Uteliaisuudesta...

AsianVierestä

Kysyn kuinka moni nainen tällä palstalla olisi tyytyväinen elämään jossa olisi mies läsnä 3 tuntia päivässä ja saisitte itse päättää mihin mies tuon ajan käyttäisi:)

Ne jotka nyt moralisoivat perinteisen parisuhteen puolesta niin vetäkää se vittu päähänne ainakin pariksi päiväksi:)

66

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisin tyytyväinen jos kolme viikonloppua kuusta.

      Enempää ei tarvii.

      Mulla on oma reviiri ja oma aika.

      • AsianVierestä

        Hmm...varmasti noin mutta jos rakkaus menisi suvun jatkamisen puolelle niin tuossa tilanteessa miehen läsnäolo päivässä on tuo 3 tuntia. Miestä ei mielestäni kukaan järkevä nainen kaipaa tuon enempää.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Hmm...varmasti noin mutta jos rakkaus menisi suvun jatkamisen puolelle niin tuossa tilanteessa miehen läsnäolo päivässä on tuo 3 tuntia. Miestä ei mielestäni kukaan järkevä nainen kaipaa tuon enempää.

        Suvun jatkaminen? Mitä se on? Ei sano mulle mitään.


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Suvun jatkaminen? Mitä se on? Ei sano mulle mitään.

        Hmm...se on sitä aikaa kun nainen haluaa sitä omaa aikaa.
        Normaalisti naisen haluama oma aika on luokkaa 3 tuntia riippumatta kellonajasta. Mazy voi sitten selittää tarkemmin kun on kokenut...en vaan jaksa näitä naisten juttuja.


      • pääsee.kuuhun

        Vaatii avaruusraketin.


    • tarkoittaa

      Eikös tuo juuri ole se peristeinen parisuhteen malli? Jopa varsin erinomainen sellainen.

    • Heh, käytännössä eihän monikaan mies tuon enempää ole läsnä. Koska työt, koska yöt, koska oma aika. :)

      • AsianVierestä

        Sinä olet jo liian viisas nainen...ehkä myös liian viisas aviovaimoksi:)
        Alat olla suuri haaste aviomiehelle...


      • ihanhyväksyttävää

        Niinpä, mikäs siinä.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Sinä olet jo liian viisas nainen...ehkä myös liian viisas aviovaimoksi:)
        Alat olla suuri haaste aviomiehelle...

        Avomieheni oli joskus huolissaan, kun hänellä menee työpäivät usein pitkiksi ja matkat vielä ottaa aikansa. Että kuinka suhtaudun siihin, että olen paljon ittekseni vastuussa mm. lapsista ja hoidan huushollia pääasiassa yksikseni. Iltaisin ei oikeasti ole aina tuota 3 h edes yhteistä aikaa.

        Viikonloppuisin taas sitten on enemmänkin, jollen minä ole töissä. Mutta kaikkeen tottuu. Vuosia vierähti niin, että nähtiin lyhykäisesti...olin lasten kanssa kuin yh. Hän kävi töissä ja löhes kaiken vapaan oli eri paikkakunnalla tekemässä meille kotia...ei se aina helppoa ollut, mutta olen tottunut pärjäämään ittekseni. Joten selviän...😃


      • mazy kirjoitti:

        Avomieheni oli joskus huolissaan, kun hänellä menee työpäivät usein pitkiksi ja matkat vielä ottaa aikansa. Että kuinka suhtaudun siihin, että olen paljon ittekseni vastuussa mm. lapsista ja hoidan huushollia pääasiassa yksikseni. Iltaisin ei oikeasti ole aina tuota 3 h edes yhteistä aikaa.

        Viikonloppuisin taas sitten on enemmänkin, jollen minä ole töissä. Mutta kaikkeen tottuu. Vuosia vierähti niin, että nähtiin lyhykäisesti...olin lasten kanssa kuin yh. Hän kävi töissä ja löhes kaiken vapaan oli eri paikkakunnalla tekemässä meille kotia...ei se aina helppoa ollut, mutta olen tottunut pärjäämään ittekseni. Joten selviän...😃

        Tänään taas on päivä, etten ole nähnyt miehestäni vilaustakaan. Puhelimessa kyllä on puhuttu pariin otteeseen, jos hyvin käy nään vielä vilaukselta, ennen kun meen nukkumaan. Tai aamulla sitten...


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Tänään taas on päivä, etten ole nähnyt miehestäni vilaustakaan. Puhelimessa kyllä on puhuttu pariin otteeseen, jos hyvin käy nään vielä vilaukselta, ennen kun meen nukkumaan. Tai aamulla sitten...

        Laita viesti ettei tarvi tulla ennen huomista ja minä tulen muutaman tunnin kuluttua:)
        No joo, sinä olet jo nainen.


      • AsianVierestä
        AsianVierestä kirjoitti:

        Laita viesti ettei tarvi tulla ennen huomista ja minä tulen muutaman tunnin kuluttua:)
        No joo, sinä olet jo nainen.

        Sinulla on hyvä mies, ja se hyvyys tekee hänestä vähemmän kiinnostavan. Miesten kirous mutta toki kunnioitat mutta se...hmm...luoja miksi teit meille näin:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Laita viesti ettei tarvi tulla ennen huomista ja minä tulen muutaman tunnin kuluttua:)
        No joo, sinä olet jo nainen.

        Heh, eeen. Kyllä mä häntä kotiin kovasti jo oottelen. Se on aina mukavaa, kun kuuluu auton hurina pihalta ja avain käy oven lukkoon...tutut askeleet kuuluu eteisestä.😄

        Kiva, että on kotona vaikka olis ihan omissa oloissaankin...mä kumminkin koen, että ollaan kaikki yhdessä. Ja niin on hyvä.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Sinulla on hyvä mies, ja se hyvyys tekee hänestä vähemmän kiinnostavan. Miesten kirous mutta toki kunnioitat mutta se...hmm...luoja miksi teit meille näin:)

        Hän on hyvä mies, mutta kiinnostavakin. Lähinnä entuudestaan tuttu jo vuosien myötä mikä tekee sen, ettei aina ole jotakin uutta puhuttavaa tai ihmeteltävää...

        Samahan se minussa on hänen puolelta, olen jo tuttuakin tutumpi...mutta kyllä meillä on mielenkiintoisiakin keskusteluja. Välillä höpötetään yötämyöten, minusta meillä on helppoa ja hyvää yhdessä.


      • mazy kirjoitti:

        Hän on hyvä mies, mutta kiinnostavakin. Lähinnä entuudestaan tuttu jo vuosien myötä mikä tekee sen, ettei aina ole jotakin uutta puhuttavaa tai ihmeteltävää...

        Samahan se minussa on hänen puolelta, olen jo tuttuakin tutumpi...mutta kyllä meillä on mielenkiintoisiakin keskusteluja. Välillä höpötetään yötämyöten, minusta meillä on helppoa ja hyvää yhdessä.

        En missään nimessä vaihtais miestä siksi, että välillä on tylsää tai arkisen tuttua huttua. En kaipaa jännitystä tai uusia seikkailuja, mutta kyllä mä hänen kanssa voisin koittaa riippuliitämistä ja vuorikiipeilyäkin..😃

        Tuttu ja turvallinen...sisältä kultaa...karu ja hiljainen...mutta "oma".😊


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        En missään nimessä vaihtais miestä siksi, että välillä on tylsää tai arkisen tuttua huttua. En kaipaa jännitystä tai uusia seikkailuja, mutta kyllä mä hänen kanssa voisin koittaa riippuliitämistä ja vuorikiipeilyäkin..😃

        Tuttu ja turvallinen...sisältä kultaa...karu ja hiljainen...mutta "oma".😊

        Mutta kuitenkin...sinulla on se naisenmieli.
        Et usko miten olen kärsinyt miehenä tehdessäni keikkahommia ja majoittuen eri paikkoihin Suomessa ja ulkomailla. Luojalle kiitos en tee sitä kovin usein enää:)
        Normaalin epänormaalia on tavata joku nainen uudessa majapaikassa ja tutustua häneen ihan normaalin kaavan kautta. Joskus sitten huomaat kahden päivän kuluttua miten helvetissä on mahdollista että se majapaikan nainen roikkuu sinun kaulassa. Helvetti kun ei siihen pysty antamaan selitystä itselle kun yrittää toimia normaalisti. Toki pillumagneettti maine niskassaan. Hankalaa mennä sitten kotiin vaikka ei mitään tapahdu. Miehen rooli voi olla myös päinvastainen koska moni nainen haluaa seksiä, palstalla tuntuu ongelman olevan jokin puutostila mutta itse voisin jopa ylenantaa sanasta vagnina vaikka se olisi englanniksi.


      • mazy kirjoitti:

        En missään nimessä vaihtais miestä siksi, että välillä on tylsää tai arkisen tuttua huttua. En kaipaa jännitystä tai uusia seikkailuja, mutta kyllä mä hänen kanssa voisin koittaa riippuliitämistä ja vuorikiipeilyäkin..😃

        Tuttu ja turvallinen...sisältä kultaa...karu ja hiljainen...mutta "oma".😊

        Pane se puhumaan. Miehen pitää puhua.


      • Sönkkisfani
        mazy kirjoitti:

        En missään nimessä vaihtais miestä siksi, että välillä on tylsää tai arkisen tuttua huttua. En kaipaa jännitystä tai uusia seikkailuja, mutta kyllä mä hänen kanssa voisin koittaa riippuliitämistä ja vuorikiipeilyäkin..😃

        Tuttu ja turvallinen...sisältä kultaa...karu ja hiljainen...mutta "oma".😊

        Sinä olet niin upea ja lämminsydämminen nainen <3 että ansaitset miehesi kaltaisen hyvän miehen.
        Mukavaa talvista pakkaspäivää sinne teille. Minä lähden mökille lumi ja puuhommiin.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Mutta kuitenkin...sinulla on se naisenmieli.
        Et usko miten olen kärsinyt miehenä tehdessäni keikkahommia ja majoittuen eri paikkoihin Suomessa ja ulkomailla. Luojalle kiitos en tee sitä kovin usein enää:)
        Normaalin epänormaalia on tavata joku nainen uudessa majapaikassa ja tutustua häneen ihan normaalin kaavan kautta. Joskus sitten huomaat kahden päivän kuluttua miten helvetissä on mahdollista että se majapaikan nainen roikkuu sinun kaulassa. Helvetti kun ei siihen pysty antamaan selitystä itselle kun yrittää toimia normaalisti. Toki pillumagneettti maine niskassaan. Hankalaa mennä sitten kotiin vaikka ei mitään tapahdu. Miehen rooli voi olla myös päinvastainen koska moni nainen haluaa seksiä, palstalla tuntuu ongelman olevan jokin puutostila mutta itse voisin jopa ylenantaa sanasta vagnina vaikka se olisi englanniksi.

        En onneksi ole tuota kokenut. Olis jotenkin pelottavaa olla mies joka on pillumagneetti.😳

        Jotenkin kuvittelen, että miehenä vielä selviäisin mutten pillumagneettina, ehkä tämä naisen mieli tekee tään..😇


      • Sönkkisfani kirjoitti:

        Sinä olet niin upea ja lämminsydämminen nainen <3 että ansaitset miehesi kaltaisen hyvän miehen.
        Mukavaa talvista pakkaspäivää sinne teille. Minä lähden mökille lumi ja puuhommiin.

        Kiitos! En varmaan osaisi enää muunlaisen miehen kanssa ollakaan, kun olen kotiutunut tämän miehen kanssa elämiseen. Tasasta arkea, ei suuria mullistuksia, rauhallista...

        Mukavaa talvipäivää sinullekin!🤗


    • Olisin tyytyväinen =)

    • Sellaistaelämäon

      Mullekin kävis sellainen säännöllinen tuttavuus, jonka kanssa nähtäis sit kun siltä tuntuu.
      Elän parisuhteessa, jossa seksi on jäänyt vähemmälle. Rakastan kuitenkin miesystävääni, joten ehkä tyydyn vain haaveilemaan satunnaisesta tuttavasta...

      • AsianVierestä

        On se outoa tuo rakkaus ja seksi.
        Joskus sellaiselle jota rakastaa ei voi tarjota seksiä. tunteet seksin ja rakkauden välillä ovat niin eroavat.


    • "3 tuntia päivässä ja saisitte itse päättää mihin mies tuon ajan käyttäisi:)"

      Trendikkään alistetulla nykymiehellähän tuo aika menisi ruokaa laittaessa, imuroidessa ja lapsia hoitaessa, joskus saattaisi päästä "miesten töihin" nurmikkoa leikkaamaan tai lumia kolaamaan.

      • jajajaja

        Eikä unohdeta hartia- ja selkähierontaa vähintään puoli tuntia kolme kertaa viikossa.


      • AsianVierestä

        Anteeksi mutta tekisikö tuo työ sinusta jotenkin huonomman ihmisen mitä nyt olet:)


      • AsianVierestä
        AsianVierestä kirjoitti:

        Anteeksi mutta tekisikö tuo työ sinusta jotenkin huonomman ihmisen mitä nyt olet:)

        Tarkoitettu harmaalle...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Anteeksi mutta tekisikö tuo työ sinusta jotenkin huonomman ihmisen mitä nyt olet:)

        Ei se huonompaa tekisi mutta sekstailut jäisi varmaan vähemmälle kun noin vähän olisi yhteistä aikaa ja niin kovin paljon tehtävää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei se huonompaa tekisi mutta sekstailut jäisi varmaan vähemmälle kun noin vähän olisi yhteistä aikaa ja niin kovin paljon tehtävää.

        Yliarvostettua puuhaa muutenkin. Elämässä on niin kiire ettei sellaisia ehdi ajatellakaan.


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Yliarvostettua puuhaa muutenkin. Elämässä on niin kiire ettei sellaisia ehdi ajatellakaan.

        Hitto noin ajattelevalle naiselle haluaisin antaa terapeuttisen hieronnan ilman seksiä. Kemialliset muutokset kehossa eri tunnealueiden välillä on koettava olkoon sinkku tai parisuhteessa. Tuon voi saavuttaa myös hieronnalla ilman mitään seksiä, seksi on paha:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Hitto noin ajattelevalle naiselle haluaisin antaa terapeuttisen hieronnan ilman seksiä. Kemialliset muutokset kehossa eri tunnealueiden välillä on koettava olkoon sinkku tai parisuhteessa. Tuon voi saavuttaa myös hieronnalla ilman mitään seksiä, seksi on paha:)

        Mitenhän tuossakin kävisi..

        Noh, olkoon. Joutavaa.

        Viime hieronnassa hieroja aiheutti palovamman etten ehkä edes kokeilisi. Kyllä oli tarpeeksi "kemiallista muutosta". Paha mieli siitä jäi :(


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitenhän tuossakin kävisi..

        Noh, olkoon. Joutavaa.

        Viime hieronnassa hieroja aiheutti palovamman etten ehkä edes kokeilisi. Kyllä oli tarpeeksi "kemiallista muutosta". Paha mieli siitä jäi :(

        Palovamma hieronnassa tarkoittaisi kyllä sitä ettei hieroja tietäisi perusasioita. Ihon ja sormien liukua ei sallita, iho on vain välikangas sormien ja lihaksen välissä. Tuskin oikeat hierojat palovammaa voisivat aiheuttaa. kun en minäkään. Se verran ammattitaitoa tai rasvaa pitää olla välissä:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Palovamma hieronnassa tarkoittaisi kyllä sitä ettei hieroja tietäisi perusasioita. Ihon ja sormien liukua ei sallita, iho on vain välikangas sormien ja lihaksen välissä. Tuskin oikeat hierojat palovammaa voisivat aiheuttaa. kun en minäkään. Se verran ammattitaitoa tai rasvaa pitää olla välissä:)

        Minullapa oli sellainen lämpöpeitto.

        Yritti grillata kuin kanan. Selkä oli pahan näköinen : (

        En varmasti anna enää kenenkään koskea.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minullapa oli sellainen lämpöpeitto.

        Yritti grillata kuin kanan. Selkä oli pahan näköinen : (

        En varmasti anna enää kenenkään koskea.

        Enkä voinut mitään, edes huutaa. Kun en kehdannut.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Enkä voinut mitään, edes huutaa. Kun en kehdannut.

        Aina pitää kehdata jos uhkaa selkä palaa. Mesothan sinä muutenkin :D


      • No niin siinä kävi. Harjottelijapoitsu.

        Mätti viis kiloa rasvaa selkään...:( ja sitten onnuin kotia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Aina pitää kehdata jos uhkaa selkä palaa. Mesothan sinä muutenkin :D

        Ei sieltä sivuhuoneesta voinut alkaa huutamaan. Noloa. :/

        Mitä muut hierottavat olisivat ajatelleet? Kestin kuin nainen, mutta sattu prkl**sti. Oma äitikin sanoi, että selkä oli aika pahan näköinen. :(

        Mitäh...mikä oli viimeinen lauseesi. Tässä ei ole kukaan mesonut, mitä kurnutusta taas kuuluu. Olemme kaikki ihan rauhassa tässä.


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei sieltä sivuhuoneesta voinut alkaa huutamaan. Noloa. :/

        Mitä muut hierottavat olisivat ajatelleet? Kestin kuin nainen, mutta sattu prkl**sti. Oma äitikin sanoi, että selkä oli aika pahan näköinen. :(

        Mitäh...mikä oli viimeinen lauseesi. Tässä ei ole kukaan mesonut, mitä kurnutusta taas kuuluu. Olemme kaikki ihan rauhassa tässä.

        Tärkeintä koko jutussa on se tieto että voitko nyt sanoa saaneesi jotain mitä me muut emme ole saaneet:)
        Wow, olen sulle kateellinen:)
        Mutta voin hieroa jos tarvitset...ehkä joskus jos ei suhdetta paria.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Tärkeintä koko jutussa on se tieto että voitko nyt sanoa saaneesi jotain mitä me muut emme ole saaneet:)
        Wow, olen sulle kateellinen:)
        Mutta voin hieroa jos tarvitset...ehkä joskus jos ei suhdetta paria.

        Mikäs ihmeen heppu sitä sinä nyt olet? Ja miksi haluat minua hieroa? Pysypä nyt pikkusen loitommalla..

        Ensin yrittää hieroa, ja kohta vänkää suihkun ja auringonkukkakylvyn kautta samaan petiin. Kuka oikein olet?

        Palovammasta ei kannata olla kateellinen ja tarkista itsekin, kuka sinua pääsee hypistelemään. Onko oikea hieroja.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei sieltä sivuhuoneesta voinut alkaa huutamaan. Noloa. :/

        Mitä muut hierottavat olisivat ajatelleet? Kestin kuin nainen, mutta sattu prkl**sti. Oma äitikin sanoi, että selkä oli aika pahan näköinen. :(

        Mitäh...mikä oli viimeinen lauseesi. Tässä ei ole kukaan mesonut, mitä kurnutusta taas kuuluu. Olemme kaikki ihan rauhassa tässä.

        Kyllä minusta tuollasessa tilanteessa jos sattuu pitää huutaa ewikä miettiä miltä se muista kuulostaa, sinähän oisit voinu siltä törpöltä tykkänään unehtua sinne. Kovaa huutoa. uhkaus kärjillä ja kunnon vanhigonkorvausvaatimukset, niin sitä vahvan naisen pitää tuollasessa tilanteessa toimia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä minusta tuollasessa tilanteessa jos sattuu pitää huutaa ewikä miettiä miltä se muista kuulostaa, sinähän oisit voinu siltä törpöltä tykkänään unehtua sinne. Kovaa huutoa. uhkaus kärjillä ja kunnon vanhigonkorvausvaatimukset, niin sitä vahvan naisen pitää tuollasessa tilanteessa toimia.

        No en voinu. Ja asia on 100 % totta.

        Kipristelin ja vaihdon asentoja.

        Olistko muka itse ilenny?

        Sitä paitsi tuskin kukaan olisi edes kuullut kun ovi oli kiinni..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä minusta tuollasessa tilanteessa jos sattuu pitää huutaa ewikä miettiä miltä se muista kuulostaa, sinähän oisit voinu siltä törpöltä tykkänään unehtua sinne. Kovaa huutoa. uhkaus kärjillä ja kunnon vanhigonkorvausvaatimukset, niin sitä vahvan naisen pitää tuollasessa tilanteessa toimia.

        Lämpöpeitto on petollinen. En tiedä paljonko siinä oli asteita, pyyhkeitä oli välissä, mutta ei ne mitään auttanut. Ehkä peitot oli kuumennettu väärin tms?


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikäs ihmeen heppu sitä sinä nyt olet? Ja miksi haluat minua hieroa? Pysypä nyt pikkusen loitommalla..

        Ensin yrittää hieroa, ja kohta vänkää suihkun ja auringonkukkakylvyn kautta samaan petiin. Kuka oikein olet?

        Palovammasta ei kannata olla kateellinen ja tarkista itsekin, kuka sinua pääsee hypistelemään. Onko oikea hieroja.

        Olen mies, kerro miksi en haluaisi hieroa sinua?
        Onko se suuri haaste näin päin?
        Ihmiset voisivat yllättyä positiivisesti jos ajattelisivat itseään kohtaan positiivisesti. Haittaisiko sinua jos joku mies haluaisi ängetä vuoteeseen suihkun ja aurinkokukkakylvyn kautta samaan petiin:) Aika normaalia, avaa silmäsi ja huomaat kuinka moni mies haluaisi tehdä sen sinun kanssasi. Pelottaako:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Olen mies, kerro miksi en haluaisi hieroa sinua?
        Onko se suuri haaste näin päin?
        Ihmiset voisivat yllättyä positiivisesti jos ajattelisivat itseään kohtaan positiivisesti. Haittaisiko sinua jos joku mies haluaisi ängetä vuoteeseen suihkun ja aurinkokukkakylvyn kautta samaan petiin:) Aika normaalia, avaa silmäsi ja huomaat kuinka moni mies haluaisi tehdä sen sinun kanssasi. Pelottaako:)

        No nyt en kyllä tajua yhtään mitään.

        Enää.

        Niin mikähän mies...

        Vähemmästäkin pelottaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lämpöpeitto on petollinen. En tiedä paljonko siinä oli asteita, pyyhkeitä oli välissä, mutta ei ne mitään auttanut. Ehkä peitot oli kuumennettu väärin tms?

        Niin no, ei kai sitä kahlittu ollut sun päälle? min oisin heittäny epämukavan peiton h..in ja ihmetelly että tästäkö minä muka maksoinkin vielä? ehkä jopa oisin saattanu pyytää rahat takas.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no, ei kai sitä kahlittu ollut sun päälle? min oisin heittäny epämukavan peiton h..in ja ihmetelly että tästäkö minä muka maksoinkin vielä? ehkä jopa oisin saattanu pyytää rahat takas.

        No kun se ei maksanu ku...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no, ei kai sitä kahlittu ollut sun päälle? min oisin heittäny epämukavan peiton h..in ja ihmetelly että tästäkö minä muka maksoinkin vielä? ehkä jopa oisin saattanu pyytää rahat takas.

        Ei ollu kahlittu, mutta painaahan se, ja kun oot masulteen siinä pää alaspäin, ni ei siitä niin vain kukaan pomppaa.


      • herkkyysaistia
        AsianVierestä kirjoitti:

        Olen mies, kerro miksi en haluaisi hieroa sinua?
        Onko se suuri haaste näin päin?
        Ihmiset voisivat yllättyä positiivisesti jos ajattelisivat itseään kohtaan positiivisesti. Haittaisiko sinua jos joku mies haluaisi ängetä vuoteeseen suihkun ja aurinkokukkakylvyn kautta samaan petiin:) Aika normaalia, avaa silmäsi ja huomaat kuinka moni mies haluaisi tehdä sen sinun kanssasi. Pelottaako:)

        En tiedä kenelle tämä on ja kyllä tuollainen asia on tiedossa, mutta kysymys ei ole määrästä vaan siitä, että kokeeko ketään muuksi kuin kaveriksi.


      • AsianVierestä
        herkkyysaistia kirjoitti:

        En tiedä kenelle tämä on ja kyllä tuollainen asia on tiedossa, mutta kysymys ei ole määrästä vaan siitä, että kokeeko ketään muuksi kuin kaveriksi.

        Eikö kaveri voi hieroa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ollu kahlittu, mutta painaahan se, ja kun oot masulteen siinä pää alaspäin, ni ei siitä niin vain kukaan pomppaa.

        No joo, hyväksyttäneen selitys mutta ens kerralla sitten jos meinaa jotenkin vastaavasti käydä heitä hilavitkuttimet helvettiin ja lähde himaan samantien :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, hyväksyttäneen selitys mutta ens kerralla sitten jos meinaa jotenkin vastaavasti käydä heitä hilavitkuttimet helvettiin ja lähde himaan samantien :)

        Hah sinun kommenttiasi, ai siitä noin vaan tissit paljaana :D Niin teenkin. Enkä mene enää tuommoseen. Ja jos menen, niin haluan, että se hieroja on koko ajan paikalla eikä mitään poppaskonsteja vaan ihan pelkkää hierontaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, hyväksyttäneen selitys mutta ens kerralla sitten jos meinaa jotenkin vastaavasti käydä heitä hilavitkuttimet helvettiin ja lähde himaan samantien :)

        Ja unia nyt kaikille selän geelaajille ja muille naprapaateille : )


      • senverran
        AsianVierestä kirjoitti:

        Eikö kaveri voi hieroa?

        Hartioita.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hah sinun kommenttiasi, ai siitä noin vaan tissit paljaana :D Niin teenkin. Enkä mene enää tuommoseen. Ja jos menen, niin haluan, että se hieroja on koko ajan paikalla eikä mitään poppaskonsteja vaan ihan pelkkää hierontaa.

        Varastiko se rotta sun vaatteetkin :D Ei ikinä pidä luovuttaa kamppeitaan erti huoneeseen kuin missä ite on. Niin ei joudu pulaan ikinä :D Joo, hyviä öitä myöls misspönttikselle :)


    • Vatavak

      En ole nainen, mutta tässä mietin, että aikapaljolta kuullostaa, kun rupeaa miettimään tuota 3 tuntia....

      Ja sitten olla se 3 tuntia vielä vaan toiselle mieliks....

      Miks? Wtf?!

      Kuullostaa perskärpäseltä...

      • AsianVierestä

        Niin, mieti sitä. Mutta jos sanot että nainen näkee sinut vain 3 tuntia päivässä se onkin monen mielestä pirun lyhyt aika. Yhdessä tuo aika on jo liian pitkä:)


      • Uteliaisuuttani
        AsianVierestä kirjoitti:

        Niin, mieti sitä. Mutta jos sanot että nainen näkee sinut vain 3 tuntia päivässä se onkin monen mielestä pirun lyhyt aika. Yhdessä tuo aika on jo liian pitkä:)

        Siis kyllä mäkin viihdyn naiseni kanssa vaikka kokopäivän, mutta jos koko seurusteluajan tässä puolen vuoden ajalta laittais tunteja/päivä hänen kanssaan, ois se minuuteissa helpommin ilmaistu.

        3h on 1/8 vuorokaudesta, josta noin kolmanneksen jo nukut... kyllä 3 tuntia toisen kanssa on jo huikea määrä keskimäärin...

        Mitä sä ajat tällä takaa?


    • flowersreally

      Kuinka kauan tuosta ajasta mies nukkuisi?

      • AsianVierestä

        Jos olet nainen, se riippuu ihan sinusta.


      • AsianVierestä
        AsianVierestä kirjoitti:

        Jos olet nainen, se riippuu ihan sinusta.

        Meinaan vain etteivät ihmiset edes tajua tarvitsevansa nasta tai miestä vain 3 tuntia päivässä. Ja tuon vuosi kahlitsevat sen toisen raukan 24 tunniksi tekemään itsensä tyytymättömiksi?!Tämä oli se pointti!
        Minusta vain ei ole järkeä olla ja odottaa jotain järkevää, on parempaakin tekemistä.


      • flowersreally
        AsianVierestä kirjoitti:

        Meinaan vain etteivät ihmiset edes tajua tarvitsevansa nasta tai miestä vain 3 tuntia päivässä. Ja tuon vuosi kahlitsevat sen toisen raukan 24 tunniksi tekemään itsensä tyytymättömiksi?!Tämä oli se pointti!
        Minusta vain ei ole järkeä olla ja odottaa jotain järkevää, on parempaakin tekemistä.

        Kahlitseminen ja ajastaminen kuulostavat molemmat yhtä oudoilta.

        Mietin vaan, että yhdessä nukkuminenkin on aika ihanaa.


      • AsianVierestä
        flowersreally kirjoitti:

        Kahlitseminen ja ajastaminen kuulostavat molemmat yhtä oudoilta.

        Mietin vaan, että yhdessä nukkuminenkin on aika ihanaa.

        Hmmm....nukkua voi kaksin jopa yksin.


    • Pillujen--asiantuntija

      Naiset viettää tällä palstalla tunteja aikaa ätmien takia. Ovat samanarvoisia yksinäisiä ilman rakkautta ja haaveilevat kuitenkin ätmien kainalosta.

    • Hyvän alotuksen pilasit vitulla päähän jne. Aloittajan ei tatvitsisi olla noin agressiivinen.

      Niin kuin vastauksista huomaat he puhuu läinnä keskenään.

    • Tuo 3 t. päivässä on jo nyt aika realistinen tilanne. Kun ottaa huomioon muun arjenpyörityksen, harrastukset, työt ja levon, ei sitä yhteistä aikaa kumppanin kanssa juuri enempää edes jää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe