ketto valmistaminen

sivusta

olen huono kokki ja kysyisiin kun keitän vaikka jauheliha keiton niin valmistumisen jälkeen on hyvän makuista,vaan kun keitto on yli yön jäähtymässä hellalla niin maku muuttuu kitkeräksi ,misä on vika ja kiitos asiallisista neuvosta

3

173

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varpusparvi

Kaikki ylijäänyt, valmistettu ruoka pitäisi siirtää kylmään valmistamisen jälkeen (puhtaaseen, tiiviiseen ruoan säilytykseen tarkoitettuun astiaan - älä säilytä ruokaa keittoastioissa, ruokaan imeytyy metalleja, muoveja jne..), sillä lihakeitot ovat pahimpia lisääntymisalustoista bakteerien kasvulle muhittuaan yön yli lämpimässä kananmunatuotteista nyt puhumattakaan.

Vaarannat sairastua ruokamyrkytykseen tai saat ainakin ripulin, jos jatkat noin - näiden kahden ero taudin vakavuudessa - kaikkihan ripuloineet joskus ja hoituu muutamalla tyhjennyksellä kun taas myrkytys voi taas pahimmillaan tappaa, toki siihenkin liittyy usein ripulointia.

Jos ripulointiin liittyy myös kuumetta eikä mene ohi muutamassa päivässä kannattaa hakeutua lääkäriin.

• letto.parempi

En syö kuralätäkössä lilluvaa kettoa. Täytyy olla erikoinen maku jos siitä tykkää.

• hygi.eenikko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1198
    2. 72
      1163
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      96
      915
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      802
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      35
      741
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      733
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      111
      571
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    Aihe