Maailmassa ei ole mitään parempaa kuin naisen tuoksu. Se kun saa nuuhkaista naisen hiuksia, on taivaassa ja haluaisi vaan jäädä siihen ikuisesti.
Naisen tuoksu
57
1887
Vastaukset
- pihallatipunen
Mitä jos naisella on pahantuoksuista shampoota?
- hyvän.hajuista.shamppoot
pesetkö pimppisi shamppoolla miksi et käytä hyvän tuoksuista saippuaa
- pihallatipunen
hyvän.hajuista.shamppoot kirjoitti:
pesetkö pimppisi shamppoolla miksi et käytä hyvän tuoksuista saippuaa
Lainaus aloittajan kirjoituksesta:
"Se kun saa nuuhkaista naisen hiuksia,"
Puhuttiinko tuossa pimpistä jotain?
Ei puhuttu.
Sä olet jotenkin etova koska ihan sama mistä joku kirjoittaa, sulla on aina ekana mielessä pimppi ja tissit. Tulee mieleen sellainen oksettava kuolasuu.
- TotuusKirpaisee
Juuuuu, naiset löytää parfyyyyyymien kanssa, että naisesta jää pitkä hajujälki, jota seuraamalla löytyy nainen, vaikkei naistä näy mailla, eikä halmeilla.
Eivätkö naiset tiedä, että voivat aiheuttaa jollekin kuoleman, jolla on paha astma tai hajuste allergia tällä hajuvesillä läträämisellään. Paitti että jos haistat työpäivän jälkeen, olipa työpaikka navetta tahi ravintolan keittiö, muu hikinen haiseva homma...tarttuu hajut hiuksiin. Ja kyllä se hikinen päänahkakin osaa haista...
Itse naisen hiki tuoksuu hyvältä kaikkine feromoneineen, mutta lehmän sonta on sitten asia erikseen.
Saapasnaama kirjoitti:
Itse naisen hiki tuoksuu hyvältä kaikkine feromoneineen, mutta lehmän sonta on sitten asia erikseen.
Heh, lehmän paskuli muuten maistuu samalle mille haiseekin...olen joskus vahingossa saanut maistiaisen..🤣
Ihan AIV-rehulle...hiukan " mustikkamainen"...
Kyllähän miehenkin hiki osaa hyvälle tuoksua, miksipä ei naisenkin..😊mazy kirjoitti:
Heh, lehmän paskuli muuten maistuu samalle mille haiseekin...olen joskus vahingossa saanut maistiaisen..🤣
Ihan AIV-rehulle...hiukan " mustikkamainen"...
Kyllähän miehenkin hiki osaa hyvälle tuoksua, miksipä ei naisenkin..😊Sitä vaan olen muutaman kerran ihmetellyt, miten kissa. Naaraspuolinen nelijalkainen kissa piehtaroi miehen hikisen paidan kimoussa...hankaa itseään siihin ja sekopäänä kuolaa samalla, ihan kuin olisi huumattu jollain aineella.
Kissa ja ihmisen hien tuoksu/haju kuitenkin, ei toisen kissan!!😸Minäkin olen sitä mieltä, että ei se naisen tuoksu ole kaikkein mahtavin. Se on vauvan tuoksu. Vauvat tuoksut vielä paremmalta kuin naiset! On ihanaa pyyhkeellä kuivata yksivuotiasta saunan jälkeen. Tuoksuu niin puhtaalta ja vauvalta. Vauvojen tuoksu on ihanaa. Tietysti joskus se vauva myös haisee epämielyttävältä, jos on vääntänyt tortun vaippoihinsa.
Mulla tentti meni muuten huonosti. En ole varma menikö edes läpi. Mitenkä sinulla viimeiset jutut menee?Vauvat tuoksuvat kyllä eri tavalla ihanilta. Mikä parasta, kun niitä pusuttelee poskelle, ne eivät pääse edes karkuun.
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minäkin olen sitä mieltä, että ei se naisen tuoksu ole kaikkein mahtavin. Se on vauvan tuoksu. Vauvat tuoksut vielä paremmalta kuin naiset! On ihanaa pyyhkeellä kuivata yksivuotiasta saunan jälkeen. Tuoksuu niin puhtaalta ja vauvalta. Vauvojen tuoksu on ihanaa. Tietysti joskus se vauva myös haisee epämielyttävältä, jos on vääntänyt tortun vaippoihinsa.
Mulla tentti meni muuten huonosti. En ole varma menikö edes läpi. Mitenkä sinulla viimeiset jutut menee?Niin onkin!! Vauvat ja omat lapset tuoksuu ihanalle. Joku ihmeen euforinen tuoksu niissä on, sellainen että tekee mieli käperyttää syliin ja paijata. Iskee vimmattu hoiva ja suojeluvietti.
Ja tuoksuihin liittyy oleellisesti muistoja, tunnetiloja...oman kumppanin tyyny tms. tekstiili missä on hänen tuoksu osaa olla ihanan rauhoittava ja tunteikas kokemus...
Tuoksuilla on iso merkitys minunkin elämässä. 😃
Ylipäänsä elän aistit avoinna ja se joskus kuormittaakin rankasti.
Harmi sen tentin puolesta, oliko odottamattomia kysymyksiä?
Mulla etenee hitaasti, mutta etenee lopputyöt. Pari viikkoa vielä. Tällä viikolla suunnitelma valmiiksi ja eteenpäin...sitten ootellaan näyttöä. Se menee miten menee...uskon, että läpi pääsen mutta helppo se ei ehkä tuu olemaan. On niin paljon eri osa-alueita joita pitäis ehtiä puremaan läpi...tai sit menee 2 päiväisenä.Saapasnaama kirjoitti:
Vauvat tuoksuvat kyllä eri tavalla ihanilta. Mikä parasta, kun niitä pusuttelee poskelle, ne eivät pääse edes karkuun.
Vauvaparat...ei pääse pusuja karkuun...😫
Oikeesti vauvat on kyllä maailman suloisempia olentoja...ihania ihania pikku ihmisiä..😍mazy kirjoitti:
Vauvaparat...ei pääse pusuja karkuun...😫
Oikeesti vauvat on kyllä maailman suloisempia olentoja...ihania ihania pikku ihmisiä..😍Voisin alkaa vauvahoitajaksi, vauva paijaajaksi...sitten kun ne kasvaa, vois palauttaa vanhemmilleen. Heh...sitten se ois jo niin tärkee ihminen, ettei pystyis ilman sydän särkyä...
mazy kirjoitti:
Voisin alkaa vauvahoitajaksi, vauva paijaajaksi...sitten kun ne kasvaa, vois palauttaa vanhemmilleen. Heh...sitten se ois jo niin tärkee ihminen, ettei pystyis ilman sydän särkyä...
Ite tein tuota. Kaverille iski burnout, nìin otin aina tarpeen mukaan illaksi hoitoon. Oli ihan huippua. Sai kuoria vaan kermat päältä, halitella ja pusitella ja sitten palauttaa vahemmilleen. Nyt asuu eripuolella Suomea, mutta hyvät muistot jäi.
Saapasnaama kirjoitti:
Ite tein tuota. Kaverille iski burnout, nìin otin aina tarpeen mukaan illaksi hoitoon. Oli ihan huippua. Sai kuoria vaan kermat päältä, halitella ja pusitella ja sitten palauttaa vahemmilleen. Nyt asuu eripuolella Suomea, mutta hyvät muistot jäi.
Oi, mä en ennen ymmärtänyt miksi naiset aina seisoo vaunujen ympärillä lässyttämässä vauvoille sinne vaunuihin ja pällistelee, kun jotakin ihmettä. Mutta nyt kun oon ite äiti, ymmärrän hyvin sen mikä niissä ihastuttaa. :)
Onko sulla lapsia, en muista ootko kertonut? Vai ootko muuten vaan tunteellinen lapsi-ihminen, jotkut on sisäsyntyisesti, joistain tulee vasta vanhemmiksi tultuaan...? :)mazy kirjoitti:
Oi, mä en ennen ymmärtänyt miksi naiset aina seisoo vaunujen ympärillä lässyttämässä vauvoille sinne vaunuihin ja pällistelee, kun jotakin ihmettä. Mutta nyt kun oon ite äiti, ymmärrän hyvin sen mikä niissä ihastuttaa. :)
Onko sulla lapsia, en muista ootko kertonut? Vai ootko muuten vaan tunteellinen lapsi-ihminen, jotkut on sisäsyntyisesti, joistain tulee vasta vanhemmiksi tultuaan...? :)Olen vaan aina ollut tunteellinen tyyppi. Isäksi en valitettavasti halua tulla, koska en usko voivani tarjota tarpeeksi hyvää varhaista vuorovaikutusta. Veikkaan että minulla on jotain aspergerin tapaista ja olenkin menossa tässä tutkinuksiin lähiaikoina. En siis jaksaisi viettää lapsen kanssa tarpeeksi aikaa. Parisuhteenkin pitäisi olla sellaista kerran viikossa tapailua. Käytännössä olen heittänyt senkin suhteen toivoni. Mutta hyvää elämää voi näinkin viettä. Ei valittamista.
mazy kirjoitti:
Niin onkin!! Vauvat ja omat lapset tuoksuu ihanalle. Joku ihmeen euforinen tuoksu niissä on, sellainen että tekee mieli käperyttää syliin ja paijata. Iskee vimmattu hoiva ja suojeluvietti.
Ja tuoksuihin liittyy oleellisesti muistoja, tunnetiloja...oman kumppanin tyyny tms. tekstiili missä on hänen tuoksu osaa olla ihanan rauhoittava ja tunteikas kokemus...
Tuoksuilla on iso merkitys minunkin elämässä. 😃
Ylipäänsä elän aistit avoinna ja se joskus kuormittaakin rankasti.
Harmi sen tentin puolesta, oliko odottamattomia kysymyksiä?
Mulla etenee hitaasti, mutta etenee lopputyöt. Pari viikkoa vielä. Tällä viikolla suunnitelma valmiiksi ja eteenpäin...sitten ootellaan näyttöä. Se menee miten menee...uskon, että läpi pääsen mutta helppo se ei ehkä tuu olemaan. On niin paljon eri osa-alueita joita pitäis ehtiä puremaan läpi...tai sit menee 2 päiväisenä.Onneksi olkoon, jos on vain jokseenkin vain näyttö välillä. Itsellänikin olisi sivuaineet tutkinnon kannalta kasassa, jos saisin sen tentin läpi? Nyt en tiedä menikö läpi vielä.
Vauvat tosissaan tuoksuvat ihanilta. Naisen tuoksua parisuhteesta jostain tyynyltä en kyllä ole haistellut, sillä ei ole koskaan ollut pitkiä seurusteluja ja yhdessä asumisia. Jossain suhteessa olen kyllä ollut vuosia yhdessä, mutta en ole asunut yhdessä, joten toisen tuoksun havaitseminen jostain tyynystä on jäänyt sivuun. Sinkkuna on melkein oltua koko aikuisuusikä.Saapasnaama kirjoitti:
Olen vaan aina ollut tunteellinen tyyppi. Isäksi en valitettavasti halua tulla, koska en usko voivani tarjota tarpeeksi hyvää varhaista vuorovaikutusta. Veikkaan että minulla on jotain aspergerin tapaista ja olenkin menossa tässä tutkinuksiin lähiaikoina. En siis jaksaisi viettää lapsen kanssa tarpeeksi aikaa. Parisuhteenkin pitäisi olla sellaista kerran viikossa tapailua. Käytännössä olen heittänyt senkin suhteen toivoni. Mutta hyvää elämää voi näinkin viettä. Ei valittamista.
Tunteellisuudessa ei ole mitään pahaa, eikä aspergerissa. Sinulle itsellesi tietysti voi toi asperger tuottaa erinäisiä vaikeuksia ja olotilaa, että arkiset asiat kaipaa omat rutiinit tms? Ja millä osa-alueella nyt koetkaan hankaluuksia suhteessa verrokit.
Välttämättä tuo ei sinusta tekisi huonoa isää tai vanhempaa...sulla on kumminkin selvästi ymmärrys, että haasteita olisi ja tuo voisi vaatia sinulta enemmän, kuin mihin koet pystyväsi ja tunteilemaankin pystyt. :)
En usko, että meistä kukaan vaikkei olisi aspergiriakaan on välttämättä vanhempana aina mitenkään tarpeeksi kaikkea, edes läsnä. Jokaisella meillä on omat puutteemme ja vajavaisuudet, jotka vaikuttaa varmasti tavalla tai toisella ympärillä oleviin ja ihmissuhteisiinkin.
Mutta se on hyvä, että oot asiaa miettinyt ja et lannistu, vaikka poissulket ehkä sellaisiakin asioita jotka voisi olla sulle kuitenkin mieluisia ja tärkeitäkin. Musta on hienoa, kun ihminen löytää vaihtoehdon eikä luovuta heti, kun joku asia ei onnistu parhaimmalla tavalla... :)
Hieno juttu, että oot tuolla asenteella siellä olemassa. :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Onneksi olkoon, jos on vain jokseenkin vain näyttö välillä. Itsellänikin olisi sivuaineet tutkinnon kannalta kasassa, jos saisin sen tentin läpi? Nyt en tiedä menikö läpi vielä.
Vauvat tosissaan tuoksuvat ihanilta. Naisen tuoksua parisuhteesta jostain tyynyltä en kyllä ole haistellut, sillä ei ole koskaan ollut pitkiä seurusteluja ja yhdessä asumisia. Jossain suhteessa olen kyllä ollut vuosia yhdessä, mutta en ole asunut yhdessä, joten toisen tuoksun havaitseminen jostain tyynystä on jäänyt sivuun. Sinkkuna on melkein oltua koko aikuisuusikä.Töitä toki meen tekemään vielä, oppimaan sen työn ohessa kumminkin. En oleta hallitsevani tosiaankaan kaikkea priimasti tässä ajassa, mutta luotan että olen omaksunut hyvän perustan mille kehittyä lisää. :)
Voi juku, toivotaan että meni läpi! :)
Ne on nuo tentit aika kinkkisiä? Mä olen aika laiska lukutoukka, joten mulle ei missään nimessä sopisi mitkään korkeakoulu opinnot, menisi hermoiluksi ja reputtamiseksi. oon enemmän tekemällä oppija ja käytännössä tekijä, kun lukija. Mutta onneksi toisilla on lukupäätäkin!! Hyvä... :)
Haah, mä olen aina ollut semmonen nuuskunenä...tuoksut on merkittäviä monessa mielessä, mutta mulla liittyy vahvasti niihin tunteitakin. Ihan jo lapsena muistan liittäneeni tuoksuja tunteisiin ja muistaneeni asioita ihan tuoksun perusteella ties mistä...
Päiväkodissa töissä ollessani nuuhkaisin lasten vaatteita, kun ne tuli kuivauskaapista ja tiesin kenen vaate on, jollei nimeä sattunut siinä lukemaan. Tuoksun perusteella...nenä ihminen.. :Dmazy kirjoitti:
Tunteellisuudessa ei ole mitään pahaa, eikä aspergerissa. Sinulle itsellesi tietysti voi toi asperger tuottaa erinäisiä vaikeuksia ja olotilaa, että arkiset asiat kaipaa omat rutiinit tms? Ja millä osa-alueella nyt koetkaan hankaluuksia suhteessa verrokit.
Välttämättä tuo ei sinusta tekisi huonoa isää tai vanhempaa...sulla on kumminkin selvästi ymmärrys, että haasteita olisi ja tuo voisi vaatia sinulta enemmän, kuin mihin koet pystyväsi ja tunteilemaankin pystyt. :)
En usko, että meistä kukaan vaikkei olisi aspergiriakaan on välttämättä vanhempana aina mitenkään tarpeeksi kaikkea, edes läsnä. Jokaisella meillä on omat puutteemme ja vajavaisuudet, jotka vaikuttaa varmasti tavalla tai toisella ympärillä oleviin ja ihmissuhteisiinkin.
Mutta se on hyvä, että oot asiaa miettinyt ja et lannistu, vaikka poissulket ehkä sellaisiakin asioita jotka voisi olla sulle kuitenkin mieluisia ja tärkeitäkin. Musta on hienoa, kun ihminen löytää vaihtoehdon eikä luovuta heti, kun joku asia ei onnistu parhaimmalla tavalla... :)
Hieno juttu, että oot tuolla asenteella siellä olemassa. :)Tuohan se omat vaikeudet arkeen, kun ei jaksa hirveästi sosiaalisessa kontaktissa olla ihmisten kanssa. Mutta en minä muuten tuosta kärsi tai tunne oloani yksinäiseksi tms. Tokihan sitä kaipaisi jonkun erityisen tuohon viereen, mutta sen kaverin pitäisi olla siinä mielessä samantyyppinen että kaipaisi paljon omaa aikaa.
En ole kokonaan pois sulkenut tuota perhe ajatusta. Kuitenkin vielä suhteellisen nuori, 30, niin vielä on aikaa. Siinä mielessä olen ollut onnekas elämässä, että minulla on paljon ihmisiä ympärilläni jotka hyväksyvät omat pienet outouteni.
Mutta kiitos ajatuksista.mazy kirjoitti:
Töitä toki meen tekemään vielä, oppimaan sen työn ohessa kumminkin. En oleta hallitsevani tosiaankaan kaikkea priimasti tässä ajassa, mutta luotan että olen omaksunut hyvän perustan mille kehittyä lisää. :)
Voi juku, toivotaan että meni läpi! :)
Ne on nuo tentit aika kinkkisiä? Mä olen aika laiska lukutoukka, joten mulle ei missään nimessä sopisi mitkään korkeakoulu opinnot, menisi hermoiluksi ja reputtamiseksi. oon enemmän tekemällä oppija ja käytännössä tekijä, kun lukija. Mutta onneksi toisilla on lukupäätäkin!! Hyvä... :)
Haah, mä olen aina ollut semmonen nuuskunenä...tuoksut on merkittäviä monessa mielessä, mutta mulla liittyy vahvasti niihin tunteitakin. Ihan jo lapsena muistan liittäneeni tuoksuja tunteisiin ja muistaneeni asioita ihan tuoksun perusteella ties mistä...
Päiväkodissa töissä ollessani nuuhkaisin lasten vaatteita, kun ne tuli kuivauskaapista ja tiesin kenen vaate on, jollei nimeä sattunut siinä lukemaan. Tuoksun perusteella...nenä ihminen.. :Dmazy: "Päiväkodissa töissä ollessani nuuhkaisin lasten vaatteita, kun ne tuli kuivauskaapista ja tiesin kenen vaate on, jollei nimeä sattunut siinä lukemaan. Tuoksun perusteella...nenä ihminen.. :D "
Tuo oli mielenkiintoinen tieto. Itse en ehkä niin tuoksu ihmisiä ole. Joskus käytin hetken kyllä partavettä! Mutta sitten joku nainen tuoksahti liikaa hajuvedeltä - niin päätin keskittyä luonnollisiin hajuihin.
Kohta menen yhteen harrastukseen tapaamaan ihmisiä. Ei siellä toisia haistella! :DSaapasnaama kirjoitti:
Tuohan se omat vaikeudet arkeen, kun ei jaksa hirveästi sosiaalisessa kontaktissa olla ihmisten kanssa. Mutta en minä muuten tuosta kärsi tai tunne oloani yksinäiseksi tms. Tokihan sitä kaipaisi jonkun erityisen tuohon viereen, mutta sen kaverin pitäisi olla siinä mielessä samantyyppinen että kaipaisi paljon omaa aikaa.
En ole kokonaan pois sulkenut tuota perhe ajatusta. Kuitenkin vielä suhteellisen nuori, 30, niin vielä on aikaa. Siinä mielessä olen ollut onnekas elämässä, että minulla on paljon ihmisiä ympärilläni jotka hyväksyvät omat pienet outouteni.
Mutta kiitos ajatuksista.Ole hyvä, ajatuksia piisaa..😊
mazy: "Päiväkodissa töissä ollessani nuuhkaisin lasten vaatteita, kun ne tuli kuivauskaapista ja tiesin kenen vaate on, jollei nimeä sattunut siinä lukemaan. Tuoksun perusteella...nenä ihminen.. :D "
Tuo oli mielenkiintoinen tieto. Itse en ehkä niin tuoksu ihmisiä ole. Joskus käytin hetken kyllä partavettä! Mutta sitten joku nainen tuoksahti liikaa hajuvedeltä - niin päätin keskittyä luonnollisiin hajuihin.
Kohta menen yhteen harrastukseen tapaamaan ihmisiä. Ei siellä toisia haistella! :DLiika on liikaa, herkkä nenä on herkkä hajuille. Se on yks hajujen kakofonia, kun menee esim. kauppaan..wuoh..😩
Mukavaa harrastelua!😳mazy kirjoitti:
Liika on liikaa, herkkä nenä on herkkä hajuille. Se on yks hajujen kakofonia, kun menee esim. kauppaan..wuoh..😩
Mukavaa harrastelua!😳mazy: "Liika on liikaa, herkkä nenä on herkkä hajuille. Se on yks hajujen kakofonia, kun menee esim. kauppaan..wuoh..😩"
Sinähän varsinainen nuuskis olet. Itselläni on vuodesta kuukausia jonkinlainen nuha, miksi en niin herkästi haista tuoksuja. Eilen haistoin kyllä käytävään yliopiston kanakiusauksen, sillä se tuoksui yliopiston ravintolasta ulos asti. Lisäksi olen tottunut lähi ravintolan lempipizzaan, jonka nimi Fame. Haistatko sinä ruokaa vai mitä?
"Mukavaa harrastelua!😳 "
Kiva oli siellä eilen käydä. Tuli opittua virasta kieltä muutama sana. Kahden viikon päästä siellä näytetään ehdottamani leffa. Keskustelu siitä leffasta kiinnostaa. Valittavasti kieli taitaa olla englanti, sillä siellä on ulkomaailaisia myös mukana. Mieluummin harrastuksessa keskustelisi suomeksi, mutta ulkomaalaisten läsnäolo pakottaa englantiin.Faith.Hope.Love kirjoitti:
mazy: "Liika on liikaa, herkkä nenä on herkkä hajuille. Se on yks hajujen kakofonia, kun menee esim. kauppaan..wuoh..😩"
Sinähän varsinainen nuuskis olet. Itselläni on vuodesta kuukausia jonkinlainen nuha, miksi en niin herkästi haista tuoksuja. Eilen haistoin kyllä käytävään yliopiston kanakiusauksen, sillä se tuoksui yliopiston ravintolasta ulos asti. Lisäksi olen tottunut lähi ravintolan lempipizzaan, jonka nimi Fame. Haistatko sinä ruokaa vai mitä?
"Mukavaa harrastelua!😳 "
Kiva oli siellä eilen käydä. Tuli opittua virasta kieltä muutama sana. Kahden viikon päästä siellä näytetään ehdottamani leffa. Keskustelu siitä leffasta kiinnostaa. Valittavasti kieli taitaa olla englanti, sillä siellä on ulkomaailaisia myös mukana. Mieluummin harrastuksessa keskustelisi suomeksi, mutta ulkomaalaisten läsnäolo pakottaa englantiin.Niinon nuuskiksen vikaa, ruokaa,hajuja kuin hajuja. Voin hengityksestä haistaa mitä on syöty tai juotukin jopa, vesi ei tuoksu mutta juomattomuus tuoksuu sekin..
Hengityksestäkin voi haistaa monenlaisia asioita. Paitsi sen mitä ravintoa on nautittu, myös joitain sairauksia...diabetes, hammasvaivat, kuivuus...
Hajuaisti on hyvä, mutta liiankin tarkka siinä määrin et pahaakin tekee monet hajut.
Kieliryhmä vai mikä on kyseessä?- Ötmitys
Mulla on lyhyet hiukset, mutta joutuu peseen hiukset joka toinen päivä, kun rasvottuu hiukset.
Välillä hankaan hiuksia sanomalehtipaperilla tai käsipaperilla ja se tulee ihan rasvaiseksi.
Tyynyliinakin on ihan rasvanen viikon kuluttua, kun rasvanen päänuppi hinkkaavat siihen öisin. mazy kirjoitti:
Niinon nuuskiksen vikaa, ruokaa,hajuja kuin hajuja. Voin hengityksestä haistaa mitä on syöty tai juotukin jopa, vesi ei tuoksu mutta juomattomuus tuoksuu sekin..
Hengityksestäkin voi haistaa monenlaisia asioita. Paitsi sen mitä ravintoa on nautittu, myös joitain sairauksia...diabetes, hammasvaivat, kuivuus...
Hajuaisti on hyvä, mutta liiankin tarkka siinä määrin et pahaakin tekee monet hajut.
Kieliryhmä vai mikä on kyseessä?mazy: "Kieliryhmä vai mikä on kyseessä? "
Ilmeisesti sääntöjen vastaista oli sanoa tarkkaan, mutta sanotaan, että ulkomaalaisen maan fanikerhoryhmä. Tällä viikolla opiskeltiin vähän kieltä. Yksi suomalainen osasi hyvin ja opetti tätä kieltä aitona sitä kieltä puhuvan kyseisen maanasukin kanssa. Yksi kerholainen meinasi matkustaa tänä vuonna siihen maahan ja kyseli paljon matkakieltä sekä käytännöntilanteita.
mazy: "Hajuaisti on hyvä, mutta liiankin tarkka siinä määrin et pahaakin tekee monet hajut."
Yhdessä toisessa harrastuksessa tänään haistelin, että kuka täällä oudolta haisee ja miksi. Ei minullakaan taida täysin olla hajuaisti poissa päältä, vaikka aivastelen jonkinlaisessa räkätaudissa. Miten siellä pienet Teillä on saanut olla terveinä?- Anonyymi
Saapasnaama kirjoitti:
Kyllä naisen hiki haisee samalle kuin miehen hiki
Alkais kyllä vähän epäilyttämään tuommonen nuuskinta...
Oletko koskaan nuuhkinut vauvoja. Ne tuoksuvat myös hyvältä! Oletko kiinnostunut vauvoista? Vauvoja saa nuuhkia aivan vapaasti, jos ovat jonkun sukulaisen! :)
Oletko koskaan nuuhkinut vauvoja. Ne tuoksuvat myös hyvältä! Oletko kiinnostunut vauvoista? Vauvoja saa nuuhkia aivan vapaasti, jos ovat jonkun sukulaisen! :)
No vauva on vauva.
misspönttöuuni kirjoitti:
No vauva on vauva.
Olipa ympäripyöreä vastaus. Sisko sanoi joskus vuosia sitten, että hänestä tulisi rikas, jos keksi miten pullottaa pienen vauvan tuoksun. Itse ainakin ostaisin purkissa vauvan tuoksua. Toinen sisko taas kertoi, että hänen kaverinsa osti edullisia alushousuja, jotka yön päällä olleena lähetti paketissa Japaniin tienaten rahaa. Siellä joitakin japanilaisia viehätti naisen tuoksu. Minusta vauvan tuoksu olisi vielä parempi business.
Mitä kuuluu helmikuun alkuun?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Olipa ympäripyöreä vastaus. Sisko sanoi joskus vuosia sitten, että hänestä tulisi rikas, jos keksi miten pullottaa pienen vauvan tuoksun. Itse ainakin ostaisin purkissa vauvan tuoksua. Toinen sisko taas kertoi, että hänen kaverinsa osti edullisia alushousuja, jotka yön päällä olleena lähetti paketissa Japaniin tienaten rahaa. Siellä joitakin japanilaisia viehätti naisen tuoksu. Minusta vauvan tuoksu olisi vielä parempi business.
Mitä kuuluu helmikuun alkuun?Olen pahoillani, en oikeastaan halua siitä palstalla kertoa.
misspönttöuuni kirjoitti:
Olen pahoillani, en oikeastaan halua siitä palstalla kertoa.
No se on harmi, jos ei halua sydäntään palstalla avata. Itse kirjoittelen täällä nyt, kun tentti on ohi ja on sen takia aikaa kirjoitella sekä vastailla.
Hyviä öitä, sillä taidan kohta lopetella kirjoittelemisen tämän yön osalta. Kiitos seurasta!
Parisuhteessahan nainen ei käy suihkussa kuin kerran viikossa..
Ei se hyvältä haise. :D
Lauantain saunailta on puhtaan pimpsan päivä.. Silloin juhlitaan. :D- tirg
Maailmassa ei ole mitään parempaa kuin saunapuhtaan ovuloivan naisen tuoksu
Oletko koskaan haistellut saunapuhtaan vauvan tuoksua! Minä olen ja minusta se voittaa naisen tuoksun!
- pihallatipunen
Kerropas nyt, että mitä se ovulointi on? Ja miltä se tuoksuu?
- Sairasolet
Oletko koskaan haistellut saunapuhtaan vauvan tuoksua! Minä olen ja minusta se voittaa naisen tuoksun!
Tunge jo ne kertojen hajut sanonko minne! Muutenkin käytöksesi jotenkin pervoa. Hetero et ainakaan ole.
- Sairasolet
Sairasolet kirjoitti:
Tunge jo ne kertojen hajut sanonko minne! Muutenkin käytöksesi jotenkin pervoa. Hetero et ainakaan ole.
kersojen
- anonyymi_FSg
Sairasolet kirjoitti:
Minunkin mielestä omituinen hyypiö.
- tirg
pihallatipunen kirjoitti:
Kerropas nyt, että mitä se ovulointi on? Ja miltä se tuoksuu?
Ovulointi on/alkaa siitä kun jommasta kummasta naisen munasarjasta irtoaa (yleensä) yksi munasolu joka säilyy elinkepoisena n. 24h. Ovulointion tapahtuma, fysiologinen ilmiö joka ei tuoksu millekään vaan ovuloiva nainen tuoksuu. Ovulaatio tapahtuu noin 14 vuorokautta ennen kuukautisten alkua riippuen kuukautiskierron pituudesta.
Luteinisoivan hormonin (LH) eritys on veressä suurimmillaan noin puolitoista vuorokautta ennen ovulaatiota
Ovulaation jälkeen munasolun hedelmöittyminen on mahdollista muutaman päivän aikana, silloin naisen tuoksu on kauneimmillaan.
Ensimmäiset ovulaatiot voivat tapahtua tytöllä jo ennen kuukautisten alkamista.
Kun ovulaatio on tapahtunut, munarakkula alkaa tuottaa progesteronia. Progesteroni saakohdun limakalvon valmistautumaan hedelmöitynyttä munasolua varten.
Ovuloivalla naisella on lisääntynyt raiskatuksi tulemisen riski.
Tutkimusten mukaan naiset pukeutuvat ovulaation aikana seksikkäämmin, puhuvat korkeammalla äänellä ja liikkuvat sulavammin. Naisen vyötärö-lantiosuhteen on huomattu muuttuvan edullisemmaksi ja kasvojen symmetrisyyden lisääntyvän ovulaation aikana. Naisten on myös todettu huomattu pettävän herkemmin ovulaation aikana.
Ovulaation aikana nainen tuntee vetoa korkeamman testosteronipitoisuuden omaaviin miehiin.
Korkeamman testosterontason miehet ”haistavat” ovulaation muita herkemmin.
jne
Lue lisää:
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/hedelmallinen_hetki_kaunistaa
- Reppu
Saunapuhdas nainen, ai että menee tunteisiin. Mut sitte päästi suihkukaapissa aivan törkeen pierun, oli pakko lähtee pihalle asti nauraan.. 🤭
- birgitta-
Kyllä kusinen ja hikinen pillu tuoksuu parhaalta. Sellanen metallinen maku jää suuhun.
- muuteritteet
Kyllä se metallinen raudan maku jää suuhun ihan huonohkoon kuun aikaan viivaa maistaessaan.
- pellehermannit
Kannattaa tambooni ottaa pois ennen maistelua niin säästyy metalliselta maulta. Näin kokeneemman miehen vinkkinä!
- arvonimimerkki
pellehermannit kirjoitti:
Kannattaa tambooni ottaa pois ennen maistelua niin säästyy metalliselta maulta. Näin kokeneemman miehen vinkkinä!
Et ole kovin kokenut, jos et tiedä että kun ottaa tampoonin pois, veri pääsee vuotamaan valtoimenaan.
- KallePäälato
Isotpojat kerto jotta naese SE hunajoipi kessäytynneelle särelle...
Marketti oli iskenyt hajustinvedet tarjoukseen. Hyi h.lvetti. Nuo tuommoiset eivät mene alehinnallakaan. Mitä takoittaa jos aivastaa seitsemän kertaa peräkkäin? Täytyykö laittaa kauppiaalle palautetta?
- Lemmenkäinen
Siksihän Suomalaiset toivottavat että: Haista Vittu :D On se vaa ihanaa tuo kiimanhaju :-*
- Hajusuolaa
Raikkaana lähdetään ulos. Riittää se pari sekuntia, kun suihkunraikas nainen kävelee ohitse, se tallentuu pitkäksi aikaa, ihana arkipäivän pikku muisto.
Entäs miehen tuoksu? Onko siihen perehdytty?
- nuuhkumuikkunen
Kahdenkeskiset halailurituaalit ovat voimakkaita psyko-fyysis-sosiaalisia elämyksiä molemmille sukupuolille. Niihin kuuluu olennaisena osana tuoksumaailma. Sukupolvesta ja -puolesta riippumatta.
- Gubbe70
nuuhkumuikkunen kirjoitti:
Kahdenkeskiset halailurituaalit ovat voimakkaita psyko-fyysis-sosiaalisia elämyksiä molemmille sukupuolille. Niihin kuuluu olennaisena osana tuoksumaailma. Sukupolvesta ja -puolesta riippumatta.
Minkähän takia nuoret naiset tulevat halaamaan kun käyn entisellä työpaikalla ???
- Pilluasaanut
Kauniin tytön pillun tuoksu on paras tuoksu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352