Kauden ajattelin 12treeniä viikossa. Sunnuntaista torstaihin aamulla ja illalla perjantaina ja lauantaina kerran riippuen kunnosta jos on käynyt viihteellä ;).
Minulla on kotona raskaita käsipainoja ja lisäksi aijon punnertaa paljon. Tavoite kesällä voimanpatti kädet kuin kipparikallella pinaattipurkin jälkeen :D
Hommasin aikoinaan suurehkot käsipainot kotiin ettei tarvitse salille vääntäytyä vaan heti kun sängystä ylös pääsee niin jugurtit myslit ja aamupuurot pari ruisleipää kinkulla salaatilla kurkulla ja tomaatilla varustettuna ja kaksi isoa mottia kahvia ja vähän vettä ja pumppaamaan :)
Itseasiassa aloitin jo nyt 10min sitte sain ekan iltareenin pakettiin vähän vielä hiukopalaa ja sitten tutimaan ZZZzzzZZZ mutta vasta iltasadun jälkeen eehehee :D
https://www.youtube.com/watch?v=QIwUpvf2jXY
Ajattelin aloittaa tehokkaan hauistreeni
kohtaLÄHTEE___
1
93
Vastaukset
- r325256
No joo kyllä sä tolla vedät viikon kaks ja oot sitten niin tukossa että ei pariin kuukauteen tartte edes rannetta heilautella.
no joo ja sitten siihen oikeaan kommenttiin. Mene trolli luolaasi huutelemaan seinille, ei tollasta pelleilyä kukaan usko eikä oikeasti tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996