Yksinkertainen kysymys, johon toivon selvää vastausta: Mikä on vastakkainen sukupuoli, joka aina välillä ilmestyy keskustelun kohteeksi?
En ole itse koskaan tavannut vastakkaista sukupuolta. On miehiä ja naisia, mutta mikä niissä olisi vastakkaista?
Mikä on vastakkainen sukupuoli?
14
433
Vastaukset
- helppo.tunnistaa
Vastakkaisen sukupuolen tunnistaa tisseistä. Siitä vain kokeilemaan.
Se lähtee ajatuksesta, että ihminen on ikäänkuin itsekseen puolikas..Epätäydellinen.
En ole samaa mieltä.- flowersreally
Vastakkainen sukupuoli on patriarkaatin dinosanastoa, jolla halutaan lietsoa ja ylläpitää keinotekoista vastakkainasettelua ihmisten välillä.
- outoa_meininkiä
Tämä on muuten hyvä vastaus. Luulen ainakin.
- perusjuttuja
Ei vastakkainasettelua. Jaottelu liittyy lisääntymiseen, toinen sukupuoli tuottaa munasoluja ja toinen siittiösoluja.
Uros hedelmöittää naaraan, lisääntymiseen tarvitaan molemmat sukupuolet.
- ufolla_ylinopeutta
Alienit.
- yhteinensukupuoli
Koska yhteinen sukupuoli on kulttuurimarxilaista mielisairasta paskaa?
- mikävaikeaa
Puoli tarkoittaa puoliskasta. Puolikkaita on yhteensä kaksi. Mikä tässä on niin vaikeaa.
- ohitse-kulkija-
Puolinainen on mutteri, puolimies on pultti. Ja ne kun kiemurtelee yhteen, niin tulee kokonainen. En tosin ole koskaan ajatellut, mutta näin sen on oltava, tai sitten ei. Tämä kysymys on kyllä niin vaikea, ettei oikein tahdo osata hahmottaa tilannetta järkevästi.
Wwuwuw kirjoitti:
Huom! koko-nainen, ei koko-mies...😄
Miehet muuten usein etsivät parempaa, tai kauniimpaa puoliskoaan..Mitähän se nainen sitten saa..🤣
Vastakkainen sukupuoli..
Vastakappale.
Männän vastakappale on sylinteri.
Miehen vastakappale on nainen.
:DSe kun mulkku uppoaa pilluun. Jos olet ensin mainittu, niin se toinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175