Ottakaa hyvät ihmiset kuitti ostoksista. Minä ainakin aina otan kuitin ja tarkastan. Joskus on pieni virhe, ei tosin taloudellisesti maata kaatavaa mutta mua ainakin tuommoiset virheet ärsyttää..
Esimerkiksi kerran kassa oli ottanut minimanissa (yleensä tuossa kaupassa aina on oikein veloitettu) jotain pari euroa liikaa. Kassan selitys oli kun joltain oli jäänyt hiustuote kassalle ja vahingossa otti siitä hinnan. Näytti vielä tuotetta. Joku pieni naisten hiuspinni tai mikä lie. En sitten tiiä miksi siitä yritti veloittaa vaikka siellä oli sivuun ottanut tuotteen 🤔
Joskus S-marketissa on ollut kovempi hinta mitä hyllyn reunalla mainostettu..
Myös muutaman kerran Lidl ottanut liikaa. On jäänyt vanha hintalappu , alehinnalla muka tarjouksessa. Olen tarkkana huomannut maksun jälkeen että eihän tästä mitään alennusta tullutkaan..
Selitystä että joo se on vanha mainos jäänyt ottamatta pois. Näinkö esim. Lidl yrittää saada lisää myyntiä kun jättää vanhan mainoksen muka "vahingossa", vaikka todellinen hinta kovempi. Eikä todellakaan yhdestä tai kahdesta kerrasta kyse, tuskinpa vahingossa jättävät. Tai sitten on kyllä laiskaa ja/tai huolimatonta henkilökuntaa töissä.
Eipä se kyllä ihmekään jos kiskovat oletettua kovempaa hintaa kun suurin osa asiakkaista sanoo "en tarvii kuittia".
No, en minäkään nyt konkkaan mene jos jättäisin kuitin ottamatta mutta todella ärsyttävää tuommoinen huolimattomuus myymälöissä toisinaan.
Kuitti kannattaa ottaa
7
121
Vastaukset
- enpety
En ikinä pyydä tai saati tarkista kuittia. Minä luotan ihmiseen.
- tarkkana
Kuitti hyvä on tarkastaa; juurikin Lidl´n kassa EI huomioinut alennusta. Virhe ei ollut suuren suuri, mutta jos n. euron menetät huolimattomuudesta viikossa, tekee se sentään 52€vuodessa. Ja mitä tulee tuohon ihmiseen luottamiseen, OK, mutta kassakoneille ei tieto hinnanmuutoksesta läheskään aina ole välitetty, ja usein todella tuotteen hintatiedot on missä sattuu.Toinen mikä ihmetyttää, on ettei esim. kauppojen kassakuiteissa ole puh.numeroa yhteydenottoa varten! Oletetaan ostajan käyttävän nettiä tiedon saadakseen, ja mitätöityvän sekä lannistuvan valittaakseen.
- dippadaadappadii
Missähän kaupoissa asioit. Omasta pöytälaatikosta löytyi kuitteja City-marketista, Prismasta, S-marketista, Tokmannilta, Halpahallista, Salesta ja K-marketista. Kaikissa on puhelinnumero.
- justjuuri
Kurkkaapa Lidlín kuittia, trallaallaa...
- friholm
En ota kuittia, sillä en ole mikään köyhä luuseri joka alkaa itkemään muutamasta eurosta.
- paperiasäästyy
Eipä kuittia edes enää tarjota, koska se menee suoraan S-mobiiliin.
- ehdottomasti
Tarkistakaa ihmeessä ne kuitit, virheitä voi tulla vahingossa tai tehdä niitä tahallaan.
Itse tarkastan kaikki kutit ja oikaisutan jos ilomenee virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418