Omituista on

rewui

Olen luullut, että suomessa on sananvapaus, mutta nyt näyttää siltä, että sekin on menetetty.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii-o

      Juu, nyt ei koulupojat voi enää kirjoitella hävyttömyyksiään välitunnin viihteeksi.

    • Sen.Suuri

      Juu, täällä vihervasemmistolaiset päivystää, ja poistelee kaikki heidän agendaansa vastustavat viestit.

    • antidenialisti

      Joky yliherkkä täälä jyrää ja tallaan lokaan muiden laillisia oikeuksia. Minä laitoin toiseen keskusteluun kommentin, jossa kerroin, että ilmastotieteessä on kolme oppisuuntaa, vaikka muuta väitetään. Yhtä oppisuunta nimitin uskonnolliseksi, ja alarmismia nimitin uskonnoksi

      Lisäksi kerroin siinä, että YLE:n käyttämä asiantuntija väitti että Etelämantereesta irronnut jäävuori voi nostaa merenpintaa jopa 10cm. Taalas sitten kumosi väitteen muutman tunnin päästä. Laitoin, että ei Taalas sentään ole idiootti, vaikka kuuluukin siihen uskonnolliseen siipeen. Lausuntonihan oli siis positiivinen.

      • Nii-o

        Juuri tuota tarkoitin.
        Kaltaistesi idioottien provopöyhistelyt onkin syytä poistaa.


      • voieelisreppanaa
        Nii-o kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin.
        Kaltaistesi idioottien provopöyhistelyt onkin syytä poistaa.

        Ja nän eelis osallistuu tieteelliseen keskusteluun solvaamalla toisia.
        Ilmeisesti kapasiteetti ei riitä palstan aiheeseen osallistumiseen.


      • antidenialisti
        Nii-o kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin.
        Kaltaistesi idioottien provopöyhistelyt onkin syytä poistaa.

        Sinä onnistuit pöyhistelemäään peräti yhdeksän sanan verran, joissa niissäkään ei ollut pienintäkään asiantynkää. Tuo se vasta onkin pelkkää pöyhistelyä. Minä olen täällä jakamassa sellaista tietoa, josta pöyhistelijät ei ymmärrä yhtään mitään. Niinpä minä en edes kirjoita pöyhistelijöille, vaikka se voi siltä tuntua. Minä kirjoitana satunnaisille lukijoille, jotka seuraa palstaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe