Minkälaista siellä oli?
Oletteko olleet mielisairaalassa?
13
<50
Vastaukset
- pipipäälle
Masennukseen liittyy erilaisia oireita, jotka voivat alentaa työkykyä. Tällaisia ovat esimerkiksi
¤aloitekyvyn puute
¤jatkuva alavire, väsymys tai vähentyneet voimavarat
¤kiinnostuksen ja motivaation väheneminen
¤keskittymisen tai päätöksenteon vaikeudet
¤ajattelun tai toiminnan hidastuminen tai kiihtyminen
¤itseluottamuksen heikentyminen
¤kielteisiin ajatuksiin jumiutuminen tai kielteiset tulkinnat tilanteesta
¤unettomuuden vaikutukset päiväaikaiseen vireyteen
¤välinpitämättömyys omaa turvallisuutta kohtaan tai itsetuhoinen käytös- mut.joo
Lieveästä tai keskivaikeasta masennuksesta kärsivät ihmiset ajattelevat realistisemmin kuin masennuksesta kärsimättömät ihmiset ja heillä on totuudenmukaisempi käsitys omasta roolista, kyvyistä ja rajoitteista. Masennusta on määritelty depressiivisen realismin nimityksellä terveeksi epäilykseksi siitä että elämä on vailla merkitystä ja moderni yhteiskunta on absurdi ja vieraannuttava.[36] Iloiset ihmiset saattavat olla harhaisia. Depressiiviselle realismille ovat erityisen alttiita introvertit, korkean älykkyysosamäärän omaavat ja miehet
mut.joo kirjoitti:
Lieveästä tai keskivaikeasta masennuksesta kärsivät ihmiset ajattelevat realistisemmin kuin masennuksesta kärsimättömät ihmiset ja heillä on totuudenmukaisempi käsitys omasta roolista, kyvyistä ja rajoitteista. Masennusta on määritelty depressiivisen realismin nimityksellä terveeksi epäilykseksi siitä että elämä on vailla merkitystä ja moderni yhteiskunta on absurdi ja vieraannuttava.[36] Iloiset ihmiset saattavat olla harhaisia. Depressiiviselle realismille ovat erityisen alttiita introvertit, korkean älykkyysosamäärän omaavat ja miehet
Tää on varmaan totta, älykkäät ihmiset masentuu herkemmin. Kun me älyttömämmät. Iloiset rallattelija tyyppiset. 🤣
Toisaalta siinä missä tämmönen peruspositiivisuuteen taipuvainen romantikko hönssöttäjä tuntee vetoa, vähän synkeään älykköön saattaa se synkeä tuntea vetoa sen vastapuolen positiivisuuteen...vielä jos ne tuntee vetoa toistensa erilaisuutta kohtaan. Vähän kuin vertauskuvallisesti päivänsäde ja menninkäinen...Päläpälä kirjoitti:
Tää on varmaan totta, älykkäät ihmiset masentuu herkemmin. Kun me älyttömämmät. Iloiset rallattelija tyyppiset. 🤣
Toisaalta siinä missä tämmönen peruspositiivisuuteen taipuvainen romantikko hönssöttäjä tuntee vetoa, vähän synkeään älykköön saattaa se synkeä tuntea vetoa sen vastapuolen positiivisuuteen...vielä jos ne tuntee vetoa toistensa erilaisuutta kohtaan. Vähän kuin vertauskuvallisesti päivänsäde ja menninkäinen...Taikka Pessi ja Illuusia..kahvit juotu juoksu jatkuu.😊
Joo kun olin kunnalla duunissa..
Siellä se hoitsu sano että ennen oli kymmenen kertaa enemmän potilaita..
Nyt hullut liikkuu vapaana. :D
Jännä juttu että suurinosa potilaista on naisia..- Suosittelenmielisairaala
Sekä että töissä mielisairaalassa ja piipahtanut asiakkaana. Hyviä kokemuksia mielisairaalasta.
Kannattaa kokeilla molemmin puolin. Lisää ymmärrystä potilaisiin.- Opetansinuanyt
Pelkkä teorian pänttääminen ei aina riitä. Pitää uskaltautua rajan yli.
Hyvä hoitaja osaa kummankin.
En ole, vierailemassa oon kyllä käynyt ( sukulainen ollut). Ja soitellut osastolle, tuttavalle.
- Saunankautta
Mielisairaalaan suomalainen hohohohohohoo
Kunnan piikkiin röyhkeästi hohohohooo - Ketipinor-äijä
Avo-osastot ovat vielä ihan siedettäviä.
Suljettu-osasto on aivan karmea paikka.
Valitettavasti olen joutunut olemaan molemmissa. - SuljettuOli
Kaveria käynyt katsomassa, aika huumattuja kaikki tuntui olevan.
Olen vierailijana piipahtanut. Siellä ei erota hoitajia potilaista. Tappelivat kansliassa niin että tavarat lentelivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390