Oletko vielä sinkku vuonna 2030

Kaikysyäsaa--

Oletko myös sinkut palstalla silloin?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanonkysymys

No mistähän tuon tietäis? Oonko ees hengissä?

• Kaisanoasaa

Olen kuollut silloin.

• HauTaanJouTuu

Minä myös. Jo paljon aiemminkin.

• viinamies

Riippuu juotko tänä vuonna viinaa. Jos viina ei maistu olet sinkku vielä ensi vuonnakin.
      Jos sensijaan alat juomaan viinaa ja käymään yökerhoissa, voit löytää kumppanin jo tänä vuonna.

• Elättelentoivoa

Sinä olet toivon mukaan jo losauttanut maksasi ja työnnät koiranputkea silloin.

• Elättelentoivoa kirjoitti:

Sinä olet toivon mukaan jo losauttanut maksasi ja työnnät koiranputkea silloin.

Niin viinamies voi olla jo hyvinkin juonut maksansa piloille tässä reilun kymmenen vuoden aikana.

• Viinamies
        DarkFear kirjoitti:

Niin viinamies voi olla jo hyvinkin juonut maksansa piloille tässä reilun kymmenen vuoden aikana.

Miehen maksa kestää todella hyvin sukulainen joi paljon viinaa ja kuoli vasta 70 vuotiaana. Oli kuitenkin 3 kertaa naimisissa.

• jhgfhgjjghg
        Viinamies kirjoitti:

Miehen maksa kestää todella hyvin sukulainen joi paljon viinaa ja kuoli vasta 70 vuotiaana. Oli kuitenkin 3 kertaa naimisissa.

"Hyvä". Muijat lähti siis lasten kanssa 3x, koska eivät kestäneet juoppoa miestä. Lapset traumatisoituneita ja katkeria, isästä ei jäänyt mitään hyvää muistoa. Tuskin saat itsekään tavata lapsiasi, tai he eivät halua olla missään tekemisissä. Se dokaaminen pitää perheellisenä lopettaa, ei sit enää eletä parikymppisen elämää.

• punapäänainen

Olen varmasti kuollut sinkkuna.

• vientiä.riittää

Punapäänaiset ei voi olla sinkkuja.

• PäivänPertti

En usko. En ole varmaan sinkku enää vuonna 2022.

• aisurimies-

Sinkkuelämä on todella ankeeta. Siinä masentuu hyvin äkkiä joten en onneksi ole sinkku. Olen ollut sinkkumna 2 vuotta viimeisen 20 v aikana.

• flowersreally

Vietän silloin parhaita nuoruusvuosiani, kyllähän ne sinkkuna kannattaa viettää.

• rumahcätmi

Toivottavasti mä oon jo aikaa kuollut silloin.

• todennäköisesti olen...

=)

• SoliterniuM1977

Toki olen. Projekti "hautaan asti yksin" on silloin hyvällä mallilla.

• helmiä_sioille

Olenko sinkku vielä silloinkin? Todennäköisesti joo. Olenko palstalla silloin vielä? En osaa sanoa. Onko Suoli 24 vielä olemassa ja onko täällä vielä liikehdintää? :D

• Ikisinkkuna

Todennäköisesti, jos vain olen hengissä? Kyvyt ei taida riittää seukkaamiseen?

• mitämietit

Mita tarkoitat kyvyillä, asioista puhumistako, vai viihdytkö liian hyvin yksin.

• Ikisinkkuna
        mitämietit kirjoitti:

Mita tarkoitat kyvyillä, asioista puhumistako, vai viihdytkö liian hyvin yksin.

Ehkä viihdyn sit liian hyvin yksin? Arjen jakaminen minun tilanteessa luo omanlaiset haasteensa. Vaikea uskoa ihmettä, jollei sellainen tunnu mahdolliselta?

• Minulle ei ole väliä olenko sinkkuna juuri tuolloin.
      Pääasia, että olen siihen mennessä saanut viettää monia mukavia hetkiä naisen/naisten kanssa vaikka sitten fwb- suhteissa.
      Mun mielestä elämässä ei ole oleellista parisuhde status vaan se, että saat elämässä sellaisia kokemuksia/ elämyksiä mitä ikinä haluatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      149
      2816
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      27
      2744
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      180
      1587
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1465
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1381
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      97
      1353
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      59
      1154
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1138
    9. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      71
      1108
    10. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1029
    Aihe