mitään selvänäkijöitä, ellei sitten olla parisuhteessa jossa normia "saada" joka päivä tai muutoin aina kun näkee toista (jos ei näe joka päivä)...

• Minusta olisi oikein ihailtavaa, jos miehet pystyisi päivittäin pitkästä suhteesta huolimatta päivittäin.

Mutta pitkässä suhteessa tulee 3päivää täyttöväli miehelle, suhteen alku on sitten toinen asia.

• Näinmeilläv
        valtakunta kirjoitti:

Minusta olisi oikein ihailtavaa, jos miehet pystyisi päivittäin pitkästä suhteesta huolimatta päivittäin.

Mutta pitkässä suhteessa tulee 3päivää täyttöväli miehelle, suhteen alku on sitten toinen asia.

Sun tarttee ite tulla vastaan ja antaa miehelle lupa vähän erilaiseen seksiin. Pitkässä suhteessa naiseni sytytti minut päivittäin antamalla luvan olla aktin aikana agressiivinen ( lyömistä, kuristamista, sitomista ja huorittelua).

Hänen yksi aloitteen teko tyyli sytytti aina. Katselin illat telkkaria ja hän tuli viereen ja housun läpi alko silittää etumusta. Aina oli kyrpä kovana tästä

• Näinmeilläv kirjoitti:

Sun tarttee ite tulla vastaan ja antaa miehelle lupa vähän erilaiseen seksiin. Pitkässä suhteessa naiseni sytytti minut päivittäin antamalla luvan olla aktin aikana agressiivinen ( lyömistä, kuristamista, sitomista ja huorittelua).

Hänen yksi aloitteen teko tyyli sytytti aina. Katselin illat telkkaria ja hän tuli viereen ja housun läpi alko silittää etumusta. Aina oli kyrpä kovana tästä

No tommoinen agressiivinen toiminta aktin aikana ei ole meidän juttu alkuunkaan.
        enkä tule antamaan ikinä lupaa tuohon.

• huono-olo
        Näinmeilläv kirjoitti:

Hyi hitto, joku Serpico siellä tilittää? Lyömistä, kuristamista, huorittelua. Se olis yks huorittelu, ja mies saisi kenkää. Fyysisestä pahoinpitelystä puhumattakaan.

• hullujaootte
        Näinmeilläv kirjoitti:

Sääliksi käy. Ja yököttää.

• Anonyymi

Tarviiko joku seksi seura tänään?

• .. Vain Kohtalo sen Tietää.. ;P

• MiIIa_Magia

Et saa ikinä ellei tuo mongerrussuomi pian lopu :)

• MiIIa_Magia kirjoitti:

Et saa ikinä ellei tuo mongerrussuomi pian lopu :)

.. Meniks SikaHelmi Taas Puskaan.. ;D

.. En oo Homppeli.. Että TieRoks Vuan.. Se(kin).. Taas.. ;D

• jalkasienionvaarallinen

Vaikea sanoa, koska olen yksinäinen...

• kohtahantuo

Torstaina kun naisella alkaa taas vapaat ja tulee kylään. Edellinen kerta oli tänä aamuna;)

• Irtonumero

15.5.2019 klo 18.50

• Torstai. Se se varmaan on. Jos vanhat ajat pitää paikkaansa niin se viimeistään on.

• Ei siihen ole tarvetta kun olemme vie lapsia tekemässä. Mutta tahdon kyllä muutaman vuoden väliä. Ovat enemmän omatoimisia.

• Tai sitten näkee muutaman vuoden päästä onko enää kannattavaa.
        Kumminkin 1/ 5 autismia oireita niin en näe siten ongelmaa koska se voi johtua synnytyksestä johtuvasta hapen puutteesta.

• valtakunta kirjoitti:

Ei siihen ole tarvetta kun olemme vie lapsia tekemässä. Mutta tahdon kyllä muutaman vuoden väliä. Ovat enemmän omatoimisia.

Peikkoäidillä lapsia on yksitoista ja hännät on solmittu yhteen

:-)

• Mieli voi muuttua ja tilanne miehen työllistyminen on varmasti suuri juttu silloin.

• super-ytm kirjoitti:

Peikkoäidillä lapsia on yksitoista ja hännät on solmittu yhteen

:-)

Mutta lapset ei ole peikkolapsia.

• Tänään, huomenna ja ylihuomenna

• Hahhah, olen kyllä huomannut että olet hauska tyyppi :D Samalla kun atm:t täällä turhautuvat ja suuttuvat sun vastaukseesi, naureskelet siellä partaasi, kun pöllöt uskoo kaiken mitä "naistenmiehen elämästä" täällä turiset.

• palstalutka kirjoitti:

Hahhah, olen kyllä huomannut että olet hauska tyyppi :D Samalla kun atm:t täällä turhautuvat ja suuttuvat sun vastaukseesi, naureskelet siellä partaasi, kun pöllöt uskoo kaiken mitä "naistenmiehen elämästä" täällä turiset.

Valehtelu on verissä

;-)

• BIueNightSatin
        palstalutka kirjoitti:

Hahhah, olen kyllä huomannut että olet hauska tyyppi :D Samalla kun atm:t täällä turhautuvat ja suuttuvat sun vastaukseesi, naureskelet siellä partaasi, kun pöllöt uskoo kaiken mitä "naistenmiehen elämästä" täällä turiset.

Super-Ytm on muuten golden shower miehiä. ;)

• BIueNightSatin kirjoitti:

Super-Ytm on muuten golden shower miehiä. ;)

Super-Ytm on muuten rain shower miehiä

• Eäh, tylsäähän se olis päivämääriä asettaa...robottimaista..🤖

• super.ytm

Koitin saada ämmält pilluu mut se kieltäyty.vetäsin ämmää turpaan ja paskansin sen suuhun.

• panomies_

Juuri äsken ja perjantai-iltana seuraavan kerran. Ei seurustella, naidaan vaan.

• N50seurustelija

Minä seuraavan kerran lauantaina seurustelukaverini kanssa. Joka viikonloppu kerran päivässä.

• panomies_

Ei ootettu perjantaihin, tänäänkin harrasteltiin puolitoistatuntia.

• Eiiikiiinnostaaa

Ei tule ensi kertaa koska ei kiinnosta. Mulla on kädet niin mihin naista tarvin. 2016 viimeksi olen enkä ole sitä kaivannutkaan sen jälkeen enkä tule kaipaamaan :)

• soitantankintaksin

'En uskaltaisi edes arvailla että jos joku "valtakunta"-niminen tyttönen pyytäisi treffille... olisi varmastikin valtakunnan komeimmat ilotulitukset sitten c-kieltäkin ohjelmoidessa siinä samalla ja toisia ihastellessa, mutta.

• kahvikutsut

Kehariko siellä juttelee.

• KilttiMies89

Varmaan joskus keväällä tai kesällä jos uskallan tilata maksullisen naisen, sitä en vielä tiedä minä vuonna.

• Jos menen vieraisiin, niin viikonloppuna, jos en, niin pääsiäisenä

• perheellisenseksi

Eiköhän se perjantaina tai viimeistään lauantaina ole. Kun aamulla voi nukkua pitkään, niin puolen yön aikaan voi vielä touhuta, lasten ollessa nukkumassa. Sitten vaan puhelimet äänettömälle, ettei anopit soittele aamuvarhaisella.

• Mistä sen voi arvioida?

• Paha sanoa. Voi olla ensi viikolla, tai sitten parin vuoden päästä, tai mitä vaan siltä väliltä. Eikä haittaa. Omistan hyvän lihalampun ja toimivat kädet, liukkariakin on muutamaa sorttia. Häpeä on sielun likaisuutta.

• Periaatteessa kyse on siitä milloin päätän haluta niin....
      Jos haluan jotain niin laitan tapahtumaan.

• Anonyymi

Kyllä mulle seksi kelpaisi mutta yhdynnästä ei niin väliä

• Anonyymi

Miksi aina vastakkainen? Kai kimppa lasketaan tähän myös? Aika avartaa kokemuksia

• Anonyymi

jaa kimppa vai? No okei, kaksi vastakkaista sukupuolta siinä tapauksessa. Tuu kööls änd ö män. Ei mitään kolmea miestä nyt setään keskenään

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe