Saako muut miehet Tinderistä matcheja?

Hei! Ihmettelen kovaa sitä,kun ennen tuli matcheja,nyt ei juuri ollenkaan. Itse en ole ruma,mutta ihmettelen vain.Saako muut?

20

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokumies83

Eipä niitä ole tullut yhtään parin viikon aikana kun on ollut nyt. Täysin turha paikka eli selailen vaan naisten kuvia saamatta vastakaikua yhdeltäkään tindussa siis.

• Jep naiset aika vaikeita ja pinnallisia, mäki menetin naiseni, mut kaipais taas kainaloa.

• nihhhhhhhhhhhhh

Mulla on nyt 62 mätsiä ja profiili ollut siellä 3,5 viikkoa. Ekana päivänä tuli 12 mätsiä, mutta pilkuhiljaa ne on alkaneet vähentyä. Ehkä on ajanhukkaa miettiä moista. Aina voi yrittää ottaa parempia kuvia, parantaa esittelyä tai vaikka poistaa profiili ja luoda uusi.

• No hyvää tuuria sulla. Jotkut saa jotkut ei.

• Kaisanoasaa

Jännämiehet saa, kiltti kunnolliset miehet ei saa mätsiä

• Joo päivän paras vitsi.

• SuomiMiess

Kyllä niitä tulee mutta oon aika valikoiva kenen kanssa alan olee.

• Martti56

Näääh. Nuoret naiset hakkoo vainjottain johnholmeseja. Sain yhen mätsin ja sekin olt nuopurin vanha miun ikkäinen Martta.

• Jaa no mä en saa ainaskaa yhtäkää matchia,vähä jo fiilikset muutenki naisiin menny.

• Jotkut ei vaan saaa matcheja, mäki oon aika valikoiva ja kranttu, ei se auta ku jutella naisille livena, mut jos on työtö , se on iso ei jo naisille ku ei niitä oikee semmoset kiinnosta.

• Noi jännämies jutut on aika kuraa paskaa,mutku asuu tääl Eteläs missä on naiset aika vaikeita ja hienoja, ei ne kattele työtöntä miestä jolla ei oo tuloja ja makaa kotona.

• jalkasienionvaarallinen

Onko tinderissä Filippiini tai Thaityttösiä...?🤗😊

• saninet

ei koska tietävät itsekkin että ovat niin rumia ja haisevia että kukaan ei halua.

• fjffffff

dinder 0/5

• Ehkä pitää vain luovuttaa ku ei sitä oikeeta naista koskaan saa, baarissaki sama meno jatkuu, toki hyvä et toiset löytää kumppanin.

• Tinder-match

Sain pilluakin. Olin kivan naisen kanssa ensin ulkoilemassa, käveltii kaks tuntia ja juteltiin ja sitten menin naisen luokse kun pyysi.

• Joo sori, ei pahemmin kiinnosta.

• Kyllä minullaki oli ennen naisia ku oli tukka päässä ja ei kaljamaa,kai olin erilainen, mut nykyää vaan ei naisia kiinnosta

• Sit mt ongelmat ja psyyke ja yksinäisyys ja työttömyys, ei kiinosta.

• pitkätukka-68

En tiiä, en oo koittanu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      32
      2638
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1357
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      337
      1048
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      952
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      894
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      869
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      774
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      750
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44