Minulla on vai yksi sydän eikä sitä SAA SÄRKEÄ!
Tuliko tämä nyt riittävän selkeesti ilmaistua?
Kuuleppa nainen
20
<50
Vastaukset
Siinäpä se. Ei minullakaan vaan joku ei oikein näytä tajuavan.
- suopursu.mies
Noh.. sun pitää sitten puhua selkosuomea.
- Virhe.Käsittelyssä
Joo .. ei kukaan leiki sinun sydämesi kanssa, koska sitä on yksi!
Naiset leikkii sinun munien kanssa, niitä on sinulla kaksi! 🤔
Eiku, miten se nyt meni? 🙄- Ajatuksestavain
Ny meni munat ja kulkuset sekaisin? Suu säkkiä myöten kiinni ja auts... vai miten se oli?
- Virhe.Käsittelyssä
Ajatuksestavain kirjoitti:
Ny meni munat ja kulkuset sekaisin? Suu säkkiä myöten kiinni ja auts... vai miten se oli?
Mä en puhunut kulkuisesta mitään!
En ole rivo kuin sinä!
Hyii ...
- Särjetty
Voi kun jokainen tajuaisi tämän.
- sanoppamuuta
Sanoppa muuta.
- särkiroskaa
Affenfileitä. 😋
Kuhan söisin.- SinappiSillittä
Entäs Haukion Joulukalan? ;)
Särki on Roskakala. Vähän niiku Nordeasta tuli pelkkä Harrien Roskanen Hiekkapankki.
Vaikka näyttääki enemmän Ahdin Valtakunnan Tenkalta.
Mutta Näkillä on Rasvasilleille aina äkkiväärää Asiaa, kute Suo Mursuilla suut täynnä turvetta. ;)
- Kuuleppa_mies_ite
Niin minullakin on vain yksi sydän eikä sitäkään saa särkeä..
Mutta minun sydän tahtoisi rakastaa..- suopursu.mies
No mutta tuohan on hieno asia! :)
- KorvenNuija
suopursu.mies kirjoitti:
No mutta tuohan on hieno asia! :)
Itkupotkulla vai illman? ;)
- Hrj.ei.ismejä
Ei tule parisuhdetta.
Oikeudenkäynnit ensin ja se voi kestää vuosia.
Mieltäni en muuta koska olen jo elämäni loppusuoralla koska kidutettu liikaa.
Ei uskontoa. Ei parisuhdetta. Vain laki.
Haluan sen asianajajan jo! - dfafdsdsafasdsdfsf
naiset saa siitä vaan huomioo ja jotain mitä vetää narun perässä/pelailla. luuletko oikeasti että niitä kiinnostaa? ja jos sä luovutat niin löytävät kyllä uuden uhrin kenet myrkyttää ja kierouttaa. älä ihminen hyvä turhaan vaivaa päätäsi ton vastakkaisen sukupuolen kieroilun takia vaan tee jotain kehittävää vaikka mikä saa sut iloseks. tsemppiä
- Heiylimielinen
Ei juurikaan kiinnosta..
- Rakastahaluaahelliä
Hänen sydäntä en koskaan särkisi, koska rakastan.
- mutniinkäy
Kuuleppa mies tämä tilanne särkee molempien sydämen
- Noheartbreaks
Oon samalla sivulla
- SeNainenKaipaa
Minulla ei ole syytä hänen sydäntä särkeä, jos sydän ei mene rikki rakkaudesta.
Jonkun muun sydäntä voin joutua vahingoittamaan, en siksi että haluaisin pahaa vaan siksi etten voi suhteessa olla ilman rakkautta. Silloinkin ymmärrän vastuuni ja yritän selvittää asiat minimivhingoilla niin pehmeästi kuin se yleensä ottaen on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231