Miksi uros-norsuja pidetään älykkäämpinä näiden nostaessa jo tylsyyttään oksan hätistelläkseen hyttysiä, vaikka naaraat taistelevat, pitääkseen koko suvun hengissä?
Miksi naaras-pingviinejä pidetään hallitsevina parin-löytämisen suhteen, vaikka nämä saavat valita ainoastaan kosijoistaan - toisin, kuin uroksensa?
Miksi biologiassa on ylipäätään alkuviittauksia siitä, että lihansyöjiä kuuluu olla tasapainottamaan Elämää? Entä jos KAIKKI olivat kasvissyöjiä ja "iso-paha-susi" nimeltään 'dragon' teki lajeista lihansyöjiä? - Siis, tekihän se saman ihmisellekin kuiskimalla, että miksi keräillä, kun voi syödä 'keräilijän' . Maata riittää yllättävän paljon, sillä LAAJENTUMALLA Elämä on saanut alkunsa - kuten jatkossakin. - He, jotka toivat meidät tänne, He myös vievät meidät pois - uusille maille, eikä vain karanteeniin, jossa elämme.
Alkuviittaus korruptioon
kati-ant-illumatum
1
103
Vastaukset
- kati-ant-illumatum
Niin, ja mikä käski tietyn apina-lajinkin raiskaamaan kaikki vastasyntyneistä lähtien, ja rakensi naaraista passiivisia huulensa-repijöitä? - Liekö sama, joka ihmistä vahvemmasta leijonasta - jalopeurasta - teki "ihmiskauppiaan" ja pedon???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686