Tajusin just ettei mun tuu olemaan helppo löytää parisuhdetta

Aurora-

Kyselin chatissa ihmisten mielipiteitä 25v neitsyt naisesta jolla ei oo ikinä ollut kunnollista parisuhdetta, sellainen minä olen. Täysin kokematon en kuitenkaan oo, on ollut lyhyitä parisuhteita, olen suudellut ja flirttaillut useiden miesten kanssa. Tahtomattani olen joutunut tähän tilanteeseen, olin 16-17v jo valmis harrastamaan seksiä mutta neitsyys ois mennyt sillon miehelle joka käytti mua kohtaan henkistä väkivaltaa ja ei pystynyt lupaamaan että vaikka antaisin neitsyyteni hänelle niin lopettaisi mun huonosti kohtelun. Hän siis kohteli mua huonosti koska oli saanut kuulla että mulla oli ylä-asteella h.uoran maine ja olin todella vihattu ihminen ja varmasti tuun aina olemaan tiettyjen ihmisten silmissä vihattu ihminen tekemieni virheiden takia. 11-vuotiaana aloin seurustelemaan ensimmäisen kerran ja suutelin myös tuolloin ensimmäisen kerran, 5 ja 6 luokalla poikaystäviä kertyi paljon koska en ollut oikeasti kypsä seurustelemaan vaikka luulin olevani ja en ollut varma miesmaustani... kuka 11-12vuotias voisikaan tietää tarkalleen minkälaisista miehistä tykkää, ei kukaan, sen ikänen on lapsi!

Sitten ihastuin varattuun poikaan ja en hänelle ikinä kertonut tunteistani, mutta vietin hänen kanssa aikaa ja yhteiselle ystävälle menin kertomaan että oon ihastunut tuohon Jimiin ja hän ei osannut pitää salaisuutta vaan meni kertomaan asiasta tyttöystävälle joka raivostui ja siitä alkoi minun raju kiusaaminen ylä-asteen ajan ja mulla oli h.uoran maine! Enkä aina osannut olla hyvä ystäväkään puhuin muista seläntakana pahaa ja levittelin itsekkin salaisuuksia. Olen tehnyt paljon virheitä myönnän sen ja nyt viimeistään aikuisena ottanut niistä opiksi ja en enää käyttäydy näin.

H.uoran maine oli hirveä kidutus, mua kiusattiin kaikilla mahdollisilla henkisillä ja fyysisillä keinoilla, kiusaajia oli paljon. Kestin kiusaamista 2 vuotta ja olin jatkuvassa stressissä liikuin koulussa tai vapaa-ajalla ulkona kun pelkäsin aina törmääväni kiusaajiin ja ikinä ei tiennyt varmaksi mitä he mulle tekevät... 2 vuotta kestin ja 15-vuotiaana meni terveys.

Puhkesi useita fyysisiä sairauksia ja henkisiä sairauksia. 10-vuotta oon elänyt eristäytyneenä, ei oo ollu ystäviä enää, ei perhettä tai sukulaisia. Oon köyhä ja elänyt vuosia toimeentulotuella, aloitan opiskelemaan ammatin vasta nyt kun terveydentila ei sitä aikasemmin sallinut ja kiusaamisen takia lopetin koulun.

Tänään testasin miesten mielipiteitä mun menneisyyteen niin kyllähän he kummajaisena pitää 25v neitsyt naista ja taitaa olla monille liian suuri pala käsitellä tuo menneisyys niin pelkään jääväni ikuisesti yksinäiseksi naiseksi ja en saa lapsia... Oon nyt hoitanut itseni terveeksi ja haluan aloittaa sosiaalisen elämän uudestaan, löytää ystäviä ja aitoa rakkautta. En vaan tiedä miten uskallan enää luottaa ihmisiin, pitäiskö mun rehellisesti kertoa menneisyydestäni vai salata mahdollisimman paljon asioita? tänään opin että avoimuus ei oo todellakaan aina hyvä... Mutta vaikka kertoisin miehelle näin että en oo aikasemmin vaan tavannut sopivaa miestä kenen kanssa ois syntynyt pidempi parisuhde ja kenen kanssa ois tullut seksiä harrastettua niin varmasti silti ihmettelee koska oon kuitenkin ihan nätti nainen ja se ettei mulla oo perhettä ja sukulaisia ja aloitan vasta ammatin opiskelua nyt niin herättää varmasti ihmetystä... :(

Syy miksi oon vieläkin neitsyt niin minä pihtasin, ajattelin ettei mulla oo muuta keinoa todistaa etten oo h.uora kuin näyttämällä että oon neitsyt ja kun ylä-asteella ja senkin jälkeen monet pojat/miehet ovat kohdelleet mua kuin saastaa niin luottamus on mennyt miehiin ja kyllä naisiinkin ja ihmisyyteen ylipäätään..... Niin en luota että kukaan mies voisi kohdella mua hyvin, rakastaa aidosti, suojella ja seistä mun rinnalla tapahtui mitä tahansa... Maailma osaa olla todella julma paikka... Sitten tuli sairaudet joita oon hävennyt niin ei senkään takia oo tullu luotua ihmissuhteita.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joomies31

Suosittelen että ensin hommaat jonkun miehen ihan kaveriksi, jotta hän voi rakentaa luottamusta miehiä kohtaan. Tämä neitsyys juttu ei ole mikään ongelma, mutta nämä muut ongelmat saattaa olla. En tiedä kuinka sosiaalinen olet ja miten pystyt tapaamaan uusia ihmisiä, mutta sun on pakko alkaa yrittää.

• Naisen kokemattomuus ei ole miehille ongelma, vaan päinvastoin toivottu lähtökohta.
      Minä olen ihan selkeästi ja tietoisesti hakenut kokematonta naista kaveriksi fwb-suhteeseen..Mieluiten siis neitsyt. Suurin syy tähän on terveydelliset seikat. Koen, että kun nainen on koskematon niin silloin terveyteni on jo aika hyvin suojattu.

Pitää kuitenkin muistaa, että jopa 80% naisista kantaa herpestä muita viruksia ja sairauksia ja mitä käytetympi on sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän tartuttaa minulle jotain ei toivottua.
      Jos voin ihan itse vaikuttaa omilla valinnoilla oman terveyteni ylläpitämiseen, niin ilman muuta valitsen neitseen naisen.

• ValitettavaaMuttaTotta

Valitettavasti suuri osa vanhemmista neitsyistä hakee hyvää ja luotettavaa parisuhdetta jossa voi kokea olevansa rakastettu ja arvostettu. Ei siis kaltaistasi vain itseään ajattelevaa ja pelkän seksin perässä juoksevaa miestä.

• Unohdanko

Mun mielestä tuo bladen kommentti loukkaa tasa-arvoa ja on naisia halventava, koska siinä viitataan siihen, että vain naiset kantaisi tauteja. Kyllä miehetkin niitä tauteja levittää, typerää syyttää siitä vain naisia. Lisäksi tuo kommentti on jotenkin leimaava ja asettaa stigman naisille jollaista ei enää nykyään pitäisi olla. Onhan se ikävää jos saa sukupuolitaudin, mutta miksi sukuelimet säästyisivät sairauksilta kun ihmisen koko muukin keho kärsii monenlaisesta sairaudesta. Luonto toimii sillätavoin, että vanhoja sairauksia häviää ja uusia tulee taas tilalle. Jos ei saa sp tautia niin sitten voi saada jotain muuta tarttuvaa. Ehkä sp tauteihin liittyy leimaavuus sen vuoksi, koska se sijaitsee sukupuolielimissä. Muutenkin tosi ristiriitaista etsiä naiselle epäedulliseen fwb suhteeseen kokematonta naista, josta voisi tulla hyvä vaimo jollekkin vakavaan suhteeseen. Jollekkin sellaiselle miehelle joka häntä oikeasti ja aidosti rakastaa. Mun mielestä missään tapauksessa ei kannata tällaisiin suhteisiin ja miehiin tuhlata elämäänsä varsinkaan jos on huonoja kokemuksia taustalla. Muutenkin tässä on se riski, että nainen rakastuu tähän fwb kumppaniin jolloin tulee vain lisää ongelmia. Oletko miettinyt sitä, että entä jos nainen rakastuukin sinuun? Silloin sä vaan käyttäisit naista seksiin.

• Unohdanko kirjoitti:

Mun mielestä tuo bladen kommentti loukkaa tasa-arvoa ja on naisia halventava, koska siinä viitataan siihen, että vain naiset kantaisi tauteja. Kyllä miehetkin niitä tauteja levittää, typerää syyttää siitä vain naisia. Lisäksi tuo kommentti on jotenkin leimaava ja asettaa stigman naisille jollaista ei enää nykyään pitäisi olla. Onhan se ikävää jos saa sukupuolitaudin, mutta miksi sukuelimet säästyisivät sairauksilta kun ihmisen koko muukin keho kärsii monenlaisesta sairaudesta. Luonto toimii sillätavoin, että vanhoja sairauksia häviää ja uusia tulee taas tilalle. Jos ei saa sp tautia niin sitten voi saada jotain muuta tarttuvaa. Ehkä sp tauteihin liittyy leimaavuus sen vuoksi, koska se sijaitsee sukupuolielimissä. Muutenkin tosi ristiriitaista etsiä naiselle epäedulliseen fwb suhteeseen kokematonta naista, josta voisi tulla hyvä vaimo jollekkin vakavaan suhteeseen. Jollekkin sellaiselle miehelle joka häntä oikeasti ja aidosti rakastaa. Mun mielestä missään tapauksessa ei kannata tällaisiin suhteisiin ja miehiin tuhlata elämäänsä varsinkaan jos on huonoja kokemuksia taustalla. Muutenkin tässä on se riski, että nainen rakastuu tähän fwb kumppaniin jolloin tulee vain lisää ongelmia. Oletko miettinyt sitä, että entä jos nainen rakastuukin sinuun? Silloin sä vaan käyttäisit naista seksiin.

Toi oli aika hauska kun sanoit, että siitä neitseestä voisi tulla hyvä vaimo jollekkin, mutta tiedätkös, että kaikki naiset ovat olleet neitsyitä joskus ja useimmat heistä ovat halunneet harrastaa seksiä ennen papin aamenta ja saada kokemusta seksistä mieluusti jonkun muun kuin sen tulevan kumppanin kanssa, joten kommenttisi on irrallaan todellisuudesta.

Ja miksi epäilet, että minä en voisi rakastua vakkariini? Eiköhän tää homma toimi ihan samanlailla molempiin suuntiin. Ideaali tilanne tietysti jos molemmat rakastuvat jolloin fwb- suhde muuttuukin parisuhteeksi.. Näinhän on tapahtunut maailmassa ei yksi, eikä kaksi kertaa, vaan lukemattomia kertoja.
        Minullahan ei ole mitään parisuhteita vastaan, mutta rakkaus ei koskaan syty pakottamalla.. Se tulee jos tulee.. Ei voi tietää millon ja koska ja kenen kanssa.

• ValitettavaaMuttaTotta kirjoitti:

Valitettavasti suuri osa vanhemmista neitsyistä hakee hyvää ja luotettavaa parisuhdetta jossa voi kokea olevansa rakastettu ja arvostettu. Ei siis kaltaistasi vain itseään ajattelevaa ja pelkän seksin perässä juoksevaa miestä.

Tiedätkö mitä fwb-suhde tarkoittaa?
        -Se tarkoittaa ystävyyttä, missä on myös seksiä.
        En siis edes hakenut pelkkää seksiä, mutta sinun oli satava purkautua omaan narsistiseen tyyliisi ja levittää vihapuhetta kanssaihmisiin.

• ValitettavaaMuttaTotta
        blade83 kirjoitti:

Tiedätkö mitä fwb-suhde tarkoittaa?
        -Se tarkoittaa ystävyyttä, missä on myös seksiä.
        En siis edes hakenut pelkkää seksiä, mutta sinun oli satava purkautua omaan narsistiseen tyyliisi ja levittää vihapuhetta kanssaihmisiin.

"Tiedätkö mitä fwb-suhde tarkoittaa?
        -Se tarkoittaa ystävyyttä, missä on myös seksiä."

Se tarkoittaa samalla seksiä ilman sitoumuksia ja parisuhdetta. Eli ollaan yhdessä silloin kun huvittaa. Et sinä saa siitä muuta vääntämälläkään.

"En siis edes hakenut pelkkää seksiä"

Olisitko siis tuon naisen kanssa jos hän olisi ihan todella vain pelkkä kaveri eli teillä ei olisi lainkaan seksiä? Tuskin, eli tuo "ystävyys" on vain jotain jolla asia saadaan näyttämään paremmalta.

"mutta sinun oli satava purkautua omaan narsistiseen tyyliisi ja levittää vihapuhetta kanssaihmisiin."

Ei minulla ole mitään sitä vastaan jos ihmiset ihan vapaaehtoisesti ovat fwb-suhteessa. Kerroin sinulle vain että se ei ole sitä mitä suuri osa vanhemmista neitsyistä suhteeltaan hakee josten se jää vain sinun fantasiasi tasolle. Tuollaisia suhteita harastavat hieman eri tyyppiset naiset.

• ValitettavaaMuttaTotta kirjoitti:

"Tiedätkö mitä fwb-suhde tarkoittaa?
        -Se tarkoittaa ystävyyttä, missä on myös seksiä."

Se tarkoittaa samalla seksiä ilman sitoumuksia ja parisuhdetta. Eli ollaan yhdessä silloin kun huvittaa. Et sinä saa siitä muuta vääntämälläkään.

"En siis edes hakenut pelkkää seksiä"

Olisitko siis tuon naisen kanssa jos hän olisi ihan todella vain pelkkä kaveri eli teillä ei olisi lainkaan seksiä? Tuskin, eli tuo "ystävyys" on vain jotain jolla asia saadaan näyttämään paremmalta.

"mutta sinun oli satava purkautua omaan narsistiseen tyyliisi ja levittää vihapuhetta kanssaihmisiin."

Ei minulla ole mitään sitä vastaan jos ihmiset ihan vapaaehtoisesti ovat fwb-suhteessa. Kerroin sinulle vain että se ei ole sitä mitä suuri osa vanhemmista neitsyistä suhteeltaan hakee josten se jää vain sinun fantasiasi tasolle. Tuollaisia suhteita harastavat hieman eri tyyppiset naiset.

Höpöhöpö..Minulla on ollut suhde jo kolmeen neitsyeeseen jo ennestään, joten enköhän minä tämän asian paremmin tiedä..Sinulla on vain oma typerä mielipiteesi mitä kauppaat yleisenä totuutena.

• TotuusSattuuQC
        blade83 kirjoitti:

Höpöhöpö..Minulla on ollut suhde jo kolmeen neitsyeeseen jo ennestään, joten enköhän minä tämän asian paremmin tiedä..Sinulla on vain oma typerä mielipiteesi mitä kauppaat yleisenä totuutena.

No jospa kuitenkin viitsisit lukea mitä se aloittaja mieheltä kaipaa. Hän kirjoitti: " en luota että kukaan mies voisi kohdella mua hyvin, rakastaa aidosti, suojella ja seistä mun rinnalla tapahtui mitä tahansa."
        Ja sinä tarjoat hänelle panosuhdetta kaveripohjalta. Ei sinullakaan paljon tajua näistä tunneasioista ole...

• TotuusSattuuQC kirjoitti:

No jospa kuitenkin viitsisit lukea mitä se aloittaja mieheltä kaipaa. Hän kirjoitti: " en luota että kukaan mies voisi kohdella mua hyvin, rakastaa aidosti, suojella ja seistä mun rinnalla tapahtui mitä tahansa."
        Ja sinä tarjoat hänelle panosuhdetta kaveripohjalta. Ei sinullakaan paljon tajua näistä tunneasioista ole...

En minä tarjonnut hänelle yhtään mitään...
        Vastasin hänelle yleisellä tasolla puhuen, että mitä esim. minä asiasta ajattelen.
        Minulle voi siis kukatahansa kokematon nainen kirjoittaa, joka kokee, et jotain tuollasta jutskaa vois vaikka kehitellä kevääseen.

Ja mitä tulee aloittajaan, niin mä oon nähny ton hänen tekstin täällä jo vuosia sitten..Minulla on hyvä muisti, joten uskon, että aloittaja on trolli sinällään, tai sitten joku joka ei vaan pääse asiassa etenemään syystä tai toisesta.

• Kärtty

Sinulla todellakin on epäterve jo lähtökohtaisesti suhteen aloittamiseen jos naisen täytyy olla neitsyt.
        Luokittelet naisen autoksi jonka täytyy olla upouusi jotta sinä voisit hetken aikaa käyttää häntä ja sitten lähdet etsimään uutta upouutta autoa.
        Tuo on täysin sairas lähtökohta eikä ennusta hyvää parisuhteen etsinnällesi.
        Yritä ymmärtää että nainen on ihminen juuri samalla tavalla kuin sinäkin.
        Taidat kuitenkin olla jokin provo...

Suurin ongelmasi lienee ylimitoittunut pelkosi sukupuolitauteja kohtaan. Pelkäät että jotkin virukset ja mikrobit hyökkäävät kimppuusi naisen kautta ja siksi kelpuutat vain kokemattoman naisen itsellesi.
        Bakteerikammoisia ihmisiä on paljonkin ja olet yksi heistä.
        Lisäksi määrittelet naisen vain hypokondriasi kautta.
        Näitä tauteja jokaisen täytyy varoa järkevässä määrin, ja täytyy muistaa että ne voidaan löytää testien kautta ja järkevät ihmiset vaativatkin testejä ennenkuin aloittavat suhteen.

Muista ettet sinä ole puhdas. Olet täynnä kaikenlaisia mikrobeja! Sinä vain määrittelet itsesi puhtaaksi jumalolennoksi jolla on oikeus edellyttää naiselta vielä suurempaa puhtautta kuin mitä itse olet.

• Kärtty kirjoitti:

Sinulla todellakin on epäterve jo lähtökohtaisesti suhteen aloittamiseen jos naisen täytyy olla neitsyt.
        Luokittelet naisen autoksi jonka täytyy olla upouusi jotta sinä voisit hetken aikaa käyttää häntä ja sitten lähdet etsimään uutta upouutta autoa.
        Tuo on täysin sairas lähtökohta eikä ennusta hyvää parisuhteen etsinnällesi.
        Yritä ymmärtää että nainen on ihminen juuri samalla tavalla kuin sinäkin.
        Taidat kuitenkin olla jokin provo...

Suurin ongelmasi lienee ylimitoittunut pelkosi sukupuolitauteja kohtaan. Pelkäät että jotkin virukset ja mikrobit hyökkäävät kimppuusi naisen kautta ja siksi kelpuutat vain kokemattoman naisen itsellesi.
        Bakteerikammoisia ihmisiä on paljonkin ja olet yksi heistä.
        Lisäksi määrittelet naisen vain hypokondriasi kautta.
        Näitä tauteja jokaisen täytyy varoa järkevässä määrin, ja täytyy muistaa että ne voidaan löytää testien kautta ja järkevät ihmiset vaativatkin testejä ennenkuin aloittavat suhteen.

Muista ettet sinä ole puhdas. Olet täynnä kaikenlaisia mikrobeja! Sinä vain määrittelet itsesi puhtaaksi jumalolennoksi jolla on oikeus edellyttää naiselta vielä suurempaa puhtautta kuin mitä itse olet.

Pitkästä aikaa näen hienoista älyllistä elämää palstoilla itseni lisäks..

On totta, että minulla on bakteerikammo..Avaan kaikki ovetkin julkisissa paikoissa tyyliin pikkusormella jostain alalaidasta ja kahviautomaatteja painan jollain sormen niveltaipeella, en koskaan sormen päällä, mutta todettakoon, että kenties siitäkin syystä myös sairastan todella harvoin. Nytkään ei vuoteen ole ollut mitään, ei edes nuhaa.

Fakta kun on kuitenkin se, että väittävät, että herpestä on 80% ihmisistä..Hpv:tä myös todella paljon kaikki muut siihen päälle. Hpv aiheuttaa miehelle suusyöpää, sekä esim. penis syöpää..Ei kauhean kiva. Minä kuulun tuohon 20%:iin ihmisiä kenellä ei ole edes herpestä ja tämän olen jopa verikokeella käynyt todentamassa. Minä olen todellakin erityinen ihminen. Meitä ei ole paljon.
        Syy miks olen pitänyt terveyteni on se , että suojaamatonta seksiä on ollut ainoastaan kahden neitseen kanssa.. Ei tulisi mieleenkään harrastaa suojaamatonta sellaisen naisen kanssa kuka pannut muitakin miehiä. -Nämä naiset ovat kärjistetysti sanoen saastuneet..He ovat ihmisiä ketä panen korkeintaan kokovartalokortsussa..

Ja sitten vielä se, että haen nyt nimenomaan partneria kenen kanssa saa naida paljaalla ja pidempään suhteeseen, joten sen vuoks seuraava valinta tulee olemaan neitsyt..

Kyse ei ole ollenkaan siitä, että löydänkö neitseen vakkarin.. Minä löydän aina sen mitä etsinkin. Ennemmin tai myöhemmin. Tavalla taikka toisella. Jos ei yli pääse niin menen ali. Jos ei ali pääse niin kierrän. Minä olen mies joka saa sen minkä haluaa.

• pjkkfhjk
        blade83 kirjoitti:

En minä tarjonnut hänelle yhtään mitään...
        Vastasin hänelle yleisellä tasolla puhuen, että mitä esim. minä asiasta ajattelen.
        Minulle voi siis kukatahansa kokematon nainen kirjoittaa, joka kokee, et jotain tuollasta jutskaa vois vaikka kehitellä kevääseen.

Ja mitä tulee aloittajaan, niin mä oon nähny ton hänen tekstin täällä jo vuosia sitten..Minulla on hyvä muisti, joten uskon, että aloittaja on trolli sinällään, tai sitten joku joka ei vaan pääse asiassa etenemään syystä tai toisesta.

täällä on hyvä muisto kovin monella muullakin... :)

-blade: sä haet kokemattomia naisia ihan muista syistä mitä annat nyt ymmärtää. Mitäpä jos olisit ihan rehellinen. Ja kuinka ihmeessä kukaan voi sinusta olla varma, ettei ole tauteja? näytätkö omakannasta testitulokset? paperiversiohan voi olla muokattu näyttämään tervettä... Tää nyt ihan vinkkinä kaikille.

Blade: sulla ei ehkä ole sp: tauteja ja sä olet harvoin kipeä. Se ei johdu sun bakteerikammosta, joka ei ole ihan TERVETTÄ... :D voisitko kenties miettiä nyt tätä asiaa näin. Yrität vältellä pöpöjä,mutta kärsit mielenterveysongelmista sen sijaan. Minäkin olen sptaudeista vapaa, vaikka vedellyt melkein jokaista paljaalla, aika huolettomasti myös tartun ovenkahvoihin. Pesen kyllä käsiäni vessan jälkeen. Terveenä pysymisen syy lienee kuitenkin hyvä immuniteetti ja itselläni pieni kuume ei aiheuta sängynpohjalle jäämistä. en itseasiassa edes omista kuumemittaria saati vaakaa.

Sulle voi joku päivä käydä,niin ikävästi,et joku neitsyt ei olekaan neitsyt tai ei malta pitäytyä vain sinussa kun pääsee seksin makuun. Siinä kanava saada tauti.

Sun kannattaisi enemmänkin murehtia geneettisen jatkuvuuden puolesta kuin jostain sairastumisesta. Ala lisääntyä,niin saat kuolemattomuuden ;) toinen keino on Jeesus...
        Jos et sairastu syöpään sp.taudin vuoksi,niin ydinsaasteen tms. , käytätkö muuten hengityssuojainta ulkona, entä tupakoitko? Oletko muuten tullut miettineeksi koskaan, et jos saat yhden tai pari pöpöä ja saat pikku vaivan niistä,niin ne voivat antaa suojan jotain vakavampaa vastaan?

miksi muuten ne suhteesi eivät kestä? vaihdat neitsyttä kuin sukkaa... lemppaako ne sut kun olet rasittava neuroosisiesi kanssa...vai onko tää joku addiktio vai johtuuko kaikki kuitenkin vain seksuaalisesta epävarmuudesta, tunnet olevasi varma kun on kokematon. Olet turvassa...

neitsyys ei ole kuitenkaan tae terveydestä. ymmärrä se. ja jos joku ei ole ollut yhdynnässä,niin suihin on voinut ottaa.

Sulla on selkeästi pakkomieteisyyttä. Et tiettävästi kaihda mitään keinoja, niin ymmärsin. Pidän sua vähän riskinä...itsellesikin. Onko neitsyen hakemisen syy ainoastaan vain siis, että voisit turvallisin mielin naida paljaalla, onko siinä ainoa syy se miltä se tuntuu? onko ainoa tavoitteei saada tunnetta, hyvää oloa? sekö on elämäsi tarkoitus, tavoite..

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Mene psykiatrille puhumaan noista traumoista miehiä kohtaan. Nainen saa kyllä miehen helposti mutta naiset haluaa vain väkivaltaisia miehiä ja hyväksikäyttäjiä kiusaajia jotka kohtelee huonosti.

• TotuusSattuuQC

Tuo huono itsetuntosi ja vaikeus luottaa miehiin ei ole oikein hyvä lähtökohta terveelle parisuhteelle. On hankala nähdä että osaisit valita itsellesi oikesti sopivan kumppanin noista lähtökohdista.
      Edellisen kirjoittajan tavoin kannustaisin sinua ensin tutustumaan muihin ihmisiin ystävinä ja rakentamaan luottamusta siihen että muut voivat haluta sinulle myös hyvää, eivät vain satuttaa. Sen jälkeen voit vähitellen rakentaa myös läheisempää suhdetta johonkin ihmiseen.
      Neitsyyttäsi tai muuta taustaasi en kyllä näe hyvän parisuhteen esteenä.

• Kysyy.mies

Missä päin asut aloittaja?

• Kärtty

Missä päin itse, oletko saalistaja? Kuten Oulun lasten saalistajat?
        Ap kertoo rehellisesti että on psyykkisiä ongelmia. Ajattelitko kenties että hän on sopiva saalistettava?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      177
      3293
    2. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      27
      2307
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      56
      2111
    4. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      65
      2029
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      198
      1920
    6. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1469
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      86
      1335
    8. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      196
      1329
    9. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      26
      1311
    10. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      101
      1309
    Aihe