Mitä se mielestäsi on?
Seurustelu
15
263
Vastaukset
- Pottapäähän
Kysy Perkele lyhtypylväältä.
- PäivänPertti
Ei kai sillä ole virallista määritelmää.
Jokaisella on oma käsityksensä asiasta, mutta ehkä itselleni ainakin seksi on tärkeä osa seurustelua. En sanoisi suhdetta seurusteluksi jos siinä ei panna.- AsianVierestä
On sekin suhde, siinä on paljon samaa mitä äiti poika suhteessa?
No, kai naiset haluavat ensin todisteen itselleen että mies voi pitää häntä hyvänä jätkänä ennen kun antautuu. Sitten kun antautuu niin pitää miestä omaisuutenaan, joten varokaahan tuollaisia naisia jos ette halua naimisiin sellaisten kanssa:)
- Haaveilenjo
Että ollaan ystäviä, mutta myös enemmän kuin ystäviä. Ajatukset toisesta on romanttiset. Tapaillaan, vietetään aikaa yhdessä, eletään hetkessä ja jaetaan asioita sen toisen kanssa. Suhdetta vie eteenpäin omalla painollaan ajatus yhteisestä tulevaisuudesta, josta seurusteltaessa yhdessä haaveillaan, ja jota kohti tähdätään.
- jj90gu0w34u9tfig
Kai sen jokainen pariskunta (tai muu polyamorinen yksikkö) määrittelee itse.
Löytyyhän niitä tarkempia määritelmiä, kuten queer-platoninen-suhde, mutta kyllä silti on helpompi satunnaiselle vastaantulijalle sanoa, että ihan vaan seurustelee vaikka se ei olisikaan se täsmällinen määritelmä. Ja lisäksi jos satunnaiselle iskijälle alkaa selittää, että vähän-niinkun seurustelee platonisesti niin se ei todellakaan luovuta. On helpompaa olla ihan vaan varattu.
Tosin nykyisin olen sinkku. Silti jos joku sillä silmällä kysyy niin olen ehdottomasti varattu, kiireinen ja häipymässä paikalta mitä pikimmin. - Sataprosätmi
Sitä kun Lidlin myyjä katsoo silmiin ja hymyilee.
- helmiä_sioille
No sitä, et jos seurustelen jonkun yhden kanssa, en seurustele enää muiden kaa... :D
Toki sekin riippuu siitä, et mitä määritellään seurustelemiseksi... - pusuhali
Sovit muut menosi parisuhteen mukaan, etkä toisin päin.
- sitähän.se
Seurustelu on https://www.youtube.com/watch?v=io_Nx7d5VtY riipiviä tunteita ja sydämen pyörähdyksiä.
- Tämä-selvä
Sitähän se on että mies maksaa naiselle.
- L.o.L
Eikös se ole huoraamista ainakin naisen puolelta.
- Raha-on-kemia
Se on sitä että asutaan yhdessä ja tehdään asioita yhdessä kuten suunnitellaan elämää.
- pitkätukka-68
Ei sen mun mielestä yhdessäasumista tarvitse olla.
- Kurppa-nainen
älä kysy kokemattomilta palsta ätmeiltä.
Ainoastaan rakkaussuhteet ovat mielestäni seurustelua/parisuhdetta.
Jos ei ole aitoa rakkautta, niin sillon puhutaan vakipanoilusta/fwb-suhteesta.
Moni nainen kuvitteleekin seurustelevansa vaikkei ole edes rakastunut, koska monille naisille on heidän itsensä mielestä kunniakkaampaa uskotella itselleen seurustelevansa kuin vakipanoilevansa.
Se ja sama kuitenkin minulle miten muut ihmiset tämän kokee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773293Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a272307Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K562111Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652029- 1981920
Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3271469Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,861335Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1961329- 261311
Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1011309