Kuinka todennäköistä on, että avioparilla tulee toiselle paksusuolen syöpä ja toiselle munuais syöpä muutaman kuukauden sisällä? Pari söi vain "elävää" ravintoa.
Vaarallinen kasvisruoka?
3
120
Vastaukset
- suo_li
Siis raakaruokaa vai hyttysiäkö hamusitte,tai peräti
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tartarpihvi
ei uskois kuukauden vaikuttavan -kunhan nesterys on ok
Tulella tehdyt https://fi.wikipedia.org/wiki/Karsinogeeni siyyen jo muuta
Suoliston puhdistaminen edistää ruoansulatuskanavan terveyttä ja immuunijärjestelmän toimintaa sekä neutralisoi suoliston bakteeritasapainoa. - Anonyymi
Yksittäinen tapaus. Yksittäisen tapauksen kerron nyt minäkin.
Puolisoni syö sekaruokaa, melko paljon lihaa, koska on metsästänyt jo nuoresta asti. No minä olen ollut laktovege vuodesta 1981. Miehelläni ( ikä 54v) on ollut vakavia terveysongelmia, syö 9 lääketablettia päivässä, minä (62v) ainoastaan antihistamiinia allergiaan. Lääkärissä olen käynyt viimeksi vuonna 2016.
Mieheni terveysongelmissa perimällä on varmaan osuutta asiaan, samoin stressillä. Yksittäisistä tapauksista ei voi vetää yleispäteviä johtopäätelmiä. Olemme yksilöitä ja vaikuttavia taustatekijöitä on useita. - Anonyymi
Syöpä kehittyy yleensä pikkuhiljaa. Usein ihmiset, jotka kokevat olonsa alavireiseksi alkavat napsia vitamiinitabletteja tai tekevät ruokaremontin. Yritykset kohentaa vireystilaa eivät tällöin ole syy alkavaan sairauteen vaan seurausta siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117171Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594757- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493889- 513818
- 2173787
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263363- 512731
- 382671
- 382299