Kerpele et toi Strumffi on typerä

L.o.L

Senaatti kumosi Strumffin asettaman hätätilan ja omatkin (republikaanit siis) ovat häntä vastaan, mut ei; jätkä vaan meinaa käyttää veto-oikeuttaan.

Oikeestaan vois olla hauskakin jos se muuri rakennettais ainoastaan siks et huomattais ettei se sit vaikuttanu v**tuakaan Strumffin maalailemiin uhkakuviin. Fyrkkaa vaan kului **tusti.

No ei senpuoleen, vaikka sitä muuria alettaiskin rakentamaan, se keskeytettäis heti ku seuraava pressa astuis virkaansa, eli seuraavien vaalien jälkeen. Siitä aloitetusta osasta tulis kansainvälisesti tunnettu Struffinilkkumismuistomerkki.

Ei mulla oikeestaan muuta. Jatkakaa sitä mitä ikinä olittekin tekemässä.

26

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L.o.L

Jaa niin, sellasta vielä et kansalla on kyllä just sellanen hallitsija jollasen se ansaitse.

• kusetettaviaorjia

Suomi hyvä esimerkki tästä.

• L.o.L
        kusetettaviaorjia kirjoitti:

Suomi hyvä esimerkki tästä.

Harmi kyllä, et kaikki joutuvat kärsimään siitä tyhmän on kansan valitsemasta tyhmän kansan ansaitsemasta hallitsijasta. Sekin vähemmistö, joka olisi ansainnut jonkun järkevämmän joutuu kärsimään muiden tyhmyydestä. Ei niin että USAssakaan kahdesta vaihtoehdosta Strumffi olis saanut eniten ääniä viime vaaleissa.

Mut sellaista on demokratia. Huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.

• Mä oon miettinyt, että toi strumppi vois olla vaan sellainen maskotti, mikä kerää kaiken huomion, kun tosi ilkeet setät kähmii jotain silläaikaa...

Mä luulenkin, että jossainpäin kohta taas pamahtaa. Pakko Usan saada johonkin sotatila, kun talous nyykkää. Sillä se saa taloutensa, tai ainakin sotakalustotaloutensa kannattavaks....

Saddami tapettu ja 911 juttu kostettu, nyt pitää kiireellä kehitellä jotain uutta... strumppi pelleilemään ja silläaikaa kehitellään jokin konflikti.

En vieläkään tajua, miten 9.11 tapauksessa ne talot tuli niin nopeasti alas. Ei pystyraudat napsu noin sukkelaan....eli järjestetty jutttu...

• Ätmelsson

"En vieläkään tajua, miten 9.11 tapauksessa ne talot tuli niin nopeasti alas. Ei pystyraudat napsu noin sukkelaan....eli järjestetty jutttu..."

Nii..on siellä vallassa ollut Trumppia tuhmempiakin ihmisiä. Eiköhän sielläkin joku ihan muu määrää kun presidentti. Ihan turhaa koko Trump kiihko. Ei vaikuta sen tekemiset meihin, eikä meistäkään maailman pelastaviksi ole

• Ätmelsson kirjoitti:

"En vieläkään tajua, miten 9.11 tapauksessa ne talot tuli niin nopeasti alas. Ei pystyraudat napsu noin sukkelaan....eli järjestetty jutttu..."

Nii..on siellä vallassa ollut Trumppia tuhmempiakin ihmisiä. Eiköhän sielläkin joku ihan muu määrää kun presidentti. Ihan turhaa koko Trump kiihko. Ei vaikuta sen tekemiset meihin, eikä meistäkään maailman pelastaviksi ole

Joo. Vähän meinaa aina ”salaliittoteoreetikko” herätä sen maan politiikkaa vähänkin tutkiessa.

Monikohan tietää, että se niitten valuuttakin on yhden suvun Rokkefellereiden omistama? Jotenkin veikkaan, että sielläsuunnalla ne oikeet narut on. Strumppi on vaan pelinappula siinä. 😝

• L.o.L

Dissi, voit hyvinkin olla oikeassa. Strumffi on pelkkä harhauttaja.

• Tämä sopinee tähän...en aio politiikka sen enempää puida. En tykkää politiikasta...se on niin kieroa. :)

https://youtu.be/B8BpcxUPcKk

Kahvin keittoon..

• L.o.L kirjoitti:

Dissi, voit hyvinkin olla oikeassa. Strumffi on pelkkä harhauttaja.

Joo. Mä mietin kun se tekee ksikkia ihsn älyttömiä juttuja. Ei sen tarviis tehdä, mutta selkeesti skandaalihommia aina. Eikä silläkään taijs pikkurahan puute olla?

• Lyhytmuistiko
        Ätmelsson kirjoitti:

Näinpä. Kyllä Trump on oppipoika ja amatööri kun vertaa siihen mitä Bushin hallinto sai aikaan maailmassa. Miksei silloin ollut tällaista haloota? Bush kuitenkin aloitti monta öljysotaa missä kuoli tuhansia omia ja satojatuhansia(vähintään) vihollisisia.

• ö9uiyltkjtöuyiluyk
        Lyhytmuistiko kirjoitti:

Näinpä. Kyllä Trump on oppipoika ja amatööri kun vertaa siihen mitä Bushin hallinto sai aikaan maailmassa. Miksei silloin ollut tällaista haloota? Bush kuitenkin aloitti monta öljysotaa missä kuoli tuhansia omia ja satojatuhansia(vähintään) vihollisisia.

Tuskinpa jenkit olisivat Irakiin samalla lailla menneet ilman 9/11:sta, vaikkei niissä terroristeissa Irakilaisia ollutkaan, Kyllä sekin päätös tehtiin natokumppaneiden kanssa ja asiaa puljattiin YK:ssa, ettei se käynyt niin että Bush tosta vaan yksin päätti että nyt rymistellään sinne.

• Muisti.lyhyt
        ö9uiyltkjtöuyiluyk kirjoitti:

Tuskinpa jenkit olisivat Irakiin samalla lailla menneet ilman 9/11:sta, vaikkei niissä terroristeissa Irakilaisia ollutkaan, Kyllä sekin päätös tehtiin natokumppaneiden kanssa ja asiaa puljattiin YK:ssa, ettei se käynyt niin että Bush tosta vaan yksin päätti että nyt rymistellään sinne.

"asiaa puljattiin YK:ssa"
        Niin puljattiin mutta et ilmeisesti muista että Bush käveli YK:n antaman lausunnon yli. Jyräsi suorastaan ja teki koko YK:sta naurunalaisen.

• pitkätukka-68

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Varmaan ihan hyvä, mut olen allerginen ton tyyliselle musalle.
        Tämä mieluummin:
        https://m.youtube.com/watch?v=Ee_uujKuJMI

En mäkään juuri kyseisen kaltaissta havana kappaleesta niin välitä. Vähän yksitoikkoinen poljento. Mutta kyllä sitäkin yhden pilailun verran kuuuntelee. :)

Amerikan idiootin pistit! :)

Nythän mä muistin, että sä oot punkkari. ;)

• ö9uiyltkjtöuyiluyk
        Muisti.lyhyt kirjoitti:

"asiaa puljattiin YK:ssa"
        Niin puljattiin mutta et ilmeisesti muista että Bush käveli YK:n antaman lausunnon yli. Jyräsi suorastaan ja teki koko YK:sta naurunalaisen.

No YK:n tehtävä ei ole mitään sotia julistella muutenkaan. Mutta pointti on se ettei Bushkaan Irakin sotaa aloittanut ihan tosta vaan ja että enemmän kyseessä oli kansallinen ylpeys kuin öljyrahat missä niissäkin tuli takkiin komeasti.

• pitkätukka-68
        Päläpälä kirjoitti:

En mäkään juuri kyseisen kaltaissta havana kappaleesta niin välitä. Vähän yksitoikkoinen poljento. Mutta kyllä sitäkin yhden pilailun verran kuuuntelee. :)

Amerikan idiootin pistit! :)

Nythän mä muistin, että sä oot punkkari. ;)

Juu, yks kaveri kutsuu mua aina nimellä "kolmisointusami", jotkut toiset taas "hippisami" (erotuksena muista Sameista).

Enemmän kyllä vanhan liiton punkkari, mut kyllä noi uudemmat jenkkipunkitkin menee. Mut onhan tässä iässä musiikkimaku on moninaistunut. Ei se silti kata vieläkään räppiä, teknoa tai vastaavia.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Juu, yks kaveri kutsuu mua aina nimellä "kolmisointusami", jotkut toiset taas "hippisami" (erotuksena muista Sameista).

Enemmän kyllä vanhan liiton punkkari, mut kyllä noi uudemmat jenkkipunkitkin menee. Mut onhan tässä iässä musiikkimaku on moninaistunut. Ei se silti kata vieläkään räppiä, teknoa tai vastaavia.

Oletko enemmän semmonen Petri Samuli Tiili tyyppinen punk? Hippi? Ainiin, sulla on pitkät hiukset ja letit? Muistanko oikein?

Kuljeskelet paljain jaloin ja kartat kamalaa musaa? :)

Juu, mäkin olen tarkoituksella usein siedättänyt itseäni erilaiseen musiikkiin. Itseasiassa mun yksi musiikin opettaja joskus sanoi, että ihmisen musiikkitaju ja maku jalostuu vain kuuntelemalla erilaista musiikkia. No ajattelin uskoa tuon väitteen silloin...eikä mua ole kaduttanut. Hienoa musiikkia löytyy laidasta toiseen...enemmän kun ehtii ahmimaan. Kiitos kaikille muusikoille, terapian tekemisestä.

En suinkaan ole aina itsekään kaikesta pitänyt, juuri mistään mistä nykyään pidän. Edes siitä teknosta en ennen pitänyt, se oli ihan kamalaa kun ensimmäisen vuoden aikana kuulin. Sen musatyylin ponnahdettua pinnalle.

Ei mulla ollut juuri mitään mieltymystä mihinkään musiikkiin varsinaisesti lapsena, A-ha oli semmonen ja Sandra, Modern Talking mitä kuuntelin, joku Samantha Fox...Dingo. :D

Poppi painotteista ja jotain Jarrea... x) Mitä sattui soittimista siihin aikaan puskemaan...mitään ei varsinaisesti itse osannut etsiä. Ja vanhempien kautta moni musiikkityyli on jäänyt mun makuun...mitä ne kuunteli, sitä tuli itekin kuunneltua, kunnes oppi itse valikoimaan. Ja mieltymään johonkin...

• Päläpälä kirjoitti:

Oletko enemmän semmonen Petri Samuli Tiili tyyppinen punk? Hippi? Ainiin, sulla on pitkät hiukset ja letit? Muistanko oikein?

Kuljeskelet paljain jaloin ja kartat kamalaa musaa? :)

Juu, mäkin olen tarkoituksella usein siedättänyt itseäni erilaiseen musiikkiin. Itseasiassa mun yksi musiikin opettaja joskus sanoi, että ihmisen musiikkitaju ja maku jalostuu vain kuuntelemalla erilaista musiikkia. No ajattelin uskoa tuon väitteen silloin...eikä mua ole kaduttanut. Hienoa musiikkia löytyy laidasta toiseen...enemmän kun ehtii ahmimaan. Kiitos kaikille muusikoille, terapian tekemisestä.

En suinkaan ole aina itsekään kaikesta pitänyt, juuri mistään mistä nykyään pidän. Edes siitä teknosta en ennen pitänyt, se oli ihan kamalaa kun ensimmäisen vuoden aikana kuulin. Sen musatyylin ponnahdettua pinnalle.

Ei mulla ollut juuri mitään mieltymystä mihinkään musiikkiin varsinaisesti lapsena, A-ha oli semmonen ja Sandra, Modern Talking mitä kuuntelin, joku Samantha Fox...Dingo. :D

Poppi painotteista ja jotain Jarrea... x) Mitä sattui soittimista siihin aikaan puskemaan...mitään ei varsinaisesti itse osannut etsiä. Ja vanhempien kautta moni musiikkityyli on jäänyt mun makuun...mitä ne kuunteli, sitä tuli itekin kuunneltua, kunnes oppi itse valikoimaan. Ja mieltymään johonkin...

Äitiltä tuli nämä tämän tyyppiset..

https://youtu.be/0sB3Fjw3Uvc

https://youtu.be/7IocRCDWB5k

Isältä taas tuli tämän tyyppiset...

https://youtu.be/cbIA9F517_k

https://youtu.be/wBr5-BpBVC8

:)

• Jokseenkin hämmentävää niin Trumpilta kuin palstan asiantuntijoiltakin käyttää muurista suomen kielessäkin määräistä artikkelia "se muuri" tai "sitä muuria", kun aivan yleisesti on tiedossa että USA:n ja Meksikon rajalla on vähintään neljännesvuosisadan ollut erilaisia mekaanisia rakenteita.

Poliittista vääntöä tietysti käydään siitä kuinka paljon "muuriin" panostetaan lisää ja mistä rahat taiotaan. Demokraattien kandidaatteja vuodelle 2020 on ilmaantunut jo kymmeniä, mutta onko kukaan näistä luvannut purkaa rajavalvonnan Meksikon rajalta? Ei demokraatit edes maailmanparannuskiimassaan silti ole valmiita siihen, että jokainen Väli-Amerikan köyhä ruokittaisiin ja asutettaisiin heidän maassaan.

• No esmes huumeista USAhan tulee lähes kaikki joko virallisten rajanylityspaikkojen tai meren kautta. Ei siihen mikään muuri auta.
        Ja samoja reitejä ne rikollisetkin tulee.

Näillähän herra Duck muuria perustelee.

Kannattaa laittaa miljardeja johonkin muuriin?

• hfdhfdfh

Paras jenkki on kuoliaaksi kidutettu jenkki.

• Tuo muurihan olis varmaan ihan hyvä juttu, mutta ongelmaksi noussee se, että kun sen pitäisi olla todella jykevä rakenteeltaan. Mikäli se on joku verkkoaita, niin piankos tuohon akku rälläkällä auton mentävän reiän leikkaa. tai vetää kuormurilla aidan nurin.

• Teksasin ja Meksikon välillä virtaa luonnollisena esteenä parin tuhannen kilometrin matkan Rio Grande / Rio Bravo. Se jo itsessään hiukkasen rajoittaa vapaata autoilua rajan yli.

Suomen ja Ruotsin välillä ei ole muuria, mutta rajanylitys tapahtuu autolla niitä muutamia Torniojoen ylittäviä siltoja pitkin. Tai sitten laivalla tai lentokoneella.

• töitälisää

No ainakin sais ne laittomat siirtolaiset töitä kun muuria vuodesta toiseen paikkailisivat, yksi pätkä kun on saatu kuntoon niin toinen pää on jo paskana ja ei kun sinne taas.

• Tikku silmässä vanhoja kaivelemassa.

Kolme ja puoli vuotta sitten vallitsi melkoinen konsensus siitä, että muurien rakentaminen rajoille on tyhmää.

Ihan kohta Suomen eduskunta tekee päätöksen että Suomi käyttää ison pinon rahaa muurin rakentamiseen rajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      552
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe