Saako muut miehet Tinderistä matcheja?

Hei! Ihmettelen kovaa sitä,kun ennen tuli matcheja,nyt ei juuri ollenkaan. Itse en ole ruma,mutta ihmettelen vain.Saako muut?

20

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokumies83

      Eipä niitä ole tullut yhtään parin viikon aikana kun on ollut nyt. Täysin turha paikka eli selailen vaan naisten kuvia saamatta vastakaikua yhdeltäkään tindussa siis.

      • Jep naiset aika vaikeita ja pinnallisia, mäki menetin naiseni, mut kaipais taas kainaloa.


    • nihhhhhhhhhhhhh

      Mulla on nyt 62 mätsiä ja profiili ollut siellä 3,5 viikkoa. Ekana päivänä tuli 12 mätsiä, mutta pilkuhiljaa ne on alkaneet vähentyä. Ehkä on ajanhukkaa miettiä moista. Aina voi yrittää ottaa parempia kuvia, parantaa esittelyä tai vaikka poistaa profiili ja luoda uusi.

      • No hyvää tuuria sulla. Jotkut saa jotkut ei.


    • Kaisanoasaa

      Jännämiehet saa, kiltti kunnolliset miehet ei saa mätsiä

      • Joo päivän paras vitsi.


    • SuomiMiess

      Kyllä niitä tulee mutta oon aika valikoiva kenen kanssa alan olee.

    • Martti56

      Näääh. Nuoret naiset hakkoo vainjottain johnholmeseja. Sain yhen mätsin ja sekin olt nuopurin vanha miun ikkäinen Martta.

    • Jaa no mä en saa ainaskaa yhtäkää matchia,vähä jo fiilikset muutenki naisiin menny.

    • Jotkut ei vaan saaa matcheja, mäki oon aika valikoiva ja kranttu, ei se auta ku jutella naisille livena, mut jos on työtö , se on iso ei jo naisille ku ei niitä oikee semmoset kiinnosta.

    • Noi jännämies jutut on aika kuraa paskaa,mutku asuu tääl Eteläs missä on naiset aika vaikeita ja hienoja, ei ne kattele työtöntä miestä jolla ei oo tuloja ja makaa kotona.

    • jalkasienionvaarallinen

      Onko tinderissä Filippiini tai Thaityttösiä...?🤗😊

      • saninet

        ei koska tietävät itsekkin että ovat niin rumia ja haisevia että kukaan ei halua.


    • fjffffff

      dinder 0/5

    • Ehkä pitää vain luovuttaa ku ei sitä oikeeta naista koskaan saa, baarissaki sama meno jatkuu, toki hyvä et toiset löytää kumppanin.

    • Tinder-match

      Sain pilluakin. Olin kivan naisen kanssa ensin ulkoilemassa, käveltii kaks tuntia ja juteltiin ja sitten menin naisen luokse kun pyysi.

      • Joo sori, ei pahemmin kiinnosta.


    • Kyllä minullaki oli ennen naisia ku oli tukka päässä ja ei kaljamaa,kai olin erilainen, mut nykyää vaan ei naisia kiinnosta

    • Sit mt ongelmat ja psyyke ja yksinäisyys ja työttömyys, ei kiinosta.

    • pitkätukka-68

      En tiiä, en oo koittanu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe