Mikä saa naisen hakeutumaan...

...p..an seuraan?:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4f887d75-cb1a-4f38-a99a-77895441b817

Ja ihan varmasti tuostakin on nähnyt jo kilometrin päästä että p..ka mikä p..ka, silti nainen on pyrkinyt sen lähipiiriin tuhoisin seurauksin.

Tai sitten tuossakin:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6db7f135-5d99-44c8-a660-7d1c692ca469

Tyttö oli valehdellut olevsansa 19-vee ja kehunut harrastaneensa seksiä useiden kantisten ja ulkkisten kanssa jotta jännämatu huolisi panoksi.


Jos mies kuulisi toisen osapuolen olevan joku kirvesmurhaaja-akka se varmaan pysyisi mahdollisimman kaukana, naiset taas päinvastoin jos semmoista miehestä kuulevat muuttuvat vain kiimaisemmiksi ja entistä kovemmin hlauavat p...an runtelevan itseään.

17

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä kuuluu? :)

      • Ihan hyvää kiitos kysymästä :) Tämä maailman meno se vaan jaksaa aina hämmästyttää kun naiset näytä ikinä oppivan mitään. Käytös on lähinnä itsetuhoista.


      • Nuo miehet on jokseenkin sairaita. Ehkä naisen puute on saanut ne menettämään järkensä ja laittanut suhteisiin epäväkaiden jännäjennojen kanssa. Nuo lienee ovat kuitenkin yksittäistapauksia eikä mikään yleinen ilmiö kuten naisten kaipuu jännämiehiin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo miehet on jokseenkin sairaita. Ehkä naisen puute on saanut ne menettämään järkensä ja laittanut suhteisiin epäväkaiden jännäjennojen kanssa. Nuo lienee ovat kuitenkin yksittäistapauksia eikä mikään yleinen ilmiö kuten naisten kaipuu jännämiehiin.

        mites sit tää sun kommentti tästä ketjusta:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15597433/naiset-on-raakoja

        >>Tjoo, 2000-luvun moderni nainen on tappaja, hullu koira jolle ei tulisi kääntää selkää jos aikoo selvitä hengissä. 50-luvun kunnolliset naiset ei puukottaneet vaan leipoivat pullaa. Naiset on pilalla ja ne on hyvin pitkälti tuhonneet myös sivistyneen yhteiskunnan. >>

        ei sillä että hyväksyisin väkivaltaa missään tilanteessa, mut toi tän palstan tyyli syyllistää aina nainen, oli hän sitten uhri tai tekijä, jaksaa kyllä ihmetyttää.


      • m.wurst kirjoitti:

        mites sit tää sun kommentti tästä ketjusta:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15597433/naiset-on-raakoja

        >>Tjoo, 2000-luvun moderni nainen on tappaja, hullu koira jolle ei tulisi kääntää selkää jos aikoo selvitä hengissä. 50-luvun kunnolliset naiset ei puukottaneet vaan leipoivat pullaa. Naiset on pilalla ja ne on hyvin pitkälti tuhonneet myös sivistyneen yhteiskunnan. >>

        ei sillä että hyväksyisin väkivaltaa missään tilanteessa, mut toi tän palstan tyyli syyllistää aina nainen, oli hän sitten uhri tai tekijä, jaksaa kyllä ihmetyttää.

        Niin no kieltämättä tuo naisten raivohulluus on nouseva trendi niin olin tuossa aiemmin ehkä väärässä mianitessani yksittäistapauksiksi nuo miehet. Ehkä se on yleistäkin että miehetkin alistuu hakattavaksi jos he kokee ettei ole vaihtoehtoja, pitää ottaa hurja nainen tai olla ilman, itse ainakin olen mieluummin ilman. Naisilla kuitenkin olisi aina vaihtoehto olemassa, kiltit & kunnolliset miehet mutta ei ne niitä ikinä valitse, ehkä vasta sitten kun tarvitsee löytää elättäjäaisuri jännälle miehelle tehdyille lapsille.

        Ei täällä sen kummemmin syyllistetä, toki hieman provotaan koska se on edellytys keskustelun syntymiselle, se syyllisyys taas on itsekunkin omien korvien välissä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no kieltämättä tuo naisten raivohulluus on nouseva trendi niin olin tuossa aiemmin ehkä väärässä mianitessani yksittäistapauksiksi nuo miehet. Ehkä se on yleistäkin että miehetkin alistuu hakattavaksi jos he kokee ettei ole vaihtoehtoja, pitää ottaa hurja nainen tai olla ilman, itse ainakin olen mieluummin ilman. Naisilla kuitenkin olisi aina vaihtoehto olemassa, kiltit & kunnolliset miehet mutta ei ne niitä ikinä valitse, ehkä vasta sitten kun tarvitsee löytää elättäjäaisuri jännälle miehelle tehdyille lapsille.

        Ei täällä sen kummemmin syyllistetä, toki hieman provotaan koska se on edellytys keskustelun syntymiselle, se syyllisyys taas on itsekunkin omien korvien välissä.

        tiiäkkö, susta tuli hyvä poliitikko,


      • m.wurst kirjoitti:

        tiiäkkö, susta tuli hyvä poliitikko,

        siis tulis..


      • juu.juu
        m.wurst kirjoitti:

        siis tulis..

        Niimpä! Mielipiteet vaihtuu aina tilanteen mukaan, heh.


    • Tämä-selvä

      Naiset rakastaa paskoja väkivaltaisia jännämiehiä. Kiltti ätmi on tylsä eikä sellaisen kanssa voi seurustella naiset ajattelee. Naiset haluaa elää vaarallista elämää ja vissiin kuolla nuorena.
      Tuossa jutussa jännämies joutu maksamaan korvauksia vaikka oikeasti ne korvaukset maksaa veronmaksaja. Lopettakaa naiset jännämiesten paneminen heti.

    • Tämä-selvä

      Kannattaa tinderiin laittaa että on vankila jännämies niin pääsee treffeille 5 minuutissa.

    • ainasamaaulinaa

      Aina samaa saatanan ulinaa, taidat itse käydä kiimaisena jännämiehiin kun aina jauhat.

    • Kaisanoasaa

      Ai ai ai kyllä naisten pillu kostuu heti kun jännämies tulee lähelle. Naiset itse hakeutuu jännämiesten luokse joten jännämeisten ei tarvii baareista tai mistään naisia hakea.

    • Pillujen--asiantuntija

      Nainen tekee selväksi ettei kiltti kunnollinen mies kiinnosta.

    • Kiltti-ätmi

      Hyvä jos nainen kuolee koska on paskan miehen kanssa vapaaehtoisesti.

      • 671

        Kiltti ihminen ei toivo toisille pahaa.
        Sinun pitäisi vaihtaa nimmariksesi joko Ilkeä-ätmi tai Paha-ätmi.


    • hiljaiseksivetää

      Enpä tiedä, ihmettelen kyllä ja mietin. Voisiko se olla vaan, että ei kaikki kuitenkaan ole tuollaisia?
      Ne ketkä ovat, ovat löytäneet sairastuttavan idolinsa median aivopesussa ( ihannemies kuvaukset) vai mistä ja mitä tapahtuu, että tuollainen muuttuu todeksi.
      Järkyttävää kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe