Sinkut-palstan nimimerkkien graafi

Hei!

Täälläkun oli joskus puhetta siitä, että ketkä ovat tällä palstalla "sisäpiiriä" yms. niin nämä graafit näyttävät sen:

https://aijaa.com/ZUHtHE
https://aijaa.com/SEqpq6

Täällä koko interaktiivinen juttu: https://codepen.io/minkkilaukku/full/dwgobW

(yo. kuvissa paikat on asetettu suurinpiirtein manuaalisesti, jos joku keksii miten ne saisi asettumaan mukavasti automaattisesti, niin kertokaa :D, kuvio lähtee pyörimään, jos sinne laittaa springilöitä partikkeleiden välille (tai ne paikat pitäisi varmaan tietää ennalta, jotta restLengthit olisi oikein) tai jos kaksi noodia kiinnittää, niin sit se varmaan pysyis paikallaan)

Ai, niin ja tämä on vain 31 sivua kattava juttu, sillä sitä kauemmas ei Suomi24 enää anna mennä, joten aika mennyt ei koskaan palaa.

95

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitenkään yllättävä kuvio. Ei täällä kirjoittelekkaan kuin muutama tyyppi. Mutta minne on hävinnyt Darkki ja muut Liljalaaksolaiset?

      • mklbgflrt

        Darkkishan tuolla on, mutta liljalaaksolaiset puuttuvat jos tuo kerran on 3 viime viikon ajalta, kun periskin on ainakin toistaiseksi poistunut kuvioista.


    • Häh.h

      Tarkoittaako tuo pallon koko sitä kuinka paljon on suoltanut viestejä palstalle?

    • nyt-tulee-kilahdus

      Nyt kyllä Pertti Ananias Palstamäki Ludde loukkaantuu, kun hänen ympyränsä on noin pieni. Trolliksi ainakin haukkuu sinut ja mieheksi totta kai.

      • Kaisanoasaa

        Palstalutka epäilyttää, että onko palstamäen nimimerkki.


      • sivustaseuraava
        Kaisanoasaa kirjoitti:

        Palstalutka epäilyttää, että onko palstamäen nimimerkki.

        Ei ole


      • Mieheksi haukutaan, naiseksi kehutaan... 🤗

        ..Ja sitten joku käski Mun hommaa elämän.

        Kuka tää Asian vierestä on? En ole siltä kuin muutaman viestin lukenut..joku lomasinkku käsittääkseni.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mieheksi haukutaan, naiseksi kehutaan... 🤗

        ..Ja sitten joku käski Mun hommaa elämän.

        Kuka tää Asian vierestä on? En ole siltä kuin muutaman viestin lukenut..joku lomasinkku käsittääkseni.

        Ala juttelee sen kanssa niin tiedät, toisilta ei kannata kysellä.😁


    • Kyllä se huomaa, etten monen kanssa pölise.

      • Enkä ole sitkeästi läsnä.


      • Ätmelsson
        valtakunta kirjoitti:

        Enkä ole sitkeästi läsnä.

        Outoo. Minustakun tuntuu et sulla pitäis olla iha helevetin iso pallo


      • Ätmelsson kirjoitti:

        Outoo. Minustakun tuntuu et sulla pitäis olla iha helevetin iso pallo

        Miten niin pitäisi? Tuossa näkyy kommunikoiminen mitä enemmän keskustelua, sitä paksumpi.


      • miehistäkö.nyt.puhe
        valtakunta kirjoitti:

        Miten niin pitäisi? Tuossa näkyy kommunikoiminen mitä enemmän keskustelua, sitä paksumpi.

        Mitä enemmän keskustelua, sitä paksumpi,

        Mikä?


      • miehistäkö.nyt.puhe kirjoitti:

        Mitä enemmän keskustelua, sitä paksumpi,

        Mikä?

        Viiva pallojen välillä.


      • kjähkjähkjäh
        valtakunta kirjoitti:

        Viiva pallojen välillä.

        Viiva pallojen välissä : D : D


      • hieman.erheellistä
        kjähkjähkjäh kirjoitti:

        Viiva pallojen välissä : D : D

        Valtis ei ota huomioon, että hän on poistattanut joulukuussa useita keskusteluketjuja, joissa oli itse eniten äänessä..

        Milloinkohan Valtis postaa kuvan Mensan jäsentodistuksestaan?


      • hieman.erheellistä kirjoitti:

        Valtis ei ota huomioon, että hän on poistattanut joulukuussa useita keskusteluketjuja, joissa oli itse eniten äänessä..

        Milloinkohan Valtis postaa kuvan Mensan jäsentodistuksestaan?

        Äläs nyt valehtele oot jatkuvasti vainoamassa ja mustamaalaamassa.


      • Bhlaah
        hieman.erheellistä kirjoitti:

        Valtis ei ota huomioon, että hän on poistattanut joulukuussa useita keskusteluketjuja, joissa oli itse eniten äänessä..

        Milloinkohan Valtis postaa kuvan Mensan jäsentodistuksestaan?

        Sitten kun sossu maksaa.. ensin toki pitää, kröhöm, varmaan esittää joku dokumentti p.konetutkimuksen älyllisistä osioista.


    • Oon ollut jo kauan sitä mieltä että minkkilaukku on palstan älykkäin, oon seurannut hänen koodausjuttuja ym. muilla palstoilla. Kiinnostaisi tietää onko mies vai nainen, naiseksi oon kuvitellut.

      Miss pönttöuuni on noissa taulukoissa kuin kuningatar mehiläispesässä, kuhina vaan käy ympärillä. :)

      • kaavio.kertoo

        ja kuningataremolla vahvin linkki Harmaaritariin.


      • kaavio.kertoo kirjoitti:

        ja kuningataremolla vahvin linkki Harmaaritariin.

        Mehiläiskuningattarella ei ole ketään suosikkia pesässä. Muut ovat vain kuhnureita ja mitä lie työmiehiä. :)


      • jono.kammarin.ovella
        Jiimen kirjoitti:

        Mehiläiskuningattarella ei ole ketään suosikkia pesässä. Muut ovat vain kuhnureita ja mitä lie työmiehiä. :)

        Kyllä Harmaaritari yrittää päästä kuningattaren kammariin tuossa näkyy selvästi linkkiyhteys.


      • mklbgflrt
        kaavio.kertoo kirjoitti:

        ja kuningataremolla vahvin linkki Harmaaritariin.

        Ei vaan palstikseen sivunikkeineen.


    • ggggggggg

      Onkos tuo sitten käänteisesti "elämisen" mittari, mitä enemmän täällä niin sitä vähemmän elämää?

      • grafiikkaa

        Mielenkiintoinen kuvio.


    • Kiits, viimeinen varsinkin hauska kun kaikki pökittää misspönttistä vasten.

      • tyttöjen.pallot

        Pönttöuunin ja Mazyn pallot ovat pyöreitä.


      • jetsullee
        tyttöjen.pallot kirjoitti:

        Pönttöuunin ja Mazyn pallot ovat pyöreitä.

        Eikös ne kaikki pallot ole? Kai se pallon koko määräytyy viestimäärän perusteella?

        Pallon sijainti onkin mysteeri. Miten se määräytyy?


    • Tämä on nyt sellaista toimintaa mitä simolta odotetaankin.

      Suodatitko itsesi pois?

      • Siellähän se minkkilaukku olikin nurkassa häpeämässä ja sormen alla.


    • ihmettelyä

      Kuka osaa tehdä näitä ja miten?

    • AsianVierestä

      Ahaa, tästä syystä tietoturvaohjelmisto ilmoittaa ettei sivusto ole turvallinen ja omaa vanhentuneita suojauksia. Kolmen viikon mittainen tutkielma antaa kyllä väärän kuvan sisäpiiriläisistä. Itse olen kirjoitellut palstalle vasta sen kolmisen viikkoa. Kirjotan yleensä niiden kanssa jotka eivät kirjoita toisille pahaa mieltä tuottavaan sävyyn. Mazy, Valtakunta ja Yksinkertainen blondi tuntuvat mukavilta ihmisiltä, naisilta, vaikka eihän palstalla voi koskaan olla varma sukupuolesta.
      Onhan se mukava myös että Suomessa kyttäävät muita naapurin lisäksi poliisi ja tämä minkkilaukku:)

      • Eihän tuossa ole kysymys kyttäämisestä vaan kiinnostuksesta tuollaisen tekemiseen.
        Mä oon niin vakuuttunut minkin matemaattisista lahjoista että, on hienoa kun hallitsee alan hyvin.
        Tykkään älykkäistä naisista. :)


      • Juuri niin kun se ei kerro muutakuin sen kenenkä kanssa on kommunikointia ja paljon jutellut, että kuvitelma piiriläisistä on ihan humpuukia.


      • Ei ole kumpikaan ihan uusi niin kuin sanoi olevansa.


      • nimet.vain.vaihtuvat
        valtakunta kirjoitti:

        Ei ole kumpikaan ihan uusi niin kuin sanoi olevansa.

        Palstalutka ja AV ovat vanhoja palstakonkareita.


      • Kiitos sinulle. Itse pidän todella paljon juuri sinusta kun ymmärrät eniten.


      • nimet.vain.vaihtuvat kirjoitti:

        Palstalutka ja AV ovat vanhoja palstakonkareita.

        AsianVierestä ei ole vanha konkari ja
        Tuosta palstanneidistä en tiedä.


      • ei.voi.erehtyä
        valtakunta kirjoitti:

        AsianVierestä ei ole vanha konkari ja
        Tuosta palstanneidistä en tiedä.

        AV on disssident, aivan selvä juttu.


      • ei.voi.erehtyä kirjoitti:

        AV on disssident, aivan selvä juttu.

        Eihän ole ihan eri ihminen.


      • ei.yllätä
        valtakunta kirjoitti:

        Eihän ole ihan eri ihminen.

        Sinä olet ainoa joka ei hiffaa tuota.


      • ei.yllätä kirjoitti:

        Sinä olet ainoa joka ei hiffaa tuota.

        Ei kun tiedän koska jutut kertoo sen


      • Juyj
        ei.voi.erehtyä kirjoitti:

        AV on disssident, aivan selvä juttu.

        Ei nuo dissin juttuja ole. Kaksi eri henkilöä on kuseessä.


      • täsmennys
        Juyj kirjoitti:

        Ei nuo dissin juttuja ole. Kaksi eri henkilöä on kuseessä.

        Sulle eri henkilö, ei muille.


      • AsianVierestä
        valtakunta kirjoitti:

        Ei kun tiedän koska jutut kertoo sen

        Naisen vaisto on oikeassa, olen kirjoittanut vain tätä nimimerkkiä käyttäen.


      • vaisto-oja
        AsianVierestä kirjoitti:

        Naisen vaisto on oikeassa, olen kirjoittanut vain tätä nimimerkkiä käyttäen.

        Vaisto kuin vaisto, olet dissi ilman epäilystäkään.


      • vaisto-oja kirjoitti:

        Vaisto kuin vaisto, olet dissi ilman epäilystäkään.

        Ihan eri jutut.


      • Oja-vaisto
        vaisto-oja kirjoitti:

        Vaisto kuin vaisto, olet dissi ilman epäilystäkään.

        Palstispa...


      • AsianVierestä
        valtakunta kirjoitti:

        Ihan eri jutut.

        Juu, taitaa tuo väittelijä olla hieman skitsofreenikko kun luulee sellaista mikä ei pidä paikkaansa.
        Tarttee varmaan käyttää vastakkaispsykologiaa ja kirjoittaa että olen olen, sitten se kirjoittaa heti perään, etkä ole:)

        No joo, nyt pitää lähteä laskemaan mäkeä kun ei ole pakkasta.
        Hauskaa puuhaa jopa näin vanhempanakin.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Juu, taitaa tuo väittelijä olla hieman skitsofreenikko kun luulee sellaista mikä ei pidä paikkaansa.
        Tarttee varmaan käyttää vastakkaispsykologiaa ja kirjoittaa että olen olen, sitten se kirjoittaa heti perään, etkä ole:)

        No joo, nyt pitää lähteä laskemaan mäkeä kun ei ole pakkasta.
        Hauskaa puuhaa jopa näin vanhempanakin.

        Eiköhän se ole vaan pistelemässä piilkkiä lihaan minuakin pistellään, kuin tuolla ylhäällä kiusaamassa, vainoamassa johon joudun yhteen väliin kaikki aikani pistämään jokin mustasukkaisuus kohtaus sillä.😱
        Siltä se vaikuttaa kun ei muuten järkevää kirjoittele kuin vaan herjaa.


        Jos joku kirjoittaa mukavaa minusta, sit sen kiusaaminen alkaa ja vainoaminen.

        Kyllä huomaat itsekin.


    • ihmettelee

      Pallon koko kaiketi kertoo viestittelyn aktiivisuudesta, vai kuinka?

      Mikä määrittelee pallon sijainnin?

      • Tottakai kuvion keskeltä on eniten liikettä ympäristöön .


      • kysyisin-sitäkin

        Ja entäs värin? Miksi jotkut ovat samanvärisiä? Ovatko samaa tiimiä vai peräti sama henkilö?


      • vähän.epäselvä
        Jiimen kirjoitti:

        Tottakai kuvion keskeltä on eniten liikettä ympäristöön .

        Onko keskellä se joka kirjoittelee eniten?

        Mikä määrittelee pallojen maantieteellisen sijainnin? Miksi pallo on vaikkapa pönttöuunin länsipuolella eikä itäpuolella?


      • vpllk
        vähän.epäselvä kirjoitti:

        Onko keskellä se joka kirjoittelee eniten?

        Mikä määrittelee pallojen maantieteellisen sijainnin? Miksi pallo on vaikkapa pönttöuunin länsipuolella eikä itäpuolella?

        Pallot aseteltu manuaalisesti umpimähkään.


    • No ei kyllä pidä ainakaan mun kohdalla paikkaansa lol.

      • ei.kai

        Pallojen koko kertoo aktiivisuudesta, mutta kertooko graafi jotakin muuta?


      • varma.o.näin
        ei.kai kirjoitti:

        Pallojen koko kertoo aktiivisuudesta, mutta kertooko graafi jotakin muuta?

        Panosuhteet se kertoo.


      • ei.kai kirjoitti:

        Pallojen koko kertoo aktiivisuudesta, mutta kertooko graafi jotakin muuta?

        se kertoo aktiivisuudesta jonkin tietyn aikarajan sisällä,luulen että muutamia päiviä..joten toi on aika hassua koska just silloin sä saatat olla poissa etc ja muut lässyttää kybällä : p


      • jos mun historia lisättäisiin tänne olisin motherlode ;)


      • Ccccc
        peppupupu kirjoitti:

        se kertoo aktiivisuudesta jonkin tietyn aikarajan sisällä,luulen että muutamia päiviä..joten toi on aika hassua koska just silloin sä saatat olla poissa etc ja muut lässyttää kybällä : p

        31 päivää lukee ylhäällä.


      • Ccccc kirjoitti:

        31 päivää lukee ylhäällä.

        Kuukausi,jaa-a,vähän enemmän kuin pari päivää mutta vain kuukausi:) mulla oli toi joulukuu vähän hiljasempi,oli niin kipeenä ja näänty nälkään,ei jaksanu löpistä paljoa. Mutta tälläset jutskat näyttävät vain tämän hetken tilanteen,ja tulokseen vaikuttavat monet eri tekijät:p Mä olen yllättynyt miten pieni esim nuuskis on vaikka mies on ollut täällä pölisemässä kauan..ja paljon:)


      • flowersreally
        Ccccc kirjoitti:

        31 päivää lukee ylhäällä.

        31 sivua


    • 120000EURspektrit

      Piirräpä sitten oikein digitaalisella spektrianalysaattorillasi "graafi" jonkun ikävä-palstan höpötyksistäkin, jotka ovat kyllä aika mielenkiintoisia ja terveellistä toimintaa siellä.. aika hauskoja juttuja on paljon.

    • grafiikkakiihdyttimiä

      Eräs asia muuten minkkilaukullekin tuosta ikävä palstasta, varmastikin tuon "riston" poistuminen aiheutti palstan tervehtymistä paljonkin.

      Itse olen vieläkin hieman ihastunut ehkä siihen galluppeja tekevään tyttöön, jolle annoinkin oman lempinimen: gallup-tyttö, niihin oli mukava yrittää aina vastailla.

      - Sitten haluaisin opettaa tyttösiä joihinkin c-kiihdytinkoodeihin tekemään pelejä jos vain aika riittäisi. Onnenpyörä oli jo toimivakin niillä ja hyvä.

    • wanhaämmä

      Sulla on ollut paljon luppoaikaa, oho...

      Ihan hauska, mutta esim. Dissiä ei tuolla voi nähdä. Sama ATM32:n kanssa. Jos aktiivinen siis haluaa siis pysytellä pois tilastoista, kannattaa kirjoitella monella eri nikillä, jatkuvasti vaihdelleen ;)

      • Mielestäni kysymys ei ole luppoajasta vaan siitä, että jos joskus aikoo jotain osata, niin pitää treenatakin. Kukaan ei ole seppä syntyessään paitsi Sepän lapset ja ne, jotka uuden nimilain aikana saavat etunimekseen Seppä ihan sen vuoksi että olisivat jo melkein heti syntyessään.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Graafi

        Tuo voi näyttää kovin teoreettiselta, mutta käytännön sovelluksia tässä käytetään ihan koko ajan. Jotenkin nämä interneettiin työnnettävät tekstit pitää reitittää perille tai hoitaa se, että hakukone kohtuullisessa ajassa voi palauttaa hakutuloksia.


      • wanhaämmä
        scrg kirjoitti:

        Mielestäni kysymys ei ole luppoajasta vaan siitä, että jos joskus aikoo jotain osata, niin pitää treenatakin. Kukaan ei ole seppä syntyessään paitsi Sepän lapset ja ne, jotka uuden nimilain aikana saavat etunimekseen Seppä ihan sen vuoksi että olisivat jo melkein heti syntyessään.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Graafi

        Tuo voi näyttää kovin teoreettiselta, mutta käytännön sovelluksia tässä käytetään ihan koko ajan. Jotenkin nämä interneettiin työnnettävät tekstit pitää reitittää perille tai hoitaa se, että hakukone kohtuullisessa ajassa voi palauttaa hakutuloksia.

        No juu toki, jos ei töissä pääse taitojaan käyttämään ja kehittämään...


    • Siinä on muuten kelpo listaus palstan kirjoittelijoista...Ettei sitten Dissikään unohtele..😄

      • Jamitäja

        Niin unohtele mitä? Nyt en kyllä muista mitä? Häh!

        😝


    • voipass

      Toivottavasti nuo tiedot eivät passivoi joitain kirjoittajia.

      • odotettavissa

        Jotkut voi lopettaa ton perusteella?


      • ajattelennäin

        Lopettaa voi muutenkin kuin "kuulumatta sisäpiiriin". Esim. ettei tunne enää tarvetta etsiä yhteyttä kaipaamaansa tai kokee, että palstailu on turhaa ajanhukkaamista.


    • Laitoin eilen viestiä mutta se on poistunut, ei näy edes tuommoisena "Tästä on poistettu viesti"nä. Kyllä se muistaakseni meni ja vielä itselläni näkyi että siellä se on. En mä nyt jaksa sitä kaikkea uudestaan kirjoittaa, mut joo pallon koko ~ viestien määrä ja viivan paksuus ~ samoissa ketjuissa viestejä. Väri on satunnainen niinkuin paikkakin aseteltu vaan miten milloinkin. Ympyrään suuruusjärjestyksessä. Värillä voisi tosiaan jotain tosiaan myös indikoida.

      Ja viime kerralla ei teknisistä syistä tullut kaikki ketjut mukaan (jotka siis otetaan sivuilta 1-31, yhdellä sivulla aina 20 ketjua).

      Uusi kuva: https://aijaa.com/PCuxAG

      Codepen-linkissä on nyt uusia hienoja ominaisuuksia :D
      https://codepen.io/minkkilaukku/full/dwgobW

      • Tuossa hämää sekin, että jotkut kirjoittelevat paljon lyhyitä höpötys- viestejä, ja jotkut taas pitkiä tarkoin harkittuja viestejä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuossa hämää sekin, että jotkut kirjoittelevat paljon lyhyitä höpötys- viestejä, ja jotkut taas pitkiä tarkoin harkittuja viestejä.

        Joo, sitä itsekin pohdin siinä eilisessä viestissäni, että pitäisikö laskea viestin pituudet eikä pelkkä lukumäärä.

        Viivan paksuuden laskin tavalla, että joka viestiketjulle lisäsin jokaiselle siihen osallistujalle tulon tämän viestien määrästä ja toisen viestien määrästä. Tähänkin voisi käyttää varmaan jotain parempaa kaavaa, kun tuolla tavoin hyvin pitkät viestiketjut, joihin nyt sattumalta ovat jotkut nimimerkit kirjoitelleet (vaikkeivat välttämättä juuri toisilleenkaa) korostuu.


      • 0022
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tuossa hämää sekin, että jotkut kirjoittelevat paljon lyhyitä höpötys- viestejä, ja jotkut taas pitkiä tarkoin harkittuja viestejä.

        Täällä on paljon niitä jotka pölisevät melkein jokaisessa ketjussa, tuovat itseään esille mutta itse asia puuttuu. Sitten on niitä jotka kirjoittavat harvemmin mutta enemmän, asia sisältöä. Tämä pitäisi ottaa huomioon kun näitä juttuja tekee.


      • 0022 kirjoitti:

        Täällä on paljon niitä jotka pölisevät melkein jokaisessa ketjussa, tuovat itseään esille mutta itse asia puuttuu. Sitten on niitä jotka kirjoittavat harvemmin mutta enemmän, asia sisältöä. Tämä pitäisi ottaa huomioon kun näitä juttuja tekee.

        Täällä on niitäkin jotka kirjoittavat "tanakkaa asiaa" pitkästi, mutta toistaen samalla sitä viestiään jota ovat tulleet palstalle jankuttamaan.

        Ätmit ja muutamat pitkäveteiset naisnikit eivät ole toinen toistaan parempia kommentoijia, molemmilla on vain se oma suppea agendansa.


    • Ohhoh! Täällä oli tällainenkin. :0

      No tämän perusteella kyllä pitäisi pitää aika pitkä siesta.

      Pallo on liian suuri, liian pyöreä, liian...liian kaikkea.

      (naurua)

      Aika vaikuttavaa työstämistä...

      • Heh, no se oli jos niitä ensimmäisiä kuvia katsoit, niin vähän liiankin pyöreä tosiaan, sillä unohdin ottaa neliöjuuren, kun pallojen säteitä asettelin (tietysti, jotta ympyrän ala ~ viestien määrä, niin pitää olla r^0.5 ~ viestien määrä.

        Tällaisia lukuarvoja siellä oli

        mazy: 746
        misspönttöuuni: 711
        Wwuwuw: 487
        Harmaaritari: 458
        AsianVierestä: 419
        ...


    • ihmetyttääää

      Hyvin tehty. Miten on niin ,että vakkarinaiset juttelee eniten vaikka palstan ketjuista suurin osa on ätmijuttua?

      • Ne ätmi-jutut taitavat tulla monelta eri nimimerkiltä.


      • Nonni! Katsokaapas kuinka naisten vuoden 2019 palstavallankaappaus onkaan käynnistynyt. Vihdoinkin pääsee sanomaan "mitäs minä sanoin"

        (naurua)

        Ympyrät alkavat puhumaan ylivallasta.


      • Tuota saanko käyttää tätä kuvaa esimerkkinä kun tulee puhetta että miehet ovat kaiken keskiössä ja naisilla ei oikeasti ole sanavaltaa?


      • M184 kirjoitti:

        Tuota saanko käyttää tätä kuvaa esimerkkinä kun tulee puhetta että miehet ovat kaiken keskiössä ja naisilla ei oikeasti ole sanavaltaa?

        Blaa :D

        Mutta tuota...tämä on sittenkin naisten palsta. Vuosi 2019 on muutosten vuosi.

        Miehet ovat urputtaneet pitkään ihan kummia. Tämä ei ole mikään ns. ätmien palsta, vaan naisten iltapäiväkerho.


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Blaa :D

        Mutta tuota...tämä on sittenkin naisten palsta. Vuosi 2019 on muutosten vuosi.

        Miehet ovat urputtaneet pitkään ihan kummia. Tämä ei ole mikään ns. ätmien palsta, vaan naisten iltapäiväkerho.

        Juu, minä ainakin luovutan.
        Tarttee mennä jo parisuhdepalstalle kun menee jo vakavaksi nämä suhde asiat.
        Kiitos avunannosta savuttomuuteen ja hyvät jatkot jos oma ei riitä.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Juu, minä ainakin luovutan.
        Tarttee mennä jo parisuhdepalstalle kun menee jo vakavaksi nämä suhde asiat.
        Kiitos avunannosta savuttomuuteen ja hyvät jatkot jos oma ei riitä.

        Onnea parisuhteeseen! <3 Kun sanat loppuvat ja suu vain käy, niin: Pidä ittes miehenä!


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Juu, minä ainakin luovutan.
        Tarttee mennä jo parisuhdepalstalle kun menee jo vakavaksi nämä suhde asiat.
        Kiitos avunannosta savuttomuuteen ja hyvät jatkot jos oma ei riitä.

        Onnea ja menestystä.


      • AsianVierestä
        M184 kirjoitti:

        Onnea ja menestystä.

        Oli tämä vähän liian seksuaalinen palsta omaan makuun kun olen vähän uskovaista sorttia:)
        Juu, kiitos vain kaikille lörpöttelystä, myös mazylle.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Blaa :D

        Mutta tuota...tämä on sittenkin naisten palsta. Vuosi 2019 on muutosten vuosi.

        Miehet ovat urputtaneet pitkään ihan kummia. Tämä ei ole mikään ns. ätmien palsta, vaan naisten iltapäiväkerho.

        OK. No istahdan odottamaan miten vallankumous jatkuu ja mihin se kaappi lopulta sijoitetaan.

        Nyt ainakin nukkumaan kun sanat "ihan kummia" muuttui muotoon "ilman kumia"

        Öitä


      • M184 kirjoitti:

        OK. No istahdan odottamaan miten vallankumous jatkuu ja mihin se kaappi lopulta sijoitetaan.

        Nyt ainakin nukkumaan kun sanat "ihan kummia" muuttui muotoon "ilman kumia"

        Öitä

        Mene hyvä mies kiireesti :'D, öitä. Minä taidan lähteä kolaamaan lunta. Kuuteen mennessä kaikki on valmista. Miehet saa nukkua, kumilla tai ilman. :D


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1240
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      927
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      875
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      50
      858
    8. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      230
      830
    9. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      22
      780
    10. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    Aihe