Vähävaraisten ätmien yhdyntämahdollisuuksien turvaaminen

vaatimaton.ehdotus

Mielestäni Kelan pitäisi korvata toimeentuloasiakkaina oleville ätmeille kaksi vierailua prostituoidun luona/kk. Näin seksuaaliset perusoikeudet toteutuisivat myös köyhien ätmien kohdalla. Näin vältettäisiin ätmien radikalisoituminen incel-sotureiksi ja taattaisiin yhteiskuntarauha.

67

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1600perkk

      Entäs jos on pienituloinen, mutta ei toimeentulotuella?Monen pienituloisennpalkka ei riitä huorissa käymiseen.

    • jhgbj

      Kyllä sen 50e/kk pystyy kuukaudessa säästämään. Juo vaikka vähemmän.

      • maksaa.enemmän

        Mistä noin halvalla saa p*llua?


      • Anonyymi
        maksaa.enemmän kirjoitti:

        Mistä noin halvalla saa p*llua?

        Noh,noh. Pitäisi panostaa terveenseen ruokaan ja yksityis saleihin. Kaikki ei voi tehdä kaikkea jos yli-liikkuvuutta ja muuta🤔


    • RatkaistuOn

      Toisista ätmeistä pitäsi tehdä prostituoituja sille toiselle puoliskolle. Sit joka toinen kuukausi vaihdetaan.

      • Anonyymi

        Ätmit on heteroja. Homoilla ei ole ongelmia saamisen kanssa


      • Anonyymi

        Ätmit on heteroja. Homoilla ei ole ongelmia saamisen kanssa


    • helppoa.ja.halpaa

      Ottakaa ätmit vuorotellen toisiltanne suihin.

      • emme.tosiaan

        Me ätmit emme ole mitään homoja!


      • mieti
        emme.tosiaan kirjoitti:

        Me ätmit emme ole mitään homoja!

        Ei tartte olla homo, voitte ottaa läpälläkin suihin.


    • yökk

      Ätmi ja seksi ei kuulu millään tavalla toisiinsa. Paitsi muiden ätmien kanssa

    • Tämä-selvä

      Kannatan tätä. Ätmeille pitää maksaa tukea huorissa käymiseen ja se voisi olla ainakin 400 euroa per kerta ja kaksi kertaa kuukaudesssa koska pitää saada kaunista huoraa eikä mitään piri horoa.

      • Millä ihmeen perusteella "ruman" (toisten mielestähän ätmiyden määrää aika pitkälti ulkonäkö... eli jos sen teorian mukaan mennään) ätmin "kuuluu"/"pitää" saada KAUNISTA naista? Ymmärrän vaateen ainoastaan siinä tapauksessa, jos ätmi on komea, mutta luonne niin pahasti sulkeutunut ettei voi saada kuitenkaan seksiä muuten kuin maksamalla.


    • 30mies

      Pano maksaa noin 200-400 euroa. Jotkut tsekkihorot ja ulkomaalaisilta saa alle satasella jopa mutta taudin saamisen vaara on 99.99% varma. Kannattaa siis suosia suomalaista.

      • TumpsTumps

        Se on kallista, kun hinnassa on mukana likaisen työn lisä.
        Ulkomaisen horon hintaan ei kuulu likaisen työn lisää, kun ovat jo niin likaisia ja tautisia, että puhdas mies likaantuu ja saa taudit.


      • Anonyymi

        Ihan turhaan ätmeille maksettaisiin huorarahat. Näille riittää halpa reikä seinässä tai seksinukke.


    • No voisihan yhteiskunta jotenkin auttaa itsetunnon korjaamisessa siedettävälle tasolle.

      Nykyään taitaa olla tosi pitkät jonot kaikkiin psykologisiin palveluihin ja ei ensimmäisenä varmaan ole naisettomuudesta kärsivät miehet.

      Samalla aloittaja voisi miettiä tuumailujensa perään, että mistä rahat moiseen?

      Päättäjät eivät ole ennenkään tajunneet välillisiä kustanteita, vaan kaikki hyöty yhteiskunnalle pitää tulla välittömästi. Ei taida olla tutkimustuloksiakaan tälläisestä?

      • Itsetunto voi olla hyväkin tietyillä elämän alueilla, mutta osalla sitten huonompi. On vaan erilaisia persoonallisuuksia, joten kaikkea ei voi "parantaa", vaan sen sijaan suvaitsevaisuutta kannattaisi lisätä.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Itsetunto voi olla hyväkin tietyillä elämän alueilla, mutta osalla sitten huonompi. On vaan erilaisia persoonallisuuksia, joten kaikkea ei voi "parantaa", vaan sen sijaan suvaitsevaisuutta kannattaisi lisätä.

        Mikä on suvaitsevaisuus sinusta? Oman elämän sivuuttamista toisen hyväksi?


      • Dissi kirjoitti:

        Mikä on suvaitsevaisuus sinusta? Oman elämän sivuuttamista toisen hyväksi?

        Miten sä ymmärrät tämän itsetunto käsitteen? Eikö ihmisellä voi olla hyvä itsetunto, vaikka ei edustaisikaan jotain tyypillistä baari pleijeriä, jonka esiintymistaidot ovat "täydelliset"?


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Miten sä ymmärrät tämän itsetunto käsitteen? Eikö ihmisellä voi olla hyvä itsetunto, vaikka ei edustaisikaan jotain tyypillistä baari pleijeriä, jonka esiintymistaidot ovat "täydelliset"?

        Juurikin näin. En itsekään ole tasan mikään pleijeri. Olen tavallinen mies. Ja minusta se riittää. En ole komea, mutta minä välitän ihmisistä, olivatpahan ne sukupuoleltaan mitä vaan. Tiedän itsestäni paljon hyviä puolia ja ne on minulle tärkeitä, ei se, että osaisin ”pokata” naisia.... yksikin nainen, joka tämän huomaa, riittää, kunhan hänkin mielyttää minua.

        Ja näin on käynyt...

        Jos nyt miettisi, että tämän naisen pitäisi jotenkin suvaita minua ja olla minun kanssa siksi, että hän ymmärtäisi jotain puutteita tuosta vaan, mitä itse pitää tärkeinä, olisi minusta naisen elämän riistoa. Jos hälle on vaikka tärkeys tämä hyvyys muita ihmisiä kohtaan ja minä olisin inhottava muita kohtaan kokoajan, hänelle se olisi aina merkki siitä, ettei oikeasti minusta pidä, mutta olisi minun kanssa, koska suvaitsee....


    • wanhaämmä

      Tollasille ätmeille pitäisi yhteiskunnan tarjota sellaiset mielialalääkkeet, ettei tee pillua mieli enää ikinä. Sillä ehkäistäisiin uusien ätmien vahinkosyntyminen ja yhteiskunnan rahojen säästyminen.

      • eihänsehyvä

        "Ehkäistäisiin yhteiskunnan rahojen säästyminen"...


      • wanhaämmä

        Mmm.. koittakaa nyt vähän provosoitua!

        *Sillä ehkäistäisiin uusien ätmien vahinkosyntyminen ja TAATTAISIIN yhteiskunnan rahojen säästyminen.


      • wanhaämmä
        eihänsehyvä kirjoitti:

        "Ehkäistäisiin yhteiskunnan rahojen säästyminen"...

        Ehdit ensin :D


    • Mieluummin niiden ätmien kannattaisi itse käydä töissä, niin saisivat sitten itse tienattua sitä rahaa niitä maksullisia naisia varten. Siinähän sitä olisi jo ätmeille hyvä syy käydä töissä ja tienata itse elantonsa, että olisi sitten itsellään rahaa niitä maksullisten naisten palveluita varten.

      • Anonyymi

        Kun ei saa töitä


    • Tämä-selvä

      Kyllä yhteiskunnan pitää kustantaa ätmeille pillua. Vois vaikka naisille määrätä joku vero jota maksavat ja niin valtuin kassavaje saadaan korjattua.

      • pihallatipunen

        Menkää ihan itte töihin. Minä maksan jo veroa palkastani!


    • vaimissä

      Perustuslaissako nuo seksuaaliset perusoikeudet on määritelty?

      • luonnollisesti

        Luonnonoikeudessa


      • tulkitaanpa
        luonnollisesti kirjoitti:

        Luonnonoikeudessa

        Luonnonvalinnalla ätmien ei siis kuulu saadakaan seksiä mistään tai millään tavalla, koska se (=seksin saaminen) vääristäisi asioiden luonnollista tilaa.


    • Varmaan joissakin sellaisissa tapauksissa, joissa kyse on köyhästä ätmistä, mutta toisaalta sitten on niitäkin ätmejä, joilla on korkea koulutus ja työ, mutta sosiaaliset taidot sen verran matalalla, että naisen pokaaminen ei baarista onnistu. Tällaiset ätmit motivoituisivat tekemään jopa enemmänkin töitä, jos yhteiskunta järjestäisi laadukkaita naisia seksityöntekijöiksi.

      Tuossa aiheesta lisää.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15594678/visioita-parempiin-olosuhteisiin-seksityossa

      • eitartteei

        Ei huoria tarvitse pokailla.


      • eitartteei kirjoitti:

        Ei huoria tarvitse pokailla.

        En ymmärrä, mitä yrität sanoa. Muotoilinko vähän epäselvästi kommenttini?


      • eitartteei
        todellavaikeeta kirjoitti:

        En ymmärrä, mitä yrität sanoa. Muotoilinko vähän epäselvästi kommenttini?

        "mutta sosiaaliset taidot sen verran matalalla, että naisen pokaaminen ei baarista onnistu", eli ongelma on sosiaaliset taidot eikä se ettei saisi ostettua pillua, koska sillä rahakkaalla ätmillä olisi varaa ostaa sitä itsekin. Niin miksi yhteiskunnan pitäisi tarjota jotain minkä ätmi saisi itsekin.


      • eitartteei kirjoitti:

        "mutta sosiaaliset taidot sen verran matalalla, että naisen pokaaminen ei baarista onnistu", eli ongelma on sosiaaliset taidot eikä se ettei saisi ostettua pillua, koska sillä rahakkaalla ätmillä olisi varaa ostaa sitä itsekin. Niin miksi yhteiskunnan pitäisi tarjota jotain minkä ätmi saisi itsekin.

        Yritän vielä tarkentaa, koska ehkä muotoilin tuon ensimmäisen viestin vähän epäselvästi.

        Tässä yksinkertaistettuna:

        1. Köyhä, vähän koulutettu, työtön, huonot sosiaaliset taidot - tarvitsee erittäin paljon tukea.

        2. Koulutettu, työssä käyvä, vähintään kohtuulliset tulot, heikot sosiaaliset taidot - tarvitsee tukea, mutta vähemmän kuin ensimmäinen ryhmä.

        3. Koulutettu, tÿössä käyvä, vähintään kohtuulliset tulot, hyvät sosiaaliset taidot - menestyjä, arvostettu, ei tarvitse häpeillä mitään.

        Toin ensimmäisessä viestissä esiin tällaisen tärkeän seikan: "Tällaiset ätmit motivoituisivat tekemään jopa enemmänkin töitä, jos yhteiskunta järjestäisi laadukkaita naisia seksityöntekijöiksi."

        Tarkoitan tällä sitä, että seksin osto ja ylipäätään seksityö ei ole nykypäivänäkään mikään ongelmaton asia, vaikka ätmillä oliskin työ ja tarpeeksi varallisuutta. Ilmapiiri tämän aiheen ympärillä on yhä suoraan sanoen kohtuuttoman tuomitseva.

        Niin, siis mitä tarkoitan tällä, että yhteiskunta järjestäisi laadukkaita naisia seksityöntekijöiksi, aiheesta lisää tuossa.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15594678/visioita-parempiin-olosuhteisiin-seksityossa


      • entäs.ätnit
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Yritän vielä tarkentaa, koska ehkä muotoilin tuon ensimmäisen viestin vähän epäselvästi.

        Tässä yksinkertaistettuna:

        1. Köyhä, vähän koulutettu, työtön, huonot sosiaaliset taidot - tarvitsee erittäin paljon tukea.

        2. Koulutettu, työssä käyvä, vähintään kohtuulliset tulot, heikot sosiaaliset taidot - tarvitsee tukea, mutta vähemmän kuin ensimmäinen ryhmä.

        3. Koulutettu, tÿössä käyvä, vähintään kohtuulliset tulot, hyvät sosiaaliset taidot - menestyjä, arvostettu, ei tarvitse häpeillä mitään.

        Toin ensimmäisessä viestissä esiin tällaisen tärkeän seikan: "Tällaiset ätmit motivoituisivat tekemään jopa enemmänkin töitä, jos yhteiskunta järjestäisi laadukkaita naisia seksityöntekijöiksi."

        Tarkoitan tällä sitä, että seksin osto ja ylipäätään seksityö ei ole nykypäivänäkään mikään ongelmaton asia, vaikka ätmillä oliskin työ ja tarpeeksi varallisuutta. Ilmapiiri tämän aiheen ympärillä on yhä suoraan sanoen kohtuuttoman tuomitseva.

        Niin, siis mitä tarkoitan tällä, että yhteiskunta järjestäisi laadukkaita naisia seksityöntekijöiksi, aiheesta lisää tuossa.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15594678/visioita-parempiin-olosuhteisiin-seksityossa

        Miten luokittelisit naispuoliset ätnit ja millaista yhteiskunnallista apua suosittelisit heidän tukemiseksi? Oletetaan, että ätni olisi naispuolinen henkilö, joka haluaa perustaa perheen mutta ei yrityksistä huolimatta löydä siihen soveltuvaa kumppania.

        Tasoteorian mukaan ratkaisu olisi ei-hypergamisten suhteiden luominen miehiin. Miten yhteiskunta voisi tukea ei-hypergamisten suhteiden muodostusta siten, että kaikki lapsia haluavat naiset pääsisivät äideiksi? Vai olisko ratkaisu jossain muualla?


      • entäs.ätnit kirjoitti:

        Miten luokittelisit naispuoliset ätnit ja millaista yhteiskunnallista apua suosittelisit heidän tukemiseksi? Oletetaan, että ätni olisi naispuolinen henkilö, joka haluaa perustaa perheen mutta ei yrityksistä huolimatta löydä siihen soveltuvaa kumppania.

        Tasoteorian mukaan ratkaisu olisi ei-hypergamisten suhteiden luominen miehiin. Miten yhteiskunta voisi tukea ei-hypergamisten suhteiden muodostusta siten, että kaikki lapsia haluavat naiset pääsisivät äideiksi? Vai olisko ratkaisu jossain muualla?

        Mä olen tätä ei-hypergaamisten suhteiden ongelmaa kyllä pohtinut ja sanoisin, että osa syy voi olla siinä, että mun itsenikin on ollut vaikea hyväksyä naisia, jotka ovat vähän liiankin osaavia.

        Erityisen raskasta on ollut kohdata nainen, joka on kauneudeltaan missi tasoa ja lisäksi erittäin osaava eri asioissa.

        Olisiko kuitenkin näin, että pyrittäisiin rohkaisemaan miehiä muuttamaan asenteitaan ja suvaitsemaan paremmin koulutettuja kauniita naisia, jos miehillä on tässä asiassa huomattavia vaikeuksia.

        Toisaalta olen aina arvostanut kauniita ja osaavia naisia, mutta samalla ne on aina vähän pelottanutkin. Tämä voi varmaan omaalla kohdaalla myös selittää omaa sinkkuuttani - en ole oikein koskaan osannut ylittää tätä haastetta ja sitten taas "tyhmät" naiset ei vaan kiinnosta mua, eikä ole suoraan sanoen koskaan kiinnostanut.


      • entäs.ätnit
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Mä olen tätä ei-hypergaamisten suhteiden ongelmaa kyllä pohtinut ja sanoisin, että osa syy voi olla siinä, että mun itsenikin on ollut vaikea hyväksyä naisia, jotka ovat vähän liiankin osaavia.

        Erityisen raskasta on ollut kohdata nainen, joka on kauneudeltaan missi tasoa ja lisäksi erittäin osaava eri asioissa.

        Olisiko kuitenkin näin, että pyrittäisiin rohkaisemaan miehiä muuttamaan asenteitaan ja suvaitsemaan paremmin koulutettuja kauniita naisia, jos miehillä on tässä asiassa huomattavia vaikeuksia.

        Toisaalta olen aina arvostanut kauniita ja osaavia naisia, mutta samalla ne on aina vähän pelottanutkin. Tämä voi varmaan omaalla kohdaalla myös selittää omaa sinkkuuttani - en ole oikein koskaan osannut ylittää tätä haastetta ja sitten taas "tyhmät" naiset ei vaan kiinnosta mua, eikä ole suoraan sanoen koskaan kiinnostanut.

        Ymmärrän kyllä tuonkin pointin, mutta usein näissä ätmien auttamisvisioissa sivuutetaan ätmien ja ätnien välinen kohtaamattomuus. Tiedän monta aivan tavallisen näköistä, tavallisella osaamisella varustettua naista, jolla on ollut kohtuuttomia vaikeuksia löytää isää lapsille, joista he ovat haaveilleet hyvin kauan.

        Onko ätmien auttamisen ensisijainen tavoite pariutumisessa turvata seksikokemusten kartuttaminen? Onko pitkän aikavälin suunnitelmana (isommilla ätmijoukoilla) perustaa perhe? Entä onko alhaisen kysynnän naiselle eli ätnille tärkeää, että hänen lastensa tulevalla isällä on suuri määrä tai vähintään yksi seksikokemus muiden naisten / jonkun muun naisen kanssa ennen perheen perustamista?

        Entä miten ätmi suhtautuisi naiseen, joka olisi ensin harjoittanut prostituutiota ja haluaisi myöhemmin perustaa perheen?

        Näihin kaikkiin (tai edes mihinkään) ei tarvitse vastata. Tuo ehdotuksesi vain aiheutti suuren joukon lisäkysymyksiä ätnien näkökulmasta.


      • entäs.ätnit kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tuonkin pointin, mutta usein näissä ätmien auttamisvisioissa sivuutetaan ätmien ja ätnien välinen kohtaamattomuus. Tiedän monta aivan tavallisen näköistä, tavallisella osaamisella varustettua naista, jolla on ollut kohtuuttomia vaikeuksia löytää isää lapsille, joista he ovat haaveilleet hyvin kauan.

        Onko ätmien auttamisen ensisijainen tavoite pariutumisessa turvata seksikokemusten kartuttaminen? Onko pitkän aikavälin suunnitelmana (isommilla ätmijoukoilla) perustaa perhe? Entä onko alhaisen kysynnän naiselle eli ätnille tärkeää, että hänen lastensa tulevalla isällä on suuri määrä tai vähintään yksi seksikokemus muiden naisten / jonkun muun naisen kanssa ennen perheen perustamista?

        Entä miten ätmi suhtautuisi naiseen, joka olisi ensin harjoittanut prostituutiota ja haluaisi myöhemmin perustaa perheen?

        Näihin kaikkiin (tai edes mihinkään) ei tarvitse vastata. Tuo ehdotuksesi vain aiheutti suuren joukon lisäkysymyksiä ätnien näkökulmasta.

        Tuo kokemus ja kokemattomuus jakaa mielipiteitä, mutta sen kuitenkin sanoisin, että kokemuksesta myös oppii. Pelkät pokausoppaat eivät riitä, vaikka niistäkin on apua sosiaalisesti "jälkeen jääneelle" miehelle - tietää pariutumisen lainalaisuuksia ja siten voi saada vähän enemmän rohkeutta naisen lähestymisiin. Sanoisin kuitenkin varsinkin sosiaalisesti "jälkeen jääneelle" miehelle, että naisten pokailu on välttämättömyys, jos haluaa oppia sosiaalisemmaksi. Parhaansa voi toki aina yrittää ja toivoa, että pokaus yritys johtaisi kestävään suhteeseen, mutta jos näin ei jostain syystä kuitenkaan käy, antaa asian olla ja yrittää kuitenkin nähdä senkin positiivisen puolen, että tulipa ainakin kehityttyä sosiaalisissa taidoissa, kun sai kuitenkin edes tilapäistä onnistumista.

        "Entä onko alhaisen kysynnän naiselle eli ätnille tärkeää, että hänen lastensa tulevalla isällä on suuri määrä tai vähintään yksi seksikokemus muiden naisten / jonkun muun naisen kanssa ennen perheen perustamista?"

        Se, jos miehellä on edes kohtuullinen määrä naisista kokemusta ja kokemuksen myötä paremmat sosiaaliset taidot, auttaa nämä paremmat sosiaaliset taidot myös siinäkin, että löytää naisen myös kestävään suhteeseen, koska nimenomaan pokaamisessa ei ole ongelmia. Tämä kun on fakta, että jos et osaa pokata, et voi hankkia naista myöskään perheen perustamista varten.

        Mä olen sitä mieltä, että asenneilmapiirin pitäisi muuttua, jos nainen on tehnyt vapaaehtoisesti seksityötä, jos se on jäänyt ainoastaan seksityöhön eikä ole sortunut esimerkiksi vakaviin rikoksiin.


      • 798lkyj5786lk
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Yritän vielä tarkentaa, koska ehkä muotoilin tuon ensimmäisen viestin vähän epäselvästi.

        Tässä yksinkertaistettuna:

        1. Köyhä, vähän koulutettu, työtön, huonot sosiaaliset taidot - tarvitsee erittäin paljon tukea.

        2. Koulutettu, työssä käyvä, vähintään kohtuulliset tulot, heikot sosiaaliset taidot - tarvitsee tukea, mutta vähemmän kuin ensimmäinen ryhmä.

        3. Koulutettu, tÿössä käyvä, vähintään kohtuulliset tulot, hyvät sosiaaliset taidot - menestyjä, arvostettu, ei tarvitse häpeillä mitään.

        Toin ensimmäisessä viestissä esiin tällaisen tärkeän seikan: "Tällaiset ätmit motivoituisivat tekemään jopa enemmänkin töitä, jos yhteiskunta järjestäisi laadukkaita naisia seksityöntekijöiksi."

        Tarkoitan tällä sitä, että seksin osto ja ylipäätään seksityö ei ole nykypäivänäkään mikään ongelmaton asia, vaikka ätmillä oliskin työ ja tarpeeksi varallisuutta. Ilmapiiri tämän aiheen ympärillä on yhä suoraan sanoen kohtuuttoman tuomitseva.

        Niin, siis mitä tarkoitan tällä, että yhteiskunta järjestäisi laadukkaita naisia seksityöntekijöiksi, aiheesta lisää tuossa.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15594678/visioita-parempiin-olosuhteisiin-seksityossa

        Niitä laadukkaitakin maksullisia löytyy jo nyt. Mutta jos kyse on yhteiskunnan "hyväksynnästä" kyseiselle toiminnalle että ätmille olisi helpompi sinne mennä niin se on aivan eri asia. Eikä se ongelma edelleenkään ole seksin puute vaan sosiaalinen kyvyttömyys, joten tuskinpa se asiaa helpommaksi tekisi, voipa olla päinvastoin koska silloin toiminta olisi enemmän julkista.


      • selieneeajatus
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo kokemus ja kokemattomuus jakaa mielipiteitä, mutta sen kuitenkin sanoisin, että kokemuksesta myös oppii. Pelkät pokausoppaat eivät riitä, vaikka niistäkin on apua sosiaalisesti "jälkeen jääneelle" miehelle - tietää pariutumisen lainalaisuuksia ja siten voi saada vähän enemmän rohkeutta naisen lähestymisiin. Sanoisin kuitenkin varsinkin sosiaalisesti "jälkeen jääneelle" miehelle, että naisten pokailu on välttämättömyys, jos haluaa oppia sosiaalisemmaksi. Parhaansa voi toki aina yrittää ja toivoa, että pokaus yritys johtaisi kestävään suhteeseen, mutta jos näin ei jostain syystä kuitenkaan käy, antaa asian olla ja yrittää kuitenkin nähdä senkin positiivisen puolen, että tulipa ainakin kehityttyä sosiaalisissa taidoissa, kun sai kuitenkin edes tilapäistä onnistumista.

        "Entä onko alhaisen kysynnän naiselle eli ätnille tärkeää, että hänen lastensa tulevalla isällä on suuri määrä tai vähintään yksi seksikokemus muiden naisten / jonkun muun naisen kanssa ennen perheen perustamista?"

        Se, jos miehellä on edes kohtuullinen määrä naisista kokemusta ja kokemuksen myötä paremmat sosiaaliset taidot, auttaa nämä paremmat sosiaaliset taidot myös siinäkin, että löytää naisen myös kestävään suhteeseen, koska nimenomaan pokaamisessa ei ole ongelmia. Tämä kun on fakta, että jos et osaa pokata, et voi hankkia naista myöskään perheen perustamista varten.

        Mä olen sitä mieltä, että asenneilmapiirin pitäisi muuttua, jos nainen on tehnyt vapaaehtoisesti seksityötä, jos se on jäänyt ainoastaan seksityöhön eikä ole sortunut esimerkiksi vakaviin rikoksiin.

        Eihän se että osaa paremmin pokata tarkoita että pokaisi naisia ketkä olisivat hyviä parisuhteessa, tai että hyvät kumppanit olisivat vaikeampia pokattavia. Ajatus lienee se että jos osaa paremmin pokailla niin siinä olisi suurempi todennäköisyys löytää paremman näköinen.


      • entäs.ätnit
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo kokemus ja kokemattomuus jakaa mielipiteitä, mutta sen kuitenkin sanoisin, että kokemuksesta myös oppii. Pelkät pokausoppaat eivät riitä, vaikka niistäkin on apua sosiaalisesti "jälkeen jääneelle" miehelle - tietää pariutumisen lainalaisuuksia ja siten voi saada vähän enemmän rohkeutta naisen lähestymisiin. Sanoisin kuitenkin varsinkin sosiaalisesti "jälkeen jääneelle" miehelle, että naisten pokailu on välttämättömyys, jos haluaa oppia sosiaalisemmaksi. Parhaansa voi toki aina yrittää ja toivoa, että pokaus yritys johtaisi kestävään suhteeseen, mutta jos näin ei jostain syystä kuitenkaan käy, antaa asian olla ja yrittää kuitenkin nähdä senkin positiivisen puolen, että tulipa ainakin kehityttyä sosiaalisissa taidoissa, kun sai kuitenkin edes tilapäistä onnistumista.

        "Entä onko alhaisen kysynnän naiselle eli ätnille tärkeää, että hänen lastensa tulevalla isällä on suuri määrä tai vähintään yksi seksikokemus muiden naisten / jonkun muun naisen kanssa ennen perheen perustamista?"

        Se, jos miehellä on edes kohtuullinen määrä naisista kokemusta ja kokemuksen myötä paremmat sosiaaliset taidot, auttaa nämä paremmat sosiaaliset taidot myös siinäkin, että löytää naisen myös kestävään suhteeseen, koska nimenomaan pokaamisessa ei ole ongelmia. Tämä kun on fakta, että jos et osaa pokata, et voi hankkia naista myöskään perheen perustamista varten.

        Mä olen sitä mieltä, että asenneilmapiirin pitäisi muuttua, jos nainen on tehnyt vapaaehtoisesti seksityötä, jos se on jäänyt ainoastaan seksityöhön eikä ole sortunut esimerkiksi vakaviin rikoksiin.

        Noin se taitaa mennä. Varsinkin hypergamisesti pariutuvat, perheestä haaveilevat naiset näyttävät usein arvioivan miehiä sosiaalisten taitojen perusteella. Usein he myös odottavat, että mies tekee aloitteen. No, enpä minä naisten ajattelutapaa ole muutenkaan aina ymmärtänyt. 😉


      • selieneeajatus kirjoitti:

        Eihän se että osaa paremmin pokata tarkoita että pokaisi naisia ketkä olisivat hyviä parisuhteessa, tai että hyvät kumppanit olisivat vaikeampia pokattavia. Ajatus lienee se että jos osaa paremmin pokailla niin siinä olisi suurempi todennäköisyys löytää paremman näköinen.

        Tuo on totta, että onhan naisissakin yksilöllisiä eroja. Tottakai tuossa väistämättä tulee sellainenkin ongelma, että jos mä väitän itseäni hyväksi pokaajaksi, tämä tietysti väistämättä tarkoittaa, että osaan pokata sellaisia naisia, jotka kiinnostaa minua itseäni. No kaikkihan haluaa sellaisen kumppanin, joka itseä kiinnostaa, tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin. Lopputulos on kuitenkin tämä, että osa naisista on haluttavampia monien miesten mielestä, samoin osa miehistä on haluttavampia monien naisten mielestä. Miksi on tämäkin tilanne, että osa miehistä ja osa niasista ei löydä kumppania?


      • entäs.ätnit
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo on totta, että onhan naisissakin yksilöllisiä eroja. Tottakai tuossa väistämättä tulee sellainenkin ongelma, että jos mä väitän itseäni hyväksi pokaajaksi, tämä tietysti väistämättä tarkoittaa, että osaan pokata sellaisia naisia, jotka kiinnostaa minua itseäni. No kaikkihan haluaa sellaisen kumppanin, joka itseä kiinnostaa, tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin. Lopputulos on kuitenkin tämä, että osa naisista on haluttavampia monien miesten mielestä, samoin osa miehistä on haluttavampia monien naisten mielestä. Miksi on tämäkin tilanne, että osa miehistä ja osa niasista ei löydä kumppania?

        Jostain syystä alhaisen kysynnän naisten ja alhaisen kysynnän miesten tarpeet eivät kohtaa. Ja se voi olla rakenteellinen ongelma. Myös biologiset perusteet ovat rakenteellisia.


      • entäs.ätnit kirjoitti:

        Jostain syystä alhaisen kysynnän naisten ja alhaisen kysynnän miesten tarpeet eivät kohtaa. Ja se voi olla rakenteellinen ongelma. Myös biologiset perusteet ovat rakenteellisia.

        Jep, tämän tapaista olen itsekin ainakin jossain määrin elämän aikana havainnut. Yritän kuitenkin olla varovainen itseni kanssa, jotta en tekisi liian hätäisiä johtopäätöksiä. Mutta voin kyllä todeta tämän, että ainakin itsellä on ollut ainakin jossain määrin vaikeeta saada yhteyttä pariutumisongelmaisiin naisiin elämän aikana. Mietittyä on kyllä tullut, miksi näin mahdollisesti on. Kyllä yhteyden saanti on helpompaa sosiaalisilta taidoilta korkean tasoisiin naisiin.


    • Kuohinta tulee halvemmaksi.

      • wanhaämmä

        No tämähän se :D


      • hauskaaon

        Naisten ympärileikkaus on hauska asia !!! :D


    • Ei.toimi

      Hukkaan valuisivat nekin rahat. Ei ätmeistä ja inceleistä ole naimaan. Seisoskelisvat vain posket punaisina ja tumput suorina, kun huora riisuu vaatteensa. Arimmat pinkaisisivat pakoon jo siinä vaiheessa, kun tissi vilahtaa.

      • Et mitä ilmeisemmin ole käynyt "huorissa", ei tarvitse kovin monta tuntia lentää itään tai länteen kun olet paikassa missä savut otetaan vaikka pingviinistä, jos katse kohtaa. Ja pitää olla nopeat jalat jos aiot päästä karkuun.


    • Kaisanoasaa

      Kyllä yhteiskunta maksaa paljon turhempiakin asioita kuten paskojen jännämiesten vankilareissut jotka maksaa satoja tuhansia per jännämies, sitten naisten synnyttämät lapset paskoille miehille nekin maksaa satoja tuhansia. Se että ätmi saisi huora rahaa ei maksa kun jotain satasia niin halvaksi tulee valtiolle verrattuna naisten ja jännämiesten kuluihin.

    • Kelan ei pidä huoriin menemistä korvata kellekkään. Mene sinä Atämi töihin

    • Ihanpaneepuhkumaan

      Olisiko toimituksessa seksiä kahdeksanvuotiaalta, vai ikäistään kokeneemmalta sitten.

    • Miksi mun pää lukee tämän värärasvaisten ätmien?

      Joka kerta pitää tavata uudestaan..

    • ei.ansaitse

      Miksi ätmin pitäisi saada seksiä?

    • Anonyymi

      Tässäpä vinkki köyhistä välittävälle Sannalle

    • Anonyymi

      Kannatan

    • Anonyymi

      Sen " avustus rahan käyttäisin henkilö kohtaisesti mielummin Vaakon nakin palveluihin " siitä olisi niin enemmän hyötyä kaikille.
      Tämä Vaakon nakki sijaitsee Tampereella pispalassa, jos et olisi tiennyt.
      Terveisin Tampereen mies 45v. 😋

    • Eläs nyt kuule toimeentulossa saat jo omasi harrastusrahat kuuluu perusosaan, sinä voit käyttää ne minusta niihin yhdyntöihin.

    • Anonyymi

      Öö tota noin , mielummin taidan tukehtua vaikka pyttipannuun kun olla osallisena tohon yhdyntään, toi jälkimmäinen kuullostaa liian vaaralliselta puuhalta.🤔🤗🤕

    • Anonyymi

      Ätmit voivat muodostaa junan.

      • Yöks.


    • Anonyymi

      Mikä mahtaa olla tämä aloituksessa mainittu "seksuaalinen perusoikeus"?

      Jos köyhät ätmit saisivat 2x/ kk maksettua seksiä valtion piikkiin, niin saisivatko myös köyhät ätnit saman palvelun?
      Eli taitavaa seksiä ammattilaiselta. Tasa-arvon vuoksi myös maksullisia miehiä olisi oltava tarjolla Kelan puolesta.

      Miksi vain miehet radikalisoituvat seksin puutteesta?
      Traditionaalisesti naisethan ovat niitä läheisriippuvaisia, jotka haluavat miehen lähelleen. Miten tämä on nyt kääntynyt niin päin, että naiset pärjäävät mainiosti ilman parisuhteita ja seksiä, mutta miehet eivät enää pystykään elämään ilman naista ja läheisyyttä?

      • Anonyymi

        Koska rumakin nainen saa seksiä helpostikin jos haluaa. Ja se että naiset "pärjäävät" ilman parisuhdetta ei todellakaan tarkoita että he olisivat ilman seksiä.


    • Kuohinta tulee halvemmaksi. Poroisännät vois hoitaa sen homman kertapuraisulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe