Oletko vielä sinkku vuonna 2030

Kaikysyäsaa--

Oletko myös sinkut palstalla silloin?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanonkysymys

      No mistähän tuon tietäis? Oonko ees hengissä?

    • Kaisanoasaa

      Olen kuollut silloin.

      • HauTaanJouTuu

        Minä myös. Jo paljon aiemminkin.


    • viinamies

      Riippuu juotko tänä vuonna viinaa. Jos viina ei maistu olet sinkku vielä ensi vuonnakin.
      Jos sensijaan alat juomaan viinaa ja käymään yökerhoissa, voit löytää kumppanin jo tänä vuonna.

      • Elättelentoivoa

        Sinä olet toivon mukaan jo losauttanut maksasi ja työnnät koiranputkea silloin.


      • Elättelentoivoa kirjoitti:

        Sinä olet toivon mukaan jo losauttanut maksasi ja työnnät koiranputkea silloin.

        Niin viinamies voi olla jo hyvinkin juonut maksansa piloille tässä reilun kymmenen vuoden aikana.


      • Viinamies
        DarkFear kirjoitti:

        Niin viinamies voi olla jo hyvinkin juonut maksansa piloille tässä reilun kymmenen vuoden aikana.

        Miehen maksa kestää todella hyvin sukulainen joi paljon viinaa ja kuoli vasta 70 vuotiaana. Oli kuitenkin 3 kertaa naimisissa.


      • jhgfhgjjghg
        Viinamies kirjoitti:

        Miehen maksa kestää todella hyvin sukulainen joi paljon viinaa ja kuoli vasta 70 vuotiaana. Oli kuitenkin 3 kertaa naimisissa.

        "Hyvä". Muijat lähti siis lasten kanssa 3x, koska eivät kestäneet juoppoa miestä. Lapset traumatisoituneita ja katkeria, isästä ei jäänyt mitään hyvää muistoa. Tuskin saat itsekään tavata lapsiasi, tai he eivät halua olla missään tekemisissä. Se dokaaminen pitää perheellisenä lopettaa, ei sit enää eletä parikymppisen elämää.


    • punapäänainen

      Olen varmasti kuollut sinkkuna.

      • vientiä.riittää

        Punapäänaiset ei voi olla sinkkuja.


    • PäivänPertti

      En usko. En ole varmaan sinkku enää vuonna 2022.

    • aisurimies-

      Sinkkuelämä on todella ankeeta. Siinä masentuu hyvin äkkiä joten en onneksi ole sinkku. Olen ollut sinkkumna 2 vuotta viimeisen 20 v aikana.

    • flowersreally

      Vietän silloin parhaita nuoruusvuosiani, kyllähän ne sinkkuna kannattaa viettää.

    • rumahcätmi

      Toivottavasti mä oon jo aikaa kuollut silloin.

    • todennäköisesti olen...

      =)

    • SoliterniuM1977

      Toki olen. Projekti "hautaan asti yksin" on silloin hyvällä mallilla.

    • helmiä_sioille

      Olenko sinkku vielä silloinkin? Todennäköisesti joo. Olenko palstalla silloin vielä? En osaa sanoa. Onko Suoli 24 vielä olemassa ja onko täällä vielä liikehdintää? :D

    • Ikisinkkuna

      Todennäköisesti, jos vain olen hengissä? Kyvyt ei taida riittää seukkaamiseen?

      • mitämietit

        Mita tarkoitat kyvyillä, asioista puhumistako, vai viihdytkö liian hyvin yksin.


      • Ikisinkkuna
        mitämietit kirjoitti:

        Mita tarkoitat kyvyillä, asioista puhumistako, vai viihdytkö liian hyvin yksin.

        Ehkä viihdyn sit liian hyvin yksin? Arjen jakaminen minun tilanteessa luo omanlaiset haasteensa. Vaikea uskoa ihmettä, jollei sellainen tunnu mahdolliselta?


    • Minulle ei ole väliä olenko sinkkuna juuri tuolloin.
      Pääasia, että olen siihen mennessä saanut viettää monia mukavia hetkiä naisen/naisten kanssa vaikka sitten fwb- suhteissa.
      Mun mielestä elämässä ei ole oleellista parisuhde status vaan se, että saat elämässä sellaisia kokemuksia/ elämyksiä mitä ikinä haluatkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe