Hei! Ihmettelen kovaa sitä,kun ennen tuli matcheja,nyt ei juuri ollenkaan. Itse en ole ruma,mutta ihmettelen vain.Saako muut?
Saako muut miehet Tinderistä matcheja?
20
119
Vastaukset
- jokumies83
Eipä niitä ole tullut yhtään parin viikon aikana kun on ollut nyt. Täysin turha paikka eli selailen vaan naisten kuvia saamatta vastakaikua yhdeltäkään tindussa siis.
- nihhhhhhhhhhhhh
Mulla on nyt 62 mätsiä ja profiili ollut siellä 3,5 viikkoa. Ekana päivänä tuli 12 mätsiä, mutta pilkuhiljaa ne on alkaneet vähentyä. Ehkä on ajanhukkaa miettiä moista. Aina voi yrittää ottaa parempia kuvia, parantaa esittelyä tai vaikka poistaa profiili ja luoda uusi.
- Kaisanoasaa
Jännämiehet saa, kiltti kunnolliset miehet ei saa mätsiä
- SuomiMiess
Kyllä niitä tulee mutta oon aika valikoiva kenen kanssa alan olee.
- Martti56
Näääh. Nuoret naiset hakkoo vainjottain johnholmeseja. Sain yhen mätsin ja sekin olt nuopurin vanha miun ikkäinen Martta.
Jaa no mä en saa ainaskaa yhtäkää matchia,vähä jo fiilikset muutenki naisiin menny.
Jotkut ei vaan saaa matcheja, mäki oon aika valikoiva ja kranttu, ei se auta ku jutella naisille livena, mut jos on työtö , se on iso ei jo naisille ku ei niitä oikee semmoset kiinnosta.
Noi jännämies jutut on aika kuraa paskaa,mutku asuu tääl Eteläs missä on naiset aika vaikeita ja hienoja, ei ne kattele työtöntä miestä jolla ei oo tuloja ja makaa kotona.
- jalkasienionvaarallinen
Onko tinderissä Filippiini tai Thaityttösiä...?🤗😊
- saninet
ei koska tietävät itsekkin että ovat niin rumia ja haisevia että kukaan ei halua.
- fjffffff
dinder 0/5
Ehkä pitää vain luovuttaa ku ei sitä oikeeta naista koskaan saa, baarissaki sama meno jatkuu, toki hyvä et toiset löytää kumppanin.
- Tinder-match
Sain pilluakin. Olin kivan naisen kanssa ensin ulkoilemassa, käveltii kaks tuntia ja juteltiin ja sitten menin naisen luokse kun pyysi.
Kyllä minullaki oli ennen naisia ku oli tukka päässä ja ei kaljamaa,kai olin erilainen, mut nykyää vaan ei naisia kiinnosta
Sit mt ongelmat ja psyyke ja yksinäisyys ja työttömyys, ei kiinosta.
- pitkätukka-68
En tiiä, en oo koittanu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784