Suomi24-sivusto on ollut minulle mielenkiintoinen tuttavuus monessakin mielessä, ja yksi mielenkiintoisimpia ulottuvuuksia on se, että jengi tosiaankin jämähtää palstalle. Nikit vaihtuvat, mutta kirjoittajat niiden takana pysyvät.
Ellei elämässäni tapahdu jotakin yllättävää käännettä kevään ja kesän aikana, minä juhlin syksyllä palstailuni 3-vuotisjuhlia. Olen ymmärtääkseni virkavuosiltani nuorin vakipalstailija (en laske Teknodonnaa nuoremmaksi), joten voi sanoa että jokin tässä koukuttaa.
Täällä on lukuisia nikkejä jotka ovat palstalla päivittäin, lähes ilman yhtäkään välipäivää, ja jutut alkavat olemaan aika irti todellisuudesta. Ei liene väärin sanoa että kyse on jo trollailusta.
Kiinnostaisi sellainen, että mikä saa jengin trollailemaan täällä vuodesta toiseen. Onko täällä paremmat jutut kuin oikeassa elämässä, onko tämä oikean elämän korvike, vai mistä on kyse.
Mitä mieltä palstakollegat, mikä saa teidät trollailemaan palstalla vuodesta toiseen?
Mikä saa ihmisen trollailemaan palstalla vuosikausia
110
<50
Vastaukset
- AsianVierestä
Aloittaja on ollut täällä tosi paljon ja kysyy muilta ensin?
Tässä on varmasti samaa mitä siinä ettei ihmiset enää mene ravintolaan vaan juovat kotona:)Ihan hyvä pointti.
Juodaan kotona halpaa alkoholia ja palstaillaan. Ihan järkeenkäypää, alkoholia ja sosiaalisia kontakteja.- kauemminolleita
3 vuotta on tosi vähän. Minimaalisen vähän.
- seonkysymys
Oleellisempi kysymys olisi se että miksi jatkaa juomista vaikka tietää ettei se elämää paranna, että olisi parempi tehdä jotain parempaa.
- TROLOLOO
Tunnustan. Viihde. Massojen virtauksen hallinta. Vertaan perhokalastuksen. Sopiva pyörre kiven takana, siellä kala. Pikainen käväisy kesken työpäivän, kusiaispesän söhäisy kepillä ja lumipallo alkaa pyöriä.
Hämmentää yhä, kuinka monet innostuvat ruokkimaan selviä trolliavauksia -ja kommentteja. Komppaavat trollia, trollaavat mukana, potkivat lumipalloja eteenpäin.Siltikin. Mietin miksi joku jämähtää tuohon vuosiksi.
Eikö se ole ajan tuhlaamista? Liike-elämässä puhutaan vaihtoehtoiskustannuksesta, eli siitä mitä esim. jokin yrityksen aineellinen tai aineeton omaisuus voisi tuottaa jos tuo omaisuus valjastettaisiin voitontekoon sen sijaan että se jätetään hyödyntämättä.
Tässähän omaa aikaa käytetään toimintaan joka ei tuota henkistä pääomaa, vaan pitää meidät irti oikeasta elämästä.- TROLOLOO
3.14 kirjoitti:
Siltikin. Mietin miksi joku jämähtää tuohon vuosiksi.
Eikö se ole ajan tuhlaamista? Liike-elämässä puhutaan vaihtoehtoiskustannuksesta, eli siitä mitä esim. jokin yrityksen aineellinen tai aineeton omaisuus voisi tuottaa jos tuo omaisuus valjastettaisiin voitontekoon sen sijaan että se jätetään hyödyntämättä.
Tässähän omaa aikaa käytetään toimintaan joka ei tuota henkistä pääomaa, vaan pitää meidät irti oikeasta elämästä.Tuskin moni vuosiksi. Trollinikit, siis rekkaamattomat, elää vuodesta toiseen, mutta kirjoittajat vaihtuu. Usein on rooli valmiina tarjolla. voi käyttää kyynärpäätä ja vallata valmiin trollin. Siitä saa trollipisteitä.
En ole seksipalstan ainoa enkä ensimmäinen numerokalevi. Tuskin myöskään viimeinen. Ja ”HEINOLAN SETIÄ” sieltä taitaa löytyä aika monta. Löylykauhiksia vielä enemmän. Sama koskee Maailman menoa-putintiltuja.
Ei tähän paljon aikaa kulu. Vähemmän kuin vakavasti palstailevat luulevat. Minulla ei ole aavistustakaan, ketä täällä oikeasti kirjoittaa. Ei kiinnosta. TL;DR.
Panos-tuotos ajattelu ei toimi kaikessa. Myös läppä on arvo. TROLOLOO kirjoitti:
Tuskin moni vuosiksi. Trollinikit, siis rekkaamattomat, elää vuodesta toiseen, mutta kirjoittajat vaihtuu. Usein on rooli valmiina tarjolla. voi käyttää kyynärpäätä ja vallata valmiin trollin. Siitä saa trollipisteitä.
En ole seksipalstan ainoa enkä ensimmäinen numerokalevi. Tuskin myöskään viimeinen. Ja ”HEINOLAN SETIÄ” sieltä taitaa löytyä aika monta. Löylykauhiksia vielä enemmän. Sama koskee Maailman menoa-putintiltuja.
Ei tähän paljon aikaa kulu. Vähemmän kuin vakavasti palstailevat luulevat. Minulla ei ole aavistustakaan, ketä täällä oikeasti kirjoittaa. Ei kiinnosta. TL;DR.
Panos-tuotos ajattelu ei toimi kaikessa. Myös läppä on arvo.Läppä on arvo jos saat hoidettua palstailusi esim. kotimatkallasi jolloin et voi tehdä hyödyllisempää.
Jos taas jätät tärkeämmät jutut välistä läppäsi tähden, tuhlaat aikaasi.
Keskustelupalstalla kirjoittaminen ei ole pelkkää trollailua.
Miksi kirjoitan? Se on eräs harrastukseni. Jos saan siitä jotain virikettä, niin se on ihan ookoo mulle. Onhan mulla muutakin kuin palstaelämää. Ja huomattavan paljon enemmän sitä muuta.Olen pistänyt merkille, että sinä ilmaannut palstalle yleensä silloin kun on joku "konflikti" päällä.
Se viittaa vahvasti siihen että päivystät palstalla toisella nikillä.- 4867yiereky
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä virikettä täältä voi saada, varmaankin samanlaista kuin jostain seiskan lukemisesta. Itse en kutsuisi sitä kovinkaan virikkeelliseksi vaan pitkälti päinvastoin.
3.14 kirjoitti:
Olen pistänyt merkille, että sinä ilmaannut palstalle yleensä silloin kun on joku "konflikti" päällä.
Se viittaa vahvasti siihen että päivystät palstalla toisella nikillä.Järjettömässä epäluuloisuudessasi sinä nyt uskot mitä tahansa. Ainakin sen, mihin ei ole mitään viitteitä.
4867yiereky kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä virikettä täältä voi saada, varmaankin samanlaista kuin jostain seiskan lukemisesta. Itse en kutsuisi sitä kovinkaan virikkeelliseksi vaan pitkälti päinvastoin.
Ehkä virike on väärä ilmaisu. Kyse (kirjoittamisessa) on pikemmin ajatusten tuuletuksesta, rentoutumisesta. Toisinaan myös keskittämisestä. Varsinkin silloin kun se on vastavuoroista.
elisakettu kirjoitti:
Järjettömässä epäluuloisuudessasi sinä nyt uskot mitä tahansa. Ainakin sen, mihin ei ole mitään viitteitä.
Väitteeseeni on vankat perusteet, sillä minä olen oppinut jo odottelemaan ilmestymistäsi palstalle kun rapa alkaa roiskumaan.
3.14 kirjoitti:
Väitteeseeni on vankat perusteet, sillä minä olen oppinut jo odottelemaan ilmestymistäsi palstalle kun rapa alkaa roiskumaan.
Eiköhän täällä rapa roisku vähän päästään vaikka olen pitkiäkin aikoja poissa.
elisakettu kirjoitti:
Eiköhän täällä rapa roisku vähän päästään vaikka olen pitkiäkin aikoja poissa.
Aika usein minä tiedän sinun tulevan maisemiin. Sinun hahmosi on ottanut ikäänkuin eräänlaisen järjen äänen roolin palstalla ja pyrkii rauhoittamaan tilanteen silloin kun tuntuu että tarvitaan luottamuksen palauttamista.
3.14 kirjoitti:
Aika usein minä tiedän sinun tulevan maisemiin. Sinun hahmosi on ottanut ikäänkuin eräänlaisen järjen äänen roolin palstalla ja pyrkii rauhoittamaan tilanteen silloin kun tuntuu että tarvitaan luottamuksen palauttamista.
Kerron sulle jo julkiseksi muuttuneen salaisuuden. Mun palstailuni on muuttunut olosuhteiden pakosta sellaiseksi, että kykenen siihen harvemmin. Mitä palstalla tapahtuu, on sattumankauppaa. Kukaan ei pysty ennakoimaan sitä. Voi olla että pureudun sitten päivän poltteleviin aiheisiin, kun näkyilen. Pitäähän teillä lapsukaisilla edes jonkinlainen osa-aikapalstamamma olla :)
elisakettu kirjoitti:
Kerron sulle jo julkiseksi muuttuneen salaisuuden. Mun palstailuni on muuttunut olosuhteiden pakosta sellaiseksi, että kykenen siihen harvemmin. Mitä palstalla tapahtuu, on sattumankauppaa. Kukaan ei pysty ennakoimaan sitä. Voi olla että pureudun sitten päivän poltteleviin aiheisiin, kun näkyilen. Pitäähän teillä lapsukaisilla edes jonkinlainen osa-aikapalstamamma olla :)
Muistutan osa-aikamammaa siitä, että pidän sinua palstatrollaattorina.
En ole väleissä oman äitini kanssa, mutta en ole kyllä vailla korvikettakaan.3.14 kirjoitti:
Muistutan osa-aikamammaa siitä, että pidän sinua palstatrollaattorina.
En ole väleissä oman äitini kanssa, mutta en ole kyllä vailla korvikettakaan.Trollaattorissa on sellainen hämärä kaiku mitä se voisi tarkoittaa. Puskutraktori?
Antaisit menneiden olla. Tekisit jonkinlaisen sovinnon itsesi takia. Ihan vain ystävyydellä.elisakettu kirjoitti:
Trollaattorissa on sellainen hämärä kaiku mitä se voisi tarkoittaa. Puskutraktori?
Antaisit menneiden olla. Tekisit jonkinlaisen sovinnon itsesi takia. Ihan vain ystävyydellä.Jotta et menisi liian syvälle sielujen syövereihin, niin paljastan sinulle mihin kirjoitteluni perustuu.
Ei tässä ole kyse mistään sielujen traumoista, vaan ihan yksinkertaisesti trollaattoreiden uskottavuuden kyseenalaistamisesta. Kyllä sinä sen oikeasti tajuatkin, et vain halua lausua sitä ääneen.
Minä pidän esillä sitä faktaa, että palstalla trollaillaan.- hohhoijaaa
3.14 kirjoitti:
Jotta et menisi liian syvälle sielujen syövereihin, niin paljastan sinulle mihin kirjoitteluni perustuu.
Ei tässä ole kyse mistään sielujen traumoista, vaan ihan yksinkertaisesti trollaattoreiden uskottavuuden kyseenalaistamisesta. Kyllä sinä sen oikeasti tajuatkin, et vain halua lausua sitä ääneen.
Minä pidän esillä sitä faktaa, että palstalla trollaillaan.Tietysti palstalla trollaillaan, teethän sinä sitä itsekin.
- Pertsaonnolo
Olet ainakin sen historian aikana mitä täällä olet vaikuttanutkaan, saanut itsestäsi aikasiksi naurettavimman pellen, mitä ikinä tiedän.
Edes varissuon penistreenarit ei pärjää sulle. Jätkä vetää jotain asiallista roolia niin tunteella, että silmistä vesi valuu, kun nauran sun jutuille. Sit vielä se persuus profiiliin...
Mietin vaan, että minkälainenhan elämä sulla oikeesti on... jos joku tietäis sut irl ja tajuais mitä kirjoitat täällä, pääsisit varmaan huostaan loppuelämäkses. 😂- Pertsaonnolo
3.14 kirjoitti:
Siltikin te ylläpidätte showta, minä vain annan aistiärsykkeitä.
Tottakai sun tää show on viihdyttävää. Äijä yrittää vaikka millä konstilla häärätä, eikä loppua tule. Pidä vaan oikeesti varasi, ettei kukaan sua hoksaa.... se varissuon tyyppien kirjoittajakin kärys... toisaalta mä alan jo toivoa, että säkin käryisit tai ainakin joku itsesuojeluvaisto heräis sulla...
Pertsaonnolo kirjoitti:
Tottakai sun tää show on viihdyttävää. Äijä yrittää vaikka millä konstilla häärätä, eikä loppua tule. Pidä vaan oikeesti varasi, ettei kukaan sua hoksaa.... se varissuon tyyppien kirjoittajakin kärys... toisaalta mä alan jo toivoa, että säkin käryisit tai ainakin joku itsesuojeluvaisto heräis sulla...
Minähän olen jo kärynnyt. Palstan trolliosatolla on nimeni tiedossa, mutta mitä iloa heille on siitä?
Koko konkkaronkka lentää täältä pois mikäli se vuodetaan palstalle.- Huikeaatouhuahantuoon
3.14 kirjoitti:
Minähän olen jo kärynnyt. Palstan trolliosatolla on nimeni tiedossa, mutta mitä iloa heille on siitä?
Koko konkkaronkka lentää täältä pois mikäli se vuodetaan palstalle.No tuosta jo voisit päätellä, että sun viihdearvo palstan pellenä on tärkeämpi kuin sun kurja henkilöllisyys. 🤣
Ei sun oikea elämä oikeesti ketään kiinnostakkaan, kaikki odottaa mitä muuta teet taas.
Täytyy myöntää, että olet palstan huikein tyypoi ihan omassa lajissaan. Ei ole kyllä kilpailijoita, mutta hyvin osaat kiriä itsekin itsestäs kaiken irti ja enemmän. Huikeaatouhuahantuoon kirjoitti:
No tuosta jo voisit päätellä, että sun viihdearvo palstan pellenä on tärkeämpi kuin sun kurja henkilöllisyys. 🤣
Ei sun oikea elämä oikeesti ketään kiinnostakkaan, kaikki odottaa mitä muuta teet taas.
Täytyy myöntää, että olet palstan huikein tyypoi ihan omassa lajissaan. Ei ole kyllä kilpailijoita, mutta hyvin osaat kiriä itsekin itsestäs kaiken irti ja enemmän.Hahhah.
Huomaan päässeeni syvälle ihosi alle.- Pertsaonnolo
3.14 kirjoitti:
Hahhah.
Huomaan päässeeni syvälle ihosi alle.Joo. Olet varmasti ihon alla. Odotan aina sopivaa kohtaa kun pääsen möyhyyttämään sua tavalla jos toisella.
On toisaalta hauska katsoa, kun yrität vaikka millä keinoin hankkiutua johonkin suosioon täällä...tai no et enää, nyt vaan yrität epätoivoisesti pitää jostain rippeistä kiinni. Huvitti myöskin kun sanoit olleesi vakuuttava, jopa pelottava kirjoittaja... 😂
No pelottava et ole ollut, mutta hetkittäin ehkä vakuuttavakin, kunnes kupla puhkesi. Pertsaonnolo kirjoitti:
Joo. Olet varmasti ihon alla. Odotan aina sopivaa kohtaa kun pääsen möyhyyttämään sua tavalla jos toisella.
On toisaalta hauska katsoa, kun yrität vaikka millä keinoin hankkiutua johonkin suosioon täällä...tai no et enää, nyt vaan yrität epätoivoisesti pitää jostain rippeistä kiinni. Huvitti myöskin kun sanoit olleesi vakuuttava, jopa pelottava kirjoittaja... 😂
No pelottava et ole ollut, mutta hetkittäin ehkä vakuuttavakin, kunnes kupla puhkesi.En minä kutsuisi möyhäyttämiseksi sinun alemmuuden tunteesta kumpuavaa tarvettasi hyökkäillä kimppuuni.
Mutta miten vain dissi, aina sinun pitää koettaa mitellä alfan kanssa.- Nythänsäintouduitihan
3.14 kirjoitti:
En minä kutsuisi möyhäyttämiseksi sinun alemmuuden tunteesta kumpuavaa tarvettasi hyökkäillä kimppuuni.
Mutta miten vain dissi, aina sinun pitää koettaa mitellä alfan kanssa.Sulla on kyllä huumori kohdallaan. 🤣
Alfahan se väittää, että sairastaa syöpää ja keksii vaikka mitä ollakseen jotain. Moni täällä ei edes väitä olevansa alfa ja on vakuuttavampi kuin sinä.
Mutta eikös se ole niin, että siitä puhe mistä puute. Nythänsäintouduitihan kirjoitti:
Sulla on kyllä huumori kohdallaan. 🤣
Alfahan se väittää, että sairastaa syöpää ja keksii vaikka mitä ollakseen jotain. Moni täällä ei edes väitä olevansa alfa ja on vakuuttavampi kuin sinä.
Mutta eikös se ole niin, että siitä puhe mistä puute.Nokkimisjärjestyksestähän tässä on kyse.
Sinä koetat kohota sosiaalisessa hierarkiassa ja haastat minua.- Vielähaastaapitäis
3.14 kirjoitti:
Nokkimisjärjestyksestähän tässä on kyse.
Sinä koetat kohota sosiaalisessa hierarkiassa ja haastat minua.Haastan sinua? Missä? En mä halua mikään pelle olla! 😂
Kyllä mä oon saavuttanut irl ihan tarpeeks, että edes tarvitsis täältä yhtikäs mitään, mutta kyllä mä näen, että vakuuttavampana kirjoittajana muakin pidetään kuin sua, vaikka en sitä edes ole hakenut. Nyt vielä vaihtelen nikkiä ja puskailen minkä kerkeän...en edes aina katso onko joku vastannut. Mulle riittää, että saa sanottua vaikka yhden asian.
Tietty joskus käyn jumittumassa sun pellenäytöksiin... sopivaa hupia sairaslomalla ja pakkasiltana. Vielähaastaapitäis kirjoitti:
Haastan sinua? Missä? En mä halua mikään pelle olla! 😂
Kyllä mä oon saavuttanut irl ihan tarpeeks, että edes tarvitsis täältä yhtikäs mitään, mutta kyllä mä näen, että vakuuttavampana kirjoittajana muakin pidetään kuin sua, vaikka en sitä edes ole hakenut. Nyt vielä vaihtelen nikkiä ja puskailen minkä kerkeän...en edes aina katso onko joku vastannut. Mulle riittää, että saa sanottua vaikka yhden asian.
Tietty joskus käyn jumittumassa sun pellenäytöksiin... sopivaa hupia sairaslomalla ja pakkasiltana.Kyllä sinä itsekin käsität ettei trollikerhon selkääntaputukset kerro mistään asemasta palstalla.
- Pertsaootnolo
3.14 kirjoitti:
Kyllä sinä itsekin käsität ettei trollikerhon selkääntaputukset kerro mistään asemasta palstalla.
Kaikkihan sulle on trolleja, mitkä ei sun pillin mukaan kulje. Oot kuten nuuska... jankutat tuota trollimantraas ja syyttelet muita. Mutta sullehan riittää omat tukinikkis....niin...mihinkäs sun tukijoukot katoskaan? 😂
Mulle on sama onko täällä joku macy, ellu tai wuppis aitoja ihmisiä, hyviä juttuja niillä on. Ja monella muullakin. Kyllä mä nautin täällä muitten kanssa kirjoittelusta. Jahtaile sä vaan trollejas...vaikka mä näen sut trollien isänä oikein. Kokoajan jäät kiinni omista kikkailuistas ja syyttelet muita. Mutta tapa se on tuokin viettää aikaa.
Ja viihdyttää se muitakin... Pertsaootnolo kirjoitti:
Kaikkihan sulle on trolleja, mitkä ei sun pillin mukaan kulje. Oot kuten nuuska... jankutat tuota trollimantraas ja syyttelet muita. Mutta sullehan riittää omat tukinikkis....niin...mihinkäs sun tukijoukot katoskaan? 😂
Mulle on sama onko täällä joku macy, ellu tai wuppis aitoja ihmisiä, hyviä juttuja niillä on. Ja monella muullakin. Kyllä mä nautin täällä muitten kanssa kirjoittelusta. Jahtaile sä vaan trollejas...vaikka mä näen sut trollien isänä oikein. Kokoajan jäät kiinni omista kikkailuistas ja syyttelet muita. Mutta tapa se on tuokin viettää aikaa.
Ja viihdyttää se muitakin...Kun minä jahtaan trolleja, niin te trollit olette pois pahanteosta. Siitähän minun toiminnassani on loppupelissä kyse.
- Etsaakuriinmeitä
3.14 kirjoitti:
Kun minä jahtaan trolleja, niin te trollit olette pois pahanteosta. Siitähän minun toiminnassani on loppupelissä kyse.
Kyllä tässä kerkeää muutakin kuin sinun pellepyllistyksiä katsella. ✌😁✌
Etsaakuriinmeitä kirjoitti:
Kyllä tässä kerkeää muutakin kuin sinun pellepyllistyksiä katsella. ✌😁✌
Ei teillä ole mitään keskusteluja, kaikki aikanne menee siihen kun vakuuttelette toisillenne olevanne oikeita henkilöitä.
Sinäkin olet taas aktiivisena palstalla, taisi "rakkaus" kuivua kokoon.- Hyvinmenee
3.14 kirjoitti:
Ei teillä ole mitään keskusteluja, kaikki aikanne menee siihen kun vakuuttelette toisillenne olevanne oikeita henkilöitä.
Sinäkin olet taas aktiivisena palstalla, taisi "rakkaus" kuivua kokoon.No ei tarvitse vakuutella. Tänäänkin turisteltiin lämmityksistä ellun ja pujiksen kanssa. Joskus tulee kommentoitua sinne väliin tänne ja luettua muitten kirjoituksia.
Rakkaus voi hyvin, kiitos kysymästä. Nainen asuu toisella paikkakunnalla ja pyörittää yritystään siellä 6-7 päivänä viikossa. Ja mulle tuli muksut viikoks perjantaina, niin erossa ollaan viikko, jos ei sitten asioi täällä viikolla. Viestit kyllä kulkee ja ens perjantain jälkeen voin taas viikon majailla hänen luonaan, jos haluan. Mun vanhempien kesäpaikka on 20 min päässä, missä on kaikkea hommaa siksi aikaa kun nainen käy töissä. Voin puuhailla siellä päivät ja mennä illaks naisen viereen. Ei huono homma ollenkaan. Saikkua 17.2 asti, sit vapaita ja vuosilomia...taidan jatkaa tätä huhti-toukokuuhun asti. 😉👌 Hyvinmenee kirjoitti:
No ei tarvitse vakuutella. Tänäänkin turisteltiin lämmityksistä ellun ja pujiksen kanssa. Joskus tulee kommentoitua sinne väliin tänne ja luettua muitten kirjoituksia.
Rakkaus voi hyvin, kiitos kysymästä. Nainen asuu toisella paikkakunnalla ja pyörittää yritystään siellä 6-7 päivänä viikossa. Ja mulle tuli muksut viikoks perjantaina, niin erossa ollaan viikko, jos ei sitten asioi täällä viikolla. Viestit kyllä kulkee ja ens perjantain jälkeen voin taas viikon majailla hänen luonaan, jos haluan. Mun vanhempien kesäpaikka on 20 min päässä, missä on kaikkea hommaa siksi aikaa kun nainen käy töissä. Voin puuhailla siellä päivät ja mennä illaks naisen viereen. Ei huono homma ollenkaan. Saikkua 17.2 asti, sit vapaita ja vuosilomia...taidan jatkaa tätä huhti-toukokuuhun asti. 😉👌Kiva että palstaelämä tuntuu hyvältä.
- Tääontyökalu
3.14 kirjoitti:
Kiva että palstaelämä tuntuu hyvältä.
Joo. Tää "puskautuminen" on ollut ihan hyvä juttu. Välillä voin pitkäänkin käydä keskusteluita ulkopuolisten tai muiden puskapalstalaisten kanssa, ettei kukaan yhdistä mua disseen... asia puhuu, ei dissen hahmo.
Perustelut nostaa selkeesti uskottavuutta. Mutta sehän on jokaisen itse arviointia ja päättelyä mikä vakuuttaa.
Mua vakuuttaa vaikka helmiä.sioille jutut enemmän kun sun pelletouhut ja taas k&k miehistä harmis päihittää nuuskan 100-0.
Itse kyseenalaistan omatkin ajatukset, kunhan joku osaa perustella niitä vastaan hyvin. Vielä ei ole tullut vastaan tarpeeksi hyviä. Tosin samaa asiaa voi tarkastella eri suunnista ja sanat ei tarkoita kaikille samaa aina....
Palstailu on vaan yksi juttu mun elämässä... Tääontyökalu kirjoitti:
Joo. Tää "puskautuminen" on ollut ihan hyvä juttu. Välillä voin pitkäänkin käydä keskusteluita ulkopuolisten tai muiden puskapalstalaisten kanssa, ettei kukaan yhdistä mua disseen... asia puhuu, ei dissen hahmo.
Perustelut nostaa selkeesti uskottavuutta. Mutta sehän on jokaisen itse arviointia ja päättelyä mikä vakuuttaa.
Mua vakuuttaa vaikka helmiä.sioille jutut enemmän kun sun pelletouhut ja taas k&k miehistä harmis päihittää nuuskan 100-0.
Itse kyseenalaistan omatkin ajatukset, kunhan joku osaa perustella niitä vastaan hyvin. Vielä ei ole tullut vastaan tarpeeksi hyviä. Tosin samaa asiaa voi tarkastella eri suunnista ja sanat ei tarkoita kaikille samaa aina....
Palstailu on vaan yksi juttu mun elämässä...Noo, puskautuminen on yksi juttu, uudet nikkisi toinen juttu.
Hyvä että palstailu jaksaa sykähdyttää sinua kuin uudet lelut pikkulasta, minusta ei olisi vastaavaan trollailuun.- Hohhoijakkatasitte
3.14 kirjoitti:
Noo, puskautuminen on yksi juttu, uudet nikkisi toinen juttu.
Hyvä että palstailu jaksaa sykähdyttää sinua kuin uudet lelut pikkulasta, minusta ei olisi vastaavaan trollailuun.Niin sä vedät jotain roolia täällä. Oon kyllä huomannut. Johan toi alfajuttu kertoi siitä.
Sinäänsä tää oon todella iisiä mulle. Oon ihan oma itseni. Välillä keskityn juttuihin ku nolla, välillä heitän lekkeriä. Mutta huomaan, että sulle tää on laskelmoitua juttua. Vedät puuskia välillä ja taas leikit kuin tää ois hupia sulle....no jos perehdyt johonkin trollailuun mukamas ja koitat ajaa pois trolleja kuin don quijote tapella tuulimyllyjä vastaan, on se hauskaa seurattavaa.
Mua joskus oikein huvitti viinamies. Joku itsetunnoton ihminen, mikä katsoi, että naisen saaminen elämään vaatii viinaa ja bailaamista. Rupesin vinoilee sille, että juokse seinään... no se joskus oikein kysyi mikä juttu se oikein on.... ihan yhtälainen provopelle kun sä. Ihan mitä vaan, kunhan saa jankuttaa vastaan muuta maailmaa vastaan.
Tuntui alussa uskomattomalle, että sun kaltaisia jankuttajia voi ollakaan, mutta kyllä teitä vaan riittää. Pienen oman putken päästä katsotaan maailmaa ja naristaan elämää.
Mutta ei voi mitään.... aikuisiakin olette...jos tuutte tälläisille sivustoille, saatte kestää sen, että vittuilu on ankaraa. Ompa se irlkin, mutta ei näin suoraa. Hohhoijakkatasitte kirjoitti:
Niin sä vedät jotain roolia täällä. Oon kyllä huomannut. Johan toi alfajuttu kertoi siitä.
Sinäänsä tää oon todella iisiä mulle. Oon ihan oma itseni. Välillä keskityn juttuihin ku nolla, välillä heitän lekkeriä. Mutta huomaan, että sulle tää on laskelmoitua juttua. Vedät puuskia välillä ja taas leikit kuin tää ois hupia sulle....no jos perehdyt johonkin trollailuun mukamas ja koitat ajaa pois trolleja kuin don quijote tapella tuulimyllyjä vastaan, on se hauskaa seurattavaa.
Mua joskus oikein huvitti viinamies. Joku itsetunnoton ihminen, mikä katsoi, että naisen saaminen elämään vaatii viinaa ja bailaamista. Rupesin vinoilee sille, että juokse seinään... no se joskus oikein kysyi mikä juttu se oikein on.... ihan yhtälainen provopelle kun sä. Ihan mitä vaan, kunhan saa jankuttaa vastaan muuta maailmaa vastaan.
Tuntui alussa uskomattomalle, että sun kaltaisia jankuttajia voi ollakaan, mutta kyllä teitä vaan riittää. Pienen oman putken päästä katsotaan maailmaa ja naristaan elämää.
Mutta ei voi mitään.... aikuisiakin olette...jos tuutte tälläisille sivustoille, saatte kestää sen, että vittuilu on ankaraa. Ompa se irlkin, mutta ei näin suoraa.Sullehan minun kirjoitteluni tuntuu olevan isokin ongelma. Miksi vänkäisit kanssani jos juttuni eivät häiritsisi?
Tottakai sinua ärsyttää kun minä vien teidän trollailuiltanne pohjaa muistuttelemalla että trollikerho elää palstaelämää. Se mitä kerron, on faktaa, ja lukijatkin sen käsittävät.- Voiollanäinkin
3.14 kirjoitti:
Sullehan minun kirjoitteluni tuntuu olevan isokin ongelma. Miksi vänkäisit kanssani jos juttuni eivät häiritsisi?
Tottakai sinua ärsyttää kun minä vien teidän trollailuiltanne pohjaa muistuttelemalla että trollikerho elää palstaelämää. Se mitä kerron, on faktaa, ja lukijatkin sen käsittävät.No sinua on kiva vaan kiusata. Joku nuuska ja vaikka viinamieskin on harmittomia.... sä taas käyt toisten kimppuun. Olet sopiva kohde mun primitiiviselle agressiivisuudelle... kuitenkin olen ihminen ja tietynlaiset vietit vie... en nyt mikään poikkeus ole.
Minua ei ärsytä varsinaisesti mikään sun töllöntoiminta.... herättää kuitenkin jotain, mihin sopivana hetkenä tartun, kuten edellä mainitsin. Olet sopiva kohde mun selvästi heikkoudelle... alistan mielellään ja mitätöin.... ei kovin hurrattava toiminta, mutta sieltä se vaan putkahtaa. Ehkä en ole päässyt toksisesta maskuliinisuudesta eroon, vaan pitää joskus keulia. 😀 Voiollanäinkin kirjoitti:
No sinua on kiva vaan kiusata. Joku nuuska ja vaikka viinamieskin on harmittomia.... sä taas käyt toisten kimppuun. Olet sopiva kohde mun primitiiviselle agressiivisuudelle... kuitenkin olen ihminen ja tietynlaiset vietit vie... en nyt mikään poikkeus ole.
Minua ei ärsytä varsinaisesti mikään sun töllöntoiminta.... herättää kuitenkin jotain, mihin sopivana hetkenä tartun, kuten edellä mainitsin. Olet sopiva kohde mun selvästi heikkoudelle... alistan mielellään ja mitätöin.... ei kovin hurrattava toiminta, mutta sieltä se vaan putkahtaa. Ehkä en ole päässyt toksisesta maskuliinisuudesta eroon, vaan pitää joskus keulia. 😀Usko huviksesi dissi, minä osaan karistaa kaltaisesi perskärpäset silloin kun haluan.
Lähtökohtaisesti sinun pitäisi voittaa minut verbaalisesti, mutta minä voin kääntää sinulle selkäni kun kyllästyn.- Sopiikaikki
3.14 kirjoitti:
Usko huviksesi dissi, minä osaan karistaa kaltaisesi perskärpäset silloin kun haluan.
Lähtökohtaisesti sinun pitäisi voittaa minut verbaalisesti, mutta minä voin kääntää sinulle selkäni kun kyllästyn.Karista pois vaan. Elä anna minun toki häiritä. Voithan aina runkata omalle kuvalles ja ignoorata koko maailman.... mutta sit kannattaa vaihtaa saittia. 😊
Käännä vaan selkäsi. En mä puukota takaapäin. Ihan tulen sanomaan suoraan asiat eteesi. Ja verbaalisesti voitkin menestyä.... en ole mikään verbaalinen lahjakkuus.... mun vahvuudet on muualla. Sopiikaikki kirjoitti:
Karista pois vaan. Elä anna minun toki häiritä. Voithan aina runkata omalle kuvalles ja ignoorata koko maailman.... mutta sit kannattaa vaihtaa saittia. 😊
Käännä vaan selkäsi. En mä puukota takaapäin. Ihan tulen sanomaan suoraan asiat eteesi. Ja verbaalisesti voitkin menestyä.... en ole mikään verbaalinen lahjakkuus.... mun vahvuudet on muualla.No joo, eiköhän tämä ollut tässä.
Illanjatkoja.- Nukuhyvin
3.14 kirjoitti:
No joo, eiköhän tämä ollut tässä.
Illanjatkoja.No eipä lisättävää, ei.
Jatkoja vaan, jos ei omat riitä. 😁 Nukuhyvin kirjoitti:
No eipä lisättävää, ei.
Jatkoja vaan, jos ei omat riitä. 😁Öitä sulle jos painut pehkuihin.
- mjhgvbn
No itse en ole facessa tai muussakaan somessa. Ystäviä ei juurikaan ole, ellei työkavereita lasketa. Olen joutunut useaan otteeseen olemaan pitkillä sairauslomilla (parhaillaankin). Ekalla pitkällä saikulla "eksyin" tänne. Täällä oli/on vilkasta toimintaa muihin palstoihin verraten. Kai se minulle on sosiaalisen elämän korviketta, kun sairaana joudun olemaan eristyksissä oikeista ihmisistä.
Tuossa tilanteessa palstailu on varmasti parasta mahdollista ajankäyttöä, sanoisin että laatuaikaa verrattuna siihen mitä olisi tilalla.
- 01234543210
Siis onkos nyt kyse trollailusta vaiko palstalla roikkumisesta, eihän kaikki varmastikaan trollaile. Mutta siitä ole satavarma ettei palsta kenenkään elämän laatua paranna pätkääkään, mitä täältä muka voi saada. Ehkä se trolli saa jonkin hetkellisen tyydytyksen siitä että saa huomiota, pääsee "voittamaan" tai jotain.
- NainenRuudunTakaa
Jos et saa mitään, miksi olet täällä?
Täältä saa samaa mitä muustakin sosiaalisuudesta:
Tulee nähdyksi niin itselleen kuin muillekin. Kun kirjoittaa jotain, voi olla että vasta siinä joku asia itsellekin selkenee, että noinhan se meneekin. Ja kommenttien kautta saa kokemuksen, että tulee nähdyksi muillekin. Se on varmaan monilla myös se provoamisen tarkoitus.
Ja maailmankuva laajenee kun näkee toisten juttuja (vaikka oliskin miten jumeja osalla, omatkin on toisten mielestä). - 01234543210
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Jos et saa mitään, miksi olet täällä?
Täältä saa samaa mitä muustakin sosiaalisuudesta:
Tulee nähdyksi niin itselleen kuin muillekin. Kun kirjoittaa jotain, voi olla että vasta siinä joku asia itsellekin selkenee, että noinhan se meneekin. Ja kommenttien kautta saa kokemuksen, että tulee nähdyksi muillekin. Se on varmaan monilla myös se provoamisen tarkoitus.
Ja maailmankuva laajenee kun näkee toisten juttuja (vaikka oliskin miten jumeja osalla, omatkin on toisten mielestä).No tämä on mielestäni kuin sen seiskan selailu, katselee kun ei viisaampaankaan asiaan jaksa keskittyä, mutta ei siitä mitään saa irti. Erittäin mielelläni olisin sellaisessa tilanteessa ettei tulisi palstailut mieleenkään, mutta tylsämielisenä ja passiivisena näin ei ole. Onneksi sentään vielä samaan aikaan katselee muitakin juttuja.
Noh reilun vuoden kokemuksella sanoisin, että aivojen leppuutustila, hömppäily virkistää ja työntää raskaampia arkiasioita syrjemmälle.
Toisaalta tänään(kin) havahduin, että mullahan on ystäviä täällä!
Ja omapäiselle hiljaisuutta rakastavalle rauhantyypille ja erakkoluonteelle tämä käy hyvin. Ei ole ääniä, ei liikaa kälätystä.
Lisäksi kirjoittaminen ruokkii luovuutta ja ideoita.
Plus saan vinkua Anselmille milloin mistäkin. Ja se vaan kuuntelee :DTuosta vuodesta olemme eri mieltä, se on kyllä sinulta valhe.
Saat aina vinkua mulle. Jokaisella ihmisellä on oma herkkä kohtansa (tai sokea piste), sinä olet mulle tällä palstalla sellainen.Aika pitää 100 % paikkansa, se on yhtä varma asia kuin se, että tasavallan istuva presidentti on Niinistö.
Palstalle tulo tapahtui lokakuussa 2017.misspönttöuuni kirjoitti:
Aika pitää 100 % paikkansa, se on yhtä varma asia kuin se, että tasavallan istuva presidentti on Niinistö.
Palstalle tulo tapahtui lokakuussa 2017.Läpätiläpätilässynlää.
- jaksaavalehdellajaesitt
3.14 kirjoitti:
Tuosta vuodesta olemme eri mieltä, se on kyllä sinulta valhe.
Saat aina vinkua mulle. Jokaisella ihmisellä on oma herkkä kohtansa (tai sokea piste), sinä olet mulle tällä palstalla sellainen.Komppaan Pertsaa. Tuo aika on iso emävale pöntöltä!!!
jaksaavalehdellajaesitt kirjoitti:
Komppaan Pertsaa. Tuo aika on iso emävale pöntöltä!!!
Älä horise ”komppaaja” puskassa. Kai minä nyt itse tiedän - edelleen. Vuosi ja 3 kk.
Aikaisemmin ei ollut edes mitään tarvetta nettiin tulla!
(murinaa)misspönttöuuni kirjoitti:
Älä horise ”komppaaja” puskassa. Kai minä nyt itse tiedän - edelleen. Vuosi ja 3 kk.
Aikaisemmin ei ollut edes mitään tarvetta nettiin tulla!
(murinaa)Läpätiläpätilässynlää sulle emätrollille.
3.14 kirjoitti:
Läpätiläpätilässynlää sulle emätrollille.
En ole emä enkä emo millekään. Ota kamfeeritippa, se rauhoittaa.
Miksi olet taas läpätilää-tuulella?
Painitaanko? Painitaan, en kyselekään!
(hyökkää päälle)3.14 kirjoitti:
Läpätiläpätilässynlää sulle emätrollille.
Blaa blaa blaa
Bla blaa läp läp
...itsellesi. Mörkö.- jaksaavalehdellajaesitt
Vastaat nopeasti ja päivystät täällä yötä päivää nikkeinesi, se on kusetusta ja valehtelua. Jokainen saa täällä kompata ketä haluaa. Sinua ei tarvitse kompata. Älä esitä yhtään enempää.
misspönttöuuni kirjoitti:
En ole emä enkä emo millekään. Ota kamfeeritippa, se rauhoittaa.
Miksi olet taas läpätilää-tuulella?
Painitaanko? Painitaan, en kyselekään!
(hyökkää päälle)Ei nyt jaksa painia (viskaa pöntön mattoon).
En minä käsitä sinun rooliasi palstalla. Ehkäpä minun ei tarvitsekaan...jaksaavalehdellajaesitt kirjoitti:
Vastaat nopeasti ja päivystät täällä yötä päivää nikkeinesi, se on kusetusta ja valehtelua. Jokainen saa täällä kompata ketä haluaa. Sinua ei tarvitse kompata. Älä esitä yhtään enempää.
No jos olet yhtään seurannut, en kylläkään joka päivä täällä ole (pysty millään). Myöhäiltoina kylläkin. Ja kai minä nyt sunnuntaina saan olla..
Inhoa rauhassa.
(surullinen ilme)3.14 kirjoitti:
Ei nyt jaksa painia (viskaa pöntön mattoon).
En minä käsitä sinun rooliasi palstalla. Ehkäpä minun ei tarvitsekaan...Auts.
Otti selkään..
(minun roolini on halia)misspönttöuuni kirjoitti:
Auts.
Otti selkään..
(minun roolini on halia)Roolisi voi olla halia, mutta ei minua.
3.14 kirjoitti:
Ei nyt jaksa painia (viskaa pöntön mattoon).
En minä käsitä sinun rooliasi palstalla. Ehkäpä minun ei tarvitsekaan...Luulen, että olen vinkulelu. Mitä kovemmin hampaissa, sitä kovempi vinkuna.
Sori nyt vaan, mutta päivystin pellillä loikoilevaa paprikaa, mietin, että syönkö vielä yhden ennen yötä ja söin! Sitten kohentelin tulppaaneja maljakossa, pesin pyykkivuorta, vehtasin koiran kanssa...
Että en ollu täällä hahah :D- jaksaavalehdellajaesitt
En inhoa. Halveksin valehtelua ja trollausta jolla pelleillään täällä. Sinä haluat herättää myötätuntoa ja sympatiaa palstalla ja olet onnistunutkin siinä. Osaat manipuloida ja herättää toisten tunteita helvetin hyvin. Siitä pisteet eri persoonillesi joita osaat käyttää taitavasti.
En inhoa. Halveksin valehtelua ja trollausta jolla pelleillään täällä. Sinä haluat herättää myötätuntoa ja sympatiaa palstalla ja olet onnistunutkin siinä. Osaat manipuloida ja herättää toisten tunteita helvetin hyvin. Siitä pisteet eri persoonillesi joita osaat käyttää taitavasti.
Keskustelumme on päättynyt. Olet valinnut tyylisi. En kuuntele solvausta ja perätöntä p.skaa.
Hyvää loppuiltaa.- jaksaavalehdellajaesitt
Et vain pysty kohtaamaan totuutta ja sitä, että olet niin läpinäkyvä täällä.
Jatkoja valitsemallasi marttyyrin tiellä.
Illanjatkoa maailmaasi täällä. jaksaavalehdellajaesitt kirjoitti:
Et vain pysty kohtaamaan totuutta ja sitä, että olet niin läpinäkyvä täällä.
Jatkoja valitsemallasi marttyyrin tiellä.
Illanjatkoa maailmaasi täällä.Faktahan on se, että palstan vakitrollit eivät myönnä totuutta vaikka jokainen palstailija sanoisi heidän paljastuneen.
He jaksavat vielä keskenään antaa toisilleen alibin ja taata toisensa. Ei olekaan ihme että palsta hiljenee kaiken aikaa.- jaksaavalehdellajaesitt
Minulle on ihan sama näille trolleille täällä. Komppaan ja kirjoitan kun siltä tuntuu. Se vituttaa, että trollit pitävät toisia kirjoittajia itseään tyhmempinä. Se on suurin virhe trolleilta. Komppaus sinulle.
Minulle on ihan sama näille trolleille täällä. Komppaan ja kirjoitan kun siltä tuntuu. Se vituttaa, että trollit pitävät toisia kirjoittajia itseään tyhmempinä. Se on suurin virhe trolleilta. Komppaus sinulle.
Näymme ajattelevan aikalailla samalla tapaa.
Nämä trollit pitävät vieläpä itseään fiksumpana väkenä vaikka heidän palstailunsa perustuu jo lähtökohtaisesti petokseen. Kuvottavaa väkeä.
Komppaus sullekin (ja peukutus).
- NainenRuudunTakaa
Saahan siitä sen dopamiinipiikin, kun ärjäisee jotain keskusteluun. Tai vittuile hienovaraisemmin.
Mutta minkä joku lukee trollauksena, on toisen oikeaa elämää. Itse esim. tiedostan, että monet asiat, joista avaudun täällä aidosti sydämelläni esim. ihmissuhteiden, seksuaalisuuteen liityvien asenteiden jne suhteen, monet lukijat voivat tulkita trollauksena, kun muunlaiselle lukijakunnalle ne ovat normaalia arkea eikä oteta vittuiluna.
Sitten taas muu keskustelu. Miksi ihmiset menee johonkin tutun porukan miittiin vuodesta toiseen? Koska sosiaalisuus yleisesti on kivaa, vaikkei jutut aina niin kummoisia aina oliskaan. Samat läpät, mut niin elämässä ja ihmisillä usein on.
Samasta syystä tuskin häivyn palstalta kokonaan. Tulee hetkiä, jolloin kaipaa helppoa nettisosiaalisutta, niin tänne on helppo tulla. Yleensä löytyy joku ketju, jonka haluaa avata ja sitten jotain kirjoittaa. Ei haittaa, vaikka olis trollejakin seassa. - Nainen39vee
Sinä, DarkFear ja peris tunnutte trollaavan yksinäisyyden takia.
Mä ja Peris ei ainakaan tällä palstalla olla koskaan yhtään mitään trollattu, sillä me pyrimme molemmat täällä vain asiallisiin ja hyvätasoisiin keskusteluihin.
DarkFear kirjoitti:
Mä ja Peris ei ainakaan tällä palstalla olla koskaan yhtään mitään trollattu, sillä me pyrimme molemmat täällä vain asiallisiin ja hyvätasoisiin keskusteluihin.
Hyvä, jatkakaa samaan malliin.
- rekattunainenpuska
Olen eräs rekattu, naispuolinen. Kirjoitan puskasta, koska en halua kertoa elämästäni rekattuna liian intiimejä. Olen pyörinyt palstalla/palstoilla vuosia johtuen eniten siitä, että elämässäni on kausia, jolloin joudun olemaan kotonani sanotaanko nyt sellaisella termillä kuin omaishoitajana.
Kaipaan aikuista juttukaveria, koska puolisoni on töissä pitkiä päiviä ja olotilani on usein rasittunut, huolestunut. Haluan siis täällä saada aivot narikkaan. Kun taas tilanne hoidettavalla on helpompi ja pääsen taas johonkin työ- tai opiskelukuvioon kiinni, minua ei täällä paljon näy. Koska en kuitenkaan voi ottaa pitkiä työsuhteita, pidän näitä keskustelupalstoja silloinkin mukana elämässäni ja käyn vilkuilemassa, mitä tänne kuuluu. Minua ei kiinnosta, kuka täällä trollaa ja kuka ei, koska haen vain juttuseuraa. Samantekevää, onko persoona, jonka kanssa kirjoittelen täysin todellinen tai ei.- rekattunainenpuska
3.14 kirjoitti:
Miksi valitsit trollailla juuri sinkut-palstalla?
Tämä on vilkas palsta ja täällä on paljon huumoria ja mielenkiintoisia aiheita. Enkä mielestäni trollaile. Mutta ilmeisesti kutsut kaikkea kirjoittelua trollailuksi.
rekattunainenpuska kirjoitti:
Tämä on vilkas palsta ja täällä on paljon huumoria ja mielenkiintoisia aiheita. Enkä mielestäni trollaile. Mutta ilmeisesti kutsut kaikkea kirjoittelua trollailuksi.
Tiedätkö mistä tunnistaa miestrollit?
Ne kirjoittaa nikkiinsä "nainen".- rekattunainenpuska
3.14 kirjoitti:
Tiedätkö mistä tunnistaa miestrollit?
Ne kirjoittaa nikkiinsä "nainen".Mikä idea minulla olisi trollata puskasta puskana? Ethän voi tietää kuka rekattu olen? Minä kirjoitan lähes aina sukupuoleni puskanikkiin. Täällä tuntuu olevan oleellista, kummalta sukupuolelta mielipide tulee.
Myönnän, että trollaan joskus puskist (en nyt). Mutta rekattuna en koskaan. rekattunainenpuska kirjoitti:
Mikä idea minulla olisi trollata puskasta puskana? Ethän voi tietää kuka rekattu olen? Minä kirjoitan lähes aina sukupuoleni puskanikkiin. Täällä tuntuu olevan oleellista, kummalta sukupuolelta mielipide tulee.
Myönnän, että trollaan joskus puskist (en nyt). Mutta rekattuna en koskaan.Noo, en ota kantaa siihen mikä olet.
Itseäni ärsyttää trollaaminen jota varsinkin tunnetut vakinikit harrastaa. He tuhoavat palstan.- rekattunainenpuska
3.14 kirjoitti:
Noo, en ota kantaa siihen mikä olet.
Itseäni ärsyttää trollaaminen jota varsinkin tunnetut vakinikit harrastaa. He tuhoavat palstan.Minä en tiedä kuka trollaa ja kuka ei. Eikä se kiinnosta minua. En ajattele juuri ketään trollina. Liljalaaksolaisia lukuunottamatta. Hekin ovat minusta vain hauskoja.
Minä en tiedä kuka trollaa ja kuka ei. Eikä se kiinnosta minua. En ajattele juuri ketään trollina. Liljalaaksolaisia lukuunottamatta. Hekin ovat minusta vain hauskoja.
Jos sanot ettet ole havainnut trollaamista, olet todennäköisimmin itse trolli.
Minä en tiedä kuka trollaa ja kuka ei. Eikä se kiinnosta minua. En ajattele juuri ketään trollina. Liljalaaksolaisia lukuunottamatta. Hekin ovat minusta vain hauskoja.
Ne nyt ei liljanlaaksolaiset ainakaan ole mitään trollihahmoja, vaan just niitä asiallisia ja hyvätasoisia kirjoittelijoita jokainen.
- rekattunainenpuska
3.14 kirjoitti:
Jos sanot ettet ole havainnut trollaamista, olet todennäköisimmin itse trolli.
En sano, etten ole havainnut. Se kuka on trolli, ei ole minulle mitenkään merkityksellistä, kunhan kykenee keskusteluun. Siksi en haaskaa aikaani pohtimalla kuka on trolli tai ei.
En sano, etten ole havainnut. Se kuka on trolli, ei ole minulle mitenkään merkityksellistä, kunhan kykenee keskusteluun. Siksi en haaskaa aikaani pohtimalla kuka on trolli tai ei.
Trollillehan trolleista ole silleen mieliharmia, olette samalla asialla.
- rekattunainenpuska
3.14 kirjoitti:
Trollillehan trolleista ole silleen mieliharmia, olette samalla asialla.
Ei ole harmia silloin kuin trollaan eikä silloin kun kirjoitan rekattuna.
Ei ole harmia silloin kuin trollaan eikä silloin kun kirjoitan rekattuna.
Noin ajattelinkin. Illanjatkoja.
- rekattunainenpuska
3.14 kirjoitti:
Noin ajattelinkin. Illanjatkoja.
Samoin.
- öäö
Kun ei teil oo muuta elämää :)
- Pillujen--asiantuntija
Syitä on yksinäisyys miehillä. Palstan naiset kyllä saisi kumppanin ettei tarvii palstailla mutt heille ei kelpaa samantasoinen ruma ätmi vaan haluavat komean top 10 miehen ja koska eivät löydä sellaista niin ovat jämähtäneet ätmien kanssa palstalle. Miehet ovat palstalla rumuutensa takia.
Älä sä naisia turhaan ala syyttämään, jos heille ei jotkut sun kaltaiset luuserimiehet kelpaa. Ei se naisten vika ole, jos ne sun omat sosiaaliset taitosi ovat liian huonot naisen löytämistä varten.
- HKettu
Periksen satuhahmot make, bicky ym. ja niitä komppaileva hölmöläistrolli DarkFear ovat ainoat järjestelmälliset trollaukset täällä. Sitten on sellainen kuin sinä, joka saadakseen huomiota itselleen syyttelee milloin ketäkin trolliksi. Sattumanvaraisemmin on sitten kaikenlaista pikku kiusantekoa.
- Tämä-selvä
Palstalla ollaan yksinäisyyden takia. Palstalaisilla ei ole ketään kelle jutella kasvokkain. Teillä ei ole sosiaalista elämää. Jos olisi tyttöystävä niin ette varmaan olis palstalla ollenkaan.
Ei se ihan noinkaan mene väldesti.
Minä aloitin palstailun silloin kun mulla oli iltaisin joutoaikaa, mutta kyllä minä nykyisin valitsen toisinaan mieluummin palstaillan kuin lähden vaikkapa baariin tai tapaamaan tuttavia.
.. Joku Trolli.. Syystä tai Toisesta Mainitsi.. Mut.. KolmeKertaa Tässä(kin) Ketjussa.. Täs Mä Nyt Sit Olen.. ;D
.. Onks Jollain Jatkuva Ikävä ja/tai Kesto PalkoKasviTauti HengitysElimis?.. ;D- trololoo-trolli
Trololoo-trolli sai alkunsa näistä tapahtumista
- Pillujen--asiantuntija
Pillun puute. Darkkis ollut palstalla ainakin 10 vuotta.
- konisariopalmu
Kielen asiantuntija selvitti että Enkeli-Elisa tapauksessa Minttu V oli kirjoittanut itse omasta päästään kaikkien osallisten puheenvuorot.
Olisi melko herkullista selvityttää suoli24 palstan hahmojen sukulaisuussuhteita tällaisen kiälen ammattilaisen kanssa. - Nää2onKipeitä
Pääsairaus saa trollaamaan (Antti R, Darkkis )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433504Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4372944Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222801Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831867- 871497
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 921145
- 1011117
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31930