Seurustelu

Kaikysyäsaa--

Mitä se mielestäsi on?

15

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pottapäähän

      Kysy Perkele lyhtypylväältä.

    • PäivänPertti

      Ei kai sillä ole virallista määritelmää.

      Jokaisella on oma käsityksensä asiasta, mutta ehkä itselleni ainakin seksi on tärkeä osa seurustelua. En sanoisi suhdetta seurusteluksi jos siinä ei panna.

      • AsianVierestä

        On sekin suhde, siinä on paljon samaa mitä äiti poika suhteessa?
        No, kai naiset haluavat ensin todisteen itselleen että mies voi pitää häntä hyvänä jätkänä ennen kun antautuu. Sitten kun antautuu niin pitää miestä omaisuutenaan, joten varokaahan tuollaisia naisia jos ette halua naimisiin sellaisten kanssa:)


    • Haaveilenjo

      Että ollaan ystäviä, mutta myös enemmän kuin ystäviä. Ajatukset toisesta on romanttiset. Tapaillaan, vietetään aikaa yhdessä, eletään hetkessä ja jaetaan asioita sen toisen kanssa. Suhdetta vie eteenpäin omalla painollaan ajatus yhteisestä tulevaisuudesta, josta seurusteltaessa yhdessä haaveillaan, ja jota kohti tähdätään.

    • jj90gu0w34u9tfig

      Kai sen jokainen pariskunta (tai muu polyamorinen yksikkö) määrittelee itse.
      Löytyyhän niitä tarkempia määritelmiä, kuten queer-platoninen-suhde, mutta kyllä silti on helpompi satunnaiselle vastaantulijalle sanoa, että ihan vaan seurustelee vaikka se ei olisikaan se täsmällinen määritelmä. Ja lisäksi jos satunnaiselle iskijälle alkaa selittää, että vähän-niinkun seurustelee platonisesti niin se ei todellakaan luovuta. On helpompaa olla ihan vaan varattu.

      Tosin nykyisin olen sinkku. Silti jos joku sillä silmällä kysyy niin olen ehdottomasti varattu, kiireinen ja häipymässä paikalta mitä pikimmin.

    • Sataprosätmi

      Sitä kun Lidlin myyjä katsoo silmiin ja hymyilee.

    • helmiä_sioille

      No sitä, et jos seurustelen jonkun yhden kanssa, en seurustele enää muiden kaa... :D

      Toki sekin riippuu siitä, et mitä määritellään seurustelemiseksi...

    • pusuhali

      Sovit muut menosi parisuhteen mukaan, etkä toisin päin.

    • sitähän.se
    • Tämä-selvä

      Sitähän se on että mies maksaa naiselle.

      • L.o.L

        Eikös se ole huoraamista ainakin naisen puolelta.


    • Raha-on-kemia

      Se on sitä että asutaan yhdessä ja tehdään asioita yhdessä kuten suunnitellaan elämää.

      • pitkätukka-68

        Ei sen mun mielestä yhdessäasumista tarvitse olla.


    • Kurppa-nainen

      älä kysy kokemattomilta palsta ätmeiltä.

    • Ainoastaan rakkaussuhteet ovat mielestäni seurustelua/parisuhdetta.
      Jos ei ole aitoa rakkautta, niin sillon puhutaan vakipanoilusta/fwb-suhteesta.
      Moni nainen kuvitteleekin seurustelevansa vaikkei ole edes rakastunut, koska monille naisille on heidän itsensä mielestä kunniakkaampaa uskotella itselleen seurustelevansa kuin vakipanoilevansa.
      Se ja sama kuitenkin minulle miten muut ihmiset tämän kokee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe