Rinta gallup

Gallupoia

Millaiset rinnat sulla on?

66

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika latteat

• Kiitos kysymästä.

- Aidot luomut

ps. tämä galluppi olisi saanut olla vähän pitempi, jäi vähän niukaksi

• Anonyymi

mitkä ovat luomut ,

• Kiinteät ja karvaiset. Aika samankokoiset.

• Joskus kerran melkein tuli maitoakin. Mut se oli sitten vaan finni kuitenkin.

• ei.gei.poikain.kuvia

nyt ei ole turha galluppi erittäin mielenkiintoista jos vaan naisia olisi ja he kertoisivat ja näyttäisivät rinta kuviansa

• Mulla on siinä keskellä nännit. Entäs siellä?

• Ei ole karvoja.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei ole karvoja.

Minkä väriset nännit ja nännipihat?

Mikä on niiden läpimitta?

• No jo on pienet..

Miten niiden kanssa on pärjänny? :D

• KonnaKettu kirjoitti:

No jo on pienet..

Miten niiden kanssa on pärjänny? :D

Välillä heikottaa, kuis sä?

• Wwuwuw kirjoitti:

Välillä heikottaa, kuis sä?

No ei ainakaan hytky kun juoksee.. :D

Kyllä mie uskon että sulla vähän isommat on... Juksaat vaan.. :D

• pushup

Täyteläisen pyöreät.

• Kevättärinnoissakeväällä

Kevättä niissä on keväällä.

• Riipparit...pystyn pitämään täyttä cola pulloa rintojen alla ja juoksemaan. Vetäkää paremmaksi. :D

• Puolen litran vaiko puolentoista litran?

:D

• Varmaan tarkoitat puolentoista litran tyhjää pulloa? Itselläni tällä hetkellä melko normaalit rinnat. Ei irtotavaraa, mutta ei niin lihastakaan. Pitäisi varmaan käydä salilla?

Itse olen edelleen sinkku ja vietän perjantaita katsoen YLE Areenasta "Moomin Valley" kick-off-party:a. Kuukauden päästä uudet Muumit valloittavat Suomen television. Meinaatko katsella lasten kanssa muumeja?

• KonnaKettu kirjoitti:

Puolen litran vaiko puolentoista litran?

Puolentoista tietysti! Höhöhhöö, mitäs luulitte? :D

Kunnon riipparit on etevät apparit, kulkee mukana kaikki mikä alle mahtuu..

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Varmaan tarkoitat puolentoista litran tyhjää pulloa? Itselläni tällä hetkellä melko normaalit rinnat. Ei irtotavaraa, mutta ei niin lihastakaan. Pitäisi varmaan käydä salilla?

Itse olen edelleen sinkku ja vietän perjantaita katsoen YLE Areenasta "Moomin Valley" kick-off-party:a. Kuukauden päästä uudet Muumit valloittavat Suomen television. Meinaatko katsella lasten kanssa muumeja?

Ei, kun aivan oikeesti täyttä cola pulloa. :)

Mutta juu pientä sellaista...isossa olisi liikaa painoa juoksuun. Vaikka aloillaan ollessa alla pysyykin.

En taida ehtiä juuri muumeja katselemaan, teen näytön ja sitten alkaa työt ( ilman koulua). Mulla tuskin on edes kesälomaa tänä kesänä ja saan unohtaa sen etelän reissunkin. :(

Menin kyselemään töitä ja peijakas, tarttuivat syöttiin....

ootko kovin yrittänyt sinkkuudesta eroonkaan? :)

• mazy kirjoitti:

Ei, kun aivan oikeesti täyttä cola pulloa. :)

Mutta juu pientä sellaista...isossa olisi liikaa painoa juoksuun. Vaikka aloillaan ollessa alla pysyykin.

En taida ehtiä juuri muumeja katselemaan, teen näytön ja sitten alkaa työt ( ilman koulua). Mulla tuskin on edes kesälomaa tänä kesänä ja saan unohtaa sen etelän reissunkin. :(

Menin kyselemään töitä ja peijakas, tarttuivat syöttiin....

ootko kovin yrittänyt sinkkuudesta eroonkaan? :)

"Mulla tuskin on edes kesälomaa tänä kesänä ja saan unohtaa sen etelän reissunkin. :("

Voi harmi, sillä tunnuit olevan tosi innostunut siitä Espanjan reissusta! Ehkä sitten jonain toisena vuonna!

"Menin kyselemään töitä ja peijakas, tarttuivat syöttiin...."

Onneksi olkoon, jos olet saanut töitä! Ihanaa! Milloin alkaa säännöllinen rahantulo?

"ootko kovin yrittänyt sinkkuudesta eroonkaan? :) "

Totta puhuen yritystä ei tosisissaan ole. Esimerkiksi maaliskuussa 2017 itselleni tarjosi abiturientti puhelinnumeroaan. En ottanut sitä vastaan ja kotona tunsi samana iltana, että onnellisempi olen sinkkuna. En mene koskaan minnekään treffipalstalle tai tinderiin. En hae tosissaan, sillä oikeastaan olen vähän pihkassa yhteen naiseen, joka pitää kaverinaan. Kävin hänen luonaan viime sunnuntaina. Ehkä en etsi tosissaan, sillä tuntuu siltä, että sinkkuna on kivempaa? Jos olisi tosissaan yritystä niin ajat sitten olisin pariutunut, kun noita ihastuneita naisiakin on ollut muutama kymmenen. Täysin sinkku en kyllä täysin aina ole ollut, mutta olen nyt sinkku.

Kannattaa lasten ainakin antaa katsoa Muumeja telkusta, vaikka et itse kerkisi!

Hyvää viikonloppua!

• mazy kirjoitti:

Puolentoista tietysti! Höhöhhöö, mitäs luulitte? :D

Kunnon riipparit on etevät apparit, kulkee mukana kaikki mikä alle mahtuu..

Siehän oot pelkkää tissiä koko tyttö.. :D

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

"Mulla tuskin on edes kesälomaa tänä kesänä ja saan unohtaa sen etelän reissunkin. :("

Voi harmi, sillä tunnuit olevan tosi innostunut siitä Espanjan reissusta! Ehkä sitten jonain toisena vuonna!

"Menin kyselemään töitä ja peijakas, tarttuivat syöttiin...."

Onneksi olkoon, jos olet saanut töitä! Ihanaa! Milloin alkaa säännöllinen rahantulo?

"ootko kovin yrittänyt sinkkuudesta eroonkaan? :) "

Totta puhuen yritystä ei tosisissaan ole. Esimerkiksi maaliskuussa 2017 itselleni tarjosi abiturientti puhelinnumeroaan. En ottanut sitä vastaan ja kotona tunsi samana iltana, että onnellisempi olen sinkkuna. En mene koskaan minnekään treffipalstalle tai tinderiin. En hae tosissaan, sillä oikeastaan olen vähän pihkassa yhteen naiseen, joka pitää kaverinaan. Kävin hänen luonaan viime sunnuntaina. Ehkä en etsi tosissaan, sillä tuntuu siltä, että sinkkuna on kivempaa? Jos olisi tosissaan yritystä niin ajat sitten olisin pariutunut, kun noita ihastuneita naisiakin on ollut muutama kymmenen. Täysin sinkku en kyllä täysin aina ole ollut, mutta olen nyt sinkku.

Kannattaa lasten ainakin antaa katsoa Muumeja telkusta, vaikka et itse kerkisi!

Hyvää viikonloppua!

Onhan se harmillista, etten nyt pääsekään katkaisemaan tätä rumbaa rentouttavalla lomalla auringossa. Vaan rumba jatkuu melkein suoraan paperin käteen saamisesta.

Ellen sitten saa sovittua jotain..

Lähinnä kesälomanpuute mua kismittää lasten takia..voi tulla hoidollisia ongelmia vielä eteen. Mutta on kai se hyvä, jos viettää kesälomaa isän kanssa. Yhdessä ei paljon vaan reissata...mihinkään. Tai sitten pitää palkatonta lomaa. Jos saa.

Mä luulen, en tiedä mutta luulen et sä kumminkin viihdyt sinkkunakin siitä huolimatta, vaikka ihastut naisiin. Sinkkuna on kumminkin oma vapautensa ja tilivelvollisuus vain itselleen ja esimiehilleen...😉

Toki lapset saa katsella lastenohjelmia. En niiltä kiellä muumeja vaikken itse ehtisi perehtyä..

Hyvää viikonloppua sinullekin!!😊

• KonnaKettu kirjoitti:

Siehän oot pelkkää tissiä koko tyttö.. :D

En nyt onneksi sentään! Se on vaan sen verran hyvin kietoutuvaa matskua toi riippurinta, että tarttuu pulloon painavasti. Ja onhan siinä rintakehä vastassa tukena...

Itse en ole koskaan perustanut rinnoistani mitään, siksi voin vitsailla mitä vaan niiden kustannuksella. Se oli kuitenkin maailman kiusallisin hetki, kun piti ekat rintaliivit hankkia. Ja samalla ärsyttikin, olisin mielummin ollut kokonaan rinnaton...kun säheltää epämukavien liivien kanssa ja ylipäänsä jonkun rasittavien palluroiden kanssa.

Mä en henk.koht ymmärrä tippaakaan naisia joille rinnat on joku hälyn aihe tai itsetunnon pönkkäys juttu. Ei vois vähempää kiinnostaa kumpikaan..lähinnä välttämätön paha. Että on rinnat kasvanut.

• mazy kirjoitti:

En nyt onneksi sentään! Se on vaan sen verran hyvin kietoutuvaa matskua toi riippurinta, että tarttuu pulloon painavasti. Ja onhan siinä rintakehä vastassa tukena...

Itse en ole koskaan perustanut rinnoistani mitään, siksi voin vitsailla mitä vaan niiden kustannuksella. Se oli kuitenkin maailman kiusallisin hetki, kun piti ekat rintaliivit hankkia. Ja samalla ärsyttikin, olisin mielummin ollut kokonaan rinnaton...kun säheltää epämukavien liivien kanssa ja ylipäänsä jonkun rasittavien palluroiden kanssa.

Mä en henk.koht ymmärrä tippaakaan naisia joille rinnat on joku hälyn aihe tai itsetunnon pönkkäys juttu. Ei vois vähempää kiinnostaa kumpikaan..lähinnä välttämätön paha. Että on rinnat kasvanut.

Ja just nää kaks asiaa ärsyttää, rintoihin kiinnitetään huomiota ja ne on kyydissä lähinnä epämukavat ja epäkäytännölliset.

Pms aikaan kipeet, liikkuessa vatkaa ikävästi mukana. En oo keksinyt vielä mitään hienoa niistä paitsi pari pisaraa maitoa lapselle. Mutta noin niinkun muuten...

Kuulostan kyyniselle ja ehkä oonkin. Mulle olis enemmän iloa terävästä älystä, kun kahdesta pallurasta. Mut ei voi vaihtaa...🤣

• Sönkkisfani
        mazy kirjoitti:

Ja just nää kaks asiaa ärsyttää, rintoihin kiinnitetään huomiota ja ne on kyydissä lähinnä epämukavat ja epäkäytännölliset.

Pms aikaan kipeet, liikkuessa vatkaa ikävästi mukana. En oo keksinyt vielä mitään hienoa niistä paitsi pari pisaraa maitoa lapselle. Mutta noin niinkun muuten...

Kuulostan kyyniselle ja ehkä oonkin. Mulle olis enemmän iloa terävästä älystä, kun kahdesta pallurasta. Mut ei voi vaihtaa...🤣

Mutta olet silti niin ihana <3
        Mukavaa viikonloppua sinulle!

• rewhrehr
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

Varmaan tarkoitat puolentoista litran tyhjää pulloa? Itselläni tällä hetkellä melko normaalit rinnat. Ei irtotavaraa, mutta ei niin lihastakaan. Pitäisi varmaan käydä salilla?

Mene salille katsomaan homojen karvaisia perseitä. Älä kähmi liikaa.

• 0022
        KonnaKettu kirjoitti:

Puolen litran vaiko puolentoista litran?

Kyllä sinä nyt olet tohkeissasi, varmaan käsi käy pöksyissä. Tässä taas yksi esimerkki palstapojasta joka ei ole saanut oikeaa naista ikinä vaikka kuinka inttää. Eikä varmaan tule, sen verran tulee kulutettua aikaa palstalla haaveillen online persoonista.

• Sönkkisfani kirjoitti:

Mutta olet silti niin ihana <3
        Mukavaa viikonloppua sinulle!

Ihana, riippareista huolimatta. 😀

Kiva juttu!! Mukavaa viikonloppua sinullekin!

• 0022 kirjoitti:

Kyllä sinä nyt olet tohkeissasi, varmaan käsi käy pöksyissä. Tässä taas yksi esimerkki palstapojasta joka ei ole saanut oikeaa naista ikinä vaikka kuinka inttää. Eikä varmaan tule, sen verran tulee kulutettua aikaa palstalla haaveillen online persoonista.

En mie ole kyllä hirveästi inttäny. :D

Kerran kun sanoo niin heti on muka "inttämässä".. :D

• SaraFani

Jos ei ole hyvät tissit kuten Sara Siepillä pysykää sinkkuina.

• Mikään ei ole ikuista, eikä kiinteät tissit varsinkaan. :P

• saiskin.pussata.tissejä
        mazy kirjoitti:

Mikään ei ole ikuista, eikä kiinteät tissit varsinkaan. :P

tissit on kauniita pääsiskin tissi mereen

• entykkääenää

Saralla oli hyvät tissit ennen silikoneja :-(

• saiskin.pussata.tissejä kirjoitti:

tissit on kauniita pääsiskin tissi mereen

Niin, että kun lapset tahtoo pallomereen, isit tahtoo tissimereen ja äidit setelimereen? :D

• tissit.on.ihania
        entykkääenää kirjoitti:

Saralla oli hyvät tissit ennen silikoneja :-(

lolallakin on kivat tissit ja kaisa liskilläkin mukavat tisulit

• tissit.on.ihania kirjoitti:

Kaisa leikkuutti kilon pois tissuja, jos oikein muistan otsikon alta lukeneeni.

• kurja.temppu.kaisalta
        mazy kirjoitti:

ikäviä uutisia mahtoiko pilata ne

• suvin.kanssa.takoo.rahaa

• mazy kirjoitti:

Kepun leikkuri iski Liskin tisseihin..

Jaajaa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kepun leikkuri iski Liskin tisseihin..

Jaajaa..

eestä ceee, edestä puuttuu vaan enää wee.. :)

• gggggggggggggg
        tissit.on.ihania kirjoitti:

Lolalla on muovitissit, Kaisa meni ja pilasi luomunsa, ettei kumpikaan tissirintamalla etulinjassa.

• suvin.kanssa.takoo.rahaa kirjoitti:

nätti on silti ja seksikäs on mutta miksi ei palkkaa suvi lindeniä kuoleman enkeliä niin voittaa jutut ja valtio takana ja huumeista tulee rahaa niin kauaa ei mene kun entinen työnantaja löytyy kuolleena mutta yhteiskunta sen 700 000 euroa maksaa

Hmmm...parempi kun en kommentoi tarkemmin. 😀

• 0022

Joo, muoviset irroitettavat pallot. Jos ei nyt sentään noita transu vermeitä sentään rinnoiksi kutsuttais,aika monella oikealla naisella on kuitenkin OIKEAT rinnat..vaikka palsta vammaiset eivät enää taida tietää mistä rinta koostuu : p

• Tötterötissi

Terhakat kuin ketunnenät. Liian läheltä katsojalta puhkoo silimät piästä.

• perjantaina

Yksinäiset. Lämpöä vailla. Antaisin mitä vain, jos hän vain kerrankin painaisi päänsä rinnoilleni. Hyvä luvata mitä vain, koska hän ei sitä koskaan tee. Jää kylmä yksinäisyys.

• trollli

Kaks, ison appelsin kokoista ja nortin natsoilla varustettua!Niin tuo avokki sanoi. =))

• Kiinteät..

Osittain tummien karvojen peitossa..

• AsianVierestä

No huh taas, tänään ne taas näin vaikken pyytänyt. ennen niin sirot c- kupit ovat muuttuneet mielestäni hieman suuremmiksi. En ole myös nähnyt piiitkään aikaan liivejä jotka ostin muutamia vuosia sitten. Varmaan tässä tilanteessa tuntuisivat lähes barbileikeistä tutuilta vaatteilta tai jotain....auttakaa miehet, minusta tuntuu että naiseni on kasvanut ja kasvaa sitä vauhtia että maapallo voisi saavuttaa kuun jo vuonna 2020. Minun nainen paisuu käsiin, mitä teen...apuaaa.
      Ai niin, tuohon alkuperäiseen niin onhan sillä, joku c-d välirintama kupissa ja nuo muut mitat jo pelottavat:)

• AsianVierestä

Niin, itselläni se rinnanympärys lähentelee jo 128 cm.

• Toobig

Liian isot ja roikkuvat. Pitäis mennä rintojenpienennykseen.

• Tavallinenn

Tavalliset.

• Pikkumökinakka

Hmm .. nauratti tuo yks appelsiinikuvaus. Mainio!

Juu kai omiakin voi sanoa niin mutta mun versiossa on leikattu keskikoon appelsiineist kanta pois toiselt puolen. :D Ei o desejä siis paljoa mutta koht nelikymppisen pallukoiks ihan hyvät mulle.
      Tissigeenin kai omistan mutta en riittävästi rasvakudosta ja pelkkien tisujen vuoksi en aikonut alkaa 24/7 voita syömään.. :P

• wanhaämmä

Roikkuvat ja haittaa kävellessä kun välillä jää jalan alle.

• ft22

Terhakat, toinen vähän pienempi.

• Kristiina1980

Mulla on 100 c.Onko sopiva koko?😁

• yksinkertasesti

Hyvät.

• Eri paria, muuten sopivat. ;D

• Karvasethan nuo on :D

• anonyymi_uh5

Mahtavat

• Kurppaneito

Aikamoisen riippuliitimet, sellaiset lättänät ja ryppyset, kuin riippuvat nahkakintaat, joita tuuli läpsyttää.

• Sari22v

Luomut on.
      Koko on 95C.

• Aristokraattiset.

• Ihanainen44

Liian suuret itselle ;)

• Anonyymi

Kuulemma oikeen kivat.

• Anonyymi

No, tällä hetkellä aikast kookkaat, mä olen nykyään maidontuottaja. Muuten saattaisin sanoa niitä utareiksi, mutt kun on vain yks nänni per rinta. Niistäkin toinen on lypsettävä tyhjäksi ja maito käytetään pulloruokinnassa.

Mimmillä on puhjennut ensimmäinen "kakkukirves" alaleukaan ja pikku vampyyri on myös käyttänyt sitä, joten mun toinen nänni on sairauslomalla, kunnes paranee.

Jos muksu ei lopeta nännien pureskelua, saa äidinmaitonsa jatkossa vain pullosta!
      Äitiysajan rintaliiveinä käytän urheiluliivejä, ne ovat huomattavasti käytännöllisempiä kuin äitiysrinskarit... joustavuutensa takia.

Päivänjatkoja... mä menen leikkimään Mimmin kanssa, pehmopallolla. Neiti tykkää käpälöidä kaikkea pehmeää, mutt käteen ei vielä ota kuin uniriepuaan.
      tr..likka

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      87
      4275
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      209
      3414
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3056
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      82
      2776
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      383
      2485
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      184
      2153
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      40
      1692
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1625
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1428
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1412
    Aihe