Miksi suomalaiset ei tee joukkoitsemurhaa?

Palava_Majava

Masa kuollu ja vain harva tuntee Kanervan Ilen. MItä syytä jatkaa?

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-no

Iivokin meni tänään kovin suomalaiseen tapaan nurin juottopisteellä!

Ei tehdä joukkoitsemurhaa, vaan ilmoitetaan Putinille, että haluamme olla taas osa Venäjää 1.3.2019 alkaen. Elämä muuttuu paremmaksi! Kotimaan matkailuunkin tulee uusia vaihtoehtoja; Krim on kuulemma hieno ja aurinkoinen paikka. Pakolaisiakaan ei ole enää tunkemassa rajan yli!

• Palava_Majava

Putin ei enää huoli Suomea, koska Nykäne on pois ja Kanervankin tekstiviestit misuille harvenemassa. Suomella mitään arvoa tai mielenkiintoa Maailmassa.

• olisi hienoa olla jälleen osa suurta ja mahtavaa venäjää.. itämereltä tyynelle valtamerelle.. skandinaavejahan me suomalaiset emme ole.. voisin alkaa harrastaa ortodoksisuutta, slaavikyykkyjä, rakentaa mustan kylyn viereen vieläpä tsasuunan..

• Juoppo_vanhus
        Palava_Majava kirjoitti:

Putin ei enää huoli Suomea, koska Nykäne on pois ja Kanervankin tekstiviestit misuille harvenemassa. Suomella mitään arvoa tai mielenkiintoa Maailmassa.

Putinilla loppuu hiekka tiimasta lol ...
        Seuraava Venäjän persidentti lienee Bolshoin balleriina hihiiih ....... !!!

• Huraa.huraa.Vlad

Vlad on kuitenkin pelimiehiä. Jääkiekkomatsissa Putinin joukkue vs. lännen pierujätkät, Putinin joukkue voitti 2-1. Vlad teki kaikki kolme maalia.

• istuinrengastippa

Putin ratsastaa ilman paitaa 300 kilon harmaakarhulla. Joku maalintekeminen pikku juttu.

• KasakanNauru

Jee. Suomen itäraja Kurillien saarelle ja päivämäärärajalle. Saadaan kunnon johtaja tällekin orjapellekansallemme, jos vaikka joskus miehistyisimme. Yksin emme siihen pysty, musu tulee ja panee kuivana kannikkaan, jos emme ryhdistäydy.
      Eipä meistä taida siihenkään olla?

• mä en tee itsemurhaa minkään/kenennkään takia.. lusin elämäni hyvässä ja pahassa..

• Palava_Majava

Tuskin tunnet edes Ilkka Kanervaa!

• Teuvo.ota.minut.kyytiin
        Palava_Majava kirjoitti:

Tuskin tunnet edes Ilkka Kanervaa!

Vaikka kovia hämyjä lähti, toki hakkaraisteuvo jäi. Suomen kovin sahuri. Kansanedustakin vielä.

• Vitun_pienikalloiset
        Teuvo.ota.minut.kyytiin kirjoitti:

Vaikka kovia hämyjä lähti, toki hakkaraisteuvo jäi. Suomen kovin sahuri. Kansanedustakin vielä.

Miksei kukaan enää muista Ulf Sundqvistia, joka ilmeisesti kusetti rahaa Suomen kansalta melkoisesti? Kiinnijäämisen jälkeenkin elää täyttä kuninkaan elämää, koska pistää mersut ja kultaketjut vain toisten ihmisten nimiin, ettei niitä voi ulosmitata valtiolle.

• inha_korvantakakisma

Matalaotsainen Tami Tamminen, joka on jopa "brändännyt" oman mahtavuutensa, tuntee Kanervan ilen. En vain tajuu, miksi se muka on niin mahtava. Kai Kanervan Ilkan tunteminen riittää. On se niinku pelannu jääkiekkoo ja valmentanukki. Vajukki.

• lerssiotsa

Minä keksin kännykän vuonna 1952. Lähetin ensimmäisen tekstarin vuonna 1953. Voittenko uskoa sen, että Ike Kanerva vastasi siihen. Kysyi: Onko puutarhasi hoidettu ?
      Ja tämä on tosi.

• Palava_Majava

Tuksun Suomen tunnetuimmaksi huomioH:ksi tehnyt tekstiviesti ileltä meni jotenkin näin: "Oletko pitänyt puutarhasi kunnossa?"

Se oli aikoinaan suurempi uutinen, kuin Masan kuolema ja 9/11 yhteensä.

• vierailia

Palava Majava näytäs esimerkkiä meille junteille. 10 sun kaveriasi mukaan ja kaikilta henki pois, Sekä joku kuvaa kaiken ja laittaa vaikka Youtubeen sen pätkän todisteeksi että et ole juntti kuten muut.

• Burning_Beaver

Jumankauta 'lerssiotsa' keksii kännykän ja heti tulee ileltä tekstiviesti.

• lerssiotsa

Ei tässä ehdi. On elätettävä kaiken maaliman viherpunikkia. Tiedän tiedän, väärinhän se on.

• Palava_Majava

On meikäkin maksanut veroja.

• vierailia
        Palava_Majava kirjoitti:

On meikäkin maksanut veroja.

Paljonko 100 tai 1000€. Ja sitten sossun luukulle ja monin kertasena takas majavalle.

• Palava_Majava
        vierailia kirjoitti:

Paljonko 100 tai 1000€. Ja sitten sossun luukulle ja monin kertasena takas majavalle.

Et sää tunne mua. Tehny kuule paljon yhteiskuntaa rakentavia asioita.

• Syystä.että

Meitä on niin vähän, ettei saa joukkoa.

• a-no

Olen opiskellut jonkin verran myös joukko- oppia ja tiedän, että on olemassa tyhjä joukkokin.

Olen sen verran ollut Kanervan Iken kanssa tekemisissä, että punnitsin hänen päänsä ja se painoi lähes ennätykselliset 9,5 kiloa.

Toni yrittää uudeksi Masaksi ja lupaavalta näyttääkin, kun tässä männä viikolla rouvansa laittoi sisään sekä avioerohakemuksen, että avioerohakemusperumuksen. Kumpikin tuli Tonille yllätyksenä, koska kotona ei oltu muistettu asioista mainita. Iltapäivälehtien lööpeistä luki Toni
        nämä asiat.

Vai kartoiteitetaanko otsikossa Masa Niemeä, joka sanoi: "hyvä on olla, kun on täysi nolla" ja lähti tästä maailmasta. Näin olen kuullut, mutta itse tapahtumasta en tiedä pätkän vertaa.

• Vaiolikonetynnyrit

Tyhjät joukot kohisevat eniten.

• Palava_Majava
        a-no kirjoitti:

Olen opiskellut jonkin verran myös joukko- oppia ja tiedän, että on olemassa tyhjä joukkokin.

Olen sen verran ollut Kanervan Iken kanssa tekemisissä, että punnitsin hänen päänsä ja se painoi lähes ennätykselliset 9,5 kiloa.

Toni yrittää uudeksi Masaksi ja lupaavalta näyttääkin, kun tässä männä viikolla rouvansa laittoi sisään sekä avioerohakemuksen, että avioerohakemusperumuksen. Kumpikin tuli Tonille yllätyksenä, koska kotona ei oltu muistettu asioista mainita. Iltapäivälehtien lööpeistä luki Toni
        nämä asiat.

Vai kartoiteitetaanko otsikossa Masa Niemeä, joka sanoi: "hyvä on olla, kun on täysi nolla" ja lähti tästä maailmasta. Näin olen kuullut, mutta itse tapahtumasta en tiedä pätkän vertaa.

Kenenkään pää ei paina noin paljon, ei edes Richard Wagnerin. Kanervan ilen pää painaa noin 3.5 kiloa.

• a-no
        a-no kirjoitti:

nämä asiat.

Masa Niemi teki todellakin joukkoitsemurhan tamperelaisessa uimahallissa. Hän näytteli Pätkän roolia Pekka Puupää elokuvissa ja kun uusia elokuvia ei enää tullut, niin hän vajosi pohjalle. Lopussa hän oli jo silminnähden huonossa kunnossa ja siviilitöissä SAK:ssa palkkaliukujana. Tässä hänen viimeiseksi jäänyt haastattelu ajankohtaisohjelma Pulttiboisissa, haastattelijana PPP.
        https://www.youtube.com/watch?v=IDDJCk9Wx-E&list=PLAdq9eRN8UObZRMad7GBQ7-43biEduPMU

• SaaraAaltoonniinseksikäs

Niin Pudas. Ole hyvä ja katoa iäisyyksiksi. Olet täydellisen turha olento.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4658
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3562
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1977
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1809
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1793
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      27
      1772
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1611
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19