Miksi asiakkaat ajattelevat vain itseään?

Entinenikuinenaspa

Hei. Nyt vihdoin tunnen että, pystyn kertomaan kansalle miten asiakkaat saattavat saada sinut pois asiakaspalvelu alalta. Asiakas sai minut tuntemaan mitättömältä, tuli olo että, olemmeko vain robotteja heille emmekä eläviä ihmisiä. Tapahtumat sijoittuivat 1v takaperin. Olin töissä eräässä buffet ravintolassa. Oli perjantai iltapäivä ja asiakkaita riitti mukavasti. Yhtäkkiä minua alkoi pyörryttämään ja lopulta minä pyörryin paistopisteellä.

Heräsin siihen kun asiakas tökki minua ja ensimmäinen asia mitä asiakas sanoi oli. "Kauanko menee vielä pizzoissa, olen odottanut jo 5minuuttia." Tämän jälkeen minä ärähdin hänelle ja kerroin että, "olin pyörtynyt etkö huomaa kun makasin maassa!!!???" Asiakas vastasi "niin, entäs sitten? Minä odotan pizzaa". Minulle soitettiin ambulanssi ja minulla huomattiin sydänperäistä oireilua. Lopulta hoitajien saattelemana kyseinen asiakas mollasi minua minkä kerkesi. "Olet paskin kokki mitä olen koskaan nähnyt, miksi tollainen on edes tämmösellä alalla." Pomo hermostui hänelle ja käski lähteä pois. Soitin sairaalasta ja kerroin että, irtisanon itseni. Kokemus tuosta vuorosta jätti ikävät arvet.

Pitäisikö meidän kokkien ja asiakaspalvelijoiden palvella vaikka voimme huonosti? Miksi asiakas valittaa eikä tahdo edes ymmärtää että, me olemme oikeasti ihmisiä emmekä robotteja. En ole tehnyt tuon vuoron jälkeen ainuttakaan vuoroa asiakapalvelu alalla. Kyseinen asiakas jätti minuun ikuiset arvet. En tule antamaan sitö koskaan hänelle anteeksi.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netavat

      Kaikki asiakkaat eivät suinkaan ole noin tolloja. Tuo ihminen vain kärsii hyvin alhaisesta älykkyydestä.
      Sinä eikä kukaan muukaan voi häntä parantaa.
      99% ihmisistä omaavat suht hyvät käytostavat, jotka eivät olisi oikeuttaneet em. käyttäytymiseen.
      Aivan suotta jätit tyopaikkasi! Yhden idiootin takia! Miksi annoit sille noin paljon valtaa määrätä elämääsi???

    • Aaasiakas

      Ihan kiva satu, ei tuota kukaan usko. Tulikohan väritettyä vähän liikaa?

      • EntinenAspa

        Jos ei usko niin sitten ei usko. Minä en sille voi mitään. Näin tapahtui ja se jätti todella ikävät muistot. Olet kyllä aika kylmä ihminen.


      • Aaasiakas

        No en todellakaan usko, että jos makasit pyörtyneenä lattialla niin asiakas tulee vain herättelemään pizzan paistoon. Olitko yksin vai kuka sinulle lanssin soitti? Jos muitakin oli paikalla, jopa pomo, niin eikö muut huomanneet sinun pötköttelevän lattialla, pitikö asiakkaan tulla sinua herättelemään?
        Joo, voin olla kylmä ihminen jos en satuihin usko.


      • EntinenAspa
        Aaasiakas kirjoitti:

        No en todellakaan usko, että jos makasit pyörtyneenä lattialla niin asiakas tulee vain herättelemään pizzan paistoon. Olitko yksin vai kuka sinulle lanssin soitti? Jos muitakin oli paikalla, jopa pomo, niin eikö muut huomanneet sinun pötköttelevän lattialla, pitikö asiakkaan tulla sinua herättelemään?
        Joo, voin olla kylmä ihminen jos en satuihin usko.

        Pomoni oli tekemässä maanantaiksi tilauksia. Paistoalue on kaikkien nähtävillä, asiakas tökki hereille ja ensimmäinen asia oli että, koska pizzaa tulee lisää. Vanhempi rouva soitti lanssin minulla ja kävelin itse takahuoneeseen sohvalle makoilemaan. Käskin pomoni mennä jatkamaan hommia. Tämä oli yksi asiakas joka oli millainen oli, se jätti minuun kovat arvet, luulin ihmisten olevan ymmärtäväisiä.

        En ymmärrä mitä tässä on satua? Tulin kertomaan asiasta mikä oli piinannut mieltäni kauan. Ei tänne myöskään kannata kertoa mitään kun vastaukset ovat tätä tasoa. Olet myös varmaan asiakkaiden puolustelija.


    • asiakasonkuningas

      No olet kyllä täysin hyödytön ihminen kun vaan röhnötät lattialla sen sijaan että palvelisit arvokasta asiakasta. Luuletko että asiakkailla on aikaa koko päivä odotella kun sinä vaan makoilet lattialla? Törkeää ja itsekästä, toivottavasti et enää koskaan saa töitä.

      • EntinenAspa

        Mieti miten ihanaa on syödä ruokaa kun hampaat ovat suussa. Mieti miten ihanaa on kävellä ulkona auringon paisteessa kun jalat ovat terveet. Mieti miten ihanaa olisi käydä vaikkapa kalassa kun kädet ovat terveet. :)


      • asiakasonkuningas

        On kyllä ihanaa. Sinulta taitaa puuttua nuo kaikki kun olet niin avuton.


      • Anonyymi
        asiakasonkuningas kirjoitti:

        On kyllä ihanaa. Sinulta taitaa puuttua nuo kaikki kun olet niin avuton.

        Tiedät tasan mitä tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät tasan mitä tarkoitin.

        Joku päivä kun sinut näen.


      • Anonyymi
        asiakasonkuningas kirjoitti:

        On kyllä ihanaa. Sinulta taitaa puuttua nuo kaikki kun olet niin avuton.

        Johan meni pelle hiljaiseksi. Tule sanomaan päin naamaa jos on pokkaa! Katsotaan mitä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Kokki/keittiömestari jo 37vuoden ajan.

      Kun kertoo siviileille miten asiakkaat saattavat ravintolaporukkaa kohtaan käyttäytyä, ei voi kertoa pahimpia juttuja.
      Koska kukaan ei niitä usko.

      Uskokaa vaan, me kaikki sensuroimme mitä oikeasti näemme.

    • Anonyymi

      "No en todellakaan usko, että jos makasit pyörtyneenä lattialla niin asiakas tulee vain herättelemään pizzan paistoon."

      Rukoile ettemme törmää.

    • Anonyymi

      Saako raxista bonuspisteitä?

    • Anonyymi

      Minä en ajattele itseäni! Usein kysyn tarjoilijalta minkäs väriset pim..in karvat on neidillä. Se avaa hyvin keskustelun.

    • Anonyymi

      Tarjoilijat tulisi varustaa .45:lla, jolla voisivat antaa kushiaivoasiakkaille vastavuoroisesti palautetta haluamallaan tavalla.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Tarjoilehan nyt ensteks syötäväksi kelpaavaa asiakkaalle ja jätä se paska suosiolla keittiöön.

        Sinä tarjoilija olet myös vastuussa siitä mitä kannat salin puolelle eikä vain tämä joku tseffiksi haukuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoilehan nyt ensteks syötäväksi kelpaavaa asiakkaalle ja jätä se paska suosiolla keittiöön.

        Sinä tarjoilija olet myös vastuussa siitä mitä kannat salin puolelle eikä vain tämä joku tseffiksi haukuttu.

        Asiakkaiden tarve on tärkeämpi kuin asiakaspalvelijan terveys. Käytkö ihan täysillä??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe