Oletko myös sinkut palstalla silloin?
Oletko vielä sinkku vuonna 2030
21
<50
Vastaukset
- Johanonkysymys
No mistähän tuon tietäis? Oonko ees hengissä?
- Kaisanoasaa
Olen kuollut silloin.
- HauTaanJouTuu
Minä myös. Jo paljon aiemminkin.
- viinamies
Riippuu juotko tänä vuonna viinaa. Jos viina ei maistu olet sinkku vielä ensi vuonnakin.
Jos sensijaan alat juomaan viinaa ja käymään yökerhoissa, voit löytää kumppanin jo tänä vuonna.- Elättelentoivoa
Sinä olet toivon mukaan jo losauttanut maksasi ja työnnät koiranputkea silloin.
Elättelentoivoa kirjoitti:
Sinä olet toivon mukaan jo losauttanut maksasi ja työnnät koiranputkea silloin.
Niin viinamies voi olla jo hyvinkin juonut maksansa piloille tässä reilun kymmenen vuoden aikana.
- Viinamies
DarkFear kirjoitti:
Niin viinamies voi olla jo hyvinkin juonut maksansa piloille tässä reilun kymmenen vuoden aikana.
Miehen maksa kestää todella hyvin sukulainen joi paljon viinaa ja kuoli vasta 70 vuotiaana. Oli kuitenkin 3 kertaa naimisissa.
- jhgfhgjjghg
Viinamies kirjoitti:
Miehen maksa kestää todella hyvin sukulainen joi paljon viinaa ja kuoli vasta 70 vuotiaana. Oli kuitenkin 3 kertaa naimisissa.
"Hyvä". Muijat lähti siis lasten kanssa 3x, koska eivät kestäneet juoppoa miestä. Lapset traumatisoituneita ja katkeria, isästä ei jäänyt mitään hyvää muistoa. Tuskin saat itsekään tavata lapsiasi, tai he eivät halua olla missään tekemisissä. Se dokaaminen pitää perheellisenä lopettaa, ei sit enää eletä parikymppisen elämää.
- punapäänainen
Olen varmasti kuollut sinkkuna.
- vientiä.riittää
Punapäänaiset ei voi olla sinkkuja.
- PäivänPertti
En usko. En ole varmaan sinkku enää vuonna 2022.
- aisurimies-
Sinkkuelämä on todella ankeeta. Siinä masentuu hyvin äkkiä joten en onneksi ole sinkku. Olen ollut sinkkumna 2 vuotta viimeisen 20 v aikana.
- flowersreally
Vietän silloin parhaita nuoruusvuosiani, kyllähän ne sinkkuna kannattaa viettää.
- rumahcätmi
Toivottavasti mä oon jo aikaa kuollut silloin.
todennäköisesti olen...
=)- SoliterniuM1977
Toki olen. Projekti "hautaan asti yksin" on silloin hyvällä mallilla.
- helmiä_sioille
Olenko sinkku vielä silloinkin? Todennäköisesti joo. Olenko palstalla silloin vielä? En osaa sanoa. Onko Suoli 24 vielä olemassa ja onko täällä vielä liikehdintää? :D
- Ikisinkkuna
Todennäköisesti, jos vain olen hengissä? Kyvyt ei taida riittää seukkaamiseen?
- mitämietit
Mita tarkoitat kyvyillä, asioista puhumistako, vai viihdytkö liian hyvin yksin.
- Ikisinkkuna
mitämietit kirjoitti:
Mita tarkoitat kyvyillä, asioista puhumistako, vai viihdytkö liian hyvin yksin.
Ehkä viihdyn sit liian hyvin yksin? Arjen jakaminen minun tilanteessa luo omanlaiset haasteensa. Vaikea uskoa ihmettä, jollei sellainen tunnu mahdolliselta?
Minulle ei ole väliä olenko sinkkuna juuri tuolloin.
Pääasia, että olen siihen mennessä saanut viettää monia mukavia hetkiä naisen/naisten kanssa vaikka sitten fwb- suhteissa.
Mun mielestä elämässä ei ole oleellista parisuhde status vaan se, että saat elämässä sellaisia kokemuksia/ elämyksiä mitä ikinä haluatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1492816Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272744- 1801587
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101381- 971353
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,591154Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151138Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711108Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029